Авионски несреќи

Член од
14 април 2012
Мислења
32.309
Поени од реакции
65.258
Абе има чадено нешто у кабина можда CO

Луфтханза е најголем сервисер на авиони у Европа, зарем мислиш дека ќе признаат абе наша техничка грепка беше. :coffee:
Како тогаш го објаснуваш контролираното спуштање на авионот? Кој го исклучил автопилотот и го ставил авионот на рамномерно спуштање? Ако се онесвестил копилотот, автопилотот ке продолжел да го лета авионот.
Ако пилотот се онесвестил, и паднал врз јокот, односно воланчето, авионот би тргнал во неконтролирано спуштање надолу, штом го спуштиш носот.

Едино нешто што не ми цима у целата прича е тоа што кога пилот сака да се убие, како што беше случај во Индонезија, или на оној ДХЛ авион кога вработен во фирмата ги нападал пилотите, авионите секогаш тргнувале во скоро права надолна линија.

А овој 10 минута понирал.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.751
Поени од реакции
8.246
Како тогаш го објаснуваш контролираното спуштање на авионот? Кој го исклучил автопилотот и го ставил авионот на рамномерно спуштање? Ако се онесвестил копилотот, автопилотот ке продолжел да го лета авионот.
Ако пилотот се онесвестил, и паднал врз јокот, односно воланчето, авионот би тргнал во неконтролирано спуштање надолу, штом го спуштиш носот.

Едино нешто што не ми цима у целата прича е тоа што кога пилот сака да се убие, како што беше случај во Индонезија, или на оној ДХЛ авион кога вработен во фирмата ги нападал пилотите, авионите секогаш тргнувале во скоро права надолна линија.

А овој 10 минута понирал.
Автопилотот не бил уклучен, едноставно
 
Член од
14 април 2012
Мислења
32.309
Поени од реакции
65.258
Автопилотот не бил уклучен, едноставно
Никој не лета толку време авион рачно, по полетување. Овие дури и си достигнале висина на крузање. Нема теорија 2-цата пилоти да направат таква катастрофална грешка.

Официјалната истрага, поткрепена со податоци од Flight data recorder вика дека Лубиц го подесил автопилотот да го спушта авионот по 30 метри во секунда. Ова се внесени импути кои ги запишува втората црна кутија, која снима само технички дел од летот.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
10.156
Поени од реакции
18.065
Све е тоа наместено од Луфтханза,какви кутии...
 
Член од
23 март 2011
Мислења
1.143
Поени од реакции
1.024
јас имам летано со ,,герман уингс, значи многу добра компанија,класа од авиони... ама ете се случило
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
...темница,силен бочен ветер, дожд истура, аеродром Ростов-на-Дон, галофакс инстант пилот...., втор круг......скоро стопостотно единствено можно решение на равенката.....
 
Член од
14 април 2012
Мислења
32.309
Поени од реакции
65.258
Падна како камен, иако во разговорот со кулата не се забележува никаков проблем во кабината или паника кај пилотите.
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Падна како камен, иако во разговорот со кулата не се забележува никаков проблем во кабината или паника кај пилотите.
....авионот изгледа ко размачкан по земја....., секако занимливо "паѓање "..
Дефинитивно модерните патнички авиони ги прават од лим не различен од оној на лименка за пиво......
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.145
Поени од реакции
18.173
Најдоа некоја трага или малезиско сценарио?:cautious:
 
J

joe.b

Гостин
Најдоа некоја трага или малезиско сценарио?:cautious:
Тек ќе се открива, тешко дека е малезиско сценарио, не прелетувал преку земји кои се во зоните на опасност па некој да го бутне одоздола. А и за тероризам поточно за бомба некоја или слично мали се веројатностите (не е невозможно) бидејќи после нападите во Париз сите француски аеродроми се под невидено строга контрола и ептен појачано обезбедување на сите нивоа. И плус од Шарл де Гол полетал, a таму моментално кибрит неможеш да внесеш, камо ли нешто повеќе.
Јас мислам дека се работи за самоубиство ко случката со germanwings летот 9525. од Барселона за Дизелдорф од пред една година.
А дефект, не ми се верува бидејќи и да се работело за каков било дефект,дури и најлош engine failures на двата мотора, пожар некој ептен опасен или било што, пилотот имал време за mayday повик код египетската или грчката контрола бидејќи бил на 37000 ft имал доволно време да направи повик за помош,, па дури и да проба да го ублажи некако падот во вода, во меѓувреме да се опремат патниците со елеци и колку толку да пробал да извлече некој подобар крај. distress call е примен. Последните движења му биле 90 степени лево, и одеднаш 360 десно. од 37,000 нагло ептен нагло паднал на 15.000, а веќе на 10,000 изгубли секаков сигнал и контакт.
Претпоставувам дека се работело за некое борење низ кокпитот, и пробување да се сопре катастрофа...ама касно. И да летал пример со брзина од 400-450 чворови ко што е скоро па нормална брзина за А320, ако он тек така за кратко време паднал на од 37000 на 15000 тоа значи дека вертикалната брзина била сигурно -3000 -4000 а може и повеќе, збориме за нагло одеднаш го насочување на авионот под ``пун`` гас према вода. А кој знае, ќе свати дека под ``пуна`` и со толкава вертикална брзина, авионот од 400 kts за невидено кратко време достигнал брзина до 600,700 чворови, каде што при толкава брзина автоматски се изгубил од сите радари и контроли, а и да пробал некој нешто да направи веќе било невозможно да се дигне пак во ваздух со толкава брзина. Ќе чекаме да видиме ако го најдат, па црната кутија да каже повеќе до тогаш можеме само да нагаѓаме.
 
Последно уредено од модератор:

JB00F

DDoS
Член од
21 јануари 2014
Мислења
3.493
Поени од реакции
2.846
http://www.smh.com.au/federal-politics/political-news/mh370-1258-days-later-new-analysis-pinpoints-possible-location-of-missing-malaysia-airlines-plane-20170816-gxxc4s.html
Не ми е јасно како сеуште неможе да се најде... На средина на Атлантик Ер Франс 447 успеаа да го најдат, излегоа остатоци на површина брзо после тоа за црните кутии долго требаше да, но од овој сеуште ништо...
 

OMG!!

Пилот
Член од
27 февруари 2017
Мислења
2.724
Поени од реакции
2.493
Руски патнички Антонов Ан-148 кој превезувал 65 патници и 6 членови на екипажот, се урнал веднаш штом полета од аеродромот Домодедово во Москва. Според исказите, авионот веднаш штом полетал се изгубил од радар со брзина на паѓање од 22.000 fpm. Не се очекуваат преживеани.
https://www.hindustantimes.com/world-news/saratov-airlines-plane-crashes-near-moscow-71-people-feared-dead-russian-media/story-6hkrmy4CIHvZGVM9umuB3M.html
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.145
Поени од реакции
18.173
Интересна компанија.Долго време Авуоимпекс и МАТ, посебно првите во еден период и три четири нивни авиони истовремено изнајмуваа (Јаковлев Ја к42Д).Авионската нeсреќа во Охрид во 1993 е со баш таков авион (рег.RA42390), не по нивна вина.

Интересно име имале тогаш Авиоимпекс...
IMG_20180212_222056.png
IMG_20180212_221950.png
IMG_20180212_224238.png
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom