Авионски несреќи

Дискусија во форумот 'Авијација' започната од Misirkov, 10 јуни 2008.

  1. vidooq

    vidooq

    Член од:
    14 април 2012
    Мислења:
    21.458
    Допаѓања:
    31.917
    Како тогаш го објаснуваш контролираното спуштање на авионот? Кој го исклучил автопилотот и го ставил авионот на рамномерно спуштање? Ако се онесвестил копилотот, автопилотот ке продолжел да го лета авионот.
    Ако пилотот се онесвестил, и паднал врз јокот, односно воланчето, авионот би тргнал во неконтролирано спуштање надолу, штом го спуштиш носот.

    Едино нешто што не ми цима у целата прича е тоа што кога пилот сака да се убие, како што беше случај во Индонезија, или на оној ДХЛ авион кога вработен во фирмата ги нападал пилотите, авионите секогаш тргнувале во скоро права надолна линија.

    А овој 10 минута понирал.
     
    На Bonnie and Clyde и Dimitar171 им се допаѓа ова.
  2. Kadaif

    Kadaif M.D.

    Член од:
    21 јануари 2008
    Мислења:
    3.424
    Допаѓања:
    2.330
    Автопилотот не бил уклучен, едноставно
     
  3. vidooq

    vidooq

    Член од:
    14 април 2012
    Мислења:
    21.458
    Допаѓања:
    31.917
    Никој не лета толку време авион рачно, по полетување. Овие дури и си достигнале висина на крузање. Нема теорија 2-цата пилоти да направат таква катастрофална грешка.

    Официјалната истрага, поткрепена со податоци од Flight data recorder вика дека Лубиц го подесил автопилотот да го спушта авионот по 30 метри во секунда. Ова се внесени импути кои ги запишува втората црна кутија, која снима само технички дел од летот.
     
  4. Dimitar171

    Dimitar171

    Член од:
    17 август 2011
    Мислења:
    3.643
    Допаѓања:
    3.756
    Све е тоа наместено од Луфтханза,какви кутии...
     
  5. filoksenos

    filoksenos

    Член од:
    23 март 2011
    Мислења:
    789
    Допаѓања:
    592
    јас имам летано со ,,герман уингс, значи многу добра компанија,класа од авиони... ама ете се случило
     
  6. dodi1990

    dodi1990

    Член од:
    8 ноември 2012
    Мислења:
    57
    Допаѓања:
    45
  7. concrete

    concrete alte Esel

    Член од:
    22 март 2005
    Мислења:
    12.262
    Допаѓања:
    1.684
    ...темница,силен бочен ветер, дожд истура, аеродром Ростов-на-Дон, галофакс инстант пилот...., втор круг......скоро стопостотно единствено можно решение на равенката.....
     
  8. vidooq

    vidooq

    Член од:
    14 април 2012
    Мислења:
    21.458
    Допаѓања:
    31.917
    Падна како камен, иако во разговорот со кулата не се забележува никаков проблем во кабината или паника кај пилотите.
     
  9. concrete

    concrete alte Esel

    Член од:
    22 март 2005
    Мислења:
    12.262
    Допаѓања:
    1.684
    ....авионот изгледа ко размачкан по земја....., секако занимливо "паѓање "..
    Дефинитивно модерните патнички авиони ги прават од лим не различен од оној на лименка за пиво......
     
  10. Daddy

    Daddy

    Член од:
    25 септември 2009
    Мислења:
    720
    Допаѓања:
    342
  11. Рудници и

    Рудници и ООЗТ Рудници и железарница - Скопје

    Член од:
    9 декември 2009
    Мислења:
    11.174
    Допаѓања:
    16.131
    Најдоа некоја трага или малезиско сценарио?:cautious:
     
  12. joe.b

    joe.b

    Член од:
    8 април 2016
    Мислења:
    324
    Допаѓања:
    306
    Тек ќе се открива, тешко дека е малезиско сценарио, не прелетувал преку земји кои се во зоните на опасност па некој да го бутне одоздола. А и за тероризам поточно за бомба некоја или слично мали се веројатностите (не е невозможно) бидејќи после нападите во Париз сите француски аеродроми се под невидено строга контрола и ептен појачано обезбедување на сите нивоа. И плус од Шарл де Гол полетал, a таму моментално кибрит неможеш да внесеш, камо ли нешто повеќе.
    Јас мислам дека се работи за самоубиство ко случката со germanwings летот 9525. од Барселона за Дизелдорф од пред една година.
    А дефект, не ми се верува бидејќи и да се работело за каков било дефект,дури и најлош engine failures на двата мотора, пожар некој ептен опасен или било што, пилотот имал време за mayday повик код египетската или грчката контрола бидејќи бил на 37000 ft имал доволно време да направи повик за помош,, па дури и да проба да го ублажи некако падот во вода, во меѓувреме да се опремат патниците со елеци и колку толку да пробал да извлече некој подобар крај. distress call е примен. Последните движења му биле 90 степени лево, и одеднаш 360 десно. од 37,000 нагло ептен нагло паднал на 15.000, а веќе на 10,000 изгубли секаков сигнал и контакт.
    Претпоставувам дека се работело за некое борење низ кокпитот, и пробување да се сопре катастрофа...ама касно. И да летал пример со брзина од 400-450 чворови ко што е скоро па нормална брзина за А320, ако он тек така за кратко време паднал на од 37000 на 15000 тоа значи дека вертикалната брзина била сигурно -3000 -4000 а може и повеќе, збориме за нагло одеднаш го насочување на авионот под ``пун`` гас према вода. А кој знае, ќе свати дека под ``пуна`` и со толкава вертикална брзина, авионот од 400 kts за невидено кратко време достигнал брзина до 600,700 чворови, каде што при толкава брзина автоматски се изгубил од сите радари и контроли, а и да пробал некој нешто да направи веќе било невозможно да се дигне пак во ваздух со толкава брзина. Ќе чекаме да видиме ако го најдат, па црната кутија да каже повеќе до тогаш можеме само да нагаѓаме.
     
    Последно уредено: 19 мај 2016
    На chef_cook и vidooq им се допаѓа ова.
  13. JB00F

    JB00F DDoS

    Член од:
    21 јануари 2014
    Мислења:
    2.513
    Допаѓања:
    1.442
    http://www.smh.com.au/federal-polit...-malaysia-airlines-plane-20170816-gxxc4s.html
    Не ми е јасно како сеуште неможе да се најде... На средина на Атлантик Ер Франс 447 успеаа да го најдат, излегоа остатоци на површина брзо после тоа за црните кутии долго требаше да, но од овој сеуште ништо...
     
    На krkac и vidooq им се допаѓа ова.
  14. OMG!!

    OMG!! Пилот

    Член од:
    27 февруари 2017
    Мислења:
    1.762
    Допаѓања:
    796
    Руски патнички Антонов Ан-148 кој превезувал 65 патници и 6 членови на екипажот, се урнал веднаш штом полета од аеродромот Домодедово во Москва. Според исказите, авионот веднаш штом полетал се изгубил од радар со брзина на паѓање од 22.000 fpm. Не се очекуваат преживеани.
    https://www.hindustantimes.com/worl...ssian-media/story-6hkrmy4CIHvZGVM9umuB3M.html
     
  15. Рудници и

    Рудници и ООЗТ Рудници и железарница - Скопје

    Член од:
    9 декември 2009
    Мислења:
    11.174
    Допаѓања:
    16.131
    Интересна компанија.Долго време Авуоимпекс и МАТ, посебно првите во еден период и три четири нивни авиони истовремено изнајмуваа (Јаковлев Ја к42Д).Авионската нeсреќа во Охрид во 1993 е со баш таков авион (рег.RA42390), не по нивна вина.

    Интересно име имале тогаш Авиоимпекс...
    IMG_20180212_222056.png
    IMG_20180212_221950.png
    IMG_20180212_224238.png
     
    Последно уредено: 12 февруари 2018

Сподели преку: