Почитувам тоа што барем ќе размислиш.
![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)
Рачунај само како би изгледало екстерно тестирање во втор/трет циклус...компетентноста се доведува во прашање и за првиот циклус, камоли втор...за трет да не муабетам.
Добро еве да продискутираме. Кога ќе размислам вака, јас бев неутрален од причина што сметам дека треба да има некаква промена во високото образование поради инфлацијата од дипломи. Дали екстерното е решение, не знам, тоа со сигурност ќе се дознае само ако се спроведе и по неколку години ќе се видат последиците. Сите размислувања пред тоа се еден склоп на теории, секој со свое почитувано мислење. Затоа и сум неутрален.
Екстерното за пост-дипломски и докторски студии не би имало некоја смисла, барем не кај мене, за другите факултети стварно не можам да знам. Причината е дека ретки се оние кои запишуваат нов циклус откако ќе земат диплома. А оние кои запишуваат се многу темелно проверувани и обучувани во нивното знаење, односно им се посветува огромно внимание бидејќи ги спремаат за потенцијални идни професори на највисоко ниво. Меѓутоа кај мене не се одвојуваат пари за асистенти, а местата каде што може да се работи се речиси секогаш исполнети. Нема премногу можности, а нема ни премногу кандидати, со што самото по себе не носи никаква потреба од дополнително проверување на знаењето. Сите професори се компетентни и едноставно таква ни е струката што оние кои предаваат и не обучуваат не сакаат утре научник и професор да биде некоја незналица, затоа не би дозволиле некој со недоволно знаење да магистрира, да не збориме за докторирање. Бидејќи во историјата секој настан произлегува од некаква потреба, би одел контра на моето обучување доколку не застанам против нешто што пробува да се наметне, а за кое нема потреба.
Long story short, во право си, застанувам против екстерните за втор и трет степен студии (за мојот смер), но ја задржувам неутралноста за екстерно на додипломските
![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)