Ќе се полага државен испит во 2-ра и 4-та година (Студентски пленум)

  • Креатор на темата Атомската мравка
  • Време на започнување
Член од
21 мај 2008
Мислења
11.031
Поени од реакции
11.667
http://www.dokaz.mk/eve-kako-grujo-gi-pridobil-del-od-profesorite-koi-se-potpishaa-na-spisokot-protiv-plenumot-im-spremal-plata-od-7-prosechni-makedonski-plati/

Тоа што ви го кажав пред некој ден, се е за пари, контрашите ќе се тепаат кој да влезе во одборот за акредитација.
Каракамишева е во најмалку 4-5 најразлични комисии, си лапа убаво хонорарчиња, најново е во Комисија за филм у Охрид нешто. :cuc::tapp::pos::pos:

Бујрум, бр. 1, како новите измени го кршат постоечкиот Закон.



Бујрум бр.2. И после нема да се тепаат контра-пленумциве да излижат гз. ;)

"Нето платата на членот на Одборот кој ја врши функцијата професионално во Одборот изнесува седум и половина просечни нето плати исплатени во Република Македонија во минатата година, освен за членовите од став 1 алинеја 5 на овој член, за кои висината на надоместокот е во висина од петнаесет просечни нето плати исплатени во Република Македонија во минатата година. Членовите од став 1 алинеја 5 на овој член имаат право на надоместок за направените трошоци за превоз, како и за сместување и здравствено осигурување во Република Македонија."

[DOUBLEPOST=1420993455][/DOUBLEPOST] :D :D Не знам кој го направил ова, дали е некој од пленумот или не.
 
Последно уредено:
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Повлекување на предлог законот за високо образование бара професорскиот и студентскиот пленум, во спротивно не се исклучени нови протести, но и бојкот на наставата, вели професорката Гордана Силјановска од Професорскиот пленум.
http://24vesti.mk/profesorskiot-plenum-bara-povlekuvanje-na-zakonot-ili-bojkot-na-nastavata
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.179
Поени од реакции
18.253
Студентски Пленум - УКЛО
9 hrs · Edited ·

Факултетите имаат Одбор за акредитација и евалуцијата (или внатрешна контрола, која што ја издава дозволата за вршење на образовна дејност).

Во предлог-законот за државен испит, се предлага истиот тој одбор и сега да е составен од професор(к)и со таа РАЗЛИКА што тие ќе бидат избирани со јавен оглас од МИНИСТЕРСТВО ЗА ОБРАЗОВАНИЕ! Следствено, ќе бидат полтрони на владата.
 
Член од
21 мај 2008
Мислења
11.031
Поени од реакции
11.667
@Рудници и не знам зошто, не сака да те цитира...
Никако не задира во автономија ова, лупаме ние глупости.
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Какви идиоти се и професорскиот и контра-професорскиот пленум тоа чудо едно...
Едниве испратиле писмо до еврокомесарите зошто не го поддржуваат државниот испит, а другиве па испратиле писмо исто до еврокомесарите за да кажат дека првиве лажат и дека они го поддржуваат испитот.

И сеа шо си мислат групиве ?
Демек еврокомесарот вечерта не можел да спие ?
Го ставиле на мисла и го загрижиле толку многу шо уште вечерта напраил акаунт на pravo.org.mk и тргнал да го бара Законот за високо образование и Уставот на РМ, за да види како е дефинирана автономијата на универзитетот и дали законов ќе ја крши автономијата ?
Професорскиов пленум очекува дека на денот на гласање еврокомесарите ќе одат на седница и со една прачка ќе ги тепа по прсти сите шо ќе гласаат за законот ?
А овие другиве па очекуваат дека еврокомесариве ќе дојдат и ќе им мавнат по 2-3 заушки на професорите во Професорскиот пленум ?

Тие писма како што стигнале по пошта, така биле препратени у канта, а они се распишале па и уште на ниво на дете од 2 години кога се жали дека братот/сестрата го тепало викаат „еј ама барабиве од професорски се лоши“...
Ебаве тоа интелектуалците...
 
Член од
27 ноември 2007
Мислења
31.065
Поени од реакции
74.719
Ќе се направи некој "разумен компромис".
А што е тоа разумен компромис?
Па како не знаете, разумен компромис е разумен компромис :цицки:
 
Член од
21 ноември 2007
Мислења
10.765
Поени од реакции
9.552
Реално збориш иако писмото на контрашиве па плус автономија -пазарно ориентирана бла бла.

Не сум правник нит имам некоја основа околу тоа, ама мое размислување е следново: Автономијата поврзана со универзитетите што е во Устав, како тело автонономно во однос на централната власт според мене се побива со фактот дека се нуди тело - одбор за акредитација која би го спровела испитот кој е надвор од контрола на централната власт и на тој начин директно не се нарушува автононмоста на универзитетот. Можеби сум грешка или не, но по моја логика така оди. А фактот дека неформално и индиректно ќе има влијание е друг муабет и околу тоа не сакам да дискутирам зошто јавна тајна е тоа.

Затоа сметам дека секоја реплика кон власта во моментов со аргументи дека законот е противуставен нема да имаат тежина, но доколу постои искрена желба кај пленумот за решавање на проблемов треба да најдат други поконструктивни предлози и решенија околу ова прашање. Само за инфо, при контакт со дел од мои другари и колеги кои стојат зад пленумот го делат мислењето дека не чини нешто во универзитетите и дека државниот испит не е решението за тоа, но дека треба да се спроведат некои мери околу тоа за да се среди настаната ситуација. Затоа треба да се понуди решение како би се подобрило, ако не чини начинот преку државен испит нека се понуди друг подобар предлог кој би бил и јавно образложен, а не да се крие зад ставот да се повлече законот и да се остане како што било само поради фактот што бил противуставен. Јас сакам да се размислува прогресивно, а не да се стопира и да се тера како што било.

А за професорскиот и тој контра пленум јавна тајна е дека секој се инволвира во нив за сопствено поентирање во политички план.
 
Член од
21 мај 2008
Мислења
11.031
Поени од реакции
11.667
Не сум правник нит имам некоја основа околу тоа, ама мое размислување е следново: Автономијата поврзана со универзитетите што е во Устав, како тело автонономно во однос на централната власт според мене се побива со фактот дека се нуди тело - одбор за акредитација која би го спровела испитот кој е надвор од контрола на централната власт и на тој начин директно не се нарушува автононмоста на универзитетот. Можеби сум грешка или не, но по моја логика така оди. А фактот дека неформално и индиректно ќе има влијание е друг муабет и околу тоа не сакам да дискутирам зошто јавна тајна е тоа.

Затоа сметам дека секоја реплика кон власта во моментов со аргументи дека законот е противуставен нема да имаат тежина, но доколу постои искрена желба кај пленумот за решавање на проблемов треба да најдат други поконструктивни предлози и решенија околу ова прашање. Само за инфо, при контакт со дел од мои другари и колеги кои стојат зад пленумот го делат мислењето дека не чини нешто во универзитетите и дека државниот испит не е решението за тоа, но дека треба да се спроведат некои мери околу тоа за да се среди настаната ситуација. Затоа треба да се понуди решение како би се подобрило, ако не чини начинот преку државен испит нека се понуди друг подобар предлог кој би бил и јавно образложен, а не да се крие зад ставот да се повлече законот и да се остане како што било само поради фактот што бил противуставен. Јас сакам да се размислува прогресивно, а не да се стопира и да се тера како што било.

А за професорскиот и тој контра пленум јавна тајна е дека секој се инволвира во нив за сопствено поентирање во политички план.
Последново си во право, иако има искрени кај Професорскиот пленум, морам да го потенцирам тоа. Дали има искрени кај контра-пленумот не знам.

Е сега, во однос на автономијата. Иди погоре, или на претходната страна, ставив некои слики, разгледај ги. Како во Законот е пропишана автономијата, болдирани се работите кои се кршат односно дека сега нема факултетите сами да си ги бираат програмите, начините на оценување и триста други работи туку тоа ќе биде направено од тела кои ќе бидат формирани од МОН.
Иначе, на страна телото што ќе го спроведува испитот...самото тоа што на универзитетот не му дозволуваш да издаде диплома без положен државен испит, (испит кој не го спроведува универзитетот) е кршење на автономија.

Ние не викаме дека не треба промени. Требаат промени, но не вакви, не брзоплети, не промени без претходна целосна анализа на високото образование. Ние бараме да се повлече предлог-законот, да се седне на маса и да се дискутираат проблемите во високото образование, поткрепени со целосна анализа на сите проблеми: студентски домови, програми, учебници, финансирање итн итн. И после заеднички да се дојде до решенија кое ќе биде добро за сите!
А додека се најде тоа решение, кое треба да биде целосно нов Закон, треба адекватно да се употребат механизмите кои се на располагање во законот. На краток период, можат да бидат ефикасни, ако ефикасно, правично и неселективно се користат. На долг рок, ова што претходно го кажав.
 

Bojan Van Buuren

Колектор
Член од
11 април 2008
Мислења
8.394
Поени од реакции
12.058
Само за инфо, при контакт со дел од мои другари и колеги кои стојат зад пленумот го делат мислењето дека не чини нешто во универзитетите и дека државниот испит не е решението за тоа, но дека треба да се спроведат некои мери околу тоа за да се среди настаната ситуација. Затоа треба да се понуди решение како би се подобрило, ако не чини начинот преку државен испит нека се понуди друг подобар предлог кој би бил и јавно образложен, а не да се крие зад ставот да се повлече законот и да се остане како што било само поради фактот што бил противуставен. Јас сакам да се размислува прогресивно, а не да се стопира и да се тера како што било.
Ако добро си ја следел темава ќе видиш дека не само твоите другари туку и 90% од форумџииве викаме дека во високото образование требаат промени, ама дека државниот испит не е реформа која ќе ги смени работите. Дури и тие што го поддржуваат испитов на темава имаат пишувано дека нема да го подобри високото образование и дека нема да направи разлика. Аргументирано се оди против државниот испит и се аргументира зошто државниот испит не чини.
Тоа што нема контра-предлог не значи дека аргументите против државниот испит треба да ги фрлиме во вода и да си ќутиме и да полагаме се дур не дојде до таков контра-предлог. Демек ако немаш контра-предлог не смееш да се буниш ?
И понапред негде спомнав, наша главна задача не е да даваме контра-предлози туку да кажеме зошто овој предлог кој е создаден од државната власт не чини и зошто не треба да се воведе. Давањето предлози може да произлезе од наша страна ама и не мора, зошто за реформи и подобро образование има вработено луѓе што добиваат плата за тоа и што единствена работна задача им е да „произведуваат“ реформи. Ние и тука сме давале идеи, ама нас не ни е единствена обврска да мислиме како ќе се подобри образованието па некој да чека на нас издржан контра-предлог. Пак ќе кажам, смешно е да кажеш дека треба да си ќутиме и да си полагаме се дур не исфрлиме контра-предлог...

И зошто ни влезе во глава тоа размислување предлог -> контра-предлог ?
Аман бе неколку протести и контра-протести, синдикати и контра-синдикати, здруженија на граѓани и контра-здруженија на граѓани не натераа сеа за се што се случува во нашево општество да мора на некој таков начин да се размислува ?!
 
Член од
21 јануари 2009
Мислења
8.830
Поени од реакции
8.858
Ај јас малце падобрански:

Не можам да пратам вести, затоа позапознаените ги прашувам:

1. КОЈ ќе смислува прашања за испитот, и баш ме занима какви ќе бидат тие прашања и како ќе биде одреден точен одговор, кога одамна на мојот факултет професорите испитите ги поставуваат ,,што имаш да кажеш за тоа и тоа,,? Или како на матура Македонски, што чувствувал авторот ќе ме прашуваат?
2. Дали е ретроактивен законов?
3. Дали сериозно ќе мерат кој знае за 6ка? Е*ате академските граѓани, е*ате.
 
Член од
21 мај 2008
Мислења
11.031
Поени од реакции
11.667
Ај јас малце падобрански:

Не можам да пратам вести, затоа позапознаените ги прашувам:

1. КОЈ ќе смислува прашања за испитот, и баш ме занима какви ќе бидат тие прашања и како ќе биде одреден точен одговор, кога одамна на мојот факултет професорите испитите ги поставуваат ,,што имаш да кажеш за тоа и тоа,,? Или како на матура Македонски, што чувствувал авторот ќе ме прашуваат?
2. Дали е ретроактивен законов?
3. Дали сериозно ќе мерат кој знае за 6ка? Е*ате академските граѓани, е*ате.
1. Одбор за акредитација и евалуација ќе го спроведува испитот, е кој ќе смислува прашања и други детали не ги знам, треба да го разгледам убаво овој финален текст пошто е ептен сменет со она што беше објавено како предлог до Собранието.
2. Привидно, законот не е ретроактивен. Но, ако студираш повеќе од 2 години+годините на студиите (3 или 4) ќе те префрлат во нова програма и оп, државен испит. Ако си сега втора година на факултет (и одиш редовно), оп, државен испит на мастер студии.
3. Да, ќе треба 6ка и ништо повеќе. За подобро високо образование, така беше? :D
 
Член од
24 март 2010
Мислења
15.329
Поени од реакции
26.280
1. КОЈ ќе смислува прашања за испитот, и баш ме занима какви ќе бидат тие прашања и како ќе биде одреден точен одговор, кога одамна на мојот факултет професорите испитите ги поставуваат ,,што имаш да кажеш за тоа и тоа,,? Или како на матура Македонски, што чувствувал авторот ќе ме прашуваат?
2. Дали е ретроактивен законов?
3. Дали сериозно ќе мерат кој знае за 6ка? Е*ате академските граѓани, е*ате.
1. Комисија. И секако нема да има точен одговор. Повеќе целта е да видат како се снаоѓаш во дадена ситуација. Колку елоквентно можеш да го извозиш компјутерот и пренесеш жеден преку вода.
2. Ако си ВМРО не, за другите да.
3. На почеток тоа. После ќе почнат да ги казнуваат професорите ако оценките не се совпаѓаат, ко во средните.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom