Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
5 ноември 2008
Мислења
264
Поени од реакции
72
1.0 бегај подалеку од тој мотор со 3 цилиндри. Хроничен проблем е ланецот. Знае да прескокне.
И после ремонт кој никогаш не се погаѓа.
Башка трошат масло.. И не се погодени. Тешко тераат над 120-130000 км без отворање мотор. И сензорите се скапи. Најпогоден мотор за Корса б е 1.5Тд исузу и бензинецот 1.4 со 60 коња кој е со ребраст каиш (многу се ретки после 1998 со тој мотор).
Глупости, ене ја уште ја дрнка сестра ми, преку 240.000 км има поминато. Само што одржавана е по книга.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
854
Поени од реакции
405
пишав пред 2 месеци некаде
сеат ибица 1.2 бензин 2009г , при правење на лак в место забележував сецкаа светлата, трепереја.. исто имав забележано и при скрос полн лак во возење истото,или некогаш радиото трепереше ...губеше струја едноставно.
како поминување времево се повеќе ова се чуствуваше.. појдов на мајстор,на компјутер проверуваат нема ништо дефект , ама најверојатно е ослабнат алтернаторот.... во последен момент ставаме друг акомулатор 75ка и оп,се во ред.Има минимални треперења што мислам дека е во ред.Појдов и купив нов акомулатор 62 иксајд и нема проблеми со радиото пример али забележувам треперења, рака насрце минимални во споредба со претходно.дали е тоа нормално поради тоа што сервото е електрично или има некој др проблеми во алтернаторов ???


Електрично серво, ништо друго ... Ако алтернаторот не полни ке ти се испразни и акумулаторот и нема палење ... Ако пак не полни добро т.е слабо полни ке се случи истото само малку покасно ...
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
1.0 бегај подалеку од тој мотор со 3 цилиндри. Хроничен проблем е ланецот. Знае да прескокне.
И после ремонт кој никогаш не се погаѓа.
Башка трошат масло.. И не се погодени. Тешко тераат над 120-130000 км без отворање мотор. И сензорите се скапи. Најпогоден мотор за Корса б е 1.5Тд исузу и бензинецот 1.4 со 60 коња кој е со ребраст каиш (многу се ретки после 1998 со тој мотор). Тој мотор е магаре и истерува преку 500000 км без пипање. Е да и моно инџекшн е. Тој мотор нема МАФ сензор. Моја препорака е да бараш Корса Б после 1998 (зашто после таа година Корсите имаат поцинкувана каросерија и не р'ѓосуваат) а пред таа година се р'ѓосуваат и скапуваат посебно на полумесеците. Тој мотор на Корса мислам дека при кинење на ребрастиот не криви вентили (за 1.6 8v сум 1000 посто сигурен ама мислам и 1.4 8v 60 коњскиот не криви вентили) non interference engines.
Башка има и такви корси 1.2 со 45 коња и тие се гром.
ќе ги посзнаеш по тоа што на задниот капак стои десно Corsa 1.2 само и е со сребрени букви. Исто така знакчето предно и задно на Опел се како на 1.0 12v и браниците и предната маска се исти. Дефакто се каросерија facelift а моторот не е Ecotek. И поскапи се од другите Corsa B. Facelift на Corsa e 1998 година. Тоа е правата кола за тебе. Бегај од Ecotek 1.0 , 1.2, 1.4, 1,6.. 1.2 45 коња и 1.4 60 коња се добрите мотори.
greska si, poarno motorce od 1.2 16v nema. I 1.0 12v se isto top samo se malce mrzlivi ama zatoa i epten malce trosat kako i site koli so tri klipa. Lanceto i da se rastropa ednas se menja u 10-15 godini, a ne sum videl nekoe da preskoka. Obicno samo so promena na hidraulicniot zategac vo 80% slucaevi problemot e resen i nema potreba da se menja cel lanec set. I da go smenis ne e kojznae kakov trosok 150-200e sose rabotna raka. mene ako me prasas, podobra niskolitrazna masina od ovie ecotec na lance nema. Za nasiov narod najdobar izbor na kola e corsa B 1.0 12v, eftina registracija, nema nikakvo odrzuvanje, delovite se gabe i mala potrosuvacka. Uste ako e so 5 vrati nema konkurencija.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Ај јас нешто да прашам...пред недела-две бев до сопиште,и кога се симнував надоле,прикочував бидејќи се градеше улицата и често излетуваа од споредните улички а и возачите избегнуваа дупки,претрчуваат деца,луѓе...но после некој 20-30 метри,видов дека кочницата едноставно не кочи...надоле летав, кочев само со моторно и со кочница едвај,значи кочеше некој си 30% од максимум,у еден момент излета една будала од уличка и ја стиснав кочницата до доле,веќе беше тврдо камен но нејќеше ни тогаш да закочи,и фала му на Господ,човекот не тргна повеќе па го избегнав...се препотив цел :D и доле кога стигнав кај таксистите,едвај застанав бидејќи нејќеше да закочи...

ц3ка е колата,и претходно 2 пати ми се има десено на изгасено,да нејќе да кочи но ми кажаа дека тоа е нормално,али ова...ама ја неаме уште однесено на мајстор,тој го убедува татко ми дека сум стискал цело време кочница,а нема врска пошто само што тргнав и после 20-30 метри ми се деси тоа.

некој да има на ум што било работата ?
Абе ЛУД еден,тие се СЕРВО кочници,мора возилото нонстоп да работи за да кочи..Во спротивно ќе притиснеш 3-4 пати и КАМЕН тврда е после..Леле што нема да прочитам..Незнам жив како си останал..ПА не е ова Југо да не ти троши па по долниште кога возиш изгасена да биде..Другпат НИКАКО,ама НИКАКО не ја гаси колата по долниште.Или оди пешки,ако мислиш ќе заштедиш.[DOUBLEPOST=1435696249][/DOUBLEPOST]
Глицерин провери нешто и обавезно на сервис и тоа полека ...
Нема врска глицеринот..Никогаш нема да закочи ни малку како што вика ако нема глицерин..Се кладам во 100 литра нафта дека глицерин има внатре..[DOUBLEPOST=1435696403][/DOUBLEPOST]
Не е нормално нели ? јас му викам на стариов,абе и да сум стискал цело време,не може да откаже кочницата пичку матер...лом се напраив,не знам ни јас како стигнав,гледал Господ..по втор пат..:)
И те како може да откаже..Туку да си се освестел само да си ја запалел колата,ништо повеќе не требало..Или на крај краева,кочи со рачна,заб по заб..
 
Последно уредено:
M

mordekaj

Гостин
Абе ЛУД еден,тие се СЕРВО кочници,мора возилото нонстоп да работи за да кочи..Во спротивно ќе притиснеш 3-4 пати и КАМЕН тврда е после..Леле што нема да прочитам..Незнам жив како си останал..ПА не е ова Југо да не ти троши па по долниште кога возиш изгасена да биде..Другпат НИКАКО,ама НИКАКО не ја гаси колата по долниште.Или оди пешки,ако мислиш ќе заштедиш.[DOUBLEPOST=1435696249][/DOUBLEPOST]

Нема врска глицеринот..Никогаш нема да закочи ни малку како што вика ако нема глицерин..Се кладам во 100 литра нафта дека глицерин има внатре..[DOUBLEPOST=1435696403][/DOUBLEPOST]

И те како може да откаже..Туку да си се освестел само да си ја запалел колата,ништо повеќе не требало..Или на крај краева,кочи со рачна,заб по заб..
Јас колку што разбрав од постот, колата му била запалена ама не кочела и вели дека кочел со моторно што не би било можно ако имал угасена кола.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Абе ЛУД еден,тие се СЕРВО кочници,мора возилото нонстоп да работи за да кочи..Во спротивно ќе притиснеш 3-4 пати и КАМЕН тврда е после..Леле што нема да прочитам..Незнам жив како си останал..ПА не е ова Југо да не ти троши па по долниште кога возиш изгасена да биде..Другпат НИКАКО,ама НИКАКО не ја гаси колата по долниште.Или оди пешки,ако мислиш ќе заштедиш.[DOUBLEPOST=1435696249][/DOUBLEPOST]

Нема врска глицеринот..Никогаш нема да закочи ни малку како што вика ако нема глицерин..Се кладам во 100 литра нафта дека глицерин има внатре..[DOUBLEPOST=1435696403][/DOUBLEPOST]

И те како може да откаже..Туку да си се освестел само да си ја запалел колата,ништо повеќе не требало..Или на крај краева,кочи со рачна,заб по заб..
Ај нека се изјасни убаво, ако му била изгасена тогаш добро што не загинал ... ама па моторно кочење ...
 
Член од
13 јануари 2015
Мислења
794
Поени од реакции
272
Го поставив еднаш прашањево ама никој не ми даде одговор...Мислење/Совет за Citroen C3 Pluriel ? Најдовме едно на оглас, па на сестра ми ќе и го купува татко ми изгледа, ама прво сакам да слушнам мислење од вас затоа што ретки се вакви модели во МК... 1.4 мотор носи, бензин. Итно е ! Фала ви многу !
132430.jpg 81643261.JPG
 
Член од
15 јануари 2014
Мислења
2.706
Поени од реакции
1.619
Абе ЛУД еден,тие се СЕРВО кочници,мора возилото нонстоп да работи за да кочи..Во спротивно ќе притиснеш 3-4 пати и КАМЕН тврда е после..Леле што нема да прочитам..Незнам жив како си останал..ПА не е ова Југо да не ти троши па по долниште кога возиш изгасена да биде..Другпат НИКАКО,ама НИКАКО не ја гаси колата по долниште.Или оди пешки,ако мислиш ќе заштедиш.[DOUBLEPOST=1435696249][/DOUBLEPOST]

Нема врска глицеринот..Никогаш нема да закочи ни малку како што вика ако нема глицерин..Се кладам во 100 литра нафта дека глицерин има внатре..[DOUBLEPOST=1435696403][/DOUBLEPOST]

И те како може да откаже..Туку да си се освестел само да си ја запалел колата,ништо повеќе не требало..Или на крај краева,кочи со рачна,заб по заб..
Нене,упалена си беше колата...не изгасена,уклучена значи,тргнав,после 20-30 метри,пробав да закочам бидејќи пројде еден човек,и увидов дека нејќе да кочи...помислив дека не сум стиснал убаво,на наредна прилика(бидејќи се праеше патот по 10 пат,местеа цевки некои и хаос беше+за викенд бев а уште не беа на распуст децава,и преку ден,накај 5-6 саат)и пробав пак,и сфатив дека не кочат...ама прикочував по потреба,не цело време да држам на кочница...
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
greska si, poarno motorce od 1.2 16v nema. I 1.0 12v se isto top samo se malce mrzlivi ama zatoa i epten malce trosat kako i site koli so tri klipa. Lanceto i da se rastropa ednas se menja u 10-15 godini, a ne sum videl nekoe da preskoka. Obicno samo so promena na hidraulicniot zategac vo 80% slucaevi problemot e resen i nema potreba da se menja cel lanec set. I da go smenis ne e kojznae kakov trosok 150-200e sose rabotna raka. mene ako me prasas, podobra niskolitrazna masina od ovie ecotec na lance nema. Za nasiov narod najdobar izbor na kola e corsa B 1.0 12v, eftina registracija, nema nikakvo odrzuvanje, delovite se gabe i mala potrosuvacka. Uste ako e so 5 vrati nema konkurencija.
Екотек 1.0 и 1.2 трошат уље ко ненормални. Тотален промашај. Братучетка возеше 1.2 16v купена од Мк со 18000 километри. На 60000 км протропа ланецот, сменет нов на 100000км цена 240 евра, сменет Маф и мотор за лер гас. Потрошња на уље на 3000 километра 1 литар. Сипувано само кастрол масло 10w-40 magnatek. Исто и другарка и која ја имаше купено Нова 1 година пред братучетка ми.
Во Грција имам видено Корса Б 1999 со стариот Не Екотек мотор 370000км (1.2 8v) и моторот предеше. Инаку затоа 1.2 8v и 1.4 8v не екотек на запад се поскапи од Екотекот. И ретки се.
Продадена на 130000км.
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.098
Поени од реакции
1.885
Екотек 1.0 и 1.2 трошат уље ко ненормални. Тотален промашај. Братучетка возеше 1.2 16v купена од Мк со 18000 километри. На 60000 км протропа ланецот, сменет нов на 100000км цена 240 евра, сменет Маф и мотор за лер гас. Потрошња на уље на 3000 километра 1 литар. Сипувано само кастрол масло 10w-40 magnatek. Исто и другарка и која ја имаше купено Нова 1 година пред братучетка ми.
Во Грција имам видено Корса Б 1999 со стариот Не Екотек мотор 370000км (1.2 8v) и моторот предеше. Инаку затоа 1.2 8v и 1.4 8v не екотек на запад се поскапи од Екотекот. И ретки се.
Продадена на 130000км.
Зошто мојата не троши масло? не дека сите трошат ... инаку и кај мене ланчето почна да се слуша повеќе, сега има околу 85000км, се користи само ГМ масло
а за сензори да не збориме, сменив маф, ламда, на радилица, за температура
 
Член од
16 април 2014
Мислења
7.072
Поени од реакции
11.056
Електрично серво, ништо друго ... Ако алтернаторот не полни ке ти се испразни и акумулаторот и нема палење ... Ако пак не полни добро т.е слабо полни ке се случи истото само малку покасно ...
со ова сакаш да кажиш дека ако има некој проблем и сеа со алтернаторот, дека ќе ми го еби новиов акомулатор за брзо ? или не те сватив ? на компјутер кгоа ја врзаа некажа никаков дефект,ама мислма дека нема да кажи и ако не полни добро, или грешка сум ?
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Нене,упалена си беше колата...не изгасена,уклучена значи,тргнав,после 20-30 метри,пробав да закочам бидејќи пројде еден човек,и увидов дека нејќе да кочи...помислив дека не сум стиснал убаво,на наредна прилика(бидејќи се праеше патот по 10 пат,местеа цевки некои и хаос беше+за викенд бев а уште не беа на распуст децава,и преку ден,накај 5-6 саат)и пробав пак,и сфатив дека не кочат...ама прикочував по потреба,не цело време да држам на кочница...
Тоа што не ти кочела на изгаснато (т.е. кочи, ама треба ненормално силно да се притисне) е тоа што ти го објасни Блек Хок. Тоа што не ти кочела на удолница - или цело време си ја држел кочницата делумно стисната и не си ја отпуштал скроз, или не знам што е, некој постручен нека каже :unsure:
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Екотек 1.0 и 1.2 трошат уље ко ненормални. Тотален промашај. Братучетка возеше 1.2 16v купена од Мк со 18000 километри. На 60000 км протропа ланецот, сменет нов на 100000км цена 240 евра, сменет Маф и мотор за лер гас. Потрошња на уље на 3000 километра 1 литар. Сипувано само кастрол масло 10w-40 magnatek. Исто и другарка и која ја имаше купено Нова 1 година пред братучетка ми.
Во Грција имам видено Корса Б 1999 со стариот Не Екотек мотор 370000км (1.2 8v) и моторот предеше. Инаку затоа 1.2 8v и 1.4 8v не екотек на запад се поскапи од Екотекот. И ретки се.
Продадена на 130000км.
Ovakvi imam prodadeno gospod znae kolku. Od benzincite nemaat konkurencija vo potrosuvacka, ne trosat ni kapka ulje. Ne znam so maler bila bratucetka ti, mozebi kaj nas novi so gi prodavale da bile mnogu poslabi nego za zapaden pazar, nisto novo. Dosta pati sum kupil ovakvo od prv gazda, so po 150-180000km pominati i lance nikad cepnato vo 15 godini. Isto i na lugeto so sum gi prodal eve veke nekolku godini si gi teraat, barem onie so gi znam i mi se blizu nikoj lance ne cepnal i nikoj ne se pozalil. Tie ohc 1.2 i 1.4 na rebrast kaj nas ne gi sakaat i se poeftini poso mnogu poveke trosat , inaku i tie se odlicni motori.[DOUBLEPOST=1435728659][/DOUBLEPOST]
Зошто мојата не троши масло? не дека сите трошат ... инаку и кај мене ланчето почна да се слуша повеќе, сега има околу 85000км, се користи само ГМ масло
а за сензори да не збориме, сменив маф, ламда, на радилица, за температура
Toa taka ti se lazes deka ima 85000km, tolku senzori cim si menjal nema sansa ispod 150.000km da e, mozebi i mnogu poveke. :D Obicno kaj ovie se rasipuva samo mafot i motorceto za sauk, drugo nisto.
Vo hidraulicniot podizac vnatre ima feder so popusta, koga federot ke popusti toa klipceto veke ne go pritiska nadvor ko so treba i zatoa ostanuva lanecot malce labav i tropka. Ova e vo 80% slucaevi, narodot ne znae i gabe gi menjaat lancite. A znae da gi sobere i klizacite i togas mora sve da se menja.
Eve kako izgleda zategacot:

Eve go istegnat, izvaden od kola

Vnatre pod klipceto znaci ima feder i obicno toj gi pravi site problemi koga ke izgubi elasticnost.
Eve kako izgleda kompjet set, ubavo se naredeni na slikata bas onaka kako so se stava na kolata:

Ovoj nov komplet na ebay ima cena 50 funti.
 
Последно уредено:
Член од
6 мај 2015
Мислења
26
Поени од реакции
5
Ај јас нешто да прашам...пред недела-две бев до сопиште,и кога се симнував надоле,прикочував бидејќи се градеше улицата и често излетуваа од споредните улички а и возачите избегнуваа дупки,претрчуваат деца,луѓе...но после некој 20-30 метри,видов дека кочницата едноставно не кочи...надоле летав, кочев само со моторно и со кочница едвај,значи кочеше некој си 30% од максимум,у еден момент излета една будала од уличка и ја стиснав кочницата до доле,веќе беше тврдо камен но нејќеше ни тогаш да закочи,и фала му на Господ,човекот не тргна повеќе па го избегнав...се препотив цел :D и доле кога стигнав кај таксистите,едвај застанав бидејќи нејќеше да закочи...

ц3ка е колата,и претходно 2 пати ми се има десено на изгасено,да нејќе да кочи но ми кажаа дека тоа е нормално,али ова...ама ја неаме уште однесено на мајстор,тој го убедува татко ми дека сум стискал цело време кочница,а нема врска пошто само што тргнав и после 20-30 метри ми се деси тоа.

некој да има на ум што било работата ?
Ако ти била ептен тврда педалата за кочница,слично како кочење со изгасната кола,тогаш проверете го вакуум системот,вакум пумпа,црева од вакумот....
 
Член од
28 април 2011
Мислења
270
Поени од реакции
95
Која година ?
Мојата е 1.0 12V ... Градска 6.5 - 7 а отворено 4.7 - 5.5, за одржавање е ефтина масло гм 5л е 1000 ден, филтрите ти се по 200 -250 ден.
Поскапи се сензорите маф, ламбда ... Обавезно провери на дијагностика дали е се во ред со нив зошто одма крева потрошувачка, сум го осетил на своја кожа
Сите сензори по ред ги сменив што постоеа :(
2004 година
која е разликата помеѓу 1.3CDTI i 1.7CDTI
 

Kajgana Shop

На врв Bottom