Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
Апсолутно дека секој мора да внимава и да се придржува до сообраќајните правила, но тоа не го менува фактот дека возачот е правно виновен доколку нешто се случи.
Затоа прилагодување на брзината е круцијално, пишав погоре статистика, во зона кај што е дозволено 30, некој ако вози со 40 веќе значително го зголемува ризикот за смртност кај пешакот.

Има причина зошто има ограничување на брзината, не е туку така, не е за да намерно се закочи сообраќајот. На крај краева влегуваш во динамична околина со самото влегување во сообраќај, доколку прилагодување на брзината и пазење колку возиш ти претставува стрес, може и не треба да возиш.

Цел свет вози вака, тука во дистанца од 1км може ограничувањето да се промени 3 пати, секој се прилагодува на истото.
Ги давам скандинавските земји за пример, каде ова е стандард, а истите земји се најбезбедни во поглед на смртност во сообраќајот во Европа и во светот.
Споредуваш возење во Скандинавија со возење во Македонија, а пешаците ги занемаруваш во споредбата.

Кажи ми во Скандинавија во кој случај имаш доставувач на храна со мотор да е велосипедист, пешак и возач во рок од 1 минута?

Во Скопје конкретно, во зависност од семафорот, еден ист човек е во три различни улоги за побрзо да пројде. Каде во Скандинавија имаш луѓе што претрчуваат на сред улица, паркираат со 4 жмигавци кај што ќе им текне, менуваат лента во секунда, претрчуваат на црвено или се со слушалки на пешачки?

На возач во Скопје му е потешко да вози него на некој во Шведска, кај што има правила и горе доле 90% од учесниците ги почитуваат.
 
Споредуваш возење во Скандинавија со возење во Македонија, а пешаците ги занемаруваш во споредбата.

Кажи ми во Скандинавија во кој случај имаш доставувач на храна со мотор да е велосипедист, пешак и возач во рок од 1 минута?

Во Скопје конкретно, во зависност од семафорот, еден ист човек е во три различни улоги за побрзо да пројде. Каде во Скандинавија имаш луѓе што претрчуваат на сред улица, паркираат со 4 жмигавци кај што ќе им текне, менуваат лента во секунда, претрчуваат на црвено или се со слушалки на пешачки?

На возач во Скопје му е потешко да вози него на некој во Шведска, кај што има правила и горе доле 90% од учесниците ги почитуваат.
За да се стигне до тоа ниво на сообраќајна култура како во Скандинавија, треба да се споредува и треба да се казнува.
Еве тука пример има огромен сообраќај со велосипеди/тротинети/мопеди, јес да има посебна лента за нив, ама низ град се вози на иста лента со автомобил. 50% носат слушалки, некои и си тераат состаноци, голем дел и поминуваат на црвено. Секој ден одам со велосипед на работа, па знам како е. Доставувачите на храна се исти и тука, моментално има иницијатива да им се забрани да делат велосипедска патека. Ама тоа не значи дека возачите се исто камикази како нив. Еден од најголемите прекршоци тука е баш ова, невнимателност и непочитување во зони каде се очекува зголемен проток на деца, стари лица и велосипедисти.

Во самото полагање на возачка тука се вкоренува дека треба да си екстра внимателен со незаштитени учесници во сообраќај, дека никој нема права во сообраќајот, но сите имаме обврски. Општо самиот стил на возење треба да ти биде дефанзивен. Можеби велосипедистот нема предност при преминување на пешачки наменет за пешаци, тоа не значи дека треба да го качиш на хауба и да се оставиш на свирката. Едноставно возиш со зголемена претпазливост и со помала брзина, за да си спремен да реагираш во секаква ситуација.
 
Јас не знаев дека докторов е професор на факултет. Океј.
Ne sum //nitu nekogash sum bil//. Me poznavas, znaes i kade rabotam, no toa ne e vazno za ostanatite.

No ,,uspesniot student po medicina,, saka da vadi prazni prikazni, mislejki deka e mnogu itar i pameten, dlaboko navlezen vo ,,kontrarazuznavanje,, hahahha dodeka ,,so masnite prsti shtraka po telefonot,, , ist kalibar kako i devojceto, vsusnost ,,mozebi i e del od nejzinite multiple accounts,, kako i mnogu drugi jasno prepoznatlivi vo sopstvenost na devojceto.

Istiot/a ,,go utna,, mojot identitet, ,,go utna,, polot na moite deca, i on ti bil Shah-Mat hahahahhaahha. Sam sebe si se matira odamna //vo druga tema//, ama ne gubam vreme so ,,iq - dosta nisko,,.
 
Последно уредено:
Zosto slikava me potsetiva na Venko Filipce koga se slikase kaj sto se vakcinira?

Shto sakam da kazham,
Go poddrzhuvam SafeCity ama vakov pederski PR ne e voopshto potreben!


Прегледај го приврзокот 462960
Се сќавам кога се воведе 50евриќи за фрлен ПИКАВЕЦ...прв ПЛАТИ Аљи и еден директор од некоја болница....после имаше луѓе кој немале да платат, па казната ја покриваа со Стапчиња боцкаа фрлани пикавци...сега нема ништо од тоа, ни КАЗНЕТИ А ни овие со стапчињ; ама ПИКАВЦИ ИМА....
 
Ne sum //nitu nekogash sum bil//. Me poznavas, znaes i kade rabotam, no toa ne e vazno za ostanatite.

No ,,uspesniot student po medicina,, saka da vadi prazni prikazni, mislejki deka e mnogu itar i pameten, dlaboko navlezen vo ,,kontrarazuznavanje,, hahahha dodeka ,,so masnite prsti shtraka po telefonot,, , ist kalibar kako i devojceto, vsusnost ,,mozebi i e del od nejzinite multiple accounts,, kako i mnogu drugi jasno prepoznatlivi vo sopstvenost na devojceto.

Istiot/a ,,go utna,, mojot identitet, ,,go utna,, polot na moite deca, i on ti bil Shah-Mat hahahahhaahha. Sam sebe si se matira odamna //vo druga tema//, ama ne gubam vreme so ,,iq - dosta nisko,,.
Без разлика на титули и позиции докторе, тука сме едднакви и исти.
 
0% "толерирање“ и не е баш некое толерирање. :)
На брзини од 40-50 км/ч 10% се 4-5 км/ч а тоа е во рамки на статистичка грешка на мнозинството такви уреди. Контрапродуктивни ќе станат работите, веќе сега има полжави што возат ~30 км/ч на булевар и падавичари што кочат на зелено на семафор (некои уште пред да почне да трепка). Треба и импликациите од тоа да се земат во обзир.
Плукни му се кога главниот од МВР за Сообраќај кажува на Телма, ок е ако се вози од 30 -50км/ч, не Размислувале за казни за БАВНО возење...( се ова е за булевари со светлосна сигнализација)...Поим да се немало што е ЗЕЛЕН БРАН, на пример Загреб го имаше уште пред 40 години, а се сеќавам во Белград имаше казнување со камери уште од тогаш....
 
Добар дел од луѓево така и возат сега, 30 до максимум 40 км/ч. А тргнуваат како успорена снимка, ваљда мислат дека и за нормално тргнување се плаќа казна.

Кога возите позади такви, оставајте растојание како се приближува семафор. Шансите се големи дека ќе вкопаат во место на првото трепкање зелено светло. Веќе пар пати ми се има десено. Ќе имаат работа психолозите изгледа, PTSD им предизвикуваат меркиве на некои. Се понашаат како да стрелаат на лице место ако направиш прекршок.
 
Најголемиот дел од нас имаат вродена карактерна црта (некои го нарекуваат и Балкански менталитет) каде сме дежурни критичари на секоја предложена и/или имплементирана мерка. Имаме реални проблеми: сообраќајна некултура, сообраќаен метеж и сообраќајни несреќи. Имаме решение кое треба да го амортизира тој проблем, тоа решение беше однапред најавено, и сега одма лавина критики и јавни реакции на решението кое даде своевидни резултати.

„Сејф сити“ беше однапред најавен проект, првиот ден, според одредени информации, имало 110.000 регистрирани прекршоци. Наредниот ден, оваа бројка се преполовила. Дел од овие прекршоци, секојдневно резултираат со сообраќајни несреќи, независно од интензитетот, дали станува збор само за материјална штета, низок или висок степен на повреди, па прекршоци кои резултираа(т) и со фатални последици. Зошто медиумите, секојдневно, да ни бидат преплавени со црна хроника?

Овие реални проблеми, дел од нив, некако се апортизираа со реформи и решенија, дел поради овие само се продлабочија. Секој треба да биде активен учесник во процесот на пронаоѓање на соодветни решенија, затоа што проблемите во помала или поголема мера, не' задираат сите нас, независно дали се од сообраќаен, образовен, комунален, здравствен, правосуден, политички, социјален или економски домен. Сите живееме со ефектите односно, до одредена мера, ги чувствуваме последиците.

„Сејф сити“ треба да ги прошири хоризонтите низ градов, и на преостанатите (прометни) улици (посебно во црните точки во градот), а треба да се прошири и низ останатите градови. На пример, „Цветан Димов“ (Јаја Паша) е болна точка за сите нас кои живееме во Скопје-Север, заглавуваме во сообраќај по половина час само затоа што едната лента се користи за паркирање на возила. На Димов има една камера, кај Веро маркетот, друга немам приметено. Зошто секојдневно да се тегавам во метеж само затоа што некој самоиницијативно одлучил дека колата може да се остави на улица додека си пие чај или додека тркне до џамија? Ова е законот на земјата, истово се практизира децении наназад! Одговорот на прашањето лежи во недостатокот во контрола и надзор. Затоа, треба и паралелно да се врши и контрола.

На „Цветан Димов“ проблем се и пешаците. Пред неколку години ставија барикада меѓу спротивните ленти со цел пешаците диво да не ја поминуваат улицата. Лекомерно си ги рипаат, ко да ги нема. Си стојат на улица и си разговараат со некој возач во преостанатата лента за движење, си поминуваат улица кај ќе им текне. Секој ден си е засебна приказна.

Секој учесник во сообраќајот, пешак или управител со моторно возило, треба да ги почитува правилата. Ако најголемата мистерија е како да се управува моторното мозило во складот на дозволената брзина на движење, тогаш истиот не треба да биде учесник во сообраќајот.
 
Ноу сенс е она што го изјавија дека камерите имале помалку од 0, проценти грешка
 
Добро е решениево ама мора да го усовршат. Посебно онаа началничката или што и да е, прво кој ја постави како началничка и некој нека и објасни дека вештачки трепки и служба во име на татковината не идат заедно.

Второ, ноншалантно и арогантно одговара со: "па граѓанинот ќе си докаже во правна постапка" на прашање што ќе се случи доколку некој добие казна за минување на жолто а не бил во можност да запре?

Нека и објасни некој ако они во полиција се навикнени да безделничат, има луѓе кои го немаат тој луксуз да одсуствуваат од работа во Скопје, Куманово или Тетово за да иде да се правда на суд во Охрид или Битола дека не можел да застане на време. Дебилно е. (Знам дека само Ку,Ск и Те имаат моментално камери, кај и да е и другиве градови ќе ги добијат).
 
Добар дел од луѓево така и возат сега, 30 до максимум 40 км/ч. А тргнуваат како успорена снимка, ваљда мислат дека и за нормално тргнување се плаќа казна.

Кога возите позади такви, оставајте растојание како се приближува семафор. Шансите се големи дека ќе вкопаат во место на првото трепкање зелено светло. Веќе пар пати ми се има десено. Ќе имаат работа психолозите изгледа, PTSD им предизвикуваат меркиве на некои. Се понашаат како да стрелаат на лице место ако направиш прекршок.
Дебилни инструктори ги учеле да чекаат на ЗЕЛЕНО, да не иде некој на ЦРВЕНО...затоа кај нас е загушен сообраќајот, плус размак голем да се држи...најново, така ми кажаа, ако те удрел неој од позади и те набутал у тој пред тебе, ти си плаќал штета за тој пред тебе, треба поголем размак да се држи....а порано не беше баш така, јас имав таква сообраќајка пред 30години, , на мостот застанав бидејќи пред мене застанаа, зад мене опел застана, а зад него 101 не успеа да застане и го удри опелот дури го бутна малку во мојот заден браник. Немав некоја штета, но цајканот ме задржа да сведочам и јас имав право, ама не земав нов браник туку само пари и сам го поправив...
 

Ок да не се казнуваат ако возат 50+, но како е со ЦРВЕН СЕМАФОР ???? колку се сеќавам, ако Работи Семафор, ВАЖИ ЗА СИТЕ, оти ќе се судрат меѓу себе и тие привилегирани....
 
Screenshot 12-12-2025 16.17.30.pngScreenshot 12-12-2025 16.18.01.png

... ако законот што е донесен укажува дека не треба да се користи мобилен кога се преминува пешачки премин, зашто се користи, па после негодување? ако работата е хитна па јавувањето од мобилен било до „Брза помош“ тогаш застани секунд зборувај и потоа помини на пешачки, зарем треба уште една кола од Брза помош на тој булевар каде „поминале две коли со 150км/ч“ кои можеби ќе ја прегазеле ако не ја допреле „типката“ т.е. полицајката на должност?

bulevar-prilep-08.jpgbulevar-prilep-03.jpg

...каде може на булеварот Гоце Делчев (пред Сетек) и тоа две возила да возат со 150 км/ч? дајте бе луѓе научите се барем да лажете, затоа што ,,повикот од мобилен до Брза помош“ испаѓа втора лага, а ако е вистина тогаш што ако ќе ја закачиле тие две возила со 150км/ч токму на пешачки казнетата со толкава брзина, а таа сконцетрисана на разговорот на мобилен, што ќе биднеше, треба фала да каже што воопшто ја допреле пред да пројурат тие две возила, нормално ако е вистина!

... па после, чудесна Македонија, би рекла, чудесни луѓе, Македонија си е таман!
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom