Lester Freamon
A man of focus, commitment, sheer will...
- Член од
- 14 јануари 2015
- Мислења
- 16.238
- Поени од реакции
- 36.512
На замрзнато не ти помага никаква гума ако возиш со брзина како кога е суво, или ако удриш и нагло кочиш.Снегот не е причината за сообраќајките туку ниските температури особено во пределот -1 до 1. Кога водата се топи и пак замрзнува со што фрлената сол се растекува и намалува нејзиниот ефект. Добри 4 месеца имаш во МК температура 0 степени посебно во утринските часови.
Не знам како вакви работи не ти се јасни?
Да, зимските гуми нудат подобри перформанси на замрзнато, особено за 2wd тоа е најдобра опција, но и таму зависи колку се возени, колку брзо возиш, дали си почнал да успоруваш на време, како кочиш, како се возени (@Ron Burgundy и @martin01 пример му ебаваат матер летно време, пиши чавка од тие зимски гуми после прва сезона возење во лето) и тн.
Се согласувам дека и за на температурите е подобро да си со соодветна гума, наука си е тој дел, нема збор дека се поефективни едните за лето, другите за зима.Ne e problem samo snegot, ima i mnogu sto gi znam vozam so zimski celo vreme be, sto ako malku svirat letno vreme. Mislat deka samo svirenjeto ili snegot se problem za gumata. Ednostavno letnata guma pod +7 stepeni ne dava isti performansi kako pri +25, od druga strana zimskite pa ne davaat isti performansi na +25.
Za primer da se zeme zimski gumi letno vreme, i da vozis so prilagodena brzina pisuva 100ka ti vozis 100ka nema da prolizgas 98%. Ama ako treba naglo da zastanes nema da zastanes taka brzo kako so letni gumi
Toa e isto nesto sto mnogu lugje go ignoriraat.
Slicno e i so letnite gumi zimno vreme, oni ke vozat ama ima situacii koi mozat zivot da znacat
Она што често се игнорира е дека тестовите се правени на идеални услови, во реален живот имаш милијарда разни глупости: неправилно кочење, задоцнета реакција, неискусни возачи, невнимание, неприлагодена брзина, несовршености на подлогата (дупки, песок, нерамнини, вдлабнат од тешки возила, несоодветен асфалт и тн.).
Затоа зборувам дека најбитно е да се прилагоди брзината соодветно на тие услови, 100% фокус, оти џабе ви се и гуми и ланци ако се вози и кочи исто како да е суво.