Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Здраво ме интересира колку се движи работна рака за отварање на мотор конкретно се работи за губење на масло во моторот за Шевролет Авео 1.2 2008г бидеќи неможам да приметам да капи под него а нема ни на моторот па од она што прашав и прочотав по форумиве или се гумици на вентили или можеби карики диктунг на глава ама за сето ова мора да се отвори моторот па ме интересира колку се движи работната рака бидеќи за деловите имам познаник кој може да ми ги даде со попуст . Поздрав
Автоматски споено мислење:

Здраво ме интересира колку се движи работна рака за отварање на мотор конкретно се работи за губење на масло во моторот за Шевролет Авео 1.2 2008г бидеќи неможам да приметам да капи под него а нема ни на моторот па од она што прашав и прочотав по форумиве или се гумици на вентили или можеби карики диктунг на глава ама за сето ова мора да се отвори моторот па ме интересира колку се движи работната рака бидеќи за деловите имам познаник кој може да ми ги даде со попуст . Поздрав
Автоматски споено мислење:

Здраво ме интересира колку се движи работна рака за отварање на мотор конкретно се работи за губење на масло во моторот за Шевролет Авео 1.2 2008г бидеќи неможам да приметам да капи под него а нема ни на моторот па од она што прашав и прочотав по форумиве или се гумици на вентили или можеби карики диктунг на глава ама за сето ова мора да се отвори моторот па ме интересира колку се движи работната рака бидеќи за деловите имам познаник кој може да ми ги даде со попуст . Поздрав
 
Последно уредено:
отварање на глава за замена на гумици е една цена, а на карики е дупло или тродупло
 
Здраво ме интересира колку се движи работна рака за отварање на мотор конкретно се работи за губење на масло во моторот за Шевролет Авео 1.2 2008г бидеќи неможам да приметам да капи под него а нема ни на моторот па од она што прашав и прочотав по форумиве или се гумици на вентили или можеби карики диктунг на глава ама за сето ова мора да се отвори моторот па ме интересира колку се движи работната рака бидеќи за деловите имам познаник кој може да ми ги даде со попуст . Поздрав
Автоматски споено мислење:

Здраво ме интересира колку се движи работна рака за отварање на мотор конкретно се работи за губење на масло во моторот за Шевролет Авео 1.2 2008г бидеќи неможам да приметам да капи под него а нема ни на моторот па од она што прашав и прочотав по форумиве или се гумици на вентили или можеби карики диктунг на глава ама за сето ова мора да се отвори моторот па ме интересира колку се движи работната рака бидеќи за деловите имам познаник кој може да ми ги даде со попуст . Поздрав
Автоматски споено мислење:

Здраво ме интересира колку се движи работна рака за отварање на мотор конкретно се работи за губење на масло во моторот за Шевролет Авео 1.2 2008г бидеќи неможам да приметам да капи под него а нема ни на моторот па од она што прашав и прочотав по форумиве или се гумици на вентили или можеби карики диктунг на глава ама за сето ова мора да се отвори моторот па ме интересира колку се движи работната рака бидеќи за деловите имам познаник кој може да ми ги даде со попуст . Поздрав
200 evra se nase. 1.2 ecotec motor e toj.
 
Здраво ме интересира колку се движи работна рака за отварање на мотор конкретно се работи за губење на масло во моторот за Шевролет Авео 1.2 2008г бидеќи неможам да приметам да капи под него а нема ни на моторот па од она што прашав и прочотав по форумиве или се гумици на вентили или можеби карики диктунг на глава ама за сето ова мора да се отвори моторот па ме интересира колку се движи работната рака бидеќи за деловите имам познаник кој може да ми ги даде со попуст . Поздрав
Автоматски споено мислење:

Здраво ме интересира колку се движи работна рака за отварање на мотор конкретно се работи за губење на масло во моторот за Шевролет Авео 1.2 2008г бидеќи неможам да приметам да капи под него а нема ни на моторот па од она што прашав и прочотав по форумиве или се гумици на вентили или можеби карики диктунг на глава ама за сето ова мора да се отвори моторот па ме интересира колку се движи работната рака бидеќи за деловите имам познаник кој може да ми ги даде со попуст . Поздрав
Автоматски споено мислење:

Здраво ме интересира колку се движи работна рака за отварање на мотор конкретно се работи за губење на масло во моторот за Шевролет Авео 1.2 2008г бидеќи неможам да приметам да капи под него а нема ни на моторот па од она што прашав и прочотав по форумиве или се гумици на вентили или можеби карики диктунг на глава ама за сето ова мора да се отвори моторот па ме интересира колку се движи работната рака бидеќи за деловите имам познаник кој може да ми ги даде со попуст . Поздрав


Немој да се лажеш да го отвораш моторот...првин нема гаранција дека и фул ремонт да го направиш со карики и се друго дека нема пак да троши масло. Друго мајстори добри за ремонт во МК на прсти се бројат. Инаку цена за фул ремонт ти е минимум 500 - 600 евра, ако обработуваш и блок и се 1000 може да излезе. Подобра опција ти е половен мотор да ставиш, барај некој што е на кола да може да се запали и што не е возен на плин.
 

Штета што замина човекот пошто еден куп корисни видеа остави, особено за почетници мајстори, а и за почетници возачи.

Ова е еден од нив, за тоа дали да се остава да раб во место колата и колку - во зима.

EDIT:
Припрема на колата за зима:
 
Дечки, ако можи мислење и совет или искуство дали да се прави Flush на моторот при промена на маслото за Golf 5 1.9 tdi 105 ks?
Flush јок.

Земи си боље од најефтиниот Castrol GTX и вози ја колата едно 5 000 километри. После го смени. Тоа масло има повеќе "детергенти" и го чисти моторот. Liqui Moly 4100 ставив еднаш и не ме воодушеви ама ич.

Моментално опелот го возам на MTX и работи ко маче. Тоа 4100 никад више!
 
Дечки, ако можи мислење и совет или искуство дали да се прави Flush на моторот при промена на маслото за Golf 5 1.9 tdi 105 ks?
Јас друже правам еднаш на 2-3 менувања (последниве 2 години возам околу 25-30к километри годишно, и менувам 3 пати масло), и тогаш менувам масло самиот, другите пати ако немам време ја носам на сервис.
Пред неколку денови баш му дојде ред на ова, и користев Nulon engine flush (не верувам дека го има во мкд), а сум го користел еднаш и Liqui Moley.

Искрено не знам дали е добро или лошо, насоките да го правам ова се од другар што е машински инженер, верувам дека на оваа тема разбира повеќе од мене и го послушав :)
 
Flush јок.

Земи си боље од најефтиниот Castrol GTX и вози ја колата едно 5 000 километри. После го смени. Тоа масло има повеќе "детергенти" и го чисти моторот. Liqui Moly 4100 ставив еднаш и не ме воодушеви ама ич.

Моментално опелот го возам на MTX и работи ко маче. Тоа 4100 никад више!
А какви промени осети со Liqui Moly 4100?
 
А какви промени осети со Liqui Moly 4100?
Опелот има набиено 240 000 километри и мајсторот без да ми каже ставил 4100 5W40.

Зимно време на ладно моторот тресеше и беше гласен додека да загрее.

Одкако повторно беше ставено 5W30 моторот си преде ко маче.
 
Препорака за 10w40 и 5w40 масло за атмосферски бензинци за Мазда? Моментално ми се на Репсол и Тотал. Сега сакам да одам на Енеос, Лукоил, Манол, Елф, Валволине. Претходно користев Манол 10w40 супер си беше итоа од буре источено
 
Имам едно прашање, се работи за пасат Б6, кога го пуштам парното да дува на топло, се осеќаат издувни гасови внатре, непријатен мирис. Летоска додека дуваше само климата на ладно го немав овој проблем.

Дали имал некој слично искуство?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom