Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Колку му е интервалот за менување?

10k тера слободно. Фул синтетик се овие уљиња. На собна температура како вода е тоа најтенкото. Зејтин има повише вискозност.

 
10k тера слободно. Фул синтетик се овие уљиња. На собна температура како вода е тоа најтенкото. Зејтин има повише вискозност.

Фул синтетик од синтетика е издржливо на високи температури и влијанија.

Додека "фул" синтетик од минерално уље издржува на температура ко модуларна болница.
 
Фул синтетик од синтетика е издржливо на високи температури и влијанија.

Додека "фул" синтетик од минерално уље издржува на температура ко модуларна болница.

брат, не глуми селски еким. И фул синтетикот се прави од сурова нафта или од природен гас. Само разликата како што кажува во името, се синтетизира и менува формулата за да трае повеќе.

Synthetic oils are typically created from chemically modified materials such as petroleum components, but the base material is almost always distilled crude oil.
 
брат, не глуми селски еким. И фул синтетикот се прави од сурова нафта или од природен гас. Само разликата како што кажува во името, се синтетизира и менува формулата за да трае повеќе.

Synthetic oils are typically created from chemically modified materials such as petroleum components, but the base material is almost always distilled crude oil.
josh_graph_oils.jpg

Group IV
Group IV base oils are polyalphaolefins (PAOs). These synthetic base oils are made through a process called synthesizing. They have a much broader temperature range and are great for use in extreme cold


Group IV base oils are polyalphaolefin (PAO) synthetic base oils. They are pure chemicals created in a chemical plant as opposed to being created by distillation and refining of crude oil (as the previous groups were).
PAOs fall into the category of synthetic hydrocarbons (SHCs). They have a VI of greater than 120 and are significantly more expensive than Group III base oils due to the high degree of processing needed to manufacture them.



Само за инфо, масла правени од Group III, се продаваат со етикета full syntetic oil.

Додека тие врска немаат со квалитет и цена со маслата произведени од Group IV основни масла.

И не биди селско мрчало. Иди гледај си кинески батерии.
 
Прегледај го приврзокот 394489

Group IV
Group IV base oils are polyalphaolefins (PAOs). These synthetic base oils are made through a process called synthesizing. They have a much broader temperature range and are great for use in extreme cold


Group IV base oils are polyalphaolefin (PAO) synthetic base oils. They are pure chemicals created in a chemical plant as opposed to being created by distillation and refining of crude oil (as the previous groups were).
PAOs fall into the category of synthetic hydrocarbons (SHCs). They have a VI of greater than 120 and are significantly more expensive than Group III base oils due to the high degree of processing needed to manufacture them.



Само за инфо, масла правени од Group III, се продаваат со етикета full syntetic oil.

Додека тие врска немаат со квалитет и цена со маслата произведени од Group IV основни масла.

И не биди селско мрчало. Иди гледај си кинески батерии.
Eh, samo problematikata so ulja e cela nauka, ne moze da se stavi vo edna recenica, zemaj vakvo ulje toa e najdobro. Vo globala, najmnogu zavisi od 3 faktori: fabrikata/motorot, od nacinot na koristenje i od negovata starost. Tocno e deka za nov motor (do 100-150.000 km) najprecizno e fabrickata preporaka. Za motori nad toa, a osobeno nad 200-250.000 veke ne mora da vazi ovaa preporaka, toj motor so site zazori i istrosenost veke nema vrska so noviot koga f-kata pravela testiranje, pa zatoa i samite f-ki se pocesto preporacuvaat za takvite motori za eden stepen pogusto, a poradi toa sto poretkoto veke vrsi poslaba rabota ("protekuva", na pr. tamu kade sto zazorot na noviot motor bil 0.05 sega e 0.20). Prv koj pocna da proizveduva ulje za over 150.000 bese Valvoline pred 15+ godini, a sega go pravat site golemi.
Sepak, ne sugeriram da se koristi pogusto ulje na pogolema kilometraza, i ja ne sum fan za ova ako motorot raboti normalno i ne trosi poveke od, da receme 0.5-1 litar na 10.000 km.
Vtoriot faktor-nacinot na koristenje-za kratki relacii i gradska voznja (sto kaj nas e najcesto) apsolutno e najdobro koristenje na najniskata gradacija koja ja preporacuva fabrikata, so ogled da najgolemoto trosenje na motorot e pri palenje i prvite 1-2 minuti. Spored mnogu istrazuvanja i analizi, utvrdeno e deka motor so isklucivo gradsko vozenje se trosi 3-5 pati pobrzo od onoj koj se vozel samo na dolgi relacii. Toa e i pricina zosto polovnite koi masovno gi uvezuvame, kaj golemite vozila (od A6, ili BMW 5 pa nagore) najcesto i so 300.000 km. se so podobro ocuvani motori otkolku malite gradski so realni 130-150.000 km, a tuka vlijae i prosecnata pomala optovarenost na silniot motor vo tek na negoviot zivoten vek. Toa masovno go (zlo)upobuvaat prodavacite na polovni pa koli so 300-400 iljadi gi nudat kako 150-200 iljadi km., ama toa e veke druga tema.
 
Пасат 2007 2.0 103kw , бев на дијагностика , ми рекоа проблем со дизни , само една дизна била проблем , што во тај случај? Дали може само една половна дизна да се промени или треба сите 4ри , инаку на снага колата се уште нема изгубено , ниту пак фрла дим
 

Attachments

  • IMG_20231016_081233284.jpg
    IMG_20231016_081233284.jpg
    3,1 MB · Прегледи: 24
Дечки, ако можи мислење и совет или искуство дали да се прави Flush на моторот при промена на маслото за Golf 5 1.9 tdi 105 ks?
 
Пасат 2007 2.0 103kw , бев на дијагностика , ми рекоа проблем со дизни , само една дизна била проблем , што во тај случај? Дали може само една половна дизна да се промени или треба сите 4ри , инаку на снага колата се уште нема изгубено , ниту пак фрла дим
Може само таа и може да ја репарираш или да ја смениш.
 
Дечки, ако можи мислење и совет или искуство дали да се прави Flush на моторот при промена на маслото за Golf 5 1.9 tdi 105 ks?
јас го поставив ова прашање исто пред 2 години, и во глобала во светот 50-50 се мислењата дали да се прави или не
 
Дечки, ако можи мислење и совет или искуство дали да се прави Flush на моторот при промена на маслото за Golf 5 1.9 tdi 105 ks?
Може а и не мора. Ако правиш, доволно е на секои 50.000 км и добра марка, на пр. Liqui Moly, STP и слични, не со оние од Топшоп. Генерално сите овие средства за чистење, согорување на гареж и сл. од добри марки вршат некој повеќе некој помалку добра работа во прочистување на усисна, издувна, цилиндри или за што се веќе наменети. Е сега тука постои едно „но“ како и секаде: во одреден број случаи (многу ретки, сепак постојат) доколку имало повеќе талог/гареж а се употребило појако средство може да дојде до откинување на поголемо парче кое ќе направи некаде штета во машината. Од тие причини фабриките не ги препорачуваат (ако е во гаранција на нив ќе падне товарот на поправка) и затоа има поделени мислења за нивната употреба. Ја лично често употребував Liqui адитив за уље со МоЅ кога сум ставал полусинтетика, кај синт. нема потреба од тоа, исто и адитив во бензин за чистење на усисна и вентили. Без лоши последици.
 
Може а и не мора. Ако правиш, доволно е на секои 50.000 км и добра марка, на пр. Liqui Moly, STP и слични, не со оние од Топшоп. Генерално сите овие средства за чистење, согорување на гареж и сл. од добри марки вршат некој повеќе некој помалку добра работа во прочистување на усисна, издувна, цилиндри или за што се веќе наменети. Е сега тука постои едно „но“ како и секаде: во одреден број случаи (многу ретки, сепак постојат) доколку имало повеќе талог/гареж а се употребило појако средство може да дојде до откинување на поголемо парче кое ќе направи некаде штета во машината. Од тие причини фабриките не ги препорачуваат (ако е во гаранција на нив ќе падне товарот на поправка) и затоа има поделени мислења за нивната употреба. Ја лично често употребував Liqui адитив за уље со МоЅ кога сум ставал полусинтетика, кај синт. нема потреба од тоа, исто и адитив во бензин за чистење на усисна и вентили. Без лоши последици.

Фала за исцрпниот одговор. Мене конкретно ме и интересира колкави се шансите за евентуален проблем наспроти користа, ако ставам Liqui moly Engine Flush Plus, масло Liqui moli Top Tec 4100 5w-40, и адитив Liqui moly Ceratec (како на сликите), на 1.9 TDI 105ks?

909bd29427de8472f8bd82d20db2cebb.jpg
969723900df2124a2282cad38da5f0ea.jpg
9520eece93381b41cbb42a549ba6287a.jpg
 
Пасат 2007 2.0 103kw , бев на дијагностика , ми рекоа проблем со дизни , само една дизна била проблем , што во тај случај? Дали може само една половна дизна да се промени или треба сите 4ри , инаку на снага колата се уште нема изгубено , ниту пак фрла дим
Една половна и терај. Али ќе треба да се прави калибрирање чим ставиш друга дизна. Ако репарираш,ќе мора сите 4. Поарно е земиси половна. Можиш да најдиш во vw club Macedonia oglasnik.
@TdmPlay - Не си фрлај пари бадијала ништо од тие адитиви небива. Освен ако ставиш адитив од таканаречениот 'мед' во случај да тропат карики и да троши масло колку да ја продајш. Се имам пробано се е џабе. Само вадење усис и чистење рачно или отворање поклопец,чистење рачно,картеро рачно чистење и тое.
 
Клио со 1.5 дци мотор, 75 коња искуства околу моторот?
 
Фала за исцрпниот одговор. Мене конкретно ме и интересира колкави се шансите за евентуален проблем наспроти користа, ако ставам Liqui moly Engine Flush Plus, масло Liqui moli Top Tec 4100 5w-40, и адитив Liqui moly Ceratec (како на сликите), на 1.9 TDI 105ks?

909bd29427de8472f8bd82d20db2cebb.jpg
969723900df2124a2282cad38da5f0ea.jpg
9520eece93381b41cbb42a549ba6287a.jpg
E kolkavi se sansite. Mali se, koj ke proceni toa, mozebi 1% ili 0.1% ili 0.01%... Inaku, ovie proizvodi se vrvni i mnogu pati provereni, ama sepak nema nula rizik. Liqui proizvodi aditivi za benzin uste na pocetokot, nekade vo 70--ti godini, duri mnogu pokasno pocna i so ulja.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom