Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
30 јануари 2014
Мислења
863
Поени од реакции
564
Ne bi gi potcenuval kinezite, veke se na prvo mesto po izvoz na koli, me potsetuvaat na Japonija vo 80-te godini

Kina ima preko 300 različitih modela električnih vozila. Ono po čemu je tržište električnih automobila u Kini jedinstveno u svetu jeste cena vozila. U poređenju sa konvencionalnim automobilima cena električnih vozila u Kini je samo za 10-ak procenta veća, dok je na drugim tržištima ta razlika i do 50 %. Promenila su se vremena kada se sva roba koja se proizvodila u Kini smatrala nekvalitetnom i jeftinom. U poslednjih 20-ak godina, ekonomski rast Kine doneo je sa sobom značajno poboljšanje kvaliteta, naročito u automobilskoj industriji.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Interesna statija za kineskite vozila, znam deka cesto gi imame zboreno tuka. Nekoi gi pravea kako Xiaomi vo avto industrijata ke dojdat i ke prodavaat ajfoni za 1/5 od cenata. Malku za toa kako se oni "eftini" itn itn
Без пари нема да се сигурно, ќе бидат поефтини. Имам пишувано на друга тема, скоро пријател зеде Haval H6, возилото е камен и од опрема со што ти душа сака, а ако го споредиш со Мазда CX5 вреди и те како, тука се продава 10-15к долари поефтино со скоро иста опремa.
По логиката на промена на возила тука (на секои 5-7 години) не гледам зошто би им платил 45к за Мазда ако хавалот може да го земам за 33к. И двете даваат по 7год гаранција, таман со тие 15к ќе си ги платам осигурањето и регистрацијата додека ја возам.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.629
Поени од реакции
5.342
Ne bi gi potcenuval kinezite, veke se na prvo mesto po izvoz na koli, me potsetuvaat na Japonija vo 80-te godini
Без пари нема да се сигурно, ќе бидат поефтини. Имам пишувано на друга тема, скоро пријател зеде Haval H6, возилото е камен и од опрема со што ти душа сака, а ако го споредиш со Мазда CX5 вреди и те како, тука се продава 10-15к долари поефтино со скоро иста опремa.
По логиката на промена на возила тука (на секои 5-7 години) не гледам зошто би им платил 45к за Мазда ако хавалот може да го земам за 33к. И двете даваат по 7год гаранција, таман со тие 15к ќе си ги платам осигурањето и регистрацијата додека ја возам.
Ali momci jas nikade ne gi potceniv, samo komentirav za nivnata nelojalna konkurencija na pazarot. I tuka ima dosta od niv sto se prodavaat, posledno bev da gi gledam bas ovie NIO ne deka sakav da kupam nego cisto da vidam sto nudat. Realno za parite sto gi baraat imaat poveke oprema od mnog drugi brendovi, posebno od ovie sto znam deka se fokusirani na avtonomno vozenje i sto tehnologii koristat. Tehnologijata sto im e vgradena primer na Nio ja pravi tesla da izgleda ednakvo vo 2023 da izgleda kako nintendo od 90tite ne ovie novive verzii. Kako im e softverot sreden vo pozadina ne znam i ne mozam da govoram za toa zasto ne mozam da go testiram.

Komentarot bese deka se golemi zagubari i imaat strasna poddrska od vladata vo momentov, ako prekine taa poddrska 2/3 ako ne i poveke od tie 300 pogolemi proizvoditeli bi propadnale. I dzabe ako ustedam na kupuvanje 15k sto gi spomna ako gi snema od pazar u toj garanciski period pa nemam ni delovi nit pa nekoj ke saka da mu ja kupi posle taa kola nisto.

Ako uspeat da prodavaat profitabilno bez poddrska od vladata super, ama ako prodolzat vaka so zagubi nema vladata neograniceno da gi finansira.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
16.238
Поени од реакции
36.512
Ali momci jas nikade ne gi potceniv, samo komentirav za nivnata nelojalna konkurencija na pazarot. I tuka ima dosta od niv sto se prodavaat, posledno bev da gi gledam bas ovie NIO ne deka sakav da kupam nego cisto da vidam sto nudat. Realno za parite sto gi baraat imaat poveke oprema od mnog drugi brendovi, posebno od ovie sto znam deka se fokusirani na avtonomno vozenje i sto tehnologii koristat. Tehnologijata sto im e vgradena primer na Nio ja pravi tesla da izgleda ednakvo vo 2023 da izgleda kako nintendo od 90tite ne ovie novive verzii. Kako im e softverot sreden vo pozadina ne znam i ne mozam da govoram za toa zasto ne mozam da go testiram.

Komentarot bese deka se golemi zagubari i imaat strasna poddrska od vladata vo momentov, ako prekine taa poddrska 2/3 ako ne i poveke od tie 300 pogolemi proizvoditeli bi propadnale. I dzabe ako ustedam na kupuvanje 15k sto gi spomna ako gi snema od pazar u toj garanciski period pa nemam ni delovi nit pa nekoj ke saka da mu ja kupi posle taa kola nisto.

Ako uspeat da prodavaat profitabilno bez poddrska od vladata super, ama ako prodolzat vaka so zagubi nema vladata neograniceno da gi finansira.
Голем дел од компаниите во оваа индустрија работат со загуби, особено кај електричните возила. Еве ти го Форд со 3 милијарди минус за 2023та и влегол во була 2.1 милијарди лани.

Ако има голема бројка на продадени возила ќе се најде некој друг да произведе и продава делови, не му се секирај за тоа.
Полесно ќе најдеш делови за компанија која не постои повеќе а продала многу возила, отколку да земиш некое рандом возило кое се брои на прсти во твојот регион.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.678
Поени од реакции
42.257
чуден е пазарот за коли, цениве многу ги качија но работат у загуби. ЏиЕм и Форд мака мачат да бидат профитабилни. Германциве исто ги издупија со санкцииве, али они се повише по премиум коли и имаат повеќе ќар.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.388
Во автомобилскиот сектор картите се измешани и следува ново делење. Некои ќе искоцкаат све, некои ќе кренат глава.

Кинезите многу брзо стигнаа до ова ниво, на никој не му се веруваше дека ќе дојдат до ниво да можат барем на хартија да ги споредуваат со етаблираните западни аута. Сега се класа до 2две со квалитет испод, но како напредуваат за некоја година ќе имаме еден куп банкротирани западни фирми
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.629
Поени од реакции
5.342
Кинезите многу брзо стигнаа до ова ниво, на никој не му се веруваше дека ќе дојдат до ниво да можат барем на хартија да ги споредуваат со етаблираните западни аута. Сега се класа до 2две со квалитет испод, но како напредуваат за некоја година ќе имаме еден куп банкротирани западни фирми
Ako zborime za EV togas da prav si, ako zborime za ICE iako e stara tehnologija mislam deka kinezite nemaat sansi da stignat (mnogu e bitno i vo koja nasoka ke se dvizi pazarot)
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
351
Поени од реакции
203
Многу одамна на Цитроен Ах сум ставал ЕЛФ 5-30, донесено од Франција и бев задволен. Сервисерот ми предлагаше промена на најмалку 15 000 км и за чудо на таа километража маслото беше релативно добро. Уште тогаш, некаде 2003-2004 та, кошташе 850 денари литар
На алфата какво масло користиш и на колку км менуваш?
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
На алфата какво масло користиш и на колку км менуваш?
Za 14 godini kolku ja imam 156-ta sum i staval sekakvi ulja, Lukoil, Total, Valvoline, Titan FUCHS, a najcesto Liqui, vo najgolem del bile full sinteticki 5W-40 i po nekoe 10W-40,, promena na cca 10.000 i ne podolgo od 12 meseci. Nema problem so uljeto, a Selenia nekako ne mi bese draga za parite koi se baraa za nea. Fabrika preporacuva Selenia a gradacija zavisi od motorot, ako e preporaka 10-40 moze i 5-40 (ova 10-40 retko go ima ful sint.), ako se bara 5-40 togas takvo, ne 10-40 ili pogusto, osven ako ima nad 200.000 km no i togas poarno ne.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
Za 14 godini kolku ja imam 156-ta sum i staval sekakvi ulja, Lukoil, Total, Valvoline, Titan FUCHS, a najcesto Liqui, vo najgolem del bile full sinteticki 5W-40 i po nekoe 10W-40,, promena na cca 10.000 i ne podolgo od 12 meseci. Nema problem so uljeto, a Selenia nekako ne mi bese draga za parite koi se baraa za nea. Fabrika preporacuva Selenia a gradacija zavisi od motorot, ako e preporaka 10-40 moze i 5-40 (ova 10-40 retko go ima ful sint.), ako se bara 5-40 togas takvo, ne 10-40 ili pogusto, osven ako ima nad 200.000 km no i togas poarno ne.
5W-40 фул синтетички мало морген. Фул синтетик ти се со 0W па натаму и обично коштаат 3× поскапо него ли 5W.

Производителите манипулираат со термините full syntetic и synthese technology.

Остави глупости од типот ако моторот има над 200 000 километри дека треба густо масло. На секој мотор пишува на капачката кое масло треба и ГОТОВО.

Освен ако не возиш такси и многу километри на долги релации. Погусто масло во претежно градска вожња ќе ти го сјебе моторот. Стартот е битен за подмачкување, а погусто ладно масло на почетокот, многу побрзо го струга металот.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.678
Поени од реакции
42.257
Тоа е уље за Аљаска и Сибир. Во МК со тоа уље во лето ќе го сјебеш моторот.
нема врска тоа, секаде е истото за хибрид мотори, а обичните 0w20 им ставаат исто така секаде. Друго да му ставиш моторот или уљната пумпа можеш да ги заебеш. Зборам за 2023 модели.
 
Последно уредено:

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.858
Поени од реакции
8.418
нема врска тоа, секаде е истото за хибрид мотори, а обичните 0w20 им ставаат исто така секаде. Друго да му ставиш моторот или уљната пумпа можеш да ги заебеш. Зборам за 2023 модели.
Колку му е интервалот за менување?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom