Не е баш се така едноставно со уљето. Кој сака да чита, има еден добар блог на српски (побарајте „Сталкер уља“) го води маш.инженер кој целиот живот и професија ги посветил на тоа, без реклами и пристрасност.Ve citam 3/4 strani nanazad i gledam cirkuz prasajna i takvi i odgovori....
Inaku za vase infoo 1.3 jtd/cdti
bara porano menuvajne na maslo odnosno 7500km,najmnogu ako sakate da vozite dolgo so istoto lance, i maslo i 10/40moze ,a i preku 1 servis i hidro stop aditiv od LiquiMolu moze, ili 1 aditiv po pola na sekoe menuvajne maslo i filter, toj motor smrt nema,turbo se pravi(malce pokasno startuva)disni zapekuvaat ama se pravat edinstveno menuvajte maslo ne cekajte 10k,da pomine ne cekajte da se rastegne i taka slaboto ednoredno lance koe se zatega na pritisok na masloto....
A veke koga menuvate lance ne kupuvajte najevtino konesko ili Fai, kupetesi tursko lance menuvajte maslo i nemate gajle....
Инаку нормално, подобро е да се смени уљето на 7,5 и.км. отколку на 10, а уште подобро од 7,5 е на 5 иљади, и уште подобро е на 3 ... Тркачите го менуваат после секоја трка и на 1.000 км. Ама не е тоа решение, на пр. за 2-3 години ќе потрошиш повеќе пари отколку да го менуваш ланецот на 2-3 години. Сум возел секакви коли за овие 40 год. и секогаш сум менувал на 7-8 илјади полусинтетичко и околу 10 синтетичкото а не повеќе од 12 месеци, и никакви проблеми немало. Екстрем е што некои ф-ки почнаа да даваат препораки за промена на 25 или 30 илјади (БМВ почна прв, па го следат и други) ама тоа е сосема неприменливо дури и за западниот квалитет на уље и гориво и возење на отворен пат, (а не за па кај нас), па увидувајки го тоа и фабриките почнаа да ги намалуваат роковите. На пример Алфа со 156-ката и беше препорака на 20 илјади, па по 2 годи ја намалија на 15, ама секој сервис бараше да се менува на 10.000, слично направија и со системот на запчести ремени, од првичните 120 илјади, ја сменија препораката на 80, така беше и со БМВ и другите. Доколку системот на ланецот/ремен има конструкциски слабости тогаш ни промена уље на 5.000 не ја спасува работата, може малку ќе ја одложи, ама тука е... Типичен пример е моторот Н 47 на БМВ, за разлика од претходниот М 47. Кај поновиот Н47 ланецот знае да пука на било која киложетра од 40-150 илјади, па и на 3.000 да му менуваш уље, и оваа состојба се влечкаше некаде до 2013-2014 год.
Втора работа, од каде па заклучи дека FAI не се квалитетни ланци и ги изедначи со кинески ?! FAI сигурно не се како фабричките или некоја друг поскап бренд како SWAG, FEBI, SKF... ама се со просечен квалитет и доволни за нашите возила и лесно достапни. Можеби има турски поквалитетни како што велиш, ама кои се тие ако знаеш пиши, од турско до турско има разлика. Работата е што при промена треба да се смени целиот сет со лизгачи и затегачи, зошто многу често тие страдаат пред ланецот, па потоа го разјадуваат и него.