Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Posle promena na elektrika na dizna, se javuva mala vibracija i strelka na obrtai na 1000 rpm....prasanje? Dali e potrebno da se vrsi kalibracija na site 4 dizni ili e potrebno da pomine nekoe vreme pa da "legne" rabotenjeto na istite....na 1.6 tdi 77kw seat leon
Ех, дизните не се амортизери па ќе легнат по некое време. Ама штом се мали вибрациите и не сметаат многу, почекај 2-3 недели не е страшно.
 
Posle promena na elektrika na dizna, se javuva mala vibracija i strelka na obrtai na 1000 rpm....prasanje? Dali e potrebno da se vrsi kalibracija na site 4 dizni ili e potrebno da pomine nekoe vreme pa da "legne" rabotenjeto na istite....na 1.6 tdi 77kw seat leon


Првпат слушам дека дизни требало да легнат...освен ако немаш адитив во горивото ставено па да чекаш да се исчистат. Инаку вртежи варираат така од лош или затнат регулатор на притисок на горивото.
 
Zdravo i pozdrav do site nov sum na forumov mi treba mislenje,
1.imam Grande punto Evo 2011 god veke 5 meseci napraven e servis osven lance i pri promena na filterot za maslo majstorot mi pokaza vo stariot filter imase nekoj epten sitni metalni strugotini ne mnogu no sepak imase, pri gradska voznja primetuvam treba poveke gas za da da dobie na snaga,a na otvoreno se normalno osven dvapati pokaza bela cad kratko 10 sekundi i prekine inaku ne cadi ni gradska ni na otvoreno,trosi malku ulje samo na otvoreno do 2mm na 200km, gradska ne trosi a se custvuva nekoj miris na cad koga ja palam a ne cadi.
2.Smeniv i amortizeri zadni Monro sega so novite poveke skoka dali ke se smeni nesto dali ke si legnat so vreme.
 
Zdravo i pozdrav do site nov sum na forumov mi treba mislenje,
1.imam Grande punto Evo 2011 god veke 5 meseci napraven e servis osven lance i pri promena na filterot za maslo majstorot mi pokaza vo stariot filter imase nekoj epten sitni metalni strugotini ne mnogu no sepak imase, pri gradska voznja primetuvam treba poveke gas za da da dobie na snaga,a na otvoreno se normalno osven dvapati pokaza bela cad kratko 10 sekundi i prekine inaku ne cadi ni gradska ni na otvoreno,trosi malku ulje samo na otvoreno do 2mm na 200km, gradska ne trosi a se custvuva nekoj miris na cad koga ja palam a ne cadi.
2.Smeniv i amortizeri zadni Monro sega so novite poveke skoka dali ke se smeni nesto dali ke si legnat so vreme.
Koj motor ?
Ke legnat amortizerite posle ke bidi podobra voznjata. Isto i kajmene bese na opelot na predni amortizeri posle 2 nedeli legnaja ko so treba.
 
Koj motor ?
Ke legnat amortizerite posle ke bidi podobra voznjata. Isto i kajmene bese na opelot na predni amortizeri posle 2 nedeli legnaja ko so treba.
motor 1.3 mjet
Автоматски споено мислење:

Koj motor ?
Ke legnat amortizerite posle ke bidi podobra voznjata. Isto i kajmene bese na opelot na predni amortizeri posle 2 nedeli legnaja ko so treba.
1.3 mjet
 
Zdravo i pozdrav do site nov sum na forumov mi treba mislenje,
1.imam Grande punto Evo 2011 god veke 5 meseci napraven e servis osven lance i pri promena na filterot za maslo majstorot mi pokaza vo stariot filter imase nekoj epten sitni metalni strugotini ne mnogu no sepak imase, pri gradska voznja primetuvam treba poveke gas za da da dobie na snaga,a na otvoreno se normalno osven dvapati pokaza bela cad kratko 10 sekundi i prekine inaku ne cadi ni gradska ni na otvoreno,trosi malku ulje samo na otvoreno do 2mm na 200km, gradska ne trosi a se custvuva nekoj miris na cad koga ja palam a ne cadi.
2.Smeniv i amortizeri zadni Monro sega so novite poveke skoka dali ke se smeni nesto dali ke si legnat so vreme.
Турбото во каква состојба е? Масло не треба воопшто да троши на 200км. Има некои звуци кога стои или кога возиш?
Мирис скоро сите дизели имаат, сигурно од нафтата е, ако не чади не треба да е проблем.
Нови амортизери се секогаш "нервозни" на почеток, задни повеќе време ќе треба да налегнат по претпоставка дека не возиш тежина назад.
 
Zdravo i pozdrav do site nov sum na forumov mi treba mislenje,
1.imam Grande punto Evo 2011 god veke 5 meseci napraven e servis osven lance i pri promena na filterot za maslo majstorot mi pokaza vo stariot filter imase nekoj epten sitni metalni strugotini ne mnogu no sepak imase, pri gradska voznja primetuvam treba poveke gas za da da dobie na snaga,a na otvoreno se normalno osven dvapati pokaza bela cad kratko 10 sekundi i prekine inaku ne cadi ni gradska ni na otvoreno,trosi malku ulje samo na otvoreno do 2mm na 200km, gradska ne trosi a se custvuva nekoj miris na cad koga ja palam a ne cadi.
2.Smeniv i amortizeri zadni Monro sega so novite poveke skoka dali ke se smeni nesto dali ke si legnat so vreme.

Струготини не треба да има во филтерот во никој случај...треба да користиш поквалитетно масло и да го менуваш што почесто.
 
Турбото во каква состојба е? Масло не треба воопшто да троши на 200км. Има некои звуци кога стои или кога возиш?
Мирис скоро сите дизели имаат, сигурно од нафтата е, ако не чади не треба да е проблем.
Нови амортизери се секогаш "нервозни" на почеток, задни повеќе време ќе треба да налегнат по претпоставка дека не возиш тежина назад.
Majstorot rece deka turboto e ok,nema nekoj zvuci,si mislam poradi pominati 260000km mozebi trebase namesto ulje Selenia 5-40 da stavam 10-40
 
Првпат слушам дека дизни требало да легнат...освен ако немаш адитив во горивото ставено па да чекаш да се исчистат. Инаку вртежи варираат така од лош или затнат регулатор на притисок на горивото.
Паднаа на 800 rpm, ја снема вибрацијата после 60 км на отворено со вожња над 2500 rpm (може да е бил и полн дпф, сега е во ред), но се јавува друг проблем, се слуша побучна работа на мотор над 1500 rpm и колава троши повеќе од претходно, но и оди повеќе од претходно. Значи ли тоа дека инјекторите не се усогласени во работа и дека е потребна калибрација на истите, од причина што пред проблемот колата работеше помирно и го немаше оној звукот на тропање при давање на гас???
 
motor 1.3 mjet
Автоматски споено мислење:


1.3 mjet
Strugotinite vo filterot ti se od samiot filter,pocnal da se roni. Ima sito i tie strugotini nemozi da slezat na dizni. Toa so mirisa to e od DPF. Toa sto nema mnogu snaga ili DPF ili EGR e zatnat. Napravi diagnostika i neka napravat prisilna regeneracija na DPF
za da se iscisti dokolku ne e mnogu zatnat. Ako na dijagnostikata pokazi 80% zatnat,ke treba da se vadi.
Автоматски споено мислење:

Паднаа на 800 rpm, ја снема вибрацијата после 60 км на отворено со вожња над 2500 rpm (може да е бил и полн дпф, сега е во ред), но се јавува друг проблем, се слуша побучна работа на мотор над 1500 rpm и колава троши повеќе од претходно, но и оди повеќе од претходно. Значи ли тоа дека инјекторите не се усогласени во работа и дека е потребна калибрација на истите, од причина што пред проблемот колата работеше помирно и го немаше оној звукот на тропање при давање на гас???
Kalibriranje mora posle promena na dizna.
 
Да, може да е проблемот од блокирање на тркалото, и најверојатно е од тоа штом загрева. А зошто блокира тоа е друго прашање, може да е од АБС пумпата како што ти рекле (и тоа е најскапата можност), ама многу поголеми шанси се да е од самата кочница, шепата на дискот, довод на хидраулика и сл. Кај мајсторот (или смени го :) најпрво нека ти ја проверат шепата и клипчињата внатре дали блокираат, тоа е првата најверојатна причина.
Фала на сите за советите

Сепак после сите проверки најдено е дека е проблем во абс пумпата, како нај едноставно и најевтино решение се изврши премостување на абс на предно лево (тоа што пеавеше проблем) и задно десно (така морало да биди оти дијагонално биле поврзани).
Сега снагата на колата се врати и помала потрошувачка, потрошувачката се уште не ми е до крај испитана но верувам дека ќе биде ок и дека била од овој проблем.
Би сакал да прашам што сега без абс на две тркала, дали можи да ми е загрозена безбедноста, дали ќе осетам нешто при кочење во квалитет на кочењето?

Исто ме интересира друго дали се препорачува да ставам адитив во горивото за прочистување на дизните (корса д, 1.3) иако немам проблем, досега немам користено адитиви, сите ми препорачуваат да се стави, дали можи да влошам нешто ако пробам?
 
Strugotinite vo filterot ti se od samiot filter,pocnal da se roni. Ima sito i tie strugotini nemozi da slezat na dizni. Toa so mirisa to e od DPF. Toa sto nema mnogu snaga ili DPF ili EGR e zatnat. Napravi diagnostika i neka napravat prisilna regeneracija na DPF
za da se iscisti dokolku ne e mnogu zatnat. Ako na dijagnostikata pokazi 80% zatnat,ke treba da se vadi.
За да се извади термостат на Пунто2 1.јтд, дали мора да се извади цела цевка од ЕГР кулерот, бидејќи плочката што служи како држач на цевката, е дирекно ставена на шрафот од термостатот.

Гледам кај мене на Алфата овој држач на времето некој го извиткал и наместо шраф со 2 мутери ставил обичен како тој горниот

Под овај држач има уште еден мутер кој го држи термостатот

20230909_141944.jpg
 
Ve citam 3/4 strani nanazad i gledam cirkuz prasajna i takvi i odgovori....
Inaku za vase infoo 1.3 jtd/cdti
bara porano menuvajne na maslo odnosno 7500km,najmnogu ako sakate da vozite dolgo so istoto lance, i maslo i 10/40moze ,a i preku 1 servis i hidro stop aditiv od LiquiMolu moze, ili 1 aditiv po pola na sekoe menuvajne maslo i filter, toj motor smrt nema,turbo se pravi(malce pokasno startuva)disni zapekuvaat ama se pravat edinstveno menuvajte maslo ne cekajte 10k,da pomine ne cekajte da se rastegne i taka slaboto ednoredno lance koe se zatega na pritisok na masloto....
A veke koga menuvate lance ne kupuvajte najevtino konesko ili Fai, kupetesi tursko lance menuvajte maslo i nemate gajle....
 
Ne e ovaj zvuk na lance. Koga lanceto ke se rastropa tropa celo vreme bez prestan. Mozda ti straka nekoj podizac ili ventil.
Toa тропањето горе што викав ланче изгледа може и од дизните да е :) Си имав ја мака и лани зимоска, едвај да стартам штом залади. Верглај верглај... а кад збрчи позади на ауспух ко папата да се избрал, ПУФ! Бел чад!
Инаку колата сега е на мајстор, дизните извадени дали ќе се репарираат или што ќе се прават незнам.... Колку е вака ценовно одокативно?!

Многу ме плаши и тоа кодој незнам што после требало да се упишат. На дијагностика да се внашаат некој вредности.
Ко правев ремап за гасење на DPF и EGR мајсторот рече едвај ја средил мапата за дизните. Пошто не е сток него штелувано нешто....
Сега претпоставувам ќе се спобрка тоа све?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom