Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Ve citam 3/4 strani nanazad i gledam cirkuz prasajna i takvi i odgovori....
Inaku za vase infoo 1.3 jtd/cdti
bara porano menuvajne na maslo odnosno 7500km,najmnogu ako sakate da vozite dolgo so istoto lance, i maslo i 10/40moze ,a i preku 1 servis i hidro stop aditiv od LiquiMolu moze, ili 1 aditiv po pola na sekoe menuvajne maslo i filter, toj motor smrt nema,turbo se pravi(malce pokasno startuva)disni zapekuvaat ama se pravat edinstveno menuvajte maslo ne cekajte 10k,da pomine ne cekajte da se rastegne i taka slaboto ednoredno lance koe se zatega na pritisok na masloto....
A veke koga menuvate lance ne kupuvajte najevtino konesko ili Fai, kupetesi tursko lance menuvajte maslo i nemate gajle....
Не е баш се така едноставно со уљето. Кој сака да чита, има еден добар блог на српски (побарајте „Сталкер уља“) го води маш.инженер кој целиот живот и професија ги посветил на тоа, без реклами и пристрасност.
Инаку нормално, подобро е да се смени уљето на 7,5 и.км. отколку на 10, а уште подобро од 7,5 е на 5 иљади, и уште подобро е на 3 ... Тркачите го менуваат после секоја трка и на 1.000 км. Ама не е тоа решение, на пр. за 2-3 години ќе потрошиш повеќе пари отколку да го менуваш ланецот на 2-3 години. Сум возел секакви коли за овие 40 год. и секогаш сум менувал на 7-8 илјади полусинтетичко и околу 10 синтетичкото а не повеќе од 12 месеци, и никакви проблеми немало. Екстрем е што некои ф-ки почнаа да даваат препораки за промена на 25 или 30 илјади (БМВ почна прв, па го следат и други) ама тоа е сосема неприменливо дури и за западниот квалитет на уље и гориво и возење на отворен пат, (а не за па кај нас), па увидувајки го тоа и фабриките почнаа да ги намалуваат роковите. На пример Алфа со 156-ката и беше препорака на 20 илјади, па по 2 годи ја намалија на 15, ама секој сервис бараше да се менува на 10.000, слично направија и со системот на запчести ремени, од првичните 120 илјади, ја сменија препораката на 80, така беше и со БМВ и другите. Доколку системот на ланецот/ремен има конструкциски слабости тогаш ни промена уље на 5.000 не ја спасува работата, може малку ќе ја одложи, ама тука е... Типичен пример е моторот Н 47 на БМВ, за разлика од претходниот М 47. Кај поновиот Н47 ланецот знае да пука на било која киложетра од 40-150 илјади, па и на 3.000 да му менуваш уље, и оваа состојба се влечкаше некаде до 2013-2014 год.
Втора работа, од каде па заклучи дека FAI не се квалитетни ланци и ги изедначи со кинески ?! FAI сигурно не се како фабричките или некоја друг поскап бренд како SWAG, FEBI, SKF... ама се со просечен квалитет и доволни за нашите возила и лесно достапни. Можеби има турски поквалитетни како што велиш, ама кои се тие ако знаеш пиши, од турско до турско има разлика. Работата е што при промена треба да се смени целиот сет со лизгачи и затегачи, зошто многу често тие страдаат пред ланецот, па потоа го разјадуваат и него.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
За да се извади термостат на Пунто2 1.јтд, дали мора да се извади цела цевка од ЕГР кулерот, бидејќи плочката што служи како држач на цевката, е дирекно ставена на шрафот од термостатот.

Гледам кај мене на Алфата овој држач на времето некој го извиткал и наместо шраф со 2 мутери ставил обичен како тој горниот

Под овај држач има уште еден мутер кој го држи термостатот

Прегледај го приврзокот 390277
Za zal brat,mora da vadis egr. Mame nivno kako go imat naprickano abe se treba da izvadis za da stignis do termostato. Lani isto ko go vadev termostato gi ostetiv strafojte od egr i nanovo paev navoj. Mnogu se zaebani koga ke dojdi da se vadi termostat.
Автоматски споено мислење:

Toa тропањето горе што викав ланче изгледа може и од дизните да е :) Си имав ја мака и лани зимоска, едвај да стартам штом залади. Верглај верглај... а кад збрчи позади на ауспух ко папата да се избрал, ПУФ! Бел чад!
Инаку колата сега е на мајстор, дизните извадени дали ќе се репарираат или што ќе се прават незнам.... Колку е вака ценовно одокативно?!

Многу ме плаши и тоа кодој незнам што после требало да се упишат. На дијагностика да се внашаат некој вредности.
Ко правев ремап за гасење на DPF и EGR мајсторот рече едвај ја средил мапата за дизните. Пошто не е сток него штелувано нешто....
Сега претпоставувам ќе се спобрка тоа све?
200 evra zemat benebosch za reparacia na bosch oem dizni. Inace se pravi kalibracia na dizni posle repariranje. Ne e strasno. Inace za da se sredi mapata da e ko so treba ima dosta rabota zatoa sto toj sto ti ja pravel mapata sigurno ja pravel racno toj a ne e spustena od net. E taka mu e potesko na remaperite oti ne e gotova mapa. Kajmene koga ja praese maperot 1 den cel se matkase sonea za da dojdi ko so treba.
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.388
Za zal brat,mora da vadis egr. Mame nivno kako go imat naprickano abe se treba da izvadis za da stignis do termostato. Lani isto ko go vadev termostato gi ostetiv strafojte od egr i nanovo paev navoj. Mnogu se zaebani koga ke dojdi da se vadi termostat.
ЕГР-от го извадив, како и усисната грана. Но немам пристап од делот каде е спојот на граната што оди према ЕГР од после турбото. Тука има 2 шрафа, но нема место од вентилаторот. Се думам на тој држачот од ЕГР кулерот да му го манам бонсекот.....
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
2.026
Поени од реакции
1.521
ЕГР-от го извадив, како и усисната грана. Но немам пристап од делот каде е спојот на граната што оди према ЕГР од после турбото. Тука има 2 шрафа, но нема место од вентилаторот. Се думам на тој држачот од ЕГР кулерот да му го манам бонсекот.....
Кајмене веќе е сечен држачо :roker: Немаше друго чаре. И сега ко ќе дојди за следен пат да се вади полесно ќе оди процесо така да,мавај бонсек :misticen:
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Фала на сите за советите

Сепак после сите проверки најдено е дека е проблем во абс пумпата, како нај едноставно и најевтино решение се изврши премостување на абс на предно лево (тоа што пеавеше проблем) и задно десно (така морало да биди оти дијагонално биле поврзани).
Сега снагата на колата се врати и помала потрошувачка, потрошувачката се уште не ми е до крај испитана но верувам дека ќе биде ок и дека била од овој проблем.
Би сакал да прашам што сега без абс на две тркала, дали можи да ми е загрозена безбедноста, дали ќе осетам нешто при кочење во квалитет на кочењето?

Исто ме интересира друго дали се препорачува да ставам адитив во горивото за прочистување на дизните (корса д, 1.3) иако немам проблем, досега немам користено адитиви, сите ми препорачуваат да се стави, дали можи да влошам нешто ако пробам?
На сув асвалт тешко дека ти е загрозена безбедноста (со нормално кочење)....али на водено, снег, мраз и сл. дефинитвно е ризично. Јас искрено би ставил половна АБС пумпа, пред да правам било какви премостувања на кочници, не е југо колата.

За дизните пробај имаш на макпетрол адитив дизел од К2, за 200 ден. одличен е. Нема што да влошиш, само најарно да ставиш пред возење на подолга релација.
 
Последно уредено:
Член од
29 август 2008
Мислења
5.676
Поени од реакции
4.054
Не е баш се така едноставно со уљето. Кој сака да чита, има еден добар блог на српски (побарајте „Сталкер уља“) го води маш.инженер кој целиот живот и професија ги посветил на тоа, без реклами и пристрасност.
Инаку нормално, подобро е да се смени уљето на 7,5 и.км. отколку на 10, а уште подобро од 7,5 е на 5 иљади, и уште подобро е на 3 ... Тркачите го менуваат после секоја трка и на 1.000 км. Ама не е тоа решение, на пр. за 2-3 години ќе потрошиш повеќе пари отколку да го менуваш ланецот на 2-3 години. Сум возел секакви коли за овие 40 год. и секогаш сум менувал на 7-8 илјади полусинтетичко и околу 10 синтетичкото а не повеќе од 12 месеци, и никакви проблеми немало. Екстрем е што некои ф-ки почнаа да даваат препораки за промена на 25 или 30 илјади (БМВ почна прв, па го следат и други) ама тоа е сосема неприменливо дури и за западниот квалитет на уље и гориво и возење на отворен пат, (а не за па кај нас), па увидувајки го тоа и фабриките почнаа да ги намалуваат роковите. На пример Алфа со 156-ката и беше препорака на 20 илјади, па по 2 годи ја намалија на 15, ама секој сервис бараше да се менува на 10.000, слично направија и со системот на запчести ремени, од првичните 120 илјади, ја сменија препораката на 80, така беше и со БМВ и другите. Доколку системот на ланецот/ремен има конструкциски слабости тогаш ни промена уље на 5.000 не ја спасува работата, може малку ќе ја одложи, ама тука е... Типичен пример е моторот Н 47 на БМВ, за разлика од претходниот М 47. Кај поновиот Н47 ланецот знае да пука на било која киложетра од 40-150 илјади, па и на 3.000 да му менуваш уље, и оваа состојба се влечкаше некаде до 2013-2014 год.
Втора работа, од каде па заклучи дека FAI не се квалитетни ланци и ги изедначи со кинески ?! FAI сигурно не се како фабричките или некоја друг поскап бренд како SWAG, FEBI, SKF... ама се со просечен квалитет и доволни за нашите возила и лесно достапни. Можеби има турски поквалитетни како што велиш, ама кои се тие ако знаеш пиши, од турско до турско има разлика. Работата е што при промена треба да се смени целиот сет со лизгачи и затегачи, зошто многу често тие страдаат пред ланецот, па потоа го разјадуваат и него.
Jas vi kazuvam od +18god,iskustvo i 2004/5 i turcija bev na fabrika vo fiat inzinerite uste togas uvidoja slabost koga ke zagree motorot na 90° masloto pritisok na 0.5/0.6 bari(odnosno pod1 bar)vo rabota a na 0,4-0,5bari se pali lambickata za maslo.....Ama ne veruvaja deka ke ima problem ama se ispostavi na 1.3jtd deka samo diznite i lanecot problem,drugite se positni i se resavaat
Drugar moj na Linea 90ks 1.3jtd istiot motor i na astraH, na 320 000km lanec se smeni vozese kolata do 399999km, i zastana kilometrazot, gi prasuvam turcitee, a vikaa tolku e predvidena,Ok hakerski kess2 i km na 100 000, uste 100 000 pomina i ja prodade na 200k,ama maslo na 7-8k menuvase redovno odnosno sekoj mesec, taxi.
Inaku ovaa firma Opar si prodava delovi za fiat, i oem pravi kako sto trw i brembo si pravat i oem procki i si prodavaat nivni za pola cena...
 

Attachments

Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Jas vi kazuvam od +18god,iskustvo i 2004/5 i turcija bev na fabrika vo fiat inzinerite uste togas uvidoja slabost koga ke zagree motorot na 90° masloto pritisok na 0.5/0.6 bari(odnosno pod1 bar)vo rabota a na 0,4-0,5bari se pali lambickata za maslo.....Ama ne veruvaja deka ke ima problem ama se ispostavi na 1.3jtd deka samo diznite i lanecot problem,drugite se positni i se resavaat
Drugar moj na Linea 90ks 1.3jtd istiot motor i na astraH, na 320 000km lanec se smeni vozese kolata do 399999km, i zastana kilometrazot, gi prasuvam turcitee, a vikaa tolku e predvidena,Ok hakerski kess2 i km na 100 000, uste 100 000 pomina i ja prodade na 200k,ama maslo na 7-8k menuvase redovno odnosno sekoj mesec, taxi.
Inaku ovaa firma Opar si prodava delovi za fiat, i oem pravi kako sto trw i brembo si pravat i oem procki i si prodavaat nivni za pola cena...
Ко што разбрав, турската фирма е ОПАР ?! Не сум чул, ама добро е да се знае и може да се ОК. Турска знае да произведува квалитетни работи, ете на пр.за Алфа горните и долни рамења се поквалитетни турските од БИРТХ италијанските (не се сеќавам точно на името, почнуваше со „Т“ и ги рекламираат како италијански/германски :)
Е за уљето, ете Турците откриле дека сепак е конструкциска грешка, и ко што пишав погоре, поново уље малку ќе помогне, ама не пресудно. И скроз ново уље ќе има низок притисок, а поквалитетно синтетичко нема многу да го смени вискозитетот до 10,000 км.
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.676
Поени од реакции
4.054
Ко што разбрав, турската фирма е ОПАР ?! Не сум чул, ама добро е да се знае и може да се ОК. Турска знае да произведува квалитетни работи, ете на пр.за Алфа горните и долни рамења се поквалитетни турските од БИРТХ италијанските (не се сеќавам точно на името, почнуваше со „Т“ и ги рекламираат како италијански/германски :)
Е за уљето, ете Турците откриле дека сепак е конструкциска грешка, и ко што пишав погоре, поново уље малку ќе помогне, ама не пресудно. И скроз ново уље ќе има низок притисок, а поквалитетно синтетичко нема многу да го смени вискозитетот до 10,000 км.
Taa opar, pravi delovi koi se vgraduvaat na fabrika pri sklopuvajne na motor.....ova licno sum go videl i mestam ,tamu se mn,poevtini 4 novi injectori za 1.3 so kodovi so se okolu 20 000mkd, kostaja stojce skopje po 100€ za reparirajne barase , ovde sa pomalce pari imae novi so kodovi samo da smenis i da gi kodiras/programiras....
 

LustingVertigo

Snopdan Dogovich
Член од
1 декември 2017
Мислења
837
Поени од реакции
1.219
Помагајте другови, ја продавам колата другата недела и треба да купам друга. Буџетот ми се движи од 10500-13000 евра.

Размислувам за следните модели:

1. Audi A4 или A5 2010-2012
2. Seat Leon 2013/14/15
3. Mercedes C/E class 2009/2012
4. Audi Q3/BMW X3/Toyota Raw 4x4 od SUV
5. Opel Insignia 2013+

Предлог, помош, совет добредојден.
 

Кико Д.

ULTRAS - way of life
Член од
26 јануари 2010
Мислења
11.435
Поени од реакции
9.676
Здраво, имам проблем со една од вратите на Опел Кросленд Х. Остана заклучена, не се отклучва со централното а активирана ми е заштитата за деца и не можам да ја отворам од внатре.
Има некое решение некако да се отвори или ќе мора да страда тапацирот ?
Дали случајно постои некоја додатна батерија/акумулаторче кое служи за централното заклучвање? Пробав со вадење на акумулаторот со надеж дека е нешто системско и ќе се ресетира ама не успеа.
 
Член од
20 јануари 2023
Мислења
379
Поени од реакции
509
Помагајте другови, ја продавам колата другата недела и треба да купам друга. Буџетот ми се движи од 10500-13000 евра.

Размислувам за следните модели:

1. Audi A4 или A5 2010-2012
2. Seat Leon 2013/14/15
3. Mercedes C/E class 2009/2012
4. Audi Q3/BMW X3/Toyota Raw 4x4 od SUV
5. Opel Insignia 2013+

Предлог, помош, совет добредојден.
Најмногу зависи какви /желби/потреби/навики имаш самиот. Наброените возила се сосема различни за употреба и концепции. Ако ти е приоритет удобност и трајност- Мерц, багажник и пониски трошоци-Инсигниа, спортско возење--А5 и БМВ, модерен СУВ-наброените под 4. Ако ти е сеедно, без некој приоритет, тогаш бирај која е најочувана, сервисна историја и сл. Инаку, ова секако важи во секој избор.
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.676
Поени од реакции
4.054
Помагајте другови, ја продавам колата другата недела и треба да купам друга. Буџетот ми се движи од 10500-13000 евра.

Размислувам за следните модели:

1. Audi A4 или A5 2010-2012
2. Seat Leon 2013/14/15
3. Mercedes C/E class 2009/2012
4. Audi Q3/BMW X3/Toyota Raw 4x4 od SUV
5. Opel Insignia 2013+

Предлог, помош, совет добредојден.
Mercedes
 
Член од
30 септември 2015
Мислења
322
Поени од реакции
435
Strugotinite vo filterot ti se od samiot filter,pocnal da se roni. Ima sito i tie strugotini nemozi da slezat na dizni. Toa so mirisa to e od DPF. Toa sto nema mnogu snaga ili DPF ili EGR e zatnat. Napravi diagnostika i neka napravat prisilna regeneracija na DPF
za da se iscisti dokolku ne e mnogu zatnat. Ako na dijagnostikata pokazi 80% zatnat,ke treba da se vadi.
Автоматски споено мислење:


Kalibriranje mora posle promena na dizna.
Kalibriranje na site dizni ili samo na taa promenetata? posto kolava posle kalibracija na edna dizna (samo taa sto i menjaa elektronika) bolje prima, ali se slusa eden cuden zvuk na tropkanje sto prethodno go nemase
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.270
Поени од реакции
15.388
Кајмене веќе е сечен држачо :roker: Немаше друго чаре. И сега ко ќе дојди за следен пат да се вади полесно ќе оди процесо така да,мавај бонсек :misticen:
Бидејќи држачот беше од подебел челик, го јадеше брусалицата...:vozbud:

Одсега нема да има проблем со менување на термостатот. Сигурен сум дека овој држач е намерно вака ставен за да мора да се вадат еден куп на делови, што во овластен сервис би коштало многу саати работа, т.е. пари

фала за советот
 

Kajgana Shop

На врв Bottom