Има ако престанеш да запнуваш па наместо на сила одиш на вртежи со помал отпор и го подигнеш седиштето според големината на твојата нога во спротивно можеш само да си ја влошиш состојбата.Ако јас правев како тебе ни Банско ни Боровец ќе ги дочекав со по 20кг товар на точакот.Дали има некој начин како да го оправам коленото, пред две години иако уште немав многу километража со поголеми тури извозев околу 200 км во три дена, со недобро подесено седиште (малку пониско) и со појак интензитет на рамно (инаку повеќе сум возел планински рути, зошто сум со ниска тежина и повеќе ми одговараат). Од тогаш имам болка во коленото при поинтензивно возење, а и кога се менуваше времето есенско време имав поголеми болки.
Кога возам на асфалт 3.0, помало триење, поголема брзина, помалку се уморувам.Здраво, јас да прашам...
Колку ги помпате гумите на точакот ,дали секаде е различно или си пишува на самите гуми?
Sent from my SM-A025G using Tapatalk
8 бариЗдраво, јас да прашам...
Колку ги помпате гумите на точакот ,дали секаде е различно или си пишува на самите гуми?
Sent from my SM-A025G using Tapatalk
Стави 165мм курбла (crankarms). Ќе ја подобриш геометријата и позицијата на коленото ќе ти биде во идеална положба. Брзото вртење (каденца) природно ќе се подобри.Дали има некој начин како да го оправам коленото, пред две години иако уште немав многу километража со поголеми тури извозев околу 200 км во три дена, со недобро подесено седиште (малку пониско) и со појак интензитет на рамно (инаку повеќе сум возел планински рути, зошто сум со ниска тежина и повеќе ми одговараат). Од тогаш имам болка во коленото при поинтензивно возење, а и кога се менуваше времето есенско време имав поголеми болки.
Со таа димензија само ќе го намали виткањето на коленото бидејки прави помал радиус во целиот круг ама затоа на угорници ќе има нешто поголем отпор на ист пренос.Стави 165мм курбла (crankarms). Ќе ја подобриш геометријата и позицијата на коленото ќе ти биде во идеална положба. Брзото вртење (каденца) природно ќе се подобри.
Да на роуд 23 или 25 - 622 гуми од поквалитетните.8 бари
Ќе прочиташ на самата гум колку бари е максимумот а ако пишува во PSI таа вредност ќе ја поделиш со 14.5 и ќе добиеш во бари.На асвалт ако амаксимумот 4.5 јас ги терам до 4.2 задна а предна од 3.6 до 3.8 додека на оф роуд во зависност од теренот од 2 до 3 бари.Здраво, јас да прашам...
Колку ги помпате гумите на точакот ,дали секаде е различно или си пишува на самите гуми?
Sent from my SM-A025G using Tapatalk
Ќе вози во полесна брзина и ќе има иста брзина, само со повеќе вртежи. Колената напротив, ќе немаат стрес туку срцето.Со таа димензија само ќе го намали виткањето на коленото бидејки прави помал радиус во целиот круг ама затоа на угорници ќе има нешто поголем отпор на ист пренос.
Големината на курблата нема никаква врска со бројот на вртежи туку со отпорот на педалата и издолжувањето односно собирањето на ногата во идентичен пренос напред и позади.Ќе вози во полесна брзина и ќе има иста брзина, само со повеќе вртежи. Колената напротив, ќе немаат стрес туку срцето.
Големината на курблата нема никаква врска со бројот на вртежи туку со отпорот ма педалата и издолжувањето односно собирањето на ногата.Ќе вози во полесна брзина и ќе има иста брзина, само со повеќе вртежи. Колената напротив, ќе немаат стрес туку срцето.
Па што не кажеш дека си бил роудаш?Си бркал времиња а?Не би одел на намалување на crankarm (имам 170мм) зошто е дополнителна инвестиција, а и така имам намалено доста во бројот на вожњите. Ќе возам некој подолг период со послаб отпор и повеќе вртежи како што рече @Audiofil и пократки рути.
Имам 50-39-30т со 12-28т така да не е проблем за висока каденца. Се надевам со тек на време ќе се подобри, иако неверувам дека некогаш ќе се врати да биде како претходно
Реално Роуд од МТБ е околу 30% побрз зборам во сличен ценовен ранг или роуд од некои 9кг со стандарден МТБ од 15кг или отпорот кај МТБ за одржување на брзина од 23км на час е ист со отпорот кај Роуд за одржување брзина од 30км на час.Ги имам и двата со ист пренос како твојот и кажувам од лично искуство.Да така се зафркнав, сменив од мтб на роад и мислев ќе полетам сега лесно е хахха
Да таа е разликата во кг, МТБ то ми беше хардтаил 14кг , а роудот 9кг (алуминиум со карбон виљушка). Кај мене зафрканцијата е што сум со ниска килажа и слаба мускулатура и за угорница немав проблем ни со МТБ многу, а ни со роудот, нормално со прикладна каденца. Е сега тогаш возев на рамно и мораше помала каденца а поголем отпор за да држам темпо со другар што возев тој период, и така го оптеретив коленотоРеално Роуд од МТБ е околу 30% побрз зборам во сличен ценовен ранг или роуд од некои 9кг со стандарден МТБ од 15кг или отпорот кај МТБ за одржување на брзина од 23км на час е ист со отпорот кај Роуд за одржување брзина од 30км на час.Ги имам и двата со ист пренос како твојот и кажувам од лично искуство.