- Член од
- 12 декември 2010
- Мислења
- 10.406
- Поени од реакции
- 11.296
Некој искуство со клима фолии и колку проценти се дозволени?
намалување на кубикажата, најчесто потпомогнато со турбо, намалување на тежината на сите материјали, ставање на пластики, композити и слични материјали, форсирање на моторот да вади голема снага од мала кубикажа...Де појасни го тоа даунсајзинг на што поточно мислаш?
Ајде може е така и има смисла, тогаш дај објасни ни на нас сите зашто моторот на тојота 2.2 д4д 177 коња има проблеми, потточно со дихтун на глава. Дали односот 2.2кубика=177хп не е соодветен или??намалување на кубикажата, најчесто потпомогнато со турбо, намалување на тежината на сите материјали, ставање на пластики, композити и слични материјали, форсирање на моторот да вади голема снага од мала кубикажа...
Od nenavreme smenvanje vodna pumpa. Zato pregreva i mesa voda so maslo. Za da se smeni ima dosta rabota i e skapa i ja nema cesto na lager vo prodavnici....Diznite se pogolem problem kajnea....Ајде може е така и има смисла, тогаш дај објасни ни на нас сите зашто моторот на тојота 2.2 д4д 177 коња има проблеми, потточно со дихтун на глава. Дали односот 2.2кубика=177хп не е соодветен или??
Де појасни го тоа даунсајзинг на што поточно мислаш?
Штедењето го оправдуваат со исполнување на еуро 6 нормите за помалку CO2.Помал мотор, помала кубикажа, помалку материјал треба за да се произведе, денеска се штеди на се...
bruh, тоа се само маалски муабети вие што ги правите. Ова е више втора генерација три клипа мотори, многу работи се подобрени и средени. Најголеми проблеми најчесто се вибрациите што ги праат овие мотори пошто не се нешто избалансирани како тие со 4 или 6 клипа.Штедењето го оправдуваат со исполнување на еуро 6 нормите за помалку CO2.
Она што не го разбирам е зашто ако CO2 е проблемот се форсираат тешки возила како SUV со мотокултиваторче под хаубата?
Ти ќе си земеш кинеско моторче и немаш гајле. Тие и онака се 10-20 години назад со технологијата како што беше Great Wall во Бугарија со еуро 5 мотор на Мицубиши. Кога забранија нови возила со еуро 5 мотор да се продаваат во Европа се еба и размонтира фабриката во Бугарија на кинезите.bruh, тоа се само маалски муабети вие што ги правите. Ова е више втора генерација три клипа мотори, многу работи се подобрени и средени. Најголеми проблеми најчесто се вибрациите што ги праат овие мотори пошто не се нешто избалансирани како тие со 4 или 6 клипа.
Ne se proizvoditelite tie sto go forsiraat ovoj trend na SUV ili urban crossover, ednostavno e kupuvacite toa go baraat.Она што не го разбирам е зашто ако CO2 е проблемот се форсираат тешки возила како SUV со мотокултиваторче под хаубата?
Купувачите бараат 3000 кубика и 6 цилиндра ама кој ги шиша!Ne se proizvoditelite tie sto go forsiraat ovoj trend na SUV ili urban crossover, ednostavno e kupuvacite toa go baraat.
Toa najmnogu im se prodava zatoa i go pravat tolku mnogu.
Ako mushteriite ne se vazni brendot ke propadne.Купувачите бараат 3000 кубика и 6 цилиндра ама кој ги шиша!
Муштериите што бараат одамна никој не ги прашува!
Кога збориме за бренд, тогаш збореме за маркетинг.Ako mushteriite ne se vazni brendot ke propadne.
Imas istrazuvanje na pazarot za da go potkrepis ova sto go pisa? I da smeev javno da gi spodelam dokumentite so istrazuvanja na pazarot i zasto nekoi raboti se kako sto se pak nemase da prifatis zasto se kosi so tvoite zelbi i pobaruvanja taka sto da ja zavrsime raspravijava uste ne pocnata
Golemi vozila so motokultivatorcinja se na pazarot poradi dve pricini
1. Regulaciite vo drzavite
2. Zelbite na proizveduvacite
Ako e PSA 1.6 ce si imas maka so dovodot na masloto sprema Turboto i ako ne se sredi na vreme mozhi i da ti otidi turmoto i vo najlos slucaj i motort.BMW има мотори со три клипа, коска се. Сеа не знам овие од ПСА каков е, но баш ѕирнав да проверам и ништо сериозно не најдов.