Која банка е најдобра? (ваши искуства со банки)

  • Креатор на темата Креатор на темата cYb3rc0re
  • Време на започнување Време на започнување
Oва мислам дека се електронски системи за наплата добри се за бизнис. Може да се почнат полесно мали бизниси од етрговија и услуги. Особено увоз-извоз.

Па и преку банка можеш да платиш онлајн. Ако преку НЛБ ми е бесплатно по трансакција зошто би плаќал провизии преку друга фирма/институција? Имам управувачки провизии за сметки само, кои ми стигаат на месечно ниво. Овдека се збори за подмирување на тековни трошкови. Секое претпријатие на нивните мобилни и веб апликации си има имплементирано плаќање онлајн, зошто би користел посредник? Во целава ситуација проблем е тоа што на пример ако отидеш на шалтер и сакаш да смениш 1000 евра во денари, ќе ти земат 1000 денари провизија од кур ќеиф, ако користиш е-банкинг не ти земаат ништо. Исто и со плаќање на сметка на уплатница во банка, се зема провизија, онлајн не земаат провизија.
 
Па и преку банка можеш да платиш онлајн. Ако преку НЛБ ми е бесплатно по трансакција зошто би плаќал провизии преку друга фирма/институција? Имам управувачки провизии за сметки само, кои ми стигаат на месечно ниво. Овдека се збори за подмирување на тековни трошкови. Секое претпријатие на нивните мобилни и веб апликации си има имплементирано плаќање онлајн, зошто би користел посредник? Во целава ситуација проблем е тоа што на пример ако отидеш на шалтер и сакаш да смениш 1000 евра во денари, ќе ти земат 1000 денари провизија од кур ќеиф, ако користиш е-банкинг не ти земаат ништо. Исто и со плаќање на сметка на уплатница во банка, се зема провизија, онлајн не земаат провизија.
Има системи за уште полесни меѓународни и локални инстантни плаќања кој се универзални. Тие ќе олеснат трансакции меѓу личности и бизниси. Ќе има бум во ебизнисот сега.
 
Има системи за уште полесни меѓународни и локални инстантни плаќања кој се универзални. Тие ќе олеснат трансакции меѓу личности и бизниси. Ќе има бум во ебизнисот сега.

Епа има де, има глобални payment gateways и сега колку што ми е познато кои можеш да си ги имплементираш на твоја апликација. Има и македонски - Casys. Stripe кој е можеби најпознат глобално, можеби и не е достапен тука мислам, ама има други.
 
Епа има де, има глобални payment gateways и сега колку што ми е познато кои можеш да си ги имплементираш на твоја апликација. Има и македонски - Casys. Stripe кој е можеби најпознат глобално, можеби и не е достапен тука мислам, ама има други.
Епа сега ќе има повеќе во МК и со повеќе услуги. Ги нема популарните сервиси и многу услуги не се достапни за бизнис. Нема добар сервис за примање и праќање трансакции инстантно меѓу граѓаните. Банките нудат лоши услуги и не работат нивните апликации 24/7. Бавни и сложени системи имаат. Многу бизнис неможе легално да функционираат поради овие закони.
 
Последно уредено:
Рокот на двете мои картички истекува во Март, оваа година. Денес сакав да ја активирам и да подигнам средства од новата дебитна картичка. Банкоматот ми ја собра, ми викаат од банката да не се секирам и да пријавам и во матичната експозитура. Во меѓувреме добивам порака дека таму ќе си ја подигнам и кредитната картичка. Пријавувам за дебитната и ја добивам кредитната картичка. За да добијам ПИН за неа, праќам код на посочениот број. Пин не добивам. И тоа го пријавувам, ќе ме известеле. Излегувам од банка без ниедна картичка. Ми се јавуваат, за таа со ПИН-от, била техничка грешка, ќе го добијам најдоцна до понеделник. Одземената картичка не знаат кога ќе ја добијам, не знаат на колку време се празни и полни банкоматот.
Ова се случува во Шпаркасе банка. Се јавувам кај пријател, да ме посоветува каде да прејдам. Ми вели, секаде има такви организациски пропусти.
Се извинувам за офтопиков, темата е за најдобра банка
 
Најзадоволна сум од Комерцијална банка, само имаат големи гужви :mad:
 
Да не прераскажувам еве го мојот мејл до Стопанска банка и нивниот одговор.
Не ми е јасно дали беше стварно грешка или пробаат да ми наплатат за нова картичка.

Почитувани,
По SMS добив од вас порака дека во Октомври истекува важноста на мојата дебитна картичка и дека ќе ми пратите нова.
Веројатно имате некаква грешка затоа што мојата картичка истекува во 2026,
Ве молам проверете уште еднаш.


Почитувани,
По направените проверки во системот на Банката, Ве информираме дека можете да ја игнорирате пораката која е испратена до Вас. Како што наведовте, картичката е со важност до 2026.
Со почит,
____________________________________________________________
Контакт центар
Стопанска банка АД Скопје
 
Да не прераскажувам еве го мојот мејл до Стопанска банка и нивниот одговор.
Не ми е јасно дали беше стварно грешка или пробаат да ми наплатат за нова картичка.

Почитувани,
По SMS добив од вас порака дека во Октомври истекува важноста на мојата дебитна картичка и дека ќе ми пратите нова.
Веројатно имате некаква грешка затоа што мојата картичка истекува во 2026,
Ве молам проверете уште еднаш.


Почитувани,
По направените проверки во системот на Банката, Ве информираме дека можете да ја игнорирате пораката која е испратена до Вас. Како што наведовте, картичката е со важност до 2026.
Со почит,
____________________________________________________________
Контакт центар
Стопанска банка АД Скопје
Mozda po greska e staven kaj nekoj profil tvojot telefonski broj i porakata e pratena do tebe.
 
Otprilika za kolku vreme Stopanska gi procesira baranjata za kredit ? Na stranata im pishuva odobruvanje za polovina chas no skoro 2 dena nemam odgovor.
 
Otprilika za kolku vreme Stopanska gi procesira baranjata za kredit ? Na stranata im pishuva odobruvanje za polovina chas no skoro 2 dena nemam odgovor.
Зборам за искуство пред 4 години, мене ми требаше 4 работни дена,ако сметаме шо требаше уште нешо да им однесам околу 5 дена се на се .

Слично имав и со Тутунска,околу 7 дена. Имај трпение само . Ќе биде ако си стабилен позадински со историја
 

Граѓаните од денеска можат на брз и едноставен начин да направат споредба на надоместоците за платежните услуги кај банките преку веб – страницата на Народната банка на Република Северна Македонија, преку користење на алатката „Споредба на надоместоците помеѓу давателите на платежните услуги“.

– Зголемената транспарентност и споредливост на услугите се најзначајните придобивки и новини кои за граѓаните ги донесе Законот за платежни услуги и платни системи. Со обврската за примена на стандардизирани термини и опфат за најрепрезентативните, односно најчесто користените платежни услуги од страна на банките и нивно редовно доставување до Народната банка за објавување, ќе им се овозможи на граѓаните брзо и лесно да ги споредат понудите и надоместоците за услугите поврзани со платежните сметки, информираат од Народната банка.

На веб страницата на Народната банка се објавени податоците по поединечна банка за видот и висината на надоместоците што ги пресметуваат и наплаќаат за секоја од услугите што се определени како најрепрезентативни за потрошувачите.

Давателите на платежните услуги, се вели во соопштението, самостојно ги утврдуваат надоместоците и се одговорни за точноста на доставените податоци за објавување од Народната банка. Со цел корисниците на платежни услуги да можат да располагаат со ажурни и соодветни информации, банките имаат обврска истите да ги ажурираат при секоја промена на надоместоците.
 
Која банка не наплаќа месечно водење за сметка која мирувала? За фирма прашувам.
 
Komercijalna Banka ako nemas priliv i odliv vo tekoven mesec, ne ti zema provizija. Bilo za fizicki lica bilo za pravni.
 
Сметката ја доведоа во минус, цела година без никаква активност, срамота е тоа што го прават банките. :(
И во Халк и во битолската Стопанска ми се случи истото
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom