Брука во КАМ маркетите

Член од
7 септември 2016
Мислења
21.633
Поени од реакции
37.591
Ова не е тренд само кај нив.. Јас имав неколку расправии во ВЕРО на оваа тема. Дури и производи што има се на „акција“ често се наплаќаат по редовна цена. Ако протестираш, уредно се извинуваат, не стасале да сменат во системот...
... немој да ми кажеш дека го враќаш производот и се задоволуваш со нивно извинување, има да ми го дадат со таа цена што е истакната, таа е меродавна за купувачот, тоа што имаат во каса внесено тоа е нивни проблем.
...,,или производот или инспекциска пријава- одбери " така им велам, последен пат имаше некоја акција на дезодоранси, па си реков другиот ден да докупам уште некое и така јас тргната кон сталажата, вработена од далеку ме виде и со трчање пред мене ги истргна сите цени во рака цела задишена, памет не им доаѓа! :cautious:
 
Член од
6 февруари 2007
Мислења
5.075
Поени од реакции
6.001
... немој да ми кажеш дека го враќаш производот и се задоволуваш со нивно извинување, има да ми го дадат со таа цена што е истакната, таа е меродавна за купувачот, тоа што имаат во каса внесено тоа е нивни проблем.
...,,или производот или инспекциска пријава- одбери " така им велам, последен пат имаше некоја акција на дезодоранси, па си реков другиот ден да докупам уште некое и така јас тргната кон сталажата, вработена од далеку ме виде и со трчање пред мене ги истргна сите цени во рака цела задишена, памет не им доаѓа! :cautious:
Почекај Лидл да почне со работа па ќе гледаш сеир најпрво во Веро а после него Тинекс :pos:
 
Член од
21 ноември 2011
Мислења
1.553
Поени од реакции
916
... немој да ми кажеш дека го враќаш производот и се задоволуваш со нивно извинување, има да ми го дадат со таа цена што е истакната, таа е меродавна за купувачот, тоа што имаат во каса внесено тоа е нивни проблем.
...,,или производот или инспекциска пријава- одбери " така им велам, последен пат имаше некоја акција на дезодоранси, па си реков другиот ден да докупам уште некое и така јас тргната кон сталажата, вработена од далеку ме виде и со трчање пред мене ги истргна сите цени во рака цела задишена, памет не им доаѓа! :cautious:
Прво и основно никој не гледа што пишува на цената тука ја гледаат само бројката и после некој им е крив. друго самите муштерии ги мешаат производите ((примерот со виното, поскапо вино оставено кај поефтиното и со пониска цена) и кој е крив тука? Не може неко јда дежура по рафтови да проверува што е кај е...самите муштерии се криви за Погрешни Прпизводи и цени на каса
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.034
Прво и основно никој не гледа што пишува на цената тука ја гледаат само бројката и после некој им е крив. друго самите муштерии ги мешаат производите ((примерот со виното, поскапо вино оставено кај поефтиното и со пониска цена) и кој е крив тука? Не може неко јда дежура по рафтови да проверува што е кај е...самите муштерии се криви за Погрешни Прпизводи и цени на каса
Не секогаш е така. Се дешава често ама не е секогаш така. Пак ќе го спомнам ВЕРО. Земав украсни салфети, цената 130ден и ок ете посебен повод, зимам 3 паковања. Доаѓам на каса, цената 250ден... Да зимав и други работи можеби и немаше да приметам ама зимав само салфети и сумата е различна. И кажувам на жената, се извинуваше цело време, не биле корегирани цените на рафтовите.
Точно е и дека имаат премногу работа и не ги обвинувам нив, имаат преголам хаос и малку се ама те ставаат во ситуација постојано да треба да си ја проверуваш сметката. Малце е напорно на каса да проверуваш продукти.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.967
Поени од реакции
42.683
Тоа со цените е највеќе разлог што фалат луѓе у маркетите, најчесто сите работат со еден човек помалце или двајца помалце него што треба и не стигаат да ги сменат цените.

А има некои купувачи специјално што ги пазат, намерно ќе земе од тој производ каде што цената не е сменета па на каса ќе му се дере на касиерот, како он да е крив за тоа. Али тоа се исфрустрирани луѓе најчесто.
 
Член од
15 јануари 2008
Мислења
5.041
Поени од реакции
12.034
Тоа со цените е највеќе разлог што фалат луѓе у маркетите, најчесто сите работат со еден човек помалце или двајца помалце него што треба и не стигаат да ги сменат цените.

А има некои купувачи специјално што ги пазат, намерно ќе земе од тој производ каде што цената не е сменета па на каса ќе му се дере на касиерот, како он да е крив за тоа. Али тоа се исфрустрирани луѓе најчесто.
Па искрено, тие на каса немаат никаква врска а најмногу на нив им се истураат. И жениве што редат не се виновни што газдите штедат на персонал и не можат да стасаат. Кога ќе имаш на ум дека за смешни пари гинат од работа, многу ми е неубаво да се празнам на нив...
 
Член од
21 ноември 2011
Мислења
1.553
Поени од реакции
916
Не секогаш е така. Се дешава често ама не е секогаш така. Пак ќе го спомнам ВЕРО. Земав украсни салфети, цената 130ден и ок ете посебен повод, зимам 3 паковања. Доаѓам на каса, цената 250ден... Да зимав и други работи можеби и немаше да приметам ама зимав само салфети и сумата е различна. И кажувам на жената, се извинуваше цело време, не биле корегирани цените на рафтовите.
Точно е и дека имаат премногу работа и не ги обвинувам нив, имаат преголам хаос и малку се ама те ставаат во ситуација постојано да треба да си ја проверуваш сметката. Малце е напорно на каса да проверуваш продукти.
Точно кажано. Не секогаш има време да се сменат сите цени (секој ден има нови цени за разлишни производи) па така нештоо ќе остане не сменато ама ако некој муштерија не примети ќе си остане старата цена. Не секој маркет проверува цени или се грижи за нив..пример тинекс ама баш ич не се замараат за цените и мене ми се случувало едно на рафт друго на каса (имам работено тинекс знам како е)
Автоматски споено мислење:

Тоа со цените е највеќе разлог што фалат луѓе у маркетите, најчесто сите работат со еден човек помалце или двајца помалце него што треба и не стигаат да ги сменат цените.

А има некои купувачи специјално што ги пазат, намерно ќе земе од тој производ каде што цената не е сменета па на каса ќе му се дере на касиерот, како он да е крив за тоа. Али тоа се исфрустрирани луѓе најчесто.
И за ова си во право. Промената на цени е работа на шефот, нему му ги праќаат цените сабајле и треба да се сменат (а скоро секогаш има куп цени за смена и што побрзо).
Персонал секогаш фали и кам пример секогаш кубури со персонал (или ич не вработуваат или никој не ми се пријавува затоа што се катастрофа).
Исто точно е дека намерно се мешаат производи (земаат поскапи и кажуваат цена од поефтините, овошјето најдобар пример, земи 1ва класа кажи на каса 3та, дури се случувало да се префлрат пример банани од 1ва класа во пакет од 3та и земени демек од таму и демек толку е цената ето види сам)
 
Член од
4 мај 2011
Мислења
1.285
Поени од реакции
563
Точно кажано. Не секогаш има време да се сменат сите цени (секој ден има нови цени за разлишни производи) па така нештоо ќе остане не сменато ама ако некој муштерија не примети ќе си остане старата цена. Не секој маркет проверува цени или се грижи за нив..пример тинекс ама баш ич не се замараат за цените и мене ми се случувало едно на рафт друго на каса (имам работено тинекс знам како е)
А зошто нема обратна ситуација, да е некој производ со намалена цена а на рафт да е старата повисока цена, па помалку да ти наплатат на каса ... ако веќе немаат време да сменат се? Штом нема обратна ситуација не би рекол дека немаат време, туку дека намерно оставаат акциски цени на рафт и откако ќе заврши акцијата ... така им одговара, бидејќи или нема да забележиш или ретко кој ќе викне инспекција ... секој да реагира со инспекција, ќе видиш како се ќе е сменето како што треба ...
Автоматски споено мислење:

Точно кажано. Не секогаш има време да се сменат сите цени (секој ден има нови цени за разлишни производи) па така нештоо ќе остане не сменато ама ако некој муштерија не примети ќе си остане старата цена. Не секој маркет проверува цени или се грижи за нив..пример тинекс ама баш ич не се замараат за цените и мене ми се случувало едно на рафт друго на каса (имам работено тинекс знам како е)
А зошто нема обратна ситуација, да е некој производ со намалена цена а на рафт да е старата повисока цена, па помалку да ти наплатат на каса ... ако веќе немаат време да сменат се? Штом нема обратна ситуација не би рекол дека немаат време, туку дека намерно оставаат акциски цени на рафт и откако ќе заврши акцијата ... така им одговара, бидејќи или нема да забележиш или ретко кој ќе викне инспекција ... секој да реагира со инспекција, ќе видиш како се ќе е сменето како што треба ...
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
13.577
Поени од реакции
24.940
Тоа со цените е највеќе разлог што фалат луѓе у маркетите, најчесто сите работат со еден човек помалце или двајца помалце него што треба и не стигаат да ги сменат цените.

А има некои купувачи специјално што ги пазат, намерно ќе земе од тој производ каде што цената не е сменета па на каса ќе му се дере на касиерот, како он да е крив за тоа. Али тоа се исфрустрирани луѓе најчесто.

vidi u poveke drzavi postoi zakon ako cena na raft i kasa e razlicna proizvodot e besplaten. vo AUS na primer ima i kazna do $10 000 za sekoj porodukt vo sekoja prodavnica kade vakvi gluposti se slucuvaat. nemozes be da prodavas so lazni ceni, ti ustvari gi LAZES musteriite. ako nemas dovolno luge vraboti si ili ne otvaraj dur ne si gi sredis cenite.
 
Член од
7 септември 2016
Мислења
21.633
Поени од реакции
37.591
...штом доаѓа производ со нова цена се прави попис на истиот производ со стара цена, па потоа се внесува во касата нова цена, ако веќе го сожалувате персоналот или на каса треба да фигурира производот со стара цена додека не се потроши прв влез- прв излез, а не тука веднаш се внесува нова цена која секогаш повисока и се прави вештачки вишок на сметка на купувачот, за да го покријат минусот.
А има некои купувачи специјално што ги пазат, намерно ќе земе од тој производ каде што цената не е сменета па на каса ќе му се дере на касиерот, како он да е крив за тоа. Али тоа се исфрустрирани луѓе најчесто.
...а кој купувач, жити се, знае кој производ ќе дојде со повисока цена, па намерно ќе го следи производот, па одозгора „ ќе се дерел“ на касиерот?

... никој не се „дере“ на касиерот, ако претходно нема ароганција и несоодветен коментар од касиерот кој ја оправдува неажурноста со нападни зборови, па дури иде до таква ароганција да испадне да е крив купувачот што ја примети неправилната разлика на цена!

... дали воопшто некој влезе во просториите каде најчесто вработените „се одмараат“ и пијат кафе и да пресмета колку пати тоа го прават во текот на работниот ден, па да му се одреди неговата ефективна работа, па да се види дали навистина се преоптоварени или едноставно не се научени на ефективна работа повеќе од три часа, губат и концентрација и стануваат мрзоволни и тотално нефокусирани, немате појма како ме нервира кога ги слушам гласно како извикуваат „ г-ца Жаклина да се јави на каса, г-нот Петар да се јави веднаш на каса“ додека се слуша убава музика и разгледувам производите, тоа ми е најглупо што ги слушам тие повици на работа, аман бе договорите се временски колку ќе паузирате, користете интерно токи воки не мора да ве слушаме сите додека пазаруваме каде ви се вработените и што прават!
 
Последно уредено:
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.967
Поени од реакции
42.683
...штом доаѓа производ со нова цена се прави попис на истиот производ со стара цена, па потоа се внесува во касата нова цена, ако веќе го сожалувате персоналот или на каса треба да фигурира производот со стара цена додека не се потроши прв влез- прв излез, а не тука веднаш се внесува нова цена која секогаш повисока и се прави вештачки вишок на сметка на купувачот, за да го покријат минусот.

...а кој купувач, жити се, знае кој производ ќе дојде со повисока цена, па намерно ќе го следи производот, па одозгора „ ќе се дерел“ на касиерот?

... никој не се „дере“ на касиерот, ако претходно нема ароганција и несоодветен коментар од касиерот кој ја оправдува неажурноста со нападни зборови, па дури иде до таква ароганција да испадне да е крив купувачот што ја примети неправилната разлика на цена!

... дали воопшто некој влезе во просториите каде најчесто вработените „се одмараат“ и пијат кафе и да пресмета колку пати тоа го прават во текот на работниот ден, па да му се одреди неговата ефективна работа, па да се види дали навистина се преоптоварени или едноставно не се научени на ефективна работа повеќе од три часа, губат и концентрација и стануваат мрзоволни и тотално нефокусирани, немате појма како ме нервира кога ги слушам гласно како извикуваат „ Госпогица Жаклина да се јави на каса, Господинот Петар да се јави веднаш на каса“ додека се слуша убава музика и разгледувам производите, тоа ми е најглупо што ги слушам тие повици на работа, аман бе договорите се временски колку ќе паузирате, земите интерно токи воки не мора да ве слушаме сите додека пазаруваме каде ви се вработените и што прават!
ти стварно си глупа ако мислиш дека у трговија некој има време да лежи и кафе да пие.
 
Член од
20 септември 2021
Мислења
172
Поени од реакции
180
До умните тука што правиме ако е обратно, ако цената на продуктот е повисока а на касата ви кажат дека продуктот е со намалена цена? Ја плаќате високата цена така?
Автоматски споено мислење:

ти стварно си глупа ако мислиш дека у трговија некој има време да лежи и кафе да пие.
Стварно се чудам, какви луѓе имало во светов жими се….
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.920
Поени од реакции
41.888
А зошто мислиш дека нема обратна ситуација?

Имам близок што е супервизор во една од најдобрите фирми за дистрибуција.
И во муабет со него за работата ми има кажано дека веќе ни во маркетите нема вработени и тие што ги има не се замараат со ништо и многу акции имаат нереализирани поради тоа што си стои стара цена наместо акциска правилно означена.

Ако се додаде и тоа дека еден голем маркет има и мерчендајзери од сите фирми. Ако не се тие нема кој да ги следи колку толку.

Акциска цена оставале намерно?

Мислиш се замараат повеќе да продадат демек тоа му значи нешто на некој си вработен во Тинекс, Кам итн?
Тој од Кам не знае каде му е главата, де на прием, влечење роба, на каса, фрлање ѓубре, носење корпи.

Не бе, тие гледаат има цена ок е, што е важно каква е. Устврари дали и гледаат нешто. Кога некој ќе реагира ќе сменат ако не ќе си стои.


Sent from my SM-A528B using Tapatalk
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.969
Поени од реакции
8.629
Ако не си ги отворите очите. Кој ви е крив?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.967
Поени од реакции
42.683
До умните тука што правиме ако е обратно, ако цената на продуктот е повисока а на касата ви кажат дека продуктот е со намалена цена? Ја плаќате високата цена така?
Автоматски споено мислење:


Стварно се чудам, какви луѓе имало во светов жими се….
брат, овие што мрсат мадиња тука една недела у кам нема да издржат да работат.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom