- Член од
- 11 април 2012
- Мислења
- 4.757
- Поени од реакции
- 5.511
Ne ja gledam problematikata od prizma na svedzanite, ja gledam od aspekt na mojata struka i site raboti koi treba da se zapazat za ova da bide izvodlivo.Da znaeš samo kolku grešiš.
Ne možeš da meriš niz prizma na šveđanite.
Kinezite si gradat vakva infrastruktura sega za sega za tovarni vozila, otom potom.
Inače Tesla ni napravil sovršen motor, ovie so vnatrešno se horor, pa uspeaja da ni se nametnat celi 100 god, ponataka sekako će se pojavat i ekološki baterii ne se sekiraj.
Podole poveke.
Treba da se trgneme od fosilnite goriva, kompletno se slozuvam so toa.Светот порано или покасно мораше да се оттргне од фосилните горива...
Треба да остане нешто од полесно достапното фосилно гориво и за недајбоже на човештвото...
Изгледа му дојде времето... да се почне де... па за едно 50години ...
Dali elektricnite vozila se bas onaa promena koja ni e potrebna e diskutabilnoto.
Elektricniot motor (koj sakas zemi go ne samo toj na tesla) e svetlosni godini napred vo pogled na efikasnost na energijata sporedeno so motor na vnatresno sogoruvanje. Problemot doaga vo bateriite. Momentalnite baterii se daleku od dobri za namenata koja ja barame, ne od pogled na kapacitetot, poleka stigaat i vozila so domet od 500+km pa duri i nekoj vetuvaat 1000km avtonomija koja e na slicno nivo so nivnite konkurenti.
1. Momentalnite baterii voopsto ne se dobri za okolinata od proizvodstvo pa se do recikliranje (da se podobruva konstantno no vo momentov e golem problem)
2. Problemot vo nivniot kapacitet, kako i inventer uredite kako opaga temperaturata taka i nivniot kapacitet se namaluva i imaat golemi zagubi. Greenjeto ne e izgovor, zimo gree i trosi, leto ja pak klimata upalena i ladi taka sto postojano raboti toj del.
3. Nagla promena kon elektricni izvori za vozenje a nemanje tolku golemo proizvodstvo, pa uste i EU si puka vo koleno ke zatvorale nuklearni centrali a sekade zborat za kriza so elektricna energija (ne vikam poveke nuklearni centrali, ama od druga strana tie se superiorni i vo pogled na efikasnost i od ekoloski aspek sporedeno so termo centrala na jaglen), zgolemenata pobaruvacka na el.energija za vozila a nemanjeto tolku proizvodstveni kapaciteti donese da cenata raste a toa ima impakt primer na domakinstvata ne samo na soobrakjajot.
4. Vremeto na polnenje na momentalnite baterii voopsto ne e problem 30-40 min na brz polnac i imas 400-500km da pomines sto e super. Sekako ti treba pauza na odreden period, ke jades ili kafe ili nesto dodeka polnis i si zavrsil rabota.
5. Konceptot sto go spomna @tzlatko so promena baterija namesto polnenje da toa e dobar koncept pogotovo koga bi imale podobra tehnologija za avtonomno vozenje pa vozacot ke nema zamor i slicno nema da ima potreba od pauza. Kako sto i samiot potencirase kinezite gradat veke takvi stanici za tovarni vozila, ama ne napomena deka na istite tie tovarni vozila momentalno i bateriite a porano rezervoarite im se naogaat nadvor od kabinata. Poradi gabaritnosta na samoto vozilo istite se pricvrsteni od nadvor i se lesno dostapni.
Za razlika od tovarnite vozila, kaj patnickite vozila ne raspolagame so tolkav prostoren kapacitet za da si igrame. Rezervoarot za benzin e vgraden vo samoto vozilo ispod kabinata, ist e i slucajot za baterijata. Nemame tolku prostor kako na kamion da ja stavime nadvor i seuste da ima odlicna zastita za da bide bezbedna, a za da se napravi lesno dostapna i promenliva so momentalnata konstrukcija znaci e po cena na bezbednost na samata ramka od voziloto.
Momentalen stav na proizvoditelite e deka ne bi ja zrtvuvale bezbednosta za da dobijat na brzina na polnenje na baterijata.
Mislam deka ovaa tema moze da se zboruva uste mnogu, zatoa sto ima ogromni prednosti sporedeno so momentalnata tehnologija, no ima i nedostatoci, ama toa ne e povrzano so greenje/zatopluvanje na domakinstvata i odime dosta nadvor od temata. Moze e podobro toa da se diskutira vo druga tema a ne tuka. Osven ako ne se zadrzime samo na bidirectional moznosta koja nekoi vozila ja nudat a toa e vo odreden period ja polnis baterijata od voziloto (primer navecer koga e eftina strujata), a vo drug period koga ne go koristis voziloto ja koristis energijata od baterijata za pootrebite na domakinstvoto.