Пресвртница за Украина

Дали ја оправдувате воената агресија на Русија над Украина?


  • Вкупно гласачи
    681
Член од
9 октомври 2022
Мислења
1.744
Поени од реакции
4.419
Господин Шојгу вчера разговараше со неговите колеги од Франција ,Турција и Британија(германциве се тотално неважни).Кажано е тоа што треба а во пораката оди и лансирањето на три војни сателити со "непозната намена".
Тоа е најважно да не дојде до некоја драматична грешка која може да доведе до нуклеарен удар кој никој не го посакува, а во кое мирното население на Западот ќе настрада.
Тоа е веста на вчерашниот ден а се во врска со денешниот почеток на нуклеарни вежби на Американците во близина на Русија.
Ќе чекаме да пројде оваа недела а после .............
Знам дека си кнап со време ради обврски поврзани со воените активности на Вагнер милитантната група, ама те замолувам почесто да пишуваш вакви дојави. Едноставно не сакам да бидеме оставени на цедило без морал и информации. Ама една работа не ми се допаѓа, пак мораме да чекаме за нашите да направат контраофанзива. До кога ќе чекаме? Па ова веќе не се трпи, кој стигна не омаловажува. Бидејќи имаш контакт со одредени личности кои носат одлуки, те молам пренеси ја загриженоста. Макар тоа значело пешачки премин во Бакхмут. Нека гори асфалтот!
 
Член од
8 мај 2013
Мислења
11.403
Поени од реакции
36.338
Прво тоа беше пред скоро еден месец. Второ, зошто би го убиле воопшто? И трето, освен омаловажување на Русите, некој друг аргумент знаеш ли да кажеш?


Хахаха, глупи се Русите, не го виделе тоа што @Ne_sum_ja и цела кајгана го видела. Мислам немора да се спушташ на ниво на малоумните тука на форумов.
Не е омаловажување туку е факт. Човекот дојде во Изиум а Русите немаа поим за тоа. Да знаеја, сигурно немаше да му дозволат да парадира како Александар Велики. Ти ако сметаш дека е сосем нормално Зеленски триумфално да се слика во град кој што до вчера бил Руски и Русите велеа дека “Russia is here to stay”, тоа е друга работа.

Исто во Киев цело време прима странски гости како некој паша.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.342
Поени од реакции
31.219
Автоматски споено мислење:

 
Член од
30 август 2011
Мислења
1.106
Поени од реакции
1.364
Од официјален извор ова?
https://www.popularmechanics.com/military/aviation/a27470/f-35-passes-100000-hour-mark-with-no-crashes/
https://www.safety.af.mil/Portals/71/documents/Aviation/Aircraft Statistics/F-35.pdf
https://www.washingtonpost.com/world/national-security/f-35-crashes-for-the-first-time-in-the-jets-17-year-history-pilot-ejects-safely/2018/09/28/9faaeff4-c341-11e8-8f06-009b39c3f6dd_story.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_F-35_Lightning_II#Accidents_and_notable_incidents
дај ти официјален извор дека се повеќе ;)

иначе Ф35 има екстремно низок број на crashes во однос на годините на опрерирање што го прави најлош избор за ваква споредба, али ти не го знаеш тоа :icon_lol:

Поважно: Колку од летовите на Ф-35 се во услови на масовна војна со соседна држава која е воено способна сама да ја прегази и порази ЕУ?
пак продолжуваш со релативизација, пошто неможеш едноставно да речеш
touché. Многу интересен начин на аргументирање морам да признаам, ако не е со соседна држава воено способна сама да ја прегази и порази еу тогаш не се важи :icon_lol: Што менува дали е војна и со кого е кога правиме муабет дека авиони по самото полетување се забиваат во згради полни со луѓе? You are losing the grip момче :icon_lol: Второ - украина била воено способна сама да ја прегази и порази ЕУ :icon_lol: Дали си сериозен со муабетов? Ај дарче да го пишува ајде ама ти овој муабет?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.447
Поени од реакции
40.312
https://www.popularmechanics.com/military/aviation/a27470/f-35-passes-100000-hour-mark-with-no-crashes/
https://www.safety.af.mil/Portals/71/documents/Aviation/Aircraft Statistics/F-35.pdf
https://www.washingtonpost.com/world/national-security/f-35-crashes-for-the-first-time-in-the-jets-17-year-history-pilot-ejects-safely/2018/09/28/9faaeff4-c341-11e8-8f06-009b39c3f6dd_story.html
https://en.wikipedia.org/wiki/Lockheed_Martin_F-35_Lightning_II#Accidents_and_notable_incidents
дај ти официјален извор дека се повеќе ;)

иначе Ф35 има екстремно низок број на crashes во однос на годините на опрерирање што го прави најлош избор за ваква споредба, али ти не го знаеш тоа :icon_lol:


пак продолжуваш со релативизација, пошто неможеш едноставно да речеш
touché. Многу интересен начин на аргументирање морам да признаам, ако не е со соседна држава воено способна сама да ја прегази и порази еу тогаш не се важи :icon_lol: Што менува дали е војна и со кого е кога правиме муабет дека авиони по самото полетување се забиваат во згради полни со луѓе? You are losing the grip момче :icon_lol: Второ - украина била воено способна сама да ја прегази и порази ЕУ :icon_lol: Дали си сериозен со муабетов? Ај дарче да го пишува ајде ама ти овој муабет?
еди, авионот за ништо не го бива. Еден авион обавува 5 различни задачи и менува неколку други авиони како А-10, што у реалност е невозможно да се постигне, уште софтверот не можат да му го опраат пошто е прекомплексен. Иако го произведуваат, авионот е далеку од нешто што може да обавува мисии у ситуација на војна.
 
Член од
30 август 2011
Мислења
1.106
Поени од реакции
1.364
еди, авионот за ништо не го бива. Еден авион обавува 5 различни задачи и менува неколку други авиони како А-10, што у реалност е невозможно да се постигне, уште софтверот не можат да му го опраат пошто е прекомплексен. Иако го произведуваат, авионот е далеку од нешто што може да обавува мисии у ситуација на војна.
:icon_lol: :icon_lol: :icon_lol:
баки молимте елаборирај, сакам оваа анализа да ја слушнам
 
Член од
30 август 2011
Мислења
1.106
Поени од реакции
1.364
што да ти елаборирам, прочитај малце и едуцирај се. Авионот е тиња.
Епа објасни де како така тиња, јас сум читал не гледам дека е тиња може ти имаш некој извори подобри. Масло троши многу, или што е проблемов конкретно?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.447
Поени од реакции
40.312
Епа објасни де како така тиња, јас сум читал не гледам дека е тиња може ти имаш некој извори подобри. Масло троши многу, или што е проблемов конкретно?
еди, ти имаш многу поголеми психички проблеми од проблемот на ф-35.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
23.342
Поени од реакции
31.219
што да ти елаборирам, прочитај малце и едуцирај се. Авионот е тиња.
Одличен авион за перење пари и собирање рекет од вазалите.


Епа објасни де како така тиња, јас сум читал не гледам дека е тиња може ти имаш некој извори подобри. Масло троши многу, или што е проблемов конкретно?
Еди, држ за читање:
The Air Force has announced a new study into the tactical aviation requirements of future aircraft, dubbed TacAir. In the process of doing so, Air Force chief of staff General Charles Q. Brown finally admitted what’s been obvious for years: The F-35 program has failed to achieve its goals. There is, at this point, little reason to believe it will ever succeed.
According to Brown, the USAF doesn’t just need the NGAD (Next Generation Air Dominance) fighter, a sixth-generation aircraft — it also needs a new, “5th-generation minus / 4.5th-generation aircraft.” Brown acknowledged some recent issues with the F-35 and suggested one potential solution was to fly the plane less often. :D :LOL: :ROFLMAO:

Jack of All Trades, Master of None
The DoD and Lockheed-Martin have spent years painting the F-35 as a flexible, multi-role aircraft capable of outperforming a range of older planes. The rhetoric worked. The DoD retired the F-22 Raptor, F/A-18 Hornet, and several jets in the Harrier family because the F-35 was in line to replace them. The Air Force fought to replace the beloved A-10 Warthog with the F-35 on the grounds that the latter was, somehow, a superior replacement.

A-10 battle damage
This jet flew home. The F-35 has not proven itself to be equivalently robust. Credit: USAF

The USAF also intended to replace the F-16 with the F-35. Back in 2010, Lockheed expected the F-35 to replace the F-15C/D variants as well as the F-15E Strike Eagle. That’s six different aircraft covering all three roles (air-to-air, strike, and ground). The F-35 was explicitly intended to be a flexible, effective, and relatively affordable aircraft. Engineers designed its sophisticated logistics management systems to reduce downtime and boost reliability. Instead, it’s become a trillion-dollar boondoggle.

Mission Creep
To say the F-35 has failed to deliver on its goals would be an understatement. Its mission capable rate is 69 percent, below the 80 percent benchmark set by the military. Just 36 percent of the F-35 fleet is available for dispatch, well below the required 50 percent standard. Problems include faster-than-expected engine wear, transparency delamination of the cockpit, and unspecified issues with the F-35’s power module. Former Air Force pilots have not been kind in their recent evaluations of the aircraft’s performance and capabilities.

The General Accountability Office (GAO) has blamed some of this on spare parts shortages, writing:
[T]he F-35 supply chain does not have enough spare parts available to keep aircraft flying enough of the time necessary to meet warfighter requirements. “Several factors contributed to these parts shortages, including F-35 parts breaking more often than expected, and DOD’s limited capability to repair parts when they break.
But parts shortages aren’t the problem. They’re a symptom. The F-35 tries to be everything, and mission creep has taken over. The aircraft is a project that reaches beyond its own grasp.

In any case, Gen. Brown indicated he has no plans to buy more F-16s. His reason is that not even the most advanced variants have the full scope of features the USAF wants. This would presumably also disqualify the “F-21” Lockheed-Martin recently announced for the Indian market. Instead, the general wants to develop a new fighter, with fresh ideas on implementing proven technologies.

The F-35: A Mystery, Inside an Enigma, Wrapped Up in a Shit Show
At this point, it’s obvious that the F-35 is a problem child. There have been so many problems with the aircraft, it’s difficult even to summarize them. Pilot blackouts, premature part failures, software development disasters, and more have all figured in various documents over the years. Firing the main gun can crack the plane. The Air Force has already moved to buy new F-15EX aircraft. Multiple partner nations that once promised F-35 buys have shifted orders to other planes. The USAF continues to insist it will purchase 1,763 aircraft, but the odds of it doing so are increasingly dubious. The F-15EX costs an estimated $20,000 per hour to fly. The F-35 runs $44,000. Lockheed-Martin has promised to bring that cost down to $25,000, but it’s been promising that for years.

И уште...
Air Force grounds F-35As as ejection seat issue threatens fighter jets worldwide

И уште, па уште...


Итн, итн...



Не, па штом за руски авиони даваш амерички извори/статистика - сега јас сакам за амерички авиони да ми најдеш руски извори. ... It's only fair што би рекле Америте (по нашки има цитат од еден култен постар филм, со анегдота за гомнарска цевка). Знаеш не за друго - скраја дека не им верувам на америте, туку ете паритет да имаме.
 
Член од
19 ноември 2020
Мислења
2.524
Поени од реакции
9.405
ti seriozno ova go veruvas? :lolzz:
Со неговото спамање на извори од НАФО профили од балтичките земји и trust me bro извори што со 2 клика гледаш дека ти постирал само дел од веста или наслов само веќе сериозно се сомневам дека го прави тоа од што верува. ДоказМ.мк тип на спамирање . Да не продолжам натаму со моите анализи зашто го прават тоа и најдобро е само на ignore.
 
Член од
14 ноември 2013
Мислења
6.744
Поени од реакции
21.774
Ако и се верува на заменикот министер за надворешни работи на Украина тогаш РФ уништила 90% од украинската ветерна инфраструктура и 40-50% од соларната.

 

Kajgana Shop

На врв Bottom