Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Дечки да прашам, кај Golf 5, 1.9 TDI, педалата за сопирачките стана некако тврда при кочење.
Значи сопирачките кочат, ама силата со ногата што треба да ја дадам сега е поголема.
Проверив глицерин, не беше потрошен, но сепак му дотурив малку. И ништо се нема сменато, пак е тврда сопирачката.

Што може да е проблемот?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Дечки да прашам, кај Golf 5, 1.9 TDI, педалата за сопирачките стана некако тврда при кочење.
Значи сопирачките кочат, ама силата со ногата што треба да ја дадам сега е поголема.
Проверив глицерин, не беше потрошен, но сепак му дотурив малку. И ништо се нема сменато, пак е тврда сопирачката.

Што може да е проблемот?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
da se ispusti vozduh od kocnicite i ke omekni.
proveri posle vozenje dali ima nekoe trkalo da e zesko da ima blokirano.
 
Drugarcina imam edno prasajne dali nekoj imal slicen problem .... Se raboti za zabrana na vozacka dozvola ...bev kaznet za vozenje po dejstvo na alkohol i sudo mi odredi kazna zabrana od 6 meseci ....arno ama.godina dena nema nikakvo pismo stasano za da ja odnesam da mi mavna zabrana ....me interesira dali ako me zapri policija i proveri vo sistem deka imam zabrana bi imalo nekakva dopolnitelna kazna plus ili da si teram duri ne mi stasa pismo??? Nekoj so takvo iskustvo da kazi so da ocekuvam fala pred se !!!
Ти си казнет и осуден , ама уште не ти е дојден редот за спроведување на казната … Не се секирај , се додека не те повикаат во полиција , вози , пошто додека не ти ја впишат во возачка , не е правосилна . А ќе те повикаат не се секирај , се чека по година ипол до две години . Евентуално ако не ти се чека , можеш сам да отидеш да се јавиш да ти ја пишат…
 
Дечки да прашам, кај Golf 5, 1.9 TDI, педалата за сопирачките стана некако тврда при кочење.
Значи сопирачките кочат, ама силата со ногата што треба да ја дадам сега е поголема.
Проверив глицерин, не беше потрошен, но сепак му дотурив малку. И ништо се нема сменато, пак е тврда сопирачката.

Што може да е проблемот?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk


90 % тие е вакум сервото за кочниците појдено...или евентуално црево за вакумот да не има скинато или одкачено па да не прави вакум.

Пред да ја палиш колата притисни и пушти кочница едно 10 пати. Послем запали ја колата со притисната сопирачка. Ако е се во ред педалата треба да потоне малку..ако стои на исто место вакумот е.

Среди ја побрзо зошто ако треба нагло да закочиш од поголема брзина може голема беља да биде.
 
Последно уредено:
Здраво, се работи за голф 4 1.8т 150коња бензин/плин.. колата моментално работи на 3 клипа, кога ќе се стартува пали ама бучи како трактор и нема снага воопшто .. тресе во место и јако се осеќа, компјутерски покажана е електронска плочка за палење кај филтерот што стои, сменета е друга , работи 3 километри и ја гори.. и пак работи како трактор.. што може да му биде? Да напоменам свеќици не се менувани, а една бомбина не е сменета , ротирани се од втора на трета колата го има истиот звук.
 
Ти си казнет и осуден , ама уште не ти е дојден редот за спроведување на казната … Не се секирај , се додека не те повикаат во полиција , вози , пошто додека не ти ја впишат во возачка , не е правосилна . А ќе те повикаат не се секирај , се чека по година ипол до две години . Евентуално ако не ти се чека , можеш сам да отидеш да се јавиш да ти ја пишат…
Fala bato za info
 
90 % тие е вакум сервото за кочниците појдено...или евентуално црево за вакумот да не има скинато или одкачено па да не прави вакум.

Пред да ја палиш колата притисни и пушти кочница едно 10 пати. Послем запали ја колата со притисната сопирачка. Ако е се во ред педалата треба да потоне малку..ако стои на исто место вакумот е.

Среди ја побрзо зошто ако треба нагло да закочиш од поголема брзина може голема беља да биде.

Ја притиснав 10 пати и стана тврда. После ја запалив колата со притисната сопирачка и се пушти ама малку, околу 20%, а порано потонуваше 35-45%. Значи малку се пушта, подомекнува и наеднаш останува во тврда положба.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Servoto na kočnicata. Ili e samoto servo...ili e skinato crevoto za vakum od usisnata hrana do crevoto. Toa možiš sam da go proveriš

Probaj istrgaj go toa crevo od servoto, i vidi dali ke ima razlika
 
Ја притиснав 10 пати и стана тврда. После ја запалив колата со притисната сопирачка и се пушти ама малку, околу 20%, а порано потонуваше 35-45%. Значи малку се пушта, подомекнува и наеднаш останува во тврда положба.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk


Сервото или некое црево. Ќе мора детално да се провери.
Автоматски споено мислење:

Здраво, се работи за голф 4 1.8т 150коња бензин/плин.. колата моментално работи на 3 клипа, кога ќе се стартува пали ама бучи како трактор и нема снага воопшто .. тресе во место и јако се осеќа, компјутерски покажана е електронска плочка за палење кај филтерот што стои, сменета е друга , работи 3 километри и ја гори.. и пак работи како трактор.. што може да му биде? Да напоменам свеќици не се менувани, а една бомбина не е сменета , ротирани се од втора на трета колата го има истиот звук.

Прво да се сменат свеќици.


Ако пак го има истио звук останува дека моторниот компјутер е во дефект или пак многу веројатно дека нема компресија на еден цилиндар. Изгорени вентили и диктони се честа последица од возење на плин.

Ако има многу км поминато колата одма мерете компресија зошто 90 % е тоа.
 
Последно уредено:
Servoto na kočnicata. Ili e samoto servo...ili e skinato crevoto za vakum od usisnata hrana do crevoto. Toa možiš sam da go proveriš

Probaj istrgaj go toa crevo od servoto, i vidi dali ke ima razlika
А ако е расипана вакум пумпата, дали може да се поправи или треба нова да се купува, и колку кошта отприлика за Golf 5, 1.9 TDI?

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Пумпата не може да се поправи. Нова е многу скапа, половна ти е подобро да земеш
да...оди по плацовите и барај половна. внатре има некои мембрани и нема оправка
 
Почитувани, се мои права во случај на сообраќајка?

Имено се работи за удар на задно крило при обид за паркирање. Браникот пукнат треба да се смени. Другата страна призна вина се напрај записник кај осигурањето. Штета е помалку од 500е.

Е сега осигурањето ме праќа кај нивен мајстор и со него ќе се договорат ние само колата да ја однесеме. Арно ама ете сакам друг мајстор да ја прави. Ми вика околу таа цена ќе биде. Се јавувам кај осигурањето и зборувам со некој што проценува. Први вика оти не појде кај тој што ти кажавме, викам нели е мое право да бирам мајстор. Потоа за цената вика висока била прашувам колку е соодветна вика нема ценовник тука ама висока. Потоа вика колата е постара од 10 год не може оригинал дел мора од трета фирма. На крај ми рече мајсторот нека напише понуда со цена за делови и работна рака и мора да дава фактури. Ок му реков ќе направи понуда мајсторот.

Е сега покрај случајов, кои се мои права како оштетен? Јасно ми е осигурањето сака што поефтино да помине тоа е нивен интерес а мој интерес е најквалитетно да се поправи. Што ако не се погодиме околу цената? Дали имам право да оспорам или да викнам независен проценител? Смешно е се работи за мала сума па да се ценкаме како на пазар. Фала за секој совет.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom