- Член од
- 3 јуни 2018
- Мислења
- 312
- Поени од реакции
- 136
- Возраст
- 23
E што кажа лошо дека Бог ја спасил.
Адвентистичка секта можда
Адвентистичка секта можда
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Шо прајме со секташкава?
Родители има ли девојчево или и они се дабетер?
Или е во некоја секта или не е арна со паметот.
Kako im go ukinal
E што кажа лошо дека Бог ја спасил.
Адвентистичка секта можда
Каде поточно во новиотт завет пишува тоа
А Исус, откако повторно извика со висок глас, го испушти духот.Во евангелието по Матеј, 27.50, одземено е свештенството од еврејските првосвештеници.
А Јас тебе ти велам: ти си Петар и на тој камен ќе ја изградам црквата Своја, и вратите на пеколот нема да ја надвладеат.Во евангелието по Матеј, 16.18, Господ Исус го најавува создавањето на Црквата.
Во Делата Апостолски, 2.1-24, Светиот Дух ги посочува Апостолите како први свештеници во Црквата.
И беа постојани во учењето апостолско, во општувањето, во кршењето леб и во молитвите.Во Делата Апостолски, 2.42, го гледаме крштевањето од првите верници во Црквата Христова.
Други, пак, од апостолите не видов освен Јакова, братот Господов.Во Галатјаните 1,19. споменат е Св.Ап. Јаков, братот Господов, кој е првиот ерусалимски епископ.
Плус, во евангелието по Лука, 5.36-5.39, симболично е најавена замената на Стариот со Новиот Завет.
А Исус, откако повторно извика со висок глас, го испушти духот.
А Јас тебе ти велам: ти си Петар и на тој камен ќе ја изградам црквата Своја, и вратите на пеколот нема да ја надвладеат.
Петар значи карпа. Ти си карпа и на тој камен ..
Ова е предолго за копирање. Не гледам каде апостолите се преставени како свештеници.
И беа постојани во учењето апостолско, во општувањето, во кршењето леб и во молитвите.
Други, пак, од апостолите не видов освен Јакова, братот Господов.
И што ако е спомнав Јаков? Како тоа епископ станал - никаде не пишува во овој стих
Им ја кажа и оваа парабола: „Никој не пришива на стара облека крпа од нова облека; оти и неговата ќе се отпара, а и на старата не ѝ прилега нова крпа.
И никој не налива ново вино во стари мевови; зашто новото вино ќе ги расцепи мевовите, и тоа ќе истече, а и мевовите ќе се упропастат;
но ново вино треба да се става во нови мевови; па така ќе се запази и едното и другото.
И никој, откако пил старо вино, нема да побара ново; оти вели: »Старото е подобро.«“
Ова е само доказ дека не може да се повикуваш на Еврејските пророци од Еврејската Тора, Закон, а потоа со истото „вино и знаење“ да си ги полниш сопствените учења со туѓото, додека се обидуваш да ги оцрниш оние кои го дадоа законот на кој се повикуваш и на чии столбови ти лежи учењето.
Затоа евреите и јудаизмот постојат и денес, затоа и исламот постои денес, затоа и христијанството постои денес. Сите во разни мевови.
Сето ова погоре е само твое толкување и разбирање на нештата, никаде не пишува тоа што го зборуваш.
П.С. Копирано е од тука, во однос на стиховите. Да не има друга поверодостојна света книга на христијаните, да направиме споредба?![]()
Во евангелието по Матеј, 27.50, одземено е свештенството од еврејските првосвештеници.
Во евангелието по Матеј, 16.18, Господ Исус го најавува создавањето на Црквата.
Во Делата Апостолски, 2.1-24, Светиот Дух ги посочува Апостолите како први свештеници во Црквата.
Во Делата Апостолски, 2.42, го гледаме крштевањето од првите верници во Црквата Христова.
Во Галатјаните 1,19. споменат е Св.Ап. Јаков, братот Господов, кој е првиот ерусалимски епископ.
Плус, во евангелието по Лука, 5.36-5.39, симболично е најавена замената на Стариот со Новиот Завет.
Тешко да ме оставиш да разговарам сам со себе, ова е форум... на секоја твоја мисла, мора да се додаде дополнително инфо, инаку за каде сме?Кога веќе ме цитираш, онака неповикан, а те нема кога од мене добиваш прашања на кои одговараш со монолози, дај барем поднаучи „3 редови„ од мојата вероисповест, за да имаме за што да муабетиме...
Вака, те оставам да разговраш со себе...
Автоматски споено мислење:
@Nikola001p, Се поправам; Матеј, 27.51.
...лукавиот можи без нас,но ние не можиме без него
...некаде ја имав прочитано оваа изрека![]()
...ти пишуваш како си научил,а јас пишувам како сум искусилОва е само делумно точно.
Лукавиот не може без нас, оти тој токму на нас „удира„, оти не може да „удри„ по сам Бог, не е толку моќен, туку се фаќа за „полесното„ па мава по човекот.
Ние не можеме без лукавите, оти на секој крстен лик му се „лепи„ по еден лик од лукавите, кој го шпионира крстениот, го наведува на гревовно однесување и сите гревови ги бележи, за да може (лукавиот) да го клевети (крстениот) после телесната смрт, односно на поединечниот суд на секоја човекова душа.
...ти пишуваш како си научил,а јас пишувам како сум искусил
...кој е во право во изреката вопшто не е важно,нели?
...или е важно?
...затоа што имаш неодолива потреба да дообјаснуваш и да бидеш во правоОд каде си сигурен дека јас само сум „научил„ а не сум „проверил„?...
Изреката веќе ја дополнив и дообјаснив.
...затоа што имаш неодолива потреба да дообјаснуваш и да бидеш во право
...и ете,во право си![]()