V O L K S W A G E N

  • Креатор на темата Креатор на темата Volkswagen
  • Време на започнување Време на започнување
Zdravo na site, ima li nekoj iskustvo so dpf na Golf 6 2.0 140hp, skoro go zemav regenerira po nekolku pati na den, kolata ima izgasen egr, dpfot ne e cepkan ni fizicki ni softverski na shaltabla ne javiva nikakva greska nitu na kompjuter, neznam uste kaj ne ja odnesov site istiot muabet najlesnoto vadi ili busi dpf i gasi softverski, megjutoa nikoj ne kazuva konkretno od sto e problemot dali dpfot e zapusen i mu nema spas onda bi go izvadil, megjutoa nesakam da go vadam dokolku ima nekoj positen problem, ako imate sovet ili preporaka vi blagodaram odnapred.
 
Zdravo na site, ima li nekoj iskustvo so dpf na Golf 6 2.0 140hp, skoro go zemav regenerira po nekolku pati na den, kolata ima izgasen egr, dpfot ne e cepkan ni fizicki ni softverski na shaltabla ne javiva nikakva greska nitu na kompjuter, neznam uste kaj ne ja odnesov site istiot muabet najlesnoto vadi ili busi dpf i gasi softverski, megjutoa nikoj ne kazuva konkretno od sto e problemot dali dpfot e zapusen i mu nema spas onda bi go izvadil, megjutoa nesakam da go vadam dokolku ima nekoj positen problem, ako imate sovet ili preporaka vi blagodaram odnapred.
Cim pocna da pravi regeneracia non stop toj e za vadenje. Ne se lazi so cistenje, ke ti zemat pari i pak ko ke napraj smesa pak ke pocni da regenerira. Izvadi go so vreme dur ne ti ja zaebi turbinata posle dupli trosok. Na toj motor imas i DPF i katalizator. Izvadi go DPF a katalizatoro ke ti sedi i rajat si. Se vadi, se seci od gorna strana, se krsi vnatre, se vadat parcinata, se cisti i se vari so Co2 i se vrajka nazad kako lonec. Se vrajkat sondite i posle se gasni softverski.
 
Здраво

Golf 4 dizel. При стартување на возилото во место обртите се 800 , но некогаш сама појачува до 1100 1200 обрати пола минита или минута две и после пак враќа на 800. Нормално е вака? Се случува на други? Треба нешто да преземам?

Фала.
 
Здраво

Golf 4 dizel. При стартување на возилото во место обртите се 800 , но некогаш сама појачува до 1100 1200 обрати пола минита или минута две и после пак враќа на 800. Нормално е вака? Се случува на други? Треба нешто да преземам?

Фала.
На минус температури е нормално.
 
На минус температури е нормално.
Не на мимус на 4 5 степени, но на ладен мотор, после возење 15 20 минути не праве така. А знаеш зашто појачува? нешто се вклучува? Чисто ме интересира.
 
Не на мимус на 4 5 степени, но на ладен мотор, после возење 15 20 минути не праве така. А знаеш зашто појачува? нешто се вклучува? Чисто ме интересира.
Na plus temperatura netreba da krevat vrtezi. Mozno da e sauhot aktiven po dolgo pa motornio kompjuter gi kreva vrtezite. Druga varianta bosch pumpata. Treta varianta losi dizni i najcest problem egr.
Mada egr e klasicen problem kaj vw taka da ne e nisto strasno.
 
Na plus temperatura netreba da krevat vrtezi. Mozno da e sauhot aktiven po dolgo pa motornio kompjuter gi kreva vrtezite. Druga varianta bosch pumpata. Treta varianta losi dizni i najcest problem egr.
Mada egr e klasicen problem kaj vw taka da ne e nisto strasno.
Pumpa za pritisok na nafta moze da mu e...
 
Na plus temperatura netreba da krevat vrtezi. Mozno da e sauhot aktiven po dolgo pa motornio kompjuter gi kreva vrtezite. Druga varianta bosch pumpata. Treta varianta losi dizni i najcest problem egr.
Mada egr e klasicen problem kaj vw taka da ne e nisto strasno.
Треба да одам на мајстор? Може јас некако првично да проверам?
 
Фала на одговорите, јас незнам и колку време е така, ќе приметувам наредните денови дали ќе се случува често.
Автоматски споено мислење:

Температура надвор 6.5C

Значи стартував го возилото 2 3 минути работи на 800 вртежи после качи на 1100 вртежи.
 

Attachments

  • 20220411_072719.jpg
    20220411_072719.jpg
    2,6 MB · Прегледи: 20
Последно уредено:
Cim pocna da pravi regeneracia non stop toj e za vadenje. Ne se lazi so cistenje, ke ti zemat pari i pak ko ke napraj smesa pak ke pocni da regenerira. Izvadi go so vreme dur ne ti ja zaebi turbinata posle dupli trosok. Na toj motor imas i DPF i katalizator. Izvadi go DPF a katalizatoro ke ti sedi i rajat si. Se vadi, se seci od gorna strana, se krsi vnatre, se vadat parcinata, se cisti i se vari so Co2 i se vrajka nazad kako lonec. Se vrajkat sondite i posle se gasni softverski.
Sve e toa okej ti kako sto kazuvas megjutoa namerata mi bese da ne go napravam toa sto si go pisal (a go nudat kako resenie 90% od “majstorite” kaj nas) tuku da go najdam problemot i da vidam dali dpfot e stvarno do tolku zapusen, ako bese ke go izvadev sekako, i na kraj problemot e resen, dpfot ne bese voopsto zapusen, egrot ne bese izgasen kako so pisam pogore, celiot problem bese eden senzor sto stoi gore nad dpfot, se smeni toj senzor i kolata ne izregenerira uste ednas, kaj 20 majstori bev niz skopjevo site rekoa da go izvadam dpfot, a problemot bil do senzorce od 1400den, mnogu jaki majstori imame.
 
Sve e toa okej ti kako sto kazuvas megjutoa namerata mi bese da ne go napravam toa sto si go pisal (a go nudat kako resenie 90% od “majstorite” kaj nas) tuku da go najdam problemot i da vidam dali dpfot e stvarno do tolku zapusen, ako bese ke go izvadev sekako, i na kraj problemot e resen, dpfot ne bese voopsto zapusen, egrot ne bese izgasen kako so pisam pogore, celiot problem bese eden senzor sto stoi gore nad dpfot, se smeni toj senzor i kolata ne izregenerira uste ednas, kaj 20 majstori bev niz skopjevo site rekoa da go izvadam dpfot, a problemot bil do senzorce od 1400den, mnogu jaki majstori imame.
Кога ќe дојде до крајно запушување на Dpf, ќе ти светне на табла дека има проблем.

download.jpg
 
Мене на голф 6 еднаш на минута ми се упали дпф знакчето пред недела дена и од тогаш еве до сега нема појавено ништо. Дали да го однесам на мајстор чисто да се провери па и да се стави на компјутер да се изгори еднашка!?
 
Растурање во живо на VW 1.5 бензински мотор од Голф 1 произведен 1979 година:
 
Sve e toa okej ti kako sto kazuvas megjutoa namerata mi bese da ne go napravam toa sto si go pisal (a go nudat kako resenie 90% od “majstorite” kaj nas) tuku da go najdam problemot i da vidam dali dpfot e stvarno do tolku zapusen, ako bese ke go izvadev sekako, i na kraj problemot e resen, dpfot ne bese voopsto zapusen, egrot ne bese izgasen kako so pisam pogore, celiot problem bese eden senzor sto stoi gore nad dpfot, se smeni toj senzor i kolata ne izregenerira uste ednas, kaj 20 majstori bev niz skopjevo site rekoa da go izvadam dpfot, a problemot bil do senzorce od 1400den, mnogu jaki majstori imame.
Остај ја колата еден ден да ја испитуваат,плати си 150€ од саат и утредента ке видиш како сите кварови ке ти ги решат.Тие 20 мајстори ти земаа пари? Не.Епа тоа е бе другар.Знаат дека не можат да ти наплатат да испитуваст цел ден и затоа најлесно им е да исклучат егр,дпф или да извадат катализатор.А тоа дека колата ке ти се препороди со исклучен дпф и егр биди сугерен.Ке видиш понатаму колку ке те кошта
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom