Elden Ring
Би сакала да ги искажам моите мисли општо за целата игра, веќе кога и вие имате горе доле идеја што како е и без откривање некакви си тајни.
Елден Ринг е одлична игра, игра во која имам потрошено 240 часа, игра која има илјада различни начини да се игра, со интересни карактери и прекрасен свет со восхитувачки сцени. Дефинитивно е моја омилена игра од оваа година, игра која стварно заслужува да се купи и тоа колекторс едишн, доколку е возможно.
Има многу да се пофали, но сепак, играта има некои негативни страни за кои би сакала и за нив да зборувам.
Отворен Свет
Прво би започнала со генерален заклучок дека Елден Ринг не е ремек дело. Елден Ринг воопшто не иновира ништо во отворен свет за да би се сметала како ремек дело. Но, успешно си ја завршува задачата да ти долови дека си извалкан непосакуван - tarnished - фрлен во Lands Between каде се и сешто пробува да те убие.
Во секој реон има неколку активности кои се повторуваат, но сепак наградуваат со достојни награди за истражување: Руини, вечни затвори, катакомби, аватар на дрва.
Првиот реон кој е Лимгрејв и полуостровот се одлични како интро. Има остатоци насекаде од некакви ѕидини, руини, вечни дрва, подземни лифтови кои те носат во комплетно нов свет под земјата. Овој момент навистинаме импресионираше и од креативен аспект и од дизајнерски. Доаѓа Лиурниа со џиновски желки-мавзолеи, потопен град и академијата Раја Лукариа и Кариан Замокот.
Кејлид првична импресија ми беше - не сум спремна за ова место со џиновски кучиња и чавки, но доста битен реон, визуелно раскажана преку него војната по кршењето на прстенот и најголемата битка во историјата на играта. Фарум Азула, мистериозен град кој е константно под торнада.
Мојот омилен реон Алтус и главниот град на златото Лејендел, и според мене најслабиот реон во целата игра, и онаму каде играта разочарува во отворен свет - 3 реона кои ќе ги опишам како снежните делови. Овие делови од мапата доста потсеќаа на Profaned Capital од ДС3, некако празни, и покрај толкав резервиран простор за нив. Полош за мене е десниот дел, кој се пристапува преку медаљон, многу тежок за навигација со тоа што е маглив насекаде... Целта на овој реон е да го претрчаш за да стасаш до најдобриот дел од овој реон - Miquella's Haligtree, кој е визуелно импресивен регион, многу потсеќа на Rivendell од лотр.
Секако во овие реони освен Mountaintops of Giants има legacy dungeons кои се најдобриот дел за навигација во нив. Како најдобри би ги издвоила почетниот Stormveil Castle, со повеќе начини на влез, скриени врати, таен подрум што крие голема тајна, и 2 вистински први босови - филтер на кежуалци
![Зелен :D :D](/styles/default/xenforo/smilies/biggrin.png)
Но тоа не е се! Доколку добро истражите и следите квестови на одредени НПЦ, ќе откриете 5 подземни региони!
Противници
Пред да продолжам еден дисклејмер: Сите trophy-shardbearer босови ги победив без summons, имав правило само доколку имам 2 боса да ги користам или мимик или Tiche.
За мене ова е делот каде што Елден Ринг паѓа на ниво под ДС3. Доста тешко е да се поделат на главни босови и на опционални, со оглед на тоа што е карма каша, и некои босови се повторуваат како главни. Така што би ги поделила на shardbearers, trophy, и оние главни за прогресија заедно со последниот бос.
Како што спомнав во секој регион има пештери, катакомби, дрва и во секое од овие на крајот те чека бос. И многу, многу често, решението на поголем предизвик е копирање на истиот бос 2 пати, или, 2 боса.
Така што на крај имаш во цела игра неверојатни 10 erdtree avatar босови, со комплетно исти потези, со 2 или 3 што на едниот потег кога треска на газ да прди scarlet rot.
Тоа мислам дека е најлош пример, следен со Godskin Apostoles кој првично импресивен бос, се срекава дури 6 пати и тоа во еден момент 2 наеднаш. Нешто слично се случува и со Crucible Knights.
За малку ќе заборавев и на змаевите.
И најлудо е што еден од главните босови можеш да го сретнеш дури 3 пати да го тепаш во светот!
Кога ќе го разгледам lineup на босовите, дефинитивно, без никакво двоумење морам да кажам дека Маленија е најдобар бос. Да, знам дека пред некој ден пишав негативност на гејмплеј, но, морам да ја сменам оценката по завршување на играта со финалниот бос.
Едноставно не постои повпечатлив бос од Маленија.
Финалниот бос на Елден Ринг толку ме разочара, што мислам дека е најлош последен бос од сите фромсофт игри. Можеби подобар само од Нашандра.
Маленија, како poster girl на играта е и најтежок бос, кој ти го привлекува сето внимание и на некој начин те тера да се усовршиш no hit run да играш.
Булшит комбо? Дај ми го булшит комбото за замена на
алдрич стрели + топка која те следи и е на никој начин не се избегнува и ти пушта помали топки што ти зимаат хп + магла зад која не го гледаш босот + босот ти фрла АОЕ со меч + држи копче за трчање цело време од еден крај на арената до друг.
Втор омилен бос од играта би бил Маликет, кој е еден од неколку гимик босови во Елден Ринг. Подобрување значително прави Елден Ринг во сите гимик босови, со тоа што гимикот само во еден случај ти е очигледен, во другите секогаш е награда за истражувањето на играчот на светот. Тоа е нешто што ми се допаѓа. Гимикот на Маликет ми се допадна бидејќи има прецизен тајминг на успех, и те наградува со скоро 5 секунди stun, на инаку glass cannon boss.
Од обични небос противници морам да прашам, кое зло го измисли чудово, што ти згрешивме.
Приказна
Со толкав отворен свет и со толку многу места кај што може да се оди, многу од оние NPC квестови се губат или се упропастуваат со тоа што без знаење може да го зафркнеш квестот со убивање на специфичен бос. Некако и самите НПЦ имаат чудно движење низ светот, така што во овој случај стварно би препорачала следење гајдови.
Нема да зборувам за главната приказна, Вати и онака ќе направи долгометражен филм од читање опис на оклопи и талисмани, само ќе дадам критика за крајот.
Во реалност, има само 3 уникатни краја. Еден од овие се повторува 4 пати и е зависен од квестови на НПЦ, и е Мас Ефект ниво на ист крај со малку различна боја.
Крајна оценка и заклучок
Играта има риплеј вредност, има широк избор на магии и чуда, ash of war со кои се кастомизираат некои оружја. Има доста работи за правење, може да се изгубат часови на споредни активности што на моменти мене лично ми правеше burnout, бидејќи ми стануваше мачно од отворениот свет и едноставно, сакав само некаков прогрес.
Summons се хит и мис за мене. Мислам дека се воведени за да се привлече поширока маса за оние кои Елден Ринг им е прва соулс игра. И мислам дека е за полесно справување со одредени булшит моменти. Иако ги користев за мобс и за копи пејст босови, одбивав да се потпирам на нив во потешките легендарни босови и мислам дека тоа ми го направи искуството со играта интересно. Би им препорачала на сите да се воздржуваат од нив за главните босови.
Крафтингот е океј, особено оние анти рот топчињата, но и парфемите кои се наоѓаат малку подоцна. Немав сепак некоја преголема мотивација за крафтање и потпирање на такви ајтеми.
Заслужена 9/10 финална оценка.