Не разбирам зошто, Астрата за царинење испаѓа 1100 евра, а Голфот 1800Opel Astra J 1.7 ama so 125ks bez dvoumenje.Taa Astra ima problem so dpfot cesto taka da ako zimas pod itno toa vadi zaedno so egrot i mirna glava.
Не разбирам зошто, Астрата за царинење испаѓа 1100 евра, а Голфот 1800Opel Astra J 1.7 ama so 125ks bez dvoumenje.Taa Astra ima problem so dpfot cesto taka da ako zimas pod itno toa vadi zaedno so egrot i mirna glava.
Игра и тежината огромна улога...а за стапалото. да и тоа али многу повеќе кај бензинец отколку кај дизел.Не се разбирам многу во коли друзе ама за потросувачка поголема улога игра колку ти е тешко десното стапало него самата тежина на колата
Toyota далеку пред другите, па уште ако е за иста цена, ич не се мисли. Fordot никако, со Peugeot мотор е.Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
Види во Сузуки, за слична сума имаш Витара хибрид, 1.4 мотор, 130коња.Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
Zavisi za sto ja koristis kolata/ kako ke ja vozis relaciski i slicno, primet samo vo grad/kombinirano/ ili strikno na otvoreno??Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
Ne ti komentiram za navedenive modeli zasto pojma nemam ama korisnicko iskustvo so slicen motor kako Fordot.Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
1.0 EcoBoost e motor na Ford ne e motor od renoToyota далеку пред другите, па уште ако е за иста цена, ич не се мисли. Fordot никако, со Peugeot мотор е.
Генерално би се возела за низ град,повремени(неколку пати годишно) екскурзии на средна далечина(низ МК, Солун и сл.) и за одмор (Грција, Хрватска и сл.). Фамилијарен сум со 2 деца.Zavisi za sto ja koristis kolata/ kako ke ja vozis relaciski i slicno, primet samo vo grad/kombinirano/ ili strikno na otvoreno??
Е само овој даунсајзинг тренд ме одвраќа од купување на ново возило . Башка тоа што спомна членот погоре со цените . До пред неколку години овие модели почнуваа од 13-14К евра и тоа со 1.4 и поголеми мотори, за 15-16К веќе се земаше дизел … Сега ги наџиџаа со едно чудо електронски “помагала” и системи , од кои реално можеби дури 90% не ти де потребни , ама производителите викаат - не може без тоа … И цена од старт цирка 20 иљадарки … Не знам , мојата филозофија е - поголем мотор подобро . Така да во понудениов избор - Тојота . Иако е три цилиндри , пак е 1.5 , 125 кс … За 50% поголем од екобустот на Форд-от …Кој би бил најдобар избор помеѓу Ford Focus 1.0 123KS, Renault Megan Grancoupe 1.3 140KS и Toyota Corola, за нова кола купена од салон?
Сите се во сличен ценовен ранг (околу 18-19000 евра). Или доколку има подобар избор за тие пари која кола би ми ја препорачале?
Да сликнеш кое светленце свети?Здраво имам две прашања до вас станува збор за голф 3 тди.
1. Во текот на вожња кога подолго време не користим кочница почнува да ми трепка сијаличката за греач, но кога стиснем на кочница малку колку да се активира прекидачот за стоп светлото прекинува со трепкање и тоа се повторува во текот на вожњата кога возим на отворено?
Јас лани сменив грејачи, зимава пак потешко ми пали на незагреана кола. Правам така, неколку пати давам контакт па чекам да го слушнам релето да изгаси, па гасам, па палам... И потоа пали веднаш чакмак, ако не направам така се мачи. Грејачите работат ама кога се менуваа изолацијата окулу нив се распадна. Изгледа треба некако да ги изолирам, мислам дека тоа прави проблем.2. Дали нешто смета доколку на прво палење го повратим 2,3 пати на греач па да стартувам.?
Pumpa za nafta proveri ili e zapusena ili treba nova...Да сликнеш кое светленце свети?
Тоа ама и провери го нивото на течноста за кочници. Ми личи како да е малку подолу,, на долна граница, и на тресење сензорот регистира дека нема доволно течност. Мене ми има направено така пар пати за 4-5 години, од некаде губам малку течност ама не можев да најдам од каде.
Овде провери го нивото на течноста за кочници:
Прегледај го приврзокот 320488
Автоматски споено мислење:
Јас лани сменив грејачи, зимава пак потешко ми пали на незагреана кола. Правам така, неколку пати давам контакт па чекам да го слушнам релето да изгаси, па гасам, па палам... И потоа пали веднаш чакмак, ако не направам така се мачи. Грејачите работат ама кога се менуваа изолацијата окулу нив се распадна. Изгледа треба некако да ги изолирам, мислам дека тоа прави проблем.
За твоето прашање, не смета ништо само поленењето на акумулаторот го трошиш малку побрзо.
Не е зијан да се провери, но ако е до пумпата како пали без проблем после неколку пати давање контакт и загревање на нафтата?Pumpa za nafta proveri ili e zapusena ili treba nova...