Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
 
Освен што не закочил на пешачкиот, има друг прекршок? Брзина, алхохол и тн.
 
...па уште возачот да е дете на политичар/ пратеник ќе направат дека девојката била депресивна и намерно рипнала на хауба,
...невидена трагедија, нека почива во мир!
 
На вакви и голф 3 да им дадеш пак ќе направат глупост.

Гледам некои па и го оправдуваат дека ако тој пред него застанал на пешачки, тогаш му попречил и не се гледало дека има пешаци.
Да може и да не се гледа, ама пешачки е за што друго може да застане, сигурно нема застанато да оди до Сити Мол.

3 работи ми беа како Оче Наш, покрај основните, не поминувај на црвено, не кочи нагло етц, кога учев да возам со инструктор:
  • Не претекнувај на непрегледно место, кривина, ридче
  • Не поминувај покрај точкист или пешак кој оди/вози покрај патот ако од другата страна ти иде возило, и не можеш да направиш добар лак за да го заобиколиш, зашто не знаеш дали е пијан, дрогиран, дали се скарал со жена му дома, дали ке му слоша во момент на поминување и да ти падне пред кола, дали има слушалки на уши, дали ке му текне да сврти нагло лево
  • Не поминувај на пешачки ако има возило кое претходно застанало пред истиот, особено ако е комбе, автобус, камион, кој целосно ти крие дали некој ке се обиде да го помине пешачкиот со трчање, одење итн.. Особено ме плаши кога автобус стои на пат, и имаш легенди кои излетуваат од пред автобусот, оставајки ти буквално секунда за реакција, што е веќе предоцна.
Жално за девојчето, а за мисиров со колата, што да се каже.
 
Не, нема да го пцујам говното распрдено со џип поклонет пошто нема ни два дена стаж. Ме боли кур за него веројатно уште е на цицка кај мајка му и она му вика фиромски “де де голема работа, ајде ајде ништо страшно”, за све у животот па еве и за ова сигурно ќе најде традиционалниот македонско/шиптaрски родител оправдање.

Ја би искористил оваа прилика да им се наебам мајке на сите џандари од обичен сообраќаец добромир до крембил министер типа Проливер. Абе мамата у пичка да ви ја ебам со тоа телефоните у рука божем некој нонстоп ве бара. Може човек да убијат пред вас со кур нема да мрднете пошто или зборите на телефон или сте забуљани на инста. Крв да серете племето да ви го ебам на таа партизанска 100 фамилии у црно отидоа и пак не ви текна по еден пандур да стаите нон стоп да дреме на ударни места, Сити Мол, Силбо, Ким и на сите раскрсници.
секаде се само ги нема на оптеретени раскрсници.... јас пред 4 години за кратк период имав 2 случки на пешачки со семафор, кај католичка спрема треска, да одат коли а пешаците тргнавме на зелено...штета немав дрво некое во стакло странично да ги удрам, па нек дојде и полиција и све у ПМ... со тупаница мавам у стакло, вториот пат Дебилот па застана и ми галами :facepalm: , а НИКАДЕ полиција нема... Лекот е пешак да бутка некоја стара бебешка количка внатре со 5- 6 стари акомулатори, пушти му ја пред засиленото говедо па нека му се отворат и воздушнио јастуци и штета плус ако дојде полицај и казна ...
Бај Тхе Веј таму често и колите од уличката не може иако им е зелено да возат, сум гледал некој поголем џип со свирење на сила ќе помине, мала кола има страв...
 
На вакви и голф 3 да им дадеш пак ќе направат глупост.

Гледам некои па и го оправдуваат дека ако тој пред него застанал на пешачки, тогаш му попречил и не се гледало дека има пешаци.
Да може и да не се гледа, ама пешачки е за што друго може да застане, сигурно нема застанато да оди до Сити Мол.
Претпоставувам дека возел над дозволеното, прилично сум убеден со оглед дека колата е бајаги удрена напред а удрил во луѓе.
Тоа што ми е чудно тука е што овој пешачки кај ситимол е со семафор, главна расксница на Партизанска е така да ако уште едно возило поминувало пред него и застанало некој да помине, тогаш постои веројатност дека пешаците тука поминале на црвено, или-или ситуација е, или колите поминале на црвено или пешаците. Трето или, семафорите да не работеле јер и тоа е можно кај нас.

Не ги знам баш нај нај законите за ваква ситуација али секако сум убеден дека возачот возел пребрзо но и давам простор дека и овие поминале на црвено па тоа може да му биде некаква олеснителна околност (ова некој што е поупатен нека каже), ќе видиме детали деновиве за ова.
 
Тоа може да е мала олеснителна околност, но не и ослободување од одговорност. Во сообраќајот, дури и кога пешакот минува на црвено или вон пешачки премин, возачот е тој што има поголема одговорност и мора да внимава и да предвиди и такви ситуации.
 
Претпоставувам дека возел над дозволеното, прилично сум убеден со оглед дека колата е бајаги удрена напред а удрил во луѓе.
Тоа што ми е чудно тука е што овој пешачки кај ситимол е со семафор, главна расксница на Партизанска е така да ако уште едно возило поминувало пред него и застанало некој да помине, тогаш постои веројатност дека пешаците тука поминале на црвено, или-или ситуација е, или колите поминале на црвено или пешаците. Трето или, семафорите да не работеле јер и тоа е можно кај нас.

Не ги знам баш нај нај законите за ваква ситуација али секако сум убеден дека возачот возел пребрзо но и давам простор дека и овие поминале на црвено па тоа може да му биде некаква олеснителна околност (ова некој што е поупатен нека каже), ќе видиме детали деновиве за ова.

Не може да има олеснителна околност ако имаш друго возило кое успеало да им застане на пешаците.
 
Не може да има олеснителна околност ако имаш друго возило кое успеало да им застане на пешаците.
Да али црвено ако е за пешаци, а зелено за коли? Овој возел пребрзо тоа мислам дека може да се окарактеризира и ко факт, односно, над дозволеното, јер колата е многу удрена не верувам со 50 да возел дека толку ке ја поебе напред ако удрил во човек, иако и така можеш да усмртиш некого. Аљачки исто така утепа човек на пешачки па не доби некоја драконска казна, а да не навлагам у тоа дека ќерка и уствари возела а она превземала вина, тоа друг муабет е.
 
Претпоставувам дека возел над дозволеното, прилично сум убеден со оглед дека колата е бајаги удрена напред а удрил во луѓе.
Тоа што ми е чудно тука е што овој пешачки кај ситимол е со семафор, главна расксница на Партизанска е така да ако уште едно возило поминувало пред него и застанало некој да помине, тогаш постои веројатност дека пешаците тука поминале на црвено, или-или ситуација е, или колите поминале на црвено или пешаците. Трето или, семафорите да не работеле јер и тоа е можно кај нас.

Не ги знам баш нај нај законите за ваква ситуација али секако сум убеден дека возачот возел пребрзо но и давам простор дека и овие поминале на црвено па тоа може да му биде некаква олеснителна околност (ова некој што е поупатен нека каже), ќе видиме детали деновиве за ова.
Се пишува дека во тој момент семафорите трепкале жолто.

Некој погрешно има поминато тоа е јасно. Или тој за да не го фати црвено или пешаците кога веќе застанала една кола мислејќи дека сите после неа ќе застанат.

Според тоа овој од далеку има видено дека трепка жолто и ептен зголемил брзина за да помине.
Видел дека тој во неговата лента има застанато и се спрема за црвено и овој ај бе ќе сменам лента кој ќе чека.

Како и да е брзината е преголема, да возиш според пропишано и според тоа дека таа раскрсница има гужви, не чекаат сите зелено, претрчуваат нема да има вакви последици.
 
Колата е застаната околу 10м после пешачкиот. Претпоставувам дека движела 50-70. Над тоа, многу подалеку ќе беше застаната.
 
Мене ме има удрено Ауди Q5 џип на оној патот за накај Визбегово, со точак одев до аулетот на Интерспорт да си земам кацига (немав кацига дека само што си купив точак), на тоа местото од страна има споредна уличка/влез на фирма, посекако претпазливо си возам иако имам предност дека одам право по главната и видов дека закочи колава пред да се вклучи на главната улица и си реков еј супер ме пушта, како си продолжувам право, овој дава пуна гас и ме собира во задно тркало, ме крена на предно по што изгубив рамнотежа. Среќа не бев ништо повреден дека не допре колата до моето тело, само во точакот, он само искочи рече “од кај се појави, не те видов, морам да одам“, и после кога земав да возам сфатив дека не е во ред точакот, пиштеше, па 10 пати после тоа го имав однесено на точкар на оправање/исправање ама после неколку возења пак почнува да не е добро нешто дека еднаш ако се сјебе после никогаш не е како нов.
Другарче многу драго, на патот Охрид-Струга го има мавнато камион, тој исто со точак, среќа огромна што се одбил и не завршил под тркала. Па освен што пола кожа ја имаше оставено на асфалт како се рендал 10тина метри после ударот и набиеници друго немаше ништо сериозно, кацигата спречила удар на главата. Возачот не застанал, побегнал со камионот, иако видел дека удрил човек и истиот бил исфрлен без да може да стане.
Пред многу години на другарка моја мајка и настрада на Водњанска откако ја удри автобус, жената имаше операции и сериозни повреди ама на крај преживеа.
Другар мој школски заврши со сјебано колено откако во нив удри кола на раскрсницата кај бензинската кај хотел Карпош. Три месеци беше со завој и не мрдаше од кревет со дигната нога, совозачот во колата беше посериозно повреден. Колата што ја предизвика сообраќајката беше ептен минорно оштетена,а влакно не им фалеше на двајцата внатре, ниту пак одговараа за сообраќајката.

Ова се само случаи кои не ни завршиле во медиумите, бидејќи имале колку толку “среќен“ крај. Апсолутно 0% сме безбедни сите ние како учесници од сообраќајот, сигурно и вие имате вакви слични случки. Некако треба да се издејствува да има суштински промени тука, да не се остави само на лотарија “еј среќа сум имал јас и случаевите погоре не умревме, ама ете другиве немале среќа и ги убиле“, утре треба дете да чекаш навечер да се прибере од излегуање со друштво или да се врати од продавница откако отишол по намирници, зарем треба да се тресеш секогаш кола да не го собере, вака со молчење и “ќути среќа не сум јас/мое дете“ придонесуваме до стапка на смртност Босна '95 да е Скопјево и булеварите во него, и луѓе да си возат без проблем 70,100 по булевари бидејќи “празно е, нема гужва“, или да не застануваат на црвено на семафорите на Партизанска бидејќи “ми кажа бацето на Вибер видол немало џандари тука“.
 
Последно уредено:
Се пишува дека во тој момент семафорите трепкале жолто.

Некој погрешно има поминато тоа е јасно. Или тој за да не го фати црвено или пешаците кога веќе застанала една кола мислејќи дека сите после неа ќе застанат.

Според тоа овој од далеку има видено дека трепка жолто и ептен зголемил брзина за да помине.
Видел дека тој во неговата лента има застанато и се спрема за црвено и овој ај бе ќе сменам лента кој ќе чека.

Како и да е брзината е преголема, да возиш според пропишано и според тоа дека таа раскрсница има гужви, не чекаат сите зелено, претрчуваат нема да има вакви последици.
Значи третото или, не работеле семафорите :)
Мајко мила ...

200 пати низ град сум поминувал на сјебани раскрсници со истото прашање, дали се нормални овде да не им работат семафори ... сеа и тука, на доста сјебана локација кај трговски центар каде секогаш има голема фрекфенција на луѓе, плус тука одма е и автобуската која увек е полна со луѓе или од локалниве училишта или што биле во Сити Мол. Кај тој пешачки стандард има поголема фрекфенција на движење.

Во ваква ситуација дури и градот може да одговара, или кој и да е одговорен за тоа што семафорите не работеле .. односно, АКО не работеле.
 
Во ваква ситуација дури и градот може да одговара, или кој и да е одговорен за тоа што семафорите не работеле .. односно, АКО не работеле.

Нема врска дали семафорите работеле или не, дали трепкале жолто или не.

Си има правила и предност на минување кога семафори не работат. Бар ова се учи основно у авто-школа, мајку му.
Семафори може да не работат од X причини со саати или денови, се знае кој и кога смее да помине. Кој го почитува тоа е друг муабет.

Во случајов постоењето на пешачки негира секаква работа/неработа на семафорите. На тоа место и да се извадени семафорите од X причини, чим има пешачки, МОРА да се пристапи со внимание пред пешачкиот и да се застане доколку има пешаци.
 
Нема врска дали семафорите работеле или не, дали трепкале жолто или не.

Си има правила и предност на минување кога семафори не работат. Бар ова се учи основно у авто-школа, мајку му.
Семафори може да не работат од X причини со саати или денови, се знае кој и кога смее да помине. Кој го почитува тоа е друг муабет.

Во случајов постоењето на пешачки негира секаква работа/неработа на семафорите.
Пa ништо не реков за пешаците за оваа ситуација, читаш ли или не дочитуваш па влечеш така заклучоци.
Ја давав највеќе шанса за двете ситуации, или колите поминале на црвено, или они, не верував дека на вакво место не би работеле семафорите али го спомнав и тоа ко можна опција зашто сум начекувал такви ситуации низ град.

Во ваква ситуација треба да го јаде дебело тој што возел, секако треба да го јаде јер преголема брзина, ама во онаа ситуација каде овие би поминале на црвено можно е тоа да му го земат ко некаква олеснителна околност, ко многу пати до сеа што било случај.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom