Jas imam idea.Синоќа ми се појави еден проблем со Даикин 3.5 ка. Во модот хеатинг не дува. Т.е како да е постигната температурата. Кревам на 30 степени, пак истото. Работи на ладење и на вентилација, со сите три брзини, само на греење не. Дали има некој идеја што би можело да е, или слично искуство?
Najverojatno tkn. četirikraken ventil e zaglaven vo pozicija za ladenje.
Malo pojasnuvanje: ovoj del e vo nadvorešnata edinica i so negova pomoš se menuva smerot na freonot t.e. se pravi inverzija na izmenuvačite, na greenje da se vtečnuva freonot pod pritisok na kompresorot vo vnatrešniot dodeka nadvorešniot služi za ekspanzija. Pri ladenje e obratno blagodarenie na ovoj ventil koj so pomoš na elektromagnet i svojata konstrukcija raboti kako skretnica na gasot. Ova najdobro se sluša pri defrost kako izdišuvanje bidejći na dvapati go menuva smerot so osloboduvanjeto na pritisokot od edniot vo drugiot izmenuvač.
Kaj nekoi klimi na ladenje e sekogaš pod napon, pa koga komanduvame greenje elektromagnetnata kotva nema napon, federot se otpušta i gasot go menuva smerot. Kaj drugi klimi e obratno na greenje dobiva napon i taka ja drži kotvata celo vreme.
Često pati dovolno e da se čukne po nego i da proraboti.
Može da e probiena namotkata ili ne dobiva komanden napon od releto.....
Električnite defekti se polesni za popravanje, no ako treba da se stavi nov ventil će prestavuva ozbilen zalak, treba da se izvadi gasot, da se prikluči argon na sistemot za da nema garež od lemenjeto so kalajot, da se razlemat site vrski, da se zalemi nov, vakumira cel sistem i da se vrati gasot nazad so digitalna vaga. Ova podrazbira rabotilnica, ne se raboti na lice mesto i podrazbira ozbilen seviser, a ne priučen monter.
Najčesto znae da zaglavi pa treba da se proba na lice mesto so lesno čukanje po nego......
