Автобуска несреќа во Бугарија

INDIJANEC123

Женкар, Илуватар
Член од
17 март 2014
Мислења
3.815
Поени од реакции
6.373
Изгледа имал плус самоделски резервоар од 1000 литри напред...
 
Член од
6 мај 2021
Мислења
699
Поени од реакции
1.290
Сочуство до семејствата на загинатите, нека почиваат во мир!
Побрзо закрепнување на повредените!
Жално, многу жално! :place:
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.979
Поени од реакции
14.757
Изгледа имал плус самоделски резервоар од 1000 литри напред...
Ова лесно се проверува со запленување и испитување на преостанатите 3 автобуси кои биле во колоната. Мора да ги има во сите, ако прават далавери

И теоријата со петардите држи вода поради многу брзото запалување на нафтата
 

Darklady

Модераторка
Член од
29 октомври 2011
Мислења
5.544
Поени од реакции
34.850
„Министерството за транспорт почна постапка за одземање на лиценцата за работа на превозникот „Беса Транс" по сообраќајката на нивниот автобус во Бугарија во кој загинаа 45 патници. По добиените информации од Министерството за внатрешни работи за опожареното возило, констатиравме дека истото не било пријавено од страна на превозникот согласно член 11 став 5 од Законот за превоз во патен сообраќај и поради тоа возилото го нема во електронската база на податоци на Министерството за транспорт и врски “.

Зошто никој не споменува втор возач? Имало, немало? Да, знам според Закон мора да има 2 возачи, ама албатросиве се баш познати по почитување на Законски обврски и прописи.
Колку долго возел истиов автобус не пријавен од страна на превозникот?
Како граничната полиција дозволила излез на македонска граница без тоа возило да има лиценца за моторното возило, што врши превоз? Барем на граница потребно е да приложат дека поседуваат лиценца за меѓународен транспорт на автобусот.
Или пак стави во пасошот 50 евра „и ќе затвориме очи“?

Она што никако не ми е јасно. Се кажува дека немало траги на кочење. Како е возможно да се вози со 100 километри на час и без кочење да застане на 30 метри од првичниот удар:cautious:Зарем при удар нема барем инстинктивно да стегне на кочница?
 

Partizanen banditen

Психијатриски случај
Член од
24 август 2016
Мислења
5.489
Поени од реакции
16.136
Имам пријател кој живеел во Турција и ги прати помно нивните медиуми, вели дека агенцијава возела сомнително ефтини тури и дека 100% нешто шверцувале. Едноставно не било можно турата да чини 70 евра со два ноќевања и полн пансион.
 
Член од
14 април 2012
Мислења
31.538
Поени од реакции
62.417

Бугарски магистрален пат! :tapp:
Автоматски споено мислење:



Идеш со 100км/ч и треба да свртиш овде ! Која будалаштина од пат.

Кога сопругата ми кажа сабајлето дека има загинато 45 луѓе во сообраќајка, помислив дека сум сонувал кога се разбудив саат подоцна дур не вклучив фејсбук покасно. Огромна трагедија.

Тука има знак дека има чешма и дека десно има исклучување. Со оглед на тоа дека шоферите често ја возеле оваа траса, мене ми делува дека е можно на шоферот да му се има слошено, заспал или нешто посериозно како срцев/мозочен удар и така да ја удрил банкината. Фактот дека сеуште нема потврда дека нема линии од кочење иде кон таа теорија. Мислам дека шансите дека возел во лентата за застанување или дека пробал да сврти десно по грешка се мали. Искрено се надевам дека не е до техничката исправност на автобусот, затоа што многу луѓе би требало да завршат во затвор

Глупоста со горивото нема да ја коментирам, само додало на несреќата. Ke видиме дали ова со петардите е точно.

Инаку, 200 метри погоре од местото има штрафиран/исцртан дел кој те турка од лентата за застанување на средната линија од патот, од каде е тешко да ја удриш таа десна банкина.

 

Darling

High Value
Член од
5 јуни 2009
Мислења
13.274
Поени од реакции
27.726
Како граничната полиција дозволила излез на македонска граница без тоа возило да има лиценца за моторното возило, што врши превоз?
Vcera na Telma objasnuvashe eden, demek, toa ne bilo zadaca na granicarite i nikogas ne go pravele :toe:
 

SNM

Член од
19 август 2020
Мислења
564
Поени од реакции
1.336

Бугарски магистрален пат! :tapp:
Автоматски споено мислење:



Идеш со 100км/ч и треба да свртиш овде ! Која будалаштина од пат.

Овоj дел не е признат за магистрален пат, брзината е лимитирана. Башка автобуси не смеjат да возат преко 90 km/h никаде. Три ленти, најдесната е само за спиране при итен случај не за возене. И покрај несовршеностите заштитната опрема го држела автобусот во рамките на патот. Тригодишен автобус не смее да се запали при ваков инцидент. Надевам се истрагата ке покаже од што се запалил толку брзо.
 
Член од
1 јуни 2011
Мислења
25.909
Поени од реакции
41.872
Имам пријател кој живеел во Турција и ги прати помно нивните медиуми, вели дека агенцијава возела сомнително ефтини тури и дека 100% нешто шверцувале. Едноставно не било можно турата да чини 70 евра со два ноќевања и полн пансион.
Цената била 79 евра некој ќе помисли за 50 евра е екскурзијата. Тоа на сите им е промо цена, редовна 90 евра.
Полупансион, а не полн пансион.

Тоа дека шверцуваат било што не викам не, но не го прават само овие на оваа релација. Го прават и за Грција и за Италија, Швајцарија итн.
 
Член од
12 декември 2010
Мислења
9.911
Поени од реакции
10.541
Цената била 79 евра некој ќе помисли за 50 евра е екскурзијата. Тоа на сите им е промо цена, редовна 90 евра.
Полупансион, а не полн пансион.

Тоа дека шверцуваат било што не викам не, но не го прават само овие на оваа релација. Го прават и за Грција и за Италија, Швајцарија итн.
Само доручек со вклучено спа
И јас не познавам шофер што не шверца



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Член од
7 декември 2019
Мислења
4.633
Поени од реакции
8.205
Само такво комбо може да дијзанира нешто што личи ко да има банкина на сред пат и тоа на кривина.
Од сликите што гледам ова доаѓа ко на кривина да е.
Нема врска изведувачот со глупото проектно решение!
Не прават изведувачите одмаралишта и паркинзи на своја рака, па дури ни хоризонталната сигнализација не зависи од нив, се' си има проектант. Со оглед на категоријата на патот тој проект морал да помине неколку нивоа на контрола. Најверојатно е финансиран од ЕУ фондови, па и тие додатно се некоја контрола, ама се' е труло насекаде! Секој гледа да бутне во џеб, после со тоа што остане ќе се прави патот.
 
Член од
30 август 2021
Мислења
73
Поени од реакции
67
Това сакав и јас да го напишам...
Сега ке дополнам.
По светло отсечката не е проблемна. Ограничение 80 км. По темно, дури да се вози над 100 км. пак не е проблемна.
Нема тешки инциденти за 15 г.

ОБАЧЕ - НОКЕМ кога ВРНЕ...тогаш е лошо. Веке не се види ништо и много често отсрешта колите се на долги светлини, пошто от завоиот не се види имали насрештна кола.
Сега видите на снимката, точно кога се јавуват светлините отсрешта на црвената кола..Нокем ако има точно такво совпадение блескот е како светлинска шлаканица..
1637739207223.png
 

Björn

Does Your Mother Know?
Член од
14 август 2006
Мислења
43.293
Поени од реакции
78.949
На фиктивната адреса во Ќустендил да ти била регистрирана друга Беса-транс, не оваа.

:D

еве ги медиумските извадоци, собрани од Офф-нет:

  • Бочварски: Aвтобусот немал лиценца, во тек е постапка за одземање на дозволата за „Беса транс“ (МКД.мк)
  • Бочварски: Превозникот имал уредна лиценца за вршење на меѓународен слободен превоз на патници (24)
  • Кобниот автобус поминал технички преглед во октомври, но не бил пријавен во базата на Министерството за транспорт (Мета)
  • Имало втор возач, но автобусот не бил пријавен за меѓународен превоз (Плусинфо)
  • Почната е постапка за одземање на лиценцата на „Беса Транс", немал извод од лиценца за автобусот (Канал 5)

диверзитет
 
Последно уредено:

Darklady

Модераторка
Член од
29 октомври 2011
Мислења
5.544
Поени од реакции
34.850
А чива била кажа тој? Ако никој нема обврска да го проверува тоа онда зашто постои?
Министерството за транспорт и врски издава лиценца за вршење на меѓународен слободен превоз на патници како и извод од лиценца за секое возило поединечно.

Доколку никој не контролира, зошто БИ се издавала лиценца за вршење на меѓународен превоз на патници и извод од лиценца за секое возило поединечно?

Логично, на излез на граница би било граничната полиција (или некој друг орган небитно) да побара документ со кој би се докажал дека тоа и тоа возило СМЕЕ да врши меѓународен превоз на патници.

Зошто воопшто постои Државниот инспекторат за транспорт на чело со шипац? Кои се нивните надлежности освен што основна дејност им е контролата и надзорот над превозот на патници и стоки во домашниот и меѓународниот патен сообраќај :confused:?
Освен што постојат за вработување на неписмени шипци едуцирани кај Мерко.:свиркам:
 

Kajgana Shop

На врв Bottom