Друже исти вакви, дури и формата иста имаш на али експрес за пола од таа цена. Во иста фабрика во Кина се прават, што сакаш за име на производител ќе ти стават кинезите.
Ваљда ова газдите на електрометал збираат пари за наредниот џип
Друже другар има од Алиекпрес ист ваков полнач, не е симнат од струја зошто го работи во сервис за приполнување и освежување на акумулатори...сите овие функции ги има на Ајнхелот...овие ги пишуваат сите посебно ко кизнај што да е, а сето тоа на еден чип се става денес, кој чип кошта 2 долари (ако и толку) па сега нека плати некој 2000 ден. плус за нешто што производна цена му е макс. 10 долари.
Истио тој чип го имаш и во Бош и во Искра и сите јаки марки од кој остана само името, а се се произведува во Кина.
Imam i jas vozeno korsa C 1.2 twinport na plin i 1.3 cdti, ovoj vtoriot e raketa za prviot, 1.4 ne sum go vozel ama se vozev ednas vo astra G so toj motor i na moe iznenaduvanje vlecese dosta solidno, taka da cim e 1.4 taman za astra, za korsa ke bide ekstra.
- Што кола може да се најде за овие пари и што е најдобро да се бара? Со оглед на тоа што најверојатно ќе биде кола 2003-2006 год. приоритет е да се најде што е можно посочувана и поиздржлива.
На последново, посочувана и поиздржлива многу не се надевајте, отприлика тоа е годиштето со буџетот кој ви е на располагање и реално таквите автомобили се баш извозени. Според мене, што не значи дека сум во право, приоритет треба да ви биде возило кое покрај тоа што треба да и се допаѓа на девојката и да биде во што подобра состојба треба да одберете автомобил евтин за одржување. Не треба буџетот до крај да го потрошите, затоа што само на првиот сервис што вие мора/треба да го направите ќе ви отидат најмалку 250€(водна пумпа, клинаст каиш, затегачи, ролери, ПК каиш, антифриз, сите филтри и моторно масло) а кај е регистрацијата што обично истекува набргу или ако е од плац не е регистрирано.
Баш напротив колите на плацевите генерално се нашминкани и тоа дебело, да тие на око се можеби најубави (исчистени, исполирани, хемиско направено, мотор испран) но јас лично повеќе сакам да видам прљав мотор и неполирана или нешминкана каросерија. Друго што претежно се увоз Италија, а познати се италијаните по "одржување" на возила(додека се во гаранција се сервисира после тоа 30-40-50000 сервисен интервал за уље менување а можеби и нема да се смени).
Сега доаѓаме до моментот а што да се одбере? Јас лично сум по Французите но на прво место би ги ставил Punto-то втора генерација со дизеловиот 1.3 MultiJet значи НЕ друг мотор, Corsa C ама за кој мотор ќе треба да проверам дополнително и автомобили со 1.4 HDi мотор тука се Французите и мислам дека Ford-ви има со истиот мотор. Да не ја заборавам и Алфата 147 со 1.9 JTD 74kW која би била мој личен избор поради јачината и докажаноста на JTD моторите.
Normalno, posto neli korsa 1.0 so 3 klipa e najbolja kola vo svet, kaj mozat site drugi so nejze da se ramnat...
Imam i jas vozeno korsa C 1.2 twinport na plin i 1.3 cdti, ovoj vtoriot e raketa za prviot, 1.4 ne sum go vozel ama se vozev ednas vo astra G so toj motor i na moe iznenaduvanje vlecese dosta solidno, taka da cim e 1.4 taman za astra, za korsa ke bide ekstra.
Сеат, бензин.
При палење кркори моторот, се треси малце. Најчесто се пали на второ. Како да треба да подигне бензин на првото верглање.
Првите минути мириса на бензин. Откако е запалена, нема мака при работењето ама снагата и е послаба.
Во лето (топло) пали потешко отколку во зима.
Сега и чекот светна, а и палењето оди уште потешко па ќе оди на мајстор.
Кои се вашите прогнози?
Пумпата за гориво можеби?
Сеат, бензин.
При палење кркори моторот, се треси малце. Најчесто се пали на второ. Како да треба да подигне бензин на првото верглање.
Првите минути мириса на бензин. Откако е запалена, нема мака при работењето ама снагата и е послаба.
Во лето (топло) пали потешко отколку во зима.
Сега и чекот светна, а и палењето оди уште потешко па ќе оди на мајстор.
Кои се вашите прогнози?
Пумпата за гориво можеби?
дали е карбуратор или електронско убризгавање....но сепак или е системот негде запушен и треба да се чисти, или највероватно од некаде влегува фалш воздух
слично се случува ако е скинато цревото што оди до пумпата за кочници, но тогаш добиваш тврда кочница
Друштво, пак јас.
Се работи за Golf 5, 1.9 TDI, при возење на угорнина и со втора на 25 обртаи почна да тресе моторот и да работи како трактор со испрекинат ритам (значи треси и трокира -испрекинато има сила моторот)
Погоре пишав за проблемот,
бев на мајстор, го врза на компјутер и рече дека не јавува никаква грешка, само дека 2 греачи биле при крај, и дека не можело да се види што е проблемот со тресењето/трокирањето.
Што може да биде? Или некој совет ако можи за што да се провери?
Друштво, пак јас.
Се работи за Golf 5, 1.9 TDI, при возење на угорнина и со втора на 25 обртаи почна да тресе моторот и да работи како трактор со испрекинат ритам (значи треси и трокира -испрекинато има сила моторот)
Погоре пишав за проблемот,
бев на мајстор, го врза на компјутер и рече дека не јавува никаква грешка, само дека 2 греачи биле при крај, и дека не можело да се види што е проблемот со тресењето/трокирањето.
Што може да биде? Или некој совет ако можи за што да се провери?
Ја поврза на компјутер, па го извади компјутерот и ја возевме. Ништо не јави, а вчера во возење на угорнина со втора, брчеше како трактор. Го исклучив моторот, и по две три минути го стартував пак, работеше како што треба, ама проблемот со трокирањето со поголема туража на нагорнина остана.
Ја поврза на компјутер, па го извади компјутерот и ја возевме. Ништо не јави, а вчера во возење на угорнина со втора, брчеше како трактор. Го исклучив моторот, и по две три минути го стартував пак, работеше како што треба, ама проблемот со трокирањето со поголема туража на нагорнина остана.
Проблемот ти е механички. Оди на бошиста да се измери компресија, да се провери тандем пумпата и дизните. Овај проблем е околу усисниот дел. Незнам каков е звукот на моторот но можно е и да заглавува геометријата на турбина. Ако можиш снимај видео за да видиме подетално.
Проблемот ти е механички. Оди на бошиста да се измери компресија, да се провери тандем пумпата и дизните. Овај проблем е околу усисниот дел. Незнам каков е звукот на моторот но можно е и да заглавува геометријата на турбина. Ако можиш снимај видео за да видиме подетално.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.