Анкета: Локални избори 2021 (кандидати, активности и кампањи)

  • Креатор на темата Креатор на темата Acid
  • Време на започнување Време на започнување

II фаза: За кого ќе гласате на локални избори 2021?

  • СДСМ

    Гласови: 17 7,2%
  • ВМРО-ДПМНЕ

    Гласови: 65 27,4%
  • ЛЕВИЦА

    Гласови: 108 45,6%
  • ДУИ

    Гласови: 6 2,5%
  • АЛИЈАНСА НА АЛБАНЦИТЕ

    Гласови: 2 0,8%
  • БЕСА

    Гласови: 2 0,8%
  • ДПА

    Гласови: 1 0,4%
  • Друга партија (ќе пишам за која)

    Гласови: 13 5,5%
  • Независен кандидат (ќе пишам за кого)

    Гласови: 23 9,7%

  • Вкупно гласачи
    237
  • Гласањето е завршено на .
Статус
Затворена за нови мислења.
Не знамммм, веројатно милиооонии еврааааа аммма народот да се заинтересирал овие 30 години за подобар живот, сега ќе имал барем на половина скроз иста таква. Иди ти сеа свршувај на 20 метарски објекти градени врз река со мостови како влез, колонади и лошо нивелирани плочници. :kuracc:
Во 20 метарските објекти се сместени институции кои плаќаа кирии предходно. Низ мостовите со лошо нивелирани плочници поминуваат илјадници луѓе дневно. Железничкава проектирана за 20к луѓе би ја користеле по 500 луѓе дневно и би била збиралиште за наркомани.

Ќе леела Општина Куманово бетонски кров (кој сам по себе повлекува милиони денари годишно оддржување) затоа што некој студент сакал да покаже дека знае да црта. :pos:
 
Леле пресмешно

Проектот е студентски, од некој надежен млад човек кој ја сака Македонија. А може(ше) да изгледа така железницата, без проблем, доволно е да се почне со редовни и чисти возови ама народот очигледно ни тоа не го сака.
Narodot tolku go saka Kumanovo sho se iseli u Skopje pola ili go koristi Kumanovo samo za prenokivanje.
Vazi za mnogu gradovi u MK istoto.
 
Во 20 метарските објекти се сместени институции кои плаќаа кирии предходно. Низ мостовите со лошо нивелирани плочници поминуваат илјадници луѓе дневно. Железничкава проектирана за 20к луѓе би ја користеле по 500 луѓе дневно и би била збиралиште за наркомани.

Ќе леела Општина Куманово бетонски кров (кој сам по себе повлекува милиони денари годишно оддржување) затоа што некој студент сакал да покаже дека знае да црта. :pos:

Глупи сте уствари, не се преправате.

Мислам за Македонија 180 степени различна од сега, Куманово како центар на тој регион и приградски железници во секое населено место, развиена економија и живот, и те како ќе има потреба за поголема станица.

Таа шанса е пропуштена одамна а со секои наредни избори и влади само се закопува повеќе.

Стварно треба да се иселам у Холандија каде што има вакви станици а ти уживај у прокиснатите кровови на новите театри и калливите патики додека се шеташ низ град.
 
Глупи сте уствари, не се преправате.

Мислам за Македонија 180 степени различна од сега, Куманово како центар на тој регион и приградски железници во секое населено место, развиена економија и живот, и те како ќе има потреба за поголема станица.

Таа шанса е пропуштена одамна а со секои наредни избори и влади само се закопува повеќе.

Стварно треба да се иселам у Холандија каде што има вакви станици а ти уживај у прокиснатите кровови на новите театри и калливите патики додека се шеташ низ град.
Наредно може со Обединети Арапски Емирати да не споредиш. Или со Катар.
 
Стварно треба да се иселам у Холандија каде што има вакви станици а ти уживај у прокиснатите кровови на новите театри и калливите патики додека се шеташ низ град.
Nemoj samo vo Budimpesta da odis, zs Grujo moze da go najdes tamu.
 
Narodot tolku go saka Kumanovo sho se iseli u Skopje pola ili go koristi Kumanovo samo za prenokivanje.
Vazi za mnogu gradovi u MK istoto.

Немој боранија ..еве зашто се иссели цела мк у ск..

IMG_20211022_004959.jpg

Цела мк нема ни третина од работни места што ги има ск.
Набутаа се у ск.
 
Глупи сте уствари, не се преправате.

Мислам за Македонија 180 степени различна од сега, Куманово како центар на тој регион и приградски железници во секое населено место, развиена економија и живот, и те како ќе има потреба за поголема станица.

Таа шанса е пропуштена одамна а со секои наредни избори и влади само се закопува повеќе.

Стварно треба да се иселам у Холандија каде што има вакви станици а ти уживај у прокиснатите кровови на новите театри и калливите патики додека се шеташ низ град.
Пошто не знам како е ситуацијата во Куманово, ај те молам објасни колку би чинело да се изгради ваква станица и за колку време таа ќе си ги вратила парите?

Исто, колку луѓе на дневно/неделно ниво се возат со Воз?
Значи правиме муабет која е потребата и колку ќе се користи нешто -т.е дали ќе ги оправда парите.

Значи не правиме муабет дали треба, да убаво е сите градови да имаат "паметни" и топ железнички станици. Но правиме муабет колку е исплатливо тоа. :)
 
Заев рече дека глас за Данела бил глас за да се врати Груевски. После ова не знам како може уште да се мислите помеѓу кого да гласате, гласајте за Данела и направете го ова реалност. :love:
 
Ни Грујо ќе се врати ни Заев оставка ќе даде после недела.

Се некако мислам дека Орце уште нема кажано последен збор. Многу пајташеше со одредени структури од калето кои беа блиски до Бејли. Изглеа новава не ги игра тие игри и има скроз друга агенда па Орце отиде курбан и сам да се справува со Заев. Ако му ја пресудат империја на негов грб, отиде у ќорка 10ка најмалце.

Сашо е огромна непозната у целава приказна, којзнае што кува пошто мислам дека е изебан и од заев и од американците.
 
Заебете Заев, Мицко, коалиции, локални бла бла

Како изгледа железничка станица во Куманово(кој знае колку е стара зградата)
Прегледај го приврзокот 310764

Како требаше да изгледа денеска
Прегледај го приврзокот 310763
линк

Да не зборувам за тоа каков треба да биде Транспортниот Центар во Скопје во целиот негов сјај, наместо сегашните донери, Зегини, скршени мрсни плочки и нефункционални лифтови ама очигледно на народот уопште не му смета тоа, дури и ужива во искуството.

Груевски имаше златна прилика во време на најголем светски економски бум и глобализација и ги придвижи ептеен малку работите ама забеган си беше човекот. Он реши да докажува потекло со изведба на крајно фушерајски преплатени и урбанистички невозможни згради а у исто време набавува 4 кинески ефтини возови и прави половична фушерајска реконструкција еве конкретно на Транспортниот Центар. Тој и неговите градоначалници можеби градеа нешто ама тоа го правеа скроз неквалитетно и без план.

За Заев секој коментар е сувишен, не вреди дури ни да се спомнува неговото име.

Многу жално за пропуштените 30 години, спасувањето на Македонија изгледа како невозможна мисија, а се што треба уствари е само народот да сака да ја спаси...
Автоматски споено мислење:



Од галијата се извадени само прозорците и така си стои со месеци, он ќе дислоцирал депонии и фабрики лол. :pos: Мизерија

А што и фали на железничката станица во Куманово, освен што не е одржувана? Реновирање на истата и отварање како дел од нејзе неколку кафичи и продавници од стар стил , префрлање на меѓуградската автобуска станица до нејзе како секаде во свет. Преместување на градските автобуси да тргаат и завршуваат од таму. И тоа би било повеќе од доволно да се средат огромен број од проблемите.

Со новите кинески возови за 50 минути иде возот Скопје - Табановци, со тоа што има простор за некој 5-10 минути подобрување лесно.

Главниот проблем е што нула од планирањето на сообраќај, урбанизација и индустрија се прави околу таа железница, а тоа е зошто планерите во 95% од времето се проситутки кои ставаат потписи само на проекти во интерес на ситни шибицари кои им ги полнат џебовите.

Еве само за пример станица и воз во Швајцарија, кажи ми што е толку разликата со нашите станици ( освен секако одржувањето) и споредете ја состојбата на нивниот воз со состојбата на нашите Шпанци.


iu


iu
 
Пошто не знам како е ситуацијата во Куманово, ај те молам објасни колку би чинело да се изгради ваква станица и за колку време таа ќе си ги вратила парите?

Исто, колку луѓе на дневно/неделно ниво се возат со Воз?
Значи правиме муабет која е потребата и колку ќе се користи нешто -т.е дали ќе ги оправда парите.

Значи не правиме муабет дали треба, да убаво е сите градови да имаат "паметни" и топ железнички станици. Но правиме муабет колку е исплатливо тоа. :)
Според тоа што се учи на ГФ, период на враќање на инвестицијата за железницата е 40 години.
 
Пошто не знам како е ситуацијата во Куманово, ај те молам објасни колку би чинело да се изгради ваква станица и за колку време таа ќе си ги вратила парите?

Исто, колку луѓе на дневно/неделно ниво се возат со Воз?
Значи правиме муабет која е потребата и колку ќе се користи нешто -т.е дали ќе ги оправда парите.

Значи не правиме муабет дали треба, да убаво е сите градови да имаат "паметни" и топ железнички станици. Но правиме муабет колку е исплатливо тоа. :)

Не можеш да работиш така околу железница. Не функционира така. Кога ќе се направи пруга, генерално целото урбано планирање, транспортно планирање и индустриско планирање треба да се води околу пругата, а не кој како сака да си прави. Пругата мора преку време да се направи профитабилна со тоа што целиот транспорт ќе се насочува кон нејзе зошто на долг рок е најефтиниот и единствен начин за масовен транспорт на стоки и луѓе. Значи во старт кога се гради пругата може да биде комплетно непрофитабилна, али за 20 години може да опслужува 100 - 150 000 жители и 3-4 индустриски зони и да биде целосно профитабилна и незаменлив дел од функционирањето на тој регион.

Еве види ги Бунарџик и Аеродром Скопје се на по 200-500 метри од железничката пруга, а и двете локации немаат приклучок кон пругата. Тоа е лудило.

Да го земеме за пример Куманово, имаш значи пруга помеѓу двата града и станица во градот. Притоа се дозволува на пола саат да има автобус меѓуградски накај Скопје, старата индустриска зона кај Искра пропаѓа додека новите индустритски зони ги градат на комплетно другата страна на градот и наместо според урбанистичките планови градот да се шири накај и околу железницата они дозволија градот да се прошири комплетно на спортивната страна. И железничката станица заврши во средината на никаде, фабриките кои требала да ги опслужува не постојат, градот дозволиле да се прошири во комплетно различна страна.

А и за крај главниот леб железница го вади од транспорт на стоки ( патници се генерално во најдобар случај позитивна нула), и како намерно сите индустриски зони наместо да ги прават далеку од пругите и упорно се остава инфаструктурата да пропаѓа. Македонија како планинска земја каде што цената на изградба на автопати е доста висока не би требало во никој случај да дозволува транспорт на тешки стоки со камиони по истите ако има железничка алтернатива. Али ние имаме ситуации каде што 40 тонски камиони возат рути Скопје - Прилеп - Битола. Мислам не се ни сомневам дека истото се прави за интересите на одредени бизнис групи ( камиони и автобуси) и странски земји али тоа е тоа кога имаш квсилинзи на власт.
 
Последно уредено:
Ама планирање и развој се hitchhiker's guide to the galaxy за досегашните "елити". Што направил Тито, толку останало. Овие немаат ни капацитет ни нерви ни време за тоа. Превише е краток животот да се замараш со такви работи кога можеш да се нафатираш за 4 години и после да те нема у некоја Виена, Брисел, Мајами и пред никој да не полагаш рачун како си дошол до тој квалитет на живот. Епа тој мајндсет ја меле државата и ко рак од внатре ја јаде.
 
А и за крај главниот леб железница го вади од транспорт на стоки ( патници се генерално во најдобар случај позитивна нула), и како намерно сите индустриски зони наместо да ги прават далеку од пругите и упорно се остава инфаструктурата да пропаѓа. Македонија како планинска земја каде што цената на изградба на автопати е доста висока не би требало во никој случај да дозволува транспорт на тешки стоки со камиони по истите ако има железничка алтернатива. Али ние имаме ситуации каде што 40 тонски камиони возат рути Скопје - Прилеп - Битола. Мислам не се ни сомневам дека истото се прави за интересите на одредени бизнис групи ( камиони и автобуси) и странски земји али тоа е тоа кога имаш квсилинзи на власт.
Јагленот што ќе го купуваме од Косово е некаде 8 евра од тон и поради тоа што немаме фукнционална железничка и ќе мора со камиони да го донесеме и превеземе до Битола ќе ни испадне 28 евра по тон. Вицевци и автохтони брача ќе намлатат пари на превозот.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom