Така е, тоа не смее да се случи и веќе за ова во право е да си револтиран.@Acid
Во право си тотално и се сложувам, можеби во Скопје е така, ама во Куманово тој апаратот во главниот центар на А1 никогаш не работи, за разлика од Ти-Хоум каде секогаш е исправен.
Па зарем некој од нас е будала да чека на шалтер и да прави муабет со средовечни тетки, само си го скенирам QR кодот и готов сум за минута. А кој сака на шалтер - нека си плати.
И на крај проблемот со интернет плаќањето не е за нас младите, туку за постарите. Ајде дојди ти научи човек од 60-65 години да плаќа сметки преку интернет кога тој ни не знае да користи интернет. Нека им бидат исправни апаратите за плаќање и се ќе биде ок, а ако ги држат апаратите неисправни за да мораш да платиш 15 денари тотално нефер од нивна страна.
I mene me nerviraat lugje so se vleckaat po salteri, ama treba da si lud da podrzuvas korporacija vo nelegalno naplakjanje pari. Makar i denar da e.При подпис на договор мора да пишува дека оваа услуга се наплаќа 15МКД. Ако не, не може така да менуваат договор, односно можат, ама да те известат и да имаш право да раскинеш.
Imase i drugi nacini nego vaka svercerski. Primer od den X vo sekoj nov dogovor ova da go pisuva kako usluga koja se naplakja. Ili pa, troskojte da gi vnesat vo kalkulacijata i da gi motiviraat musteriite da plakaat elektronski. Primer plati online i dobij 50 MKD bonus na smetkata. Taka em uslugata naplatena em transparentno em motivacija za musteriite da plakaat na drug nacin.I mene me nerviraat lugje so se vleckaat po salteri, ama treba da si lud da podrzuvas korporacija vo nelegalno naplakjanje pari. Makar i denar da e.
I tie filmovi golema firma bile imale jaka pravna sluzba. Zimi kur, praat i oni greski, si probuvaat srekja so vakvi raboti i gubat slucai.
Ама може да се направи. Имаш акаунт на а1, треба да имаш и увид во договорот и да можеш да раскинуваш, мењаш адреси итн. Работев за шведска фирма што продава договори за струја онлајн, цела апликација ја напраивме да можеш да одземаш броила, да додаваш броила на постоечкиот корисник, да смениш од еден на друг тип договор, да ако сакаш да продаваш струја да можеш и таков договор да склучиш, да го склучиш електронскиот договор онлајн со електронски потпис со све, до екипата што треба да дојде да интервенира ти доаѓа во фиксно предвидениот рок.
Јака правна служба која само штанца идентични договори, носи решенија за одмор на вработени и одбива приговори, а за предмети од поголема вредност ангажираат адвокати.I mene me nerviraat lugje so se vleckaat po salteri, ama treba da si lud da podrzuvas korporacija vo nelegalno naplakjanje pari. Makar i denar da e.
I tie filmovi golema firma bile imale jaka pravna sluzba. Zimi kur, praat i oni greski, si probuvaat srekja so vakvi raboti i gubat slucai.
Со нормални (не со мали) букви во договорот под 5.5 јасно пишува дека фактурите се плаќаат БЕЗ ПРОВИЗИЈА во салоните за продажба на А1Колку и да не се сложувате со некое мислање не мора да се навредувате.
Телеком оператори и слични големи фирми имаат тон правни консултанти пред издавање на било кој официјален документ и сметка. Дали со ситни букви, дали во договорот, тие се законски покриени со самото тоа што корисник е известен за трошокот. Дали тоа е коректно, хумано не ги интересира.
Со самото тоа што постои избор на плаќање со или без провизија, корисникот нема никаков основ да се жали.
Секоја голема фирма има тендеција да ги намалува оперативните трошоци: се промовираат онлине сметки и онлине плаќање. Ова е еден од начините да се стимулира таков начин на размислување.
Не треба со мене да се убедуваш, јас само кажав дека е пракса да се обезбедуваат со забелешки. Ниту сум го читала договорот на А1, ниту користам услуги од нив.Со нормални (не со мали) букви во договорот под 5.5 јасно пишува дека фактурите се плаќаат БЕЗ ПРОВИЗИЈА во салоните за продажба на А1
За ова не си во право.Па и до вчера што си гледал одредени канали може да ги снемаш, ако направат промена во програмската шема.
Можат тие да известуваат колку сакаат. Наплаќаат нешто што не е предвидено во договорите, впрочем како тв каналите заради кои си го раскинал Договорот.За ова не си во право.
Памтам пред неколку години кога, тогашните VIP ги тргнаа Discovery програмите и Eurosport имаа огромна бројка на раскинати договори, од кои еден бев јас.
Зашто во тогашните договори имаше член дека не смеат да ја менуваат телевизиската програма за времетраењето за коешто си го склучил договорот.
Преку поднесено барање до АЕК, го раскинавме договорот без да платам никакви пенали.
Али ова со 15те денари е сосема друго и чим имаат известено на нивната страна и на сметките дури ид 2020 година, никој ништо нема да може да направи.
Не се убедувам со тебе, туку реплицирам на твојот коментар и те исправувамНе треба со мене да се убедуваш, јас само кажав дека е пракса да се обезбедуваат со забелешки. Ниту сум го читала договорот на А1, ниту користам услуги од нив.
Еднострано известување во сметките нема никаква правна важност. За наплата на нова давачка со која се оптоварува корисникот (било да е 15 денари, 1000 денари или 1 денар) потребна е изричита писмена согласност од другата договорна странка, односно е доволна причина за раскин на договорот пред време и без плаќање на пенали. Токму како што ти си го раскинал својот договор (и во тоа време на инфо каналите дава известување дека еден канал се заменува со друг, па пак тоа беше само известување без правна сила).За ова не си во право.
Памтам пред неколку години кога, тогашните VIP ги тргнаа Discovery програмите и Eurosport имаа огромна бројка на раскинати договори, од кои еден бев јас.
Зашто во тогашните договори имаше член дека не смеат да ја менуваат телевизиската програма за времетраењето за коешто си го склучил договорот.
Преку поднесено барање до АЕК, го раскинавме договорот без да платам никакви пенали.
Али ова со 15те денари е сосема друго и чим имаат известено на нивната страна и на сметките дури ид 2020 година, никој ништо нема да може да направи.
Повели де, легално гони ги и добиј ги.vo nelegalno naplakjanje pari.
Тоа наплаќаат за 20 души други што платиле онлајн а ги рачунале дека требало на шалтер да платат.Дали на некој му се покачи сметката за 300 денари ?
Плаќавме 1500 денари за интернет и ТВ, сега 1800 од нигде никаде за 300 денари поскапено? На некој му се има случено истото?