Увоз на половни возила

Член од
25 август 2011
Мислења
48
Поени од реакции
11
Здраво. Да прашам дали може некој да ми каже одприлика колку би била царината за следново возило? Фала

 
Член од
6 ноември 2017
Мислења
84
Поени од реакции
26
Здраво. Да прашам дали може некој да ми каже одприлика колку би била царината за следново возило? Фала

Околу 1000че.
 
Член од
7 март 2009
Мислења
1.156
Поени од реакции
812
Зошто се наплаќа царина за некој п-од кој се увезува кога ние немаме таква индустрија?!?
Ова е чисто дерење на народот,ова не е само кај нас туку и кај многу други држави,ми наплаќа царина за автомобил а ние немаме авто-индустрија,каде е тука логиката? До кога ќе молчиме за овака високите а тотално непотребни царини кои ни ги наплаќа државава?
 
Член од
14 април 2012
Мислења
32.568
Поени од реакции
66.229
Зошто се наплаќа царина за некој п-од кој се увезува кога ние немаме таква индустрија?!?
Ова е чисто дерење на народот,ова не е само кај нас туку и кај многу други држави,ми наплаќа царина за автомобил а ние немаме авто-индустрија,каде е тука логиката? До кога ќе молчиме за овака високите а тотално непотребни царини кои ни ги наплаќа државава?
Не е проблем што плаќаме царина, и би било ок доколку давачките би биле нормални. Практично, сумата што ке ти ја врата во Германија од ВАТ, тука да ја дадеш. Проблем е што некогаш излегува 2-3 пати поскапо да го внесеш во Македонија, отколку истото возило да го внесеш во Србија или Бугарија. Значи, тешка пљачка.

Возилото што гледам да го купам во Германија чини таму околу 32-35.000E, во зависност од опрема и километри. Давачки кај нас за тоа возило се околу 15.000Е, затоа што Euro 1 веќе Германците не даваат за Maкедонија. За истово возило, сите давачки во Србија се 4800Е. Е па нек се ебат у газ, ама да дадеш уште едно солидно возило наиме давачки е сулудо, околу 40% од вредноста на возилото, и затоа сите масовно почнаа да си вадат српски пасоши, за да можат да возат далеку поефтини возила.



 
Последно уредено:
Член од
1 октомври 2021
Мислења
2
Поени од реакции
1
Здраво , би сакал да ме информира некој во врска со царинирање на оштетена и несреќа ( скршена маска , квар , кребнатинки ) кола донесена од надвор ?
 
Член од
10 април 2014
Мислења
1
Поени од реакции
0
Здраво, дали има некој искуство со увоз на кола од Шведска и дали може да се направи поврат на ДДВ за возило увезено од Шведска како што се прави за возила од Германија?
 

Strenght

Never Give Up!!
Член од
24 април 2010
Мислења
2.516
Поени од реакции
1.824
Прво наоѓаш кола, договараш цена со продавачот и начин на плаќање. Е сега имаш две опции.
- Прва опција е да се качиш во авион и да му ја платиш на лице место колата, а потоа да си ја возиш до МК или да мy префрлиш пари на продавачот на сметка/Western Union. Внимавај, доколку одиш на првата опција, прво консултирај се со продавачот, доста од вистинските германци( вистинските зошто арапите и турците немаат проблем со кеш :)) се плашат да примат пари во кеш. Под предпоставка дека си отишол во Германија и си ја платил колата, следен чекор е одјава на колата и вадење на цол таблици и EUR1 (доколку колата е производ на ЕУ). За овој процес ќе оставам некој поупатен да ти ги каже чекорите, неколку години немам донесено вака кола.
2.Втората опција, наоѓаш кола, некој во Германија ја проверува колата и решаваш да ја купиш со тоа што ќе префрлиш пари со банкарска трансакција. Внимавај доколку купуваш кола од приватно лице, ќе имаш проблем со префрлањето на пари. Доколку не е правно лице и не приложиш фактура при префрлањето на парите во банка, максималниот износ кој може да го префрлиш е 2000 евра месечно (не ме држи за збор за сумава, ама не беше повеќе од 3000 евра).
Доколку префрлаш пари преку Western Union. Тука имаш лимит од 1500(или 2500) евра месечно по човек, но за разлика од трансфер преку банка, може да дојдете 3ца и да префрлите по 1500 евра од еднаш со тоа што ќе платите дупла провизија.
Откако ќе најдеш начин да ја платиш колата, бараш од продавачот на колата да ја одјави колата и да ја спреми за транспорт, а ти во меѓувреме бараш камиони што носат коли од Германија. Цената на транспортот варира и е од 450 до 600 евра, во зависност од видот на возилото. Внимавај со транспортериве многу, јас колата си ја чекав 1,5 месец, возачот не ми креваше телефон и ми ја донесе оштетена. Јас би ги бирал поголемите фирми.
Е сега откако ќе најдеш начин да ја платиш и донесеш колата прва работа што треба да платиш е царина. Ја носиш колата во царински склад, наоѓаш шпедиција им ги даваш документите кои им требаат (двете германски сообраќајни, фактурата која/купопродажниот договор и мислам дека тоа е тоа). Кога царината ќе биде завршена шпедитерот ти праќа уплатница со сума која што треба да ја уплатиш на сметка на царина. Додека не ја донесеш колата на царина, никој не може да ти каже колку пари би била царината за твојата кола. Може некој што царинел слична кола па да ти каже ориентациона сума. Имаше случај со другар каде му кажаа2500 евра царина за BMW 530d 2013, го донесе и испадна 3990 евра царина.
Уплаќаш, си ја земаш колата (доколку си ја донел со возење имаш цол таблици кои се со ограничено време на траење,доколку е донесена со камион немаш таблички и треба да бидеш многу претпазлив да не те застане полиција.) и одиш на хомологација. Хомологација јас правев во ЦРЦ техничкиот во Ченто. Доколку колата има сертификат(COC) фабрички процесот кошта помалку околу 3000 денари и трае само 2 работни денови. Доколку нема, цената е околу 6000 денари и трае 5 работни денови, а некогаш и повеќе.
Во меѓувреме правиш нотарски превод на документите и чекаш хомологација. Штом искочи хомологацијата, одиш со колата во некоја од станиците за технички преглед за да иницираат проверка во Интерпол за дали возилото е крадено. Оваа проверка трае ~10 дена.
Штом ти се јават од станицата за технички прегхлед дека проверката е завршена ја земаш колата одиш кај нив и ја регистрираш на наши таблици.

Се надевам дека не заборавив некој чекор :)
ццццц Македонија и патешествие ако сакаш да донесеш кола..
Како бе да нема ценовник значи курташак играат овие на царина како ке им дое наплаќаат.
 
Член од
14 април 2012
Мислења
32.568
Поени од реакции
66.229
Прво наоѓаш кола, договараш цена со продавачот и начин на плаќање. Е сега имаш две опции.
- Прва опција е да се качиш во авион и да му ја платиш на лице место колата, а потоа да си ја возиш до МК или да мy префрлиш пари на продавачот на сметка/Western Union. Внимавај, доколку одиш на првата опција, прво консултирај се со продавачот, доста од вистинските германци( вистинските зошто арапите и турците немаат проблем со кеш :)) се плашат да примат пари во кеш. Под предпоставка дека си отишол во Германија и си ја платил колата, следен чекор е одјава на колата и вадење на цол таблици и EUR1 (доколку колата е производ на ЕУ). За овој процес ќе оставам некој поупатен да ти ги каже чекорите, неколку години немам донесено вака кола.
2.Втората опција, наоѓаш кола, некој во Германија ја проверува колата и решаваш да ја купиш со тоа што ќе префрлиш пари со банкарска трансакција. Внимавај доколку купуваш кола од приватно лице, ќе имаш проблем со префрлањето на пари. Доколку не е правно лице и не приложиш фактура при префрлањето на парите во банка, максималниот износ кој може да го префрлиш е 2000 евра месечно (не ме држи за збор за сумава, ама не беше повеќе од 3000 евра).
Доколку префрлаш пари преку Western Union. Тука имаш лимит од 1500(или 2500) евра месечно по човек, но за разлика од трансфер преку банка, може да дојдете 3ца и да префрлите по 1500 евра од еднаш со тоа што ќе платите дупла провизија.
Откако ќе најдеш начин да ја платиш колата, бараш од продавачот на колата да ја одјави колата и да ја спреми за транспорт, а ти во меѓувреме бараш камиони што носат коли од Германија. Цената на транспортот варира и е од 450 до 600 евра, во зависност од видот на возилото. Внимавај со транспортериве многу, јас колата си ја чекав 1,5 месец, возачот не ми креваше телефон и ми ја донесе оштетена. Јас би ги бирал поголемите фирми.
Е сега откако ќе најдеш начин да ја платиш и донесеш колата прва работа што треба да платиш е царина. Ја носиш колата во царински склад, наоѓаш шпедиција им ги даваш документите кои им требаат (двете германски сообраќајни, фактурата која/купопродажниот договор и мислам дека тоа е тоа). Кога царината ќе биде завршена шпедитерот ти праќа уплатница со сума која што треба да ја уплатиш на сметка на царина. Додека не ја донесеш колата на царина, никој не може да ти каже колку пари би била царината за твојата кола. Може некој што царинел слична кола па да ти каже ориентациона сума. Имаше случај со другар каде му кажаа2500 евра царина за BMW 530d 2013, го донесе и испадна 3990 евра царина.
Уплаќаш, си ја земаш колата (доколку си ја донел со возење имаш цол таблици кои се со ограничено време на траење,доколку е донесена со камион немаш таблички и треба да бидеш многу претпазлив да не те застане полиција.) и одиш на хомологација. Хомологација јас правев во ЦРЦ техничкиот во Ченто. Доколку колата има сертификат(COC) фабрички процесот кошта помалку околу 3000 денари и трае само 2 работни денови. Доколку нема, цената е околу 6000 денари и трае 5 работни денови, а некогаш и повеќе.
Во меѓувреме правиш нотарски превод на документите и чекаш хомологација. Штом искочи хомологацијата, одиш со колата во некоја од станиците за технички преглед за да иницираат проверка во Интерпол за дали возилото е крадено. Оваа проверка трае ~10 дена.
Штом ти се јават од станицата за технички прегхлед дека проверката е завршена ја земаш колата одиш кај нив и ја регистрираш на наши таблици.

Се надевам дека не заборавив некој чекор :)
Moжеш за 300 денари да си провериш точно колку ти излезе царина. Davacki za vozila се вика сајтот, и се 99,5% прецизни. Се што треба од продавачот е да ти прати копија од COC, и скоро секој од нив го има во пдф, и ти го праќа веднаш.

Износот на царина нема да го коментирам, зашто е пљачка невидена. За истата кола што ја купив пред 2 месеца, прашував во 3 земји давачки за царина:
- Србија 4700E вкупни давачки, со вратен данок,ти излегува поефтино од што си ја купил
- Бугарија - 7315Е (или ја плаќаш колата нето)
- Македонија - 19.100Е или 12.000Е ако имаш можност да вратиш данок

Практично, да возиш кола на наши таблички, ке мора да го платиш данокот во Германија, и уште 12.000Е да им дадеш на нашите тука. Не се нормални со давачки. Не ме ни чуди што сите возал Бугарски коли.
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424
Значи се расправам тука до некои пијатели и никако да се убедиме … Запнал да увезе БМВ од 2006/07 ма … Ја викам еуро4 више не влага , он вика влага прашал и му кажале може … Сеа влага или не , ајде увозници пресечете у гајба пиво е кладбата
 
Член од
14 април 2012
Мислења
32.568
Поени од реакции
66.229
Мислам дека може сеуште со Еуро 4, зашто требаше годинава да помине тој закон каде ке забранат увоз на се што е под Еуро 5, ама сеуште нема ништо од Влада. Го одложија овој закон веќе еднаш во 2021. Сеуште нема измени, може Еуро 4.
 
Член од
7 март 2009
Мислења
1.156
Поени од реакции
812
Значи се расправам тука до некои пијатели и никако да се убедиме … Запнал да увезе БМВ од 2006/07 ма … Ја викам еуро4 више не влага , он вика влага прашал и му кажале може … Сеа влага или не , ајде увозници пресечете у гајба пиво е кладбата
Како и да е овие скотовите од царина ќе продолжат да ги дерат сите кои сакаат да увезат кола од странство,во Србија на пример дупло помалку наплаќаат царина отколку кај нас,за срамота е што се не трпи овој народ со товарено магаре менталитет
 
Ф

Флеш

Гостин
Како и да е овие скотовите од царина ќе продолжат да ги дерат сите кои сакаат да увезат кола од странство,во Србија на пример дупло помалку наплаќаат царина отколку кај нас,за срамота е што се не трпи овој народ со товарено магаре менталитет
Сами сте криви .

Све поскапе, но разочарувачки народот изгледа не му пречи што се случува.

Да поефтини царината,далеку поквалитетен стандарт на коли ќе имаме. Ќе крене понови години на старост итн за пониски цени .

Како прво државава и народот ќе имаат голем бенефит .

Не знам и не знам . Сакам да имам боље кола,сите се свесни за тоа и што е смешно нема реакции и си ќутат за големите давачки

Глуп народ
 
Член од
7 март 2009
Мислења
1.156
Поени од реакции
812
Сами сте криви .
Све поскапе, но разочарувачки народот изгледа не му пречи што се случува.
Да поефтини царината,далеку поквалитетен стандарт на коли ќе имаме. Ќе крене понови години на старост итн за пониски цени .
Како прво државава и народот ќе имаат голем бенефит .
Не знам и не знам . Сакам да имам боље кола,сите се свесни за тоа и што е смешно нема реакции и си ќутат за големите давачки
Глуп народ
Народ-гласачи (Иво Андриќ).jpg
 
Член од
16 декември 2018
Мислења
65
Поени од реакции
20
Здраво, ги прочитав миселњата од членот погоре што детално го опиша процесот на купуање возило во Германија, дали има некој скоро што бил и донел кола па да сподели од почеток до крај.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom