Анкета: Mercedes A180 CDI v.s. VW Golf VII 2.0 TDI?

  • Креатор на темата Креатор на темата TdmPlay
  • Време на започнување Време на започнување

Кој од овие два автомобили е подобар и зошто?


  • Вкупно гласачи
    30
На пример одредени половни тојоти.
Јарис, за околу 2 и пол. год иам скоро 70.000 км пројдено. Освен потрошен материјал од лагери, гуртни и редовен сервис да чукнам у дрво ниеден поголем квар ми се нема десено. Вчудоневиден сум.
Моментално сум у потрага на поголема кола, али ова не го давам дур не цркне :D
 
Истион модел на Голф го возев 3 месеца, корне. Забрзување, стабилност во кривини, успони, влечеше утоварен како магаре, гајле немаше. Ако моторно е сѐ супер, земи го него.
Мерцедесот си е класа таман работа ама моторно е послаб, веќе објаснија и поискусни. Зависи многу за што и ќе ти треба.
 
Истион модел на Голф го возев 3 месеца, корне. Забрзување, стабилност во кривини, успони, влечеше утоварен како магаре, гајле немаше. Ако моторно е сѐ супер, земи го него.
Мерцедесот си е класа таман работа ама моторно е послаб, веќе објаснија и поискусни. Зависи многу за што и ќе ти треба.
Абе џабе ќе крева 200 и ќе забрзува како луда, кога на автопат стојат со радар на секои 20км.
Минатиот викенд од Градско до Скопје на 4 места беа застанати со радар, налет казната ќе ти ја земат и возачката.
 
Абе џабе ќе крева 200 и ќе забрзува како луда, кога на автопат стојат со радар на секои 20км.
Минатиот викенд од Градско до Скопје на 4 места беа застанати со радар, налет казната ќе ти ја земат и возачката.
Е тоа да, за Македонија и тротинет ќе ти е пребрзо како што тргнало. Да пробам да сменам, нема да се мачи со искачување на Стража, Галичник, итн. :D
 
Половни тојоти на кои внатрешноста им изгледа ко на 10 години постара германска кола?

Секој со своите приоритети. :)

Sent from my SM-G975U using Tapatalk
Аха важи.
 
Е тоа да, за Македонија и тротинет ќе ти е пребрзо како што тргнало. Да пробам да сменам, нема да се мачи со искачување на Стража, Галичник, итн. :D
Нема да се мачи со ниедно возило над 90кс :)

Инаку ако веќе сака половно јас би одел на возило купено во мкд со не повеќе од 4 години старост.
Пред 2 години имав прилика да пробам Skoda Superb, чудовиште од возило, на 180км/h внатре ми изгледаше како да возам 80км.
Прејака изолација, удобна, многу простор, автопатот ми се виде без нерамнини од што има добра амортизација :)
Инаку половни од 2015/2016та се наоѓаат за околу 14к евра.

Друга опција полоша за нијанса и поефтина за 2-3к октавиа.
 
Нема да се мачи со ниедно возило над 90кс :)

Инаку ако веќе сака половно јас би одел на возило купено во мкд со не повеќе од 4 години старост.
Пред 2 години имав прилика да пробам Skoda Superb, чудовиште од возило, на 180км/h внатре ми изгледаше како да возам 80км.
Прејака изолација, удобна, многу простор, автопатот ми се виде без нерамнини од што има добра амортизација :)
Инаку половни од 2015/2016та се наоѓаат за околу 14к евра.

Друга опција полоша за нијанса и поефтина за 2-3к октавиа.
Се согласувам за Супербот, ја разгледував и таа пред да се подновам ама друга класа е таа, седан, фамилијарна кола би рекла. Во гепекот слон собира :D зависи на кој што му треба.
 
Затоа што земаш на старо земи си со тебе и некој автомеханичар пријател што ти е да ги провери колите. Гледам од Крива Паланка ги купуваш ако имаш некој автомеханичар пријател од таму викни го со тебе. Ако не некој твој од каде и да си донеси го со тебе и не оди со некој рандом автомеханичар од Крива Паланка без да го знаеш или некој пријател да ти го викне.

Јбг не купуваш нов автомобил и стандард е муабетот дека баба од Италија го возела еднаш неделно до црква. Муабетот ми е во поголем број од случаевите без проблем се. Два автомобили од тамошните автоплацеви имам земено и без проблем си возат. Пример другар што зеде од авто плацевите за 3 недели откако го купи автомобилот мораше моторот да го смени.
 
Многу пари се ова за кола на старо што е секогаш мачка во вреќа. Со спремни 13 000 евра , освен ако лично не ја знам бабата што ја возела, не би се нафатил. Кај се 13, таму се уште 2 до 3, има опции за лизинг и кредит, кола од салон се зема.
Не знаев дека оваа класа Мерцедес мотор од Рено користи.
 
Аха неважи :facepalm:
Корола 2008 внатре е како голф 4ка од 1998ма.
Е сеа ако сакаш да си правиш бајрам на умот,тоа си е твој проблем.
Што ти опфаќа тоа „внатре“? Тврди седишта и радио со копчиња, наместо со допир?
 
Многу пари се ова за кола на старо што е секогаш мачка во вреќа. Со спремни 13 000 евра , освен ако лично не ја знам бабата што ја возела, не би се нафатил. Кај се 13, таму се уште 2 до 3, има опции за лизинг и кредит, кола од салон се зема.
Не знаев дека оваа класа Мерцедес мотор од Рено користи.
Не е само таа класа. И б класата сите модели што ги имаат, а истотака и моделите од ц-класата со мотори до 2.0 се со рено мотори. Зборувам за моделите од некаде 2012 наваму. Над 2.0 пак се нивни сопствени и за возврат им имаат дадено мотори на рено за инфинити. Меѓутоа оваа година се повлекоа од Рено групата.
 
@TdmPlay еве ти ја и королата нова на акција за 15200 евра.
FB_IMG_1630273913960.jpg
 
Што ти опфаќа тоа „внатре“? Тврди седишта и радио со копчиња, наместо со допир?
Imav prilika da svrtam edno krugce vo najnoviot camry, na kolega od rabota. Camry e najekskluzivniot sedan na toyota vo momentot, sedevme vo sreden trim. Eve sto mi upadna vo oci:
- eftina plastika,
- sve se trese, razmrdani delovi kapaci, drzaci itn
- rudimentiran infotainment so najosnovna navigacija i meni
- kamerata imase rezolucija na kompir
- srednoto sediste pozadi od nekoja pricina ako prikocis naglo, pagja
Megjutoa i pokraj sevo ova, najgolema odbivnost mi stvarase motorot. Motorot e slab i neresponziven. Bavno ubrzuva, ako nagazis do daska ima nekolku sekundi lag pred da povlece, na pat so krivini e tromav, kako da vozis kamion od sto toni.
Camry e vo ista klasa so mazda 6, insignia, mondeo... Na site ovie moze voda da im nosi. Mazda 6 e institucija vo sporedba.
Toyota e brend za reliability, ako sakas da ja vozis istata kola naredni 20 godini, go for it.
Ja licno smetam deka zivotot e prekratok da vozis dosadni koli.
 
Imav prilika da svrtam edno krugce vo najnoviot camry, na kolega od rabota. Camry e najekskluzivniot sedan na toyota vo momentot, sedevme vo sreden trim. Eve sto mi upadna vo oci:
- eftina plastika,
- sve se trese, razmrdani delovi kapaci, drzaci itn
- rudimentiran infotainment so najosnovna navigacija i meni
- kamerata imase rezolucija na kompir
- srednoto sediste pozadi od nekoja pricina ako prikocis naglo, pagja
Megjutoa i pokraj sevo ova, najgolema odbivnost mi stvarase motorot. Motorot e slab i neresponziven. Bavno ubrzuva, ako nagazis do daska ima nekolku sekundi lag pred da povlece, na pat so krivini e tromav, kako da vozis kamion od sto toni.
Camry e vo ista klasa so mazda 6, insignia, mondeo... Na site ovie moze voda da im nosi. Mazda 6 e institucija vo sporedba.
Toyota e brend za reliability, ako sakas da ja vozis istata kola naredni 20 godini, go for it.
Ja licno smetam deka zivotot e prekratok da vozis dosadni koli.
Епа тоа и беше муабетот, за reliability. Тоа нема никаква врска со изјавата дека Тојота 2008 имала внатрешност ко Голф 1998. Сигурно и касетофон има наместо цд плеер.

Некој гледа што делови има лаптопот, а некој само гледа да биде розов :)
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom