- Член од
- 6 октомври 2019
- Мислења
- 38
- Поени од реакции
- 62
Управување со техничка поддршка не е тежок предмет и може да се извади повисока оценка. На предавања се учи за ITIL и FitSM, а на вежби за Kanban и OTRS. 50% носи писмениот испит што е на заокружување и само со материјалот од предавања, имаш 40 прашања и 30 минути и се полагаше со SEB и со напредна идентификација (на рандом прашање се вклучува камера и микрофон и треба да го прочиташ дадениот текст). Повеќето од прашањата се од базата што е направена оваа година од онлајн полагањата и ја има во групата на фб ама имаше и прашања што буквално нигде не може да се најдат. Исто така предност е што по завршувањето на предавањата по предметот почнува полагањето и можеш да полагаш кога сакаш и колку пати сакаш до крај на септемвриска сесија, со ограничување дека мора да има 2 недели помеѓу обидите. Лабораториските носат 30%, имаше 8 и не беа тешки ама требаше да посветиш повеќе време на последните. Во секој случај со материјалот од аудиториски и некое јутуб видео се правеа и имаш рок до крај на втора колоквиумска да ги поставиш сите. Строги се за плагијати и неколку студенти беа казнети. Исто имаш и тимски проект што носи 20%, не е обемен.Kolegi, za tret semestar mislenje za
Osnovi na komunikaciski sistemi
Upravuvanje so tehnicka poddrska
Koj e polesen i moze da se izvlece pogolema ocenka za prosek ?