Војната на патиштата

  • Креатор на темата Креатор на темата Supervisor
  • Време на започнување Време на започнување
Не знам зошто упорно се избегнува да се постават лежечки полицајци на големите булевари. Има разни решенија од кои некако најефектни, според мене барем, се оние како ребра, по 10тина, релативно плитки. Се поставуваат во зони каде што се крева најголема брзина, а не каде што веќе се кочи. На брзини до 50 се подносливи, а над тоа се непријатни, посебно на нископрофилна гума како што преферираат шиптaрските тркачи. Почнува да ти "плива" колата и интуитивно намалуваш брзина. На мотор не сум ги осетил, ама мислам дека не дозволуваат курчење, дигање на едно тркало и сл.
Сега баш проаѓам по Партизанска, фамилии со деца преполно, пензионери, шетање кучиња и Нирбургринг атмосфера. Кога тоа свињите не можат да соберат муда да казнуваат тоа што треба, барем да има пасивна заштита некоја. Ова со камериве го напраија само за еднократно да се лапоса тендер за набавка. Недај боже на некого да му затреба снимка.

брат, не заебавај, ај што е спор сообраќајов со 50 на саат и еден тон семафори па и лежечки полицајци ќе ставал
 
брат, не заебавај, ај што е спор сообраќајов со 50 на саат и еден тон семафори па и лежечки полицајци ќе ставал
Не мислев на такви, оние што раздрмуваат цела механика на колата, туку овие
rumbler_scene.jpg
 
Па што се криви другарите? Сфаќам, дека сте гневни, и дека ви е јако да вреѓате, ама не пишувајте глупости. Од кога другарите ја покриваат штетата за нешто? Си има суд, ќе си одреди дали треба семејството да покрие дел или целосно или ништо, ама немојте вакви глупости. Ако твој другар направи беља, јас од тебе да барам отштета?
Ако другарчињата идат и му одаваат почит и го одбележуваат чинот на славното загинување, плус ти овде на форум се контраш и вреѓаш со сите оти ти бил познат, па редно е и да превземете и дел од неговата вина! Не само да си билдате углед во компанијата, бидете мажи!
 
Ако другарчињата идат и му одаваат почит и го одбележуваат чинот на славното загинување, плус ти овде на форум се контраш и вреѓаш со сите оти ти бил познат, па редно е и да превземете и дел од неговата вина! Не само да си билдате углед во компанијата, бидете мажи!
удрените во колата ако му беа ближни пример родители, браќа/сестри чисто сумњам дека ќе ја славеше смртта на "
"херојот"

штета загинал млад живот без шанса за поправен,ама ако видиш пак дека сам си го барал...........
 
Одамна беше ова. Еден ептен брзаше изглеа да стигне дома да не го фати полициски. Со уште двајца другарчиња да поминеме улица (на пешачки), едниот тргна прв. Тој сељакот закочи нагло, малце фалеше да го удри. Јас таман да тргнам застанав на време на раб на тротоарот. Почнуваат да се расправаат, другарчево му вика да искочи а овој му ја дувна да го нема.
После недела дена седиме на едни клупи пиеме кафе. Ете го и тој од нигде се нацрта таму со девојка му. Не не препозна ама другарчево што ќе го лупнеше го заглеа остро. Тој прашува што ме гледаш почнува пак расправија за случката тој нешто се сили. Ок, не направивме сцена. Дечково се распрашувал наоколу два три дена и после тоа самиот пружи рака да се извини.
 
Не мислев на такви, оние што раздрмуваат цела механика на колата, туку овие
Прегледај го приврзокот 304490

Тоа ти е дел од мерките за смирување на сооб. меѓутоа има за цел да го предупреди возачот а не да го принуди да ја намали брзината, затоа се ставаат во приод на одредени делови како пешачки премини на фреквентни точки на сообраќајници.

Секоја сообраќајница во основа служи да овозможи пристап или мобилност пред се, иако во пракса се работи за одредена оптимизација помеѓу тие два постулати, е сеа према ова булеварите имаат основна цел како дел од сооб мрежа да овозможат мобилност, и сеа нема смисла да се оди на пасивни мерки за смирување на сооб. ако сообраќајницата има за цел да обезбеди висок проток на возила, додатно на ова е тоа ако има проектиран зелен бран во фазите на семафорите во текот на цел ден или во врвен час ако фазите се променливи, се со цел да ја амплифицира таа мобилност, значи буквално е идиотизам да се оди на поставување на лежечки полицајци.

Значи не е така едноставен проблемот и тоа од повеќе аспекти, не можеш сите возачи да ги ставиш во ист кош заради одредена група на олоши кои да бидеме реални низ секој град се познати на уќуматот, меѓутоа уживаат одредена политичко-криминална заштита. Факт е дека МВР како и сите други институции се кадровски екипирани по партиска линија.

Пример, решение може да се гледа во поставување на фиксни точки за мерење на брзина, било преку комбинција на пиезоелектрични сензори или доплер радари, во комбинација со камери опремени со софтвер при што се што ќе се движи над дозволената брзина ќе го регистририра и идентификува автоматски системот преку регистарски таблички и лицето на возачот. Има системи кои може и возачот да го идентификуваат врз основа на постоечки бази на биометриски податоци, а ако го нема во базата подоцна може да сe утврди индетитетот врз основа на снимка итн.
Е сеа пак доаѓаме до суштинскиот проблем, а тоа e заштитата која ја уживаат тркачите и се враќаме на почеток со цел муабет, да се разбереме дека ако немаш заштита, нема долго да издржиш со такво сооб. поведение.

Едноставно нема политичка воља за решавање на сообраќајните проблеми, исто како за скоро сите други општествени проблеми, примери за справување со вакви проблеми имаш купишта кои се применети низ светот, само треба да се копира нешто и да се прилагоди за наши услови. Има и кадар, само шо одлуките ги носат по партиски штабови гледано исклучиво низ личната и/или теснопартиска призма на оние кои имаат моќ да носат или влијаат на носењето на одлуките.
 
Ако другарчињата идат и му одаваат почит и го одбележуваат чинот на славното загинување, плус ти овде на форум се контраш и вреѓаш со сите оти ти бил познат, па редно е и да превземете и дел од неговата вина! Не само да си билдате углед во компанијата, бидете мажи!
Абе ти си ненормален. Кој слави загинување, оддаваат почит пошо тој бил нечив пријател, брат, син и слично. Не само за него, туку за сите што загинуваат вака или онака. Како да не ве вреѓа човек кога пишувате глупости????

Зошто јас да преземам вина? Се слушате/читате ли што пишувате? Никаде не го оправдав неговото дивеење, само боли загубата.

Тебе утре ако ти загине близок во сообраќајка, ќе си речеш ај бе кој го ебе сам си е крив? Сите сте такви тука херои на тастатура, демек ќе го колнел не знам ти што, се додека не ви се деси вас тоа.

Нормално е дека ќе жалиш за загуба на близок, макар бил сериски убиец и утепал 10 души пред тоа.

Пак ќе речам дека во ниеден момент не го оправдувам неговиот потег, но болката на најблиските е голема, а почитта што ја оддаваат може да биде каква што тие ќе посакаат, а не да ве прашуваат вас форумџиите што и како да прават.

Мангупчиња форумски безгрешни колку сакаш....
 
Тоа ти е дел од мерките за смирување на сооб. меѓутоа има за цел да го предупреди возачот а не да го принуди да ја намали брзината, затоа се ставаат во приод на одредени делови како пешачки премини на фреквентни точки на сообраќајници.

Секоја сообраќајница во основа служи да овозможи пристап или мобилност пред се, иако во пракса се работи за одредена оптимизација помеѓу тие два постулати, е сеа према ова булеварите имаат основна цел како дел од сооб мрежа да овозможат мобилност, и сеа нема смисла да се оди на пасивни мерки за смирување на сооб. ако сообраќајницата има за цел да обезбеди висок проток на возила, додатно на ова е тоа ако има проектиран зелен бран во фазите на семафорите во текот на цел ден или во врвен час ако фазите се променливи, се со цел да ја амплифицира таа мобилност, значи буквално е идиотизам да се оди на поставување на лежечки полицајци.

Значи не е така едноставен проблемот и тоа од повеќе аспекти, не можеш сите возачи да ги ставиш во ист кош заради одредена група на олоши кои да бидеме реални низ секој град се познати на уќуматот, меѓутоа уживаат одредена политичко-криминална заштита. Факт е дека МВР како и сите други институции се кадровски екипирани по партиска линија.

Пример, решение може да се гледа во поставување на фиксни точки за мерење на брзина, било преку комбинција на пиезоелектрични сензори или доплер радари, во комбинација со камери опремени со софтвер при што се што ќе се движи над дозволената брзина ќе го регистририра и идентификува автоматски системот преку регистарски таблички и лицето на возачот. Има системи кои може и возачот да го идентификуваат врз основа на постоечки бази на биометриски податоци, а ако го нема во базата подоцна може да сe утврди индетитетот врз основа на снимка итн.
Е сеа пак доаѓаме до суштинскиот проблем, а тоа e заштитата која ја уживаат тркачите и се враќаме на почеток со цел муабет, да се разбереме дека ако немаш заштита, нема долго да издржиш со такво сооб. поведение.

Едноставно нема политичка воља за решавање на сообраќајните проблеми, исто како за скоро сите други општествени проблеми, примери за справување со вакви проблеми имаш купишта кои се применети низ светот, само треба да се копира нешто и да се прилагоди за наши услови. Има и кадар, само шо одлуките ги носат по партиски штабови гледано исклучиво низ личната и/или теснопартиска призма на оние кои имаат моќ да носат или влијаат на носењето на одлуките.
Јас разбирам дека има решенија за цивилизиран свет и решенија што се скоро како казни, сами по себе, како лежечките. Дали Скопје ти личи на град во кој се живее цивилизирано? На што личат зградите, тротоарите, дворовите? Самите улици се со толку лош квалитет, да овие што ги зборам, нема никаква разлика да напраат...

Како ќе се разбереш со мајмун "синче" на некој небитен директор што е у филм дека го држи господ за муда? Корупција е составен дел од животот. Не е појава. Bateman пишуваше погоре за камери - кога некое привилигирано шмокле прави сообраќајка - нема снимки. Баш тогаш нема. Таков беше случајот со сообраќајката на Гологанов, кога тој адвокат или јебемлига што беше, уби фамилија на мотор - мажот загина, а жената го загуби плодот...и уште колку други такви случаи имаше. "Паднал системот".

Јас разбирам дека има 10-15% "будали" што возат по книга, ама другиот огромен процент се убијци, самоубијци, садисти. Доставувачине на стока по маркети и сите службени возила и покрај огромните казни се општа опасност по живот, што би рекло дека многу веројатно не ги ни стига ни закон, ни казни плаќаат. Што ако е систем што праќа казни по дома....дури мислам дека така уште повеќе ќе избегнуваат.

И јас сакам да гледам утописки и се' е супер што си напишал, ама ова е све само не држава и поредок. Збориме за град во кој има десетици случаи, може стотици каде не отидоа во затвор луѓе што направија сообраќајки со жртви. Милиони евра се вложуваат во софтвер, набавки, срања, за кога ќе ти притреба нешто како граѓанин, некоја рамковна или партиска њушка да ти каже "паднат е системот". Овде султан владеел 500 години, а со него разноразни бегови...не доаѓа памет у скоро време. Не знам дали да се нарече "политичка воља". Секои избори, нов турнус багра се пика во мвр, без квалификации, без интелигенција, превработено, криминогено, склоно кон корупција...што може да се реши со таков кадар? Само поголем хаос се ствара.

Инаку, овие препреки се вградуваат во многу поцивилизирани средини. Ги има и во трло-градови, оние заливски нафташки творевини, ама и низ метрополи во Европа и Америка. Колку и да е ефикасно гонењето и казнувањето, мислам дека поефектно е да се избегне лошиот настан воопшто да се случи.
 
Само што ги донесоа и вградија камерите по улициве и раскрсниците (а тоа беше од поодамна) ги деактивираа.
А имаше позитивни примери и случаеви веднаш по активирањето на камерите, со големи казни и одземање на возачката. И веќе почнаа сите да се плашат да не поминат на црвено, или ако прошле се распрашуваа и тресеа дали на таа раскрсница веќе ставиле камери, па ги чекаше честитка по некое време.
Но за жал ги деактивираа за брзо време, највероватно зашто најголем дел од овие престапнициве се со "ветар у грб" и не им одговара "своите" да си ги казнуваат и теретат.
Ете уште еден класичен пример на дно држава.
 
Ова со дечково било хорор, и за тие што се затекнале таму и што го виделе тоа што го виделе, вриштеле луѓе се дереле, деца плачеле, тоа ти е глетка што трауми може да ти остави за цел живот.

Вистина дека му се одделила главата од трупот или шпекулации беа по портали? Онака што прочитав уз скролање, ме замисли твојов пост сега.
 
Само што ги донесоа и вградија камерите по улициве и раскрсниците (а тоа беше од поодамна) ги деактивираа.
А имаше позитивни примери и случаеви веднаш по активирањето на камерите, со големи казни и одземање на возачката. И веќе почнаа сите да се плашат да не поминат на црвено, или ако прошле се распрашуваа и тресеа дали на таа раскрсница веќе ставиле камери, па ги чекаше честитка по некое време.
Но за жал ги деактивираа за брзо време, највероватно зашто најголем дел од овие престапнициве се со "ветар у грб" и не им одговара "своите" да си ги казнуваат и теретат.
Ете уште еден класичен пример на дно држава.
Уставен суд ги забрана... *бати државата и кривосудството, основна работа, во цел свет има, а имаше и во ехЈу камери на раскрсници
 
Уставен суд ги забрана... *бати државата и кривосудството, основна работа, во цел свет има, а имаше и во ехЈу камери на раскрсници
Во трулиот запад дури и патарини се генерираат со камери. Кај нас да не се наруши приватност кобајаги, ако сакаш приватност заклучи се со женати во спална и нека ти биде приватност. Кога си излегол и си се вклучил во сообраќај нане приватност веќе, ама мафија држава, што им текне тоа прават.
 
Вистина дека му се одделила главата од трупот или шпекулации беа по портали? Онака што прочитав уз скролање, ме замисли твојов пост сега.
Да да и
мозокот му се истурил
ко што пишаа претходно

АМАН БЕ СО ОВИЕ СЛИКИ
 
Само што ги донесоа и вградија камерите по улициве и раскрсниците (а тоа беше од поодамна) ги деактивираа.
А имаше позитивни примери и случаеви веднаш по активирањето на камерите, со големи казни и одземање на возачката. И веќе почнаа сите да се плашат да не поминат на црвено, или ако прошле се распрашуваа и тресеа дали на таа раскрсница веќе ставиле камери, па ги чекаше честитка по некое време.
Но за жал ги деактивираа за брзо време, највероватно зашто најголем дел од овие престапнициве се со "ветар у грб" и не им одговара "своите" да си ги казнуваат и теретат.
Ете уште еден класичен пример на дно држава.

тие камери се за безбедност врска нема дека беа за казни, незнам дали сте виделе како воопшто изгледаат тие камери за сликање и мерење на брзина


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom