Ако е моторот премногу оштетен и Хонда не може да го поправи за трката викендов, тогаш Макс ќе јаде казна за употреба на нов мотор. Само не знам дали би била казната 5 или 10 стартни места.
Исто така заради budget cap-от Ред Бул треба да даде 1.8 милиони за поправка на болидот, пари што да речеме им биле планирани за тестирање на нови делови и надоградба. Пример пред месец-два Мерцедес откажаа тестирање на новите 18-инчни пневматици зошто спичкаа многу пари на поправка на болидот на Ботас кога Расел го собра во Имола.
Ништо чудно од следна сезона да се воведе нешто како "дополнителен буџет за непредвидени трошоци" како во случајот со Мерцедес. Не е фер да изгубиш тестинг сесија само затоа што некој се учукал во тебе и ти ни крив ни должен треба да фрлиш милион-два од ограничениот буџет за поправка наместо за развој на болидот.
Oсвен тоа што Хорнер и Хелмут се говна желни за драма, мислам дека овие 2 причини играат улога за нивното жалење кај ФИА.
Исто така заради budget cap-от Ред Бул треба да даде 1.8 милиони за поправка на болидот, пари што да речеме им биле планирани за тестирање на нови делови и надоградба. Пример пред месец-два Мерцедес откажаа тестирање на новите 18-инчни пневматици зошто спичкаа многу пари на поправка на болидот на Ботас кога Расел го собра во Имола.
Ништо чудно од следна сезона да се воведе нешто како "дополнителен буџет за непредвидени трошоци" како во случајот со Мерцедес. Не е фер да изгубиш тестинг сесија само затоа што некој се учукал во тебе и ти ни крив ни должен треба да фрлиш милион-два од ограничениот буџет за поправка наместо за развој на болидот.
Oсвен тоа што Хорнер и Хелмут се говна желни за драма, мислам дека овие 2 причини играат улога за нивното жалење кај ФИА.