Од 1 јули ќе може да се патува со истечени пасоши, соопшти Министерството за внатрешни работи (МВР). Поради енормниот број […]
sdk.mk
Велат.....ќе може да се патува со "истечен пасош". Не бре пријатели......ќе може да се излезе и влезе во "Нашата земја" со истечениот пасош. НЕ и да се влезе во друга држава.......во Германија кога ќе слеташ на аеродром ќе им кажеш на гранична полиција......абе мене Муртинецот ми кажа дека можело со истечен пасош да патувам......Дојчот ќе ти рече.....господине пасошот ви е истечен. Auf Wiedersehen!
Среќа мене до 2025 ми важи......дувло северно неспособно ЗА НИШТО!
Океј, терајте даље така не знам што да ти кажам. Ако ти е полесно да мислиш дека Цементара е пресудна за загадувањето добро, меѓутоа има уште 100 други фактори и верувал или за повеќето од нив сме криви самите. Нејсе тематиката е долга и широка а моментално екологијата не ни е и онака некој битен проблем, сепак сме 50 години наназад од развиениот дел од светот. Моментално сме Лондон 1950, кога се грееле со јаглен во центар на град и не им било јасно зашто имаат магла.
Еколошката такса пишав зашто е, отворете го интервјуто на Заев и он истото си го кажува, за да го ублажи ценовниот шок со струјата.
Значи ти кажувам пред две недели се будам накај 4 зошто треба да тргнам порано, одма приметувам дека ме пече грло. Излагам на тераса и цел дел на аеродром каде што живеам јас воздухот има вкус на пепел. Тргнувам со кола и гледам дека Цементара работи со полна пареа. Гарант цела вечер гореле ѓубре.
А патем Скопје било веќе Лондон 1950 од 60тите па до 90тите. Со железара, цементара, охис и доста голем број други фабрики кои се занимаваат со тешка индустрија. И колите не биле воопшто еколошки, и добар дел од населението се греело на јаглен. Имало и возови кои горат јаглен. И не само Скопје туку цела Македонија па не била еколошката состојба ни приближно лоша како што е сега. Ниту приближно. Еве и 200 000 возила нека има во Скопје кои се стари крнтии, сите заедно не би биле ниту 1% од Железара или Охис кога работеле со полн капацитет. Зошто е тогаш загадувањето барем х3 пати од тогаш?
Скопје и Македонија е загадена зошто ЕУ во соработка со нивните домашни полтрони ни увезуваат ѓубре и не трујат.
Немој ти мене да ми кажуваш северџан, дремеш по цели денови на форумов и секогаш се појавуваш да релативизираш срања од владава. Да земам да ти барам постови од култната тема „Случувања во Македонија“ којзнае што глупости ќе ти најдам, а прилично сигурен сум дека и во темата за Смилковско езеро имаш пишувано доста глупости, па сега откако Заев ве направи будали со бомбата за Смилковско за да се исперете себе си, му се ставате на пуно и глумите лудило. Патем, се пишува сФати, барем кога дремеш на форумов може да проработиш на правопис.
Што се однесува до меркава, само ретардоси може да веруваат дека тоа што се вози дизел е главна причина за загадениот воздух. Ние не сме Индија или Кина со по милијарда жители, па да загадуваме на таков начин. Се знаат кои се главните причини за загадениот воздух во Македонија, ама битно тоа што народ ќе плаќа повеќе измислени давачки за бањатото грајџанство да зема плата ќе го среди загадениов воздух.
Кој мислиш дека се главните причини за загадувањето? Има еден куп причини, дизелот ти е една од нив како и азотот што си го спомнал. Греењето е убедливо најголема причина, дури 60 посто од загадувањето доаѓа поради загревање на домови и институции. Има научни студии за ова од странски фирми и машински факултет, ако те интересира да читаш. Тоа нема да се смени преку ноќ, долготраен процес и ќе ги кошта граѓаните пари.
Инаку се надоврзав стрикно ради муабетот погоре за колите. Сигурен сум дека сум дека ќе најдеш глупости, сепак за 10 години ако не си у партија нормално ќе смениш мислење и од денешен аспект подруго изглеа. За смилковско си помешал нешто. Сепак окулу загадувањево, врска ти нема муабетот..
Значи ти кажувам пред две недели се будам накај 4 зошто треба да тргнам порано, одма приметувам дека ме пече грло. Излагам на тераса и цел дел на аеродром каде што живеам јас воздухот има вкус на пепел. Тргнувам со кола и гледам дека Цементара работи со полна пареа. Гарант цела вечер гореле ѓубре.
А патем Скопје било веќе Лондон 1950 од 60тите па до 90тите. Со железара, цементара, охис и доста голем број други фабрики кои се занимаваат со тешка индустрија. И колите не биле воопшто еколошки, и добар дел од населението се греело на јаглен. Имало и возови кои горат јаглен. И не само Скопје туку цела Македонија па не била еколошката состојба ни приближно лоша како што е сега. Ниту приближно. Еве и 200 000 возила нека има во Скопје кои се стари крнтии, сите заедно не би биле ниту 1% од Железара или Охис кога работеле со полн капацитет. Зошто е тогаш загадувањето барем х3 пати од тогаш?
Скопје и Македонија е загадена зошто ЕУ во соработка со нивните домашни полтрони ни увезуваат ѓубре и не трујат.
Тоа не е точно, мислам делот дека ЕУ не трујат и дека еколошката состојба била полоша сега него тогаш. Едноставно ги болело луѓето кур тогаш, нит знаеле дека праи штета ниту се замарале за тешка индустрија во градско подрачје. Пример топилницата у велес.
И денес греењето на јаглен не е забрането,ниту мазут, ниту дрва. Сите овие се крајно штетни во градско подрачје. Порано грееле една соба, сега сите имаат централно греење по куќите и горат над 10 кубика во сезона. Индустријата не загадува колку што мислите, сум глеал бројки сакаш верувал сакаш не. Испуштаат Н2, ЦО2 ама не ПМ честичките што сите ги пратиме. Исто и за колите. Имаше проценти не ми текнува ама окулу 20 посто беше од колите, 60 од огрев, 10 индустрија. Остатокот беше градежни активности и други ситници. Ова за Скопје, ама претпосавувам и за другите градови е исто. На зима и мали гратчиња ја пробиваат границата, која црна индустрија таму.
Истиот муабет беше со Југохром во Тетово, ете го затворија и пак исти кур е. До животни навики на жителите е.
Што се однесува до меркава, само ретардоси може да веруваат дека тоа што се вози дизел е главна причина за загадениот воздух. Ние не сме Индија или Кина со по милијарда жители, па да загадуваме на таков начин. Се знаат кои се главните причини за загадениот воздух во Македонија, ама битно тоа што народ ќе плаќа повеќе измислени давачки за бањатото грајџанство да зема плата ќе го среди загадениов воздух.
Јас воопшто не реков дека дизел е главна причина. Туку дека дизелот е еден од причините.
Нормално дека Железара, Охис и Цементара се апсолутно на врвот, ама не можеш сега тука да го браниш дизелот само затоа што има некој поголем загадувач од него. Тоа е исто ко да го браниш Грујо затоа што Заев крадел повеќе. Или што знам, гледам тука има многу симпатизери на Грујо па ќе го најдат овој пост северџански.
Башка сите тука џабе вртите празни муабети. Братучед ми се уби организирајќи протести против Железара пред едно 6-7 години (можеби и повеќе не ми текнува остарев) едвај 50 луѓе се појавија на протестите. Сечат дрва сред Центар, пак само братучед ми и тие 10-20 истите што со години се замараат. Останатите, два-три реда гомна јадење на фејсбук и твитер и тоа е се. Се додека вака се однесуваат граѓаните пасивно, ништо нема да се смени на тоа поле. И натаму ќе си дишете гомната од Железара, Усје и Охис.
Сега стигнавме до период да никој не зборува за фабриките а главен проблем да е зголемувањето на дизелот затоа што македонецот највеќе се буни кога ќе го удрат по џеб.
Јас воопшто не реков дека дизел е главна причина. Туку дека дизелот е еден од причините.
Нормално дека Железара, Охис и Цементара се апсолутно на врвот, ама не можеш сега тука да го браниш дизелот само затоа што има некој поголем загадувач од него. Тоа е исто ко да го браниш Грујо затоа што Заев крадел повеќе. Или што знам, гледам тука има многу симпатизери на Грујо па ќе го најдат овој пост северџански.
Башка сите тука џабе вртите празни муабети. Братучед ми се уби организирајќи протести против Железара пред едно 6-7 години (можеби и повеќе не ми текнува остарев) едвај 50 луѓе се појавија на протестите. Сечат дрва сред Центар, пак само братучед ми и тие 10-20 истите што со години се замараат. Останатите, два-три реда гомна јадење на фејсбук и твитер и тоа е се. Се додека вака се однесуваат граѓаните пасивно, ништо нема да се смени на тоа поле. И натаму ќе си дишете гомната од Железара, Усје и Охис.
Сега стигнавме до период да никој не зборува за фабриките а главен проблем да е зголемувањето на дизелот затоа што македонецот највеќе се буни кога ќе го удрат по џеб.
Грешка сте за Цементара, работат по стандард таму и имаат исти такви фабрики по цел свет. Имаат и онлајн мониторинг и тн. Чисто сумљам дека Титан ќе гори гуми ко што викате, кога имаат печки на природен гас. Охис мислам дека не работи. Е железарите, тие не работат по стандард. Лани истече киселина во вардар од таму. Ама во суштина они ретко и работат.
Грешка сте за Цементара, работат по стандард таму и имаат исти такви фабрики по цел свет. Имаат и онлајн мониторинг и тн. Чисто сумљам дека Титан ќе гори гуми ко што викате, кога имаат печки на природен гас. Охис мислам дека не работи. Е железарите, тие не работат по стандард. Лани истече киселина во вардар од таму. Ама во суштина они ретко и работат.
Грешка сте за Цементара, работат по стандард таму и имаат исти такви фабрики по цел свет. Имаат и онлајн мониторинг и тн. Чисто сумљам дека Титан ќе гори гуми ко што викате, кога имаат печки на природен гас. Охис мислам дека не работи. Е железарите, тие не работат по стандард. Лани истече киселина во вардар од таму. Ама во суштина они ретко и работат.
Моментално сме Лондон 1950, кога се грееле со јаглен во центар на град и не им било јаснo
i vo Skopje seto zatopluvanje bese na KUMUR,ama nemase vakvo zagaduvanj vo 1950-1970g.
SITE ZGRADI IMAA VO PODRUM PECKI ZA PARNO NA KUMUR.Jas rabotev lozac na tie pecki. Tie godini i nemase centralno greenje,koga e vovedeno neznam.A so mazut verojatno e pocnato posle zemjotresot vo novite zgradi.
.
Одма утре сите најбитни крстосници од Ѓорче до Ново Лисиче да се блокираат. Ни болнички возила да не се пропуштаат дур не скокне рејтингот. А во Собрание ќе пазиме да не ги налутиме тоа фашистите од Алијанса.
А има еден интересен момент во анкетава, ем 70% незадоволни од работата на Шилегов, кој меѓу другото повторно ќе биде кандидат за градоначалник на Скопје, ем СДСМ води 4-5% во Скопје...
СДСМ 19%
ДПМНЕ 16%
ЛЕВИЦА 2%
Види ги овие анкети од "независнава" Телма. Левица 2%, СДС најмногу.
После све што направи СДС и пак ако има најголема подршка амерот треба сериозно да размисли да снима документарец за северен фиром со детална анализа од страна на врвни психолози, социолози, а и невропсихијатри. Идна нобелова награда се крие во анализирање на рајата во територијава.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.