- Член од
- 7 декември 2019
- Мислења
- 4.753
- Поени од реакции
- 8.486
Кога јас го изучував СПП, иначе у превод е Сообраќајни правила и прописи, во него пишуваше дека возачот е должен да го управува своето возило, почитувајки ги сообраќајните правила и прописи, на начин да може да се реагира безбедно во сите предвидливи и непредвидливи опасни ситуации.( слободен превод)Sho vikase Cacko: ne e on kriv, tolku mu sece. Sekogas ima nekoj "najpameten" za koj niedno pravilo ne vazi. Uste pa i spomnuva sposobnost a on nesposoben da procita sho pise na znakot![]()
Значи покрај правилата , прописите, ограничувањата има и плус, совест, проценка, анализа.
Реално има делници во градот и приградските реони каде возење под 70 е контрапродуктивно и го гуши сообраќајот. Ама како и во повеќето од земјите и кај нас, ќе се лупне едно општо ограничување, кој ќе се замара со анализи. Плус и добредошло за пунење на буџет.+
За семафорските решенија да не збориме! На делница од 3-4 км имаш семафор кој е сосема неправилно регулиран(кога е вон од употреба нема застои, си врви сообраќајот без проблем, кога е вклучен редови..) после имаш преод од помошно зелено во 2 секунди црвено па зелено, од 11 семафори 9 се со трепкачко зелено на крај, два на средина се оставени така без трепкање. Неразбирливо и за тие што стално го возат уште понеразбирливо за некој кој прв пат би го возел тоа. Цацко е секаде меѓу нас, не е само зад волан!
Последно уредено: