Aj sega vaka, se gleda deka ne si rabotel vo proizvodstvo.
VIVAX e tipičen trgovec so agresiven marketing.
Razmisli kako nekoj koj e trgovec može za potpolno ist proizvod da bide poeftin od ovoj što go proizvel proizvodot i po želba na trgovecot mu stavil ime VIVAX.
Znači VIVAX naračuva po nekoi proizvodni ceni na golemo vo koi sepak proizvoditelot veće si formiral cena koja mora da gi pokrie site troškovi za inputi, rabotna raka, energija, amortizacii na opremata, marketing, administracija, razvoj itn.
Zaklučok e deka mora da e poskap. E sega za da bide konkurenten so cena, a da si zaraboti , a sepak proizvodot da liči na nešto, počnuva da krati, pravi lista na delovi koi će bidat vgradeni vo proizvodot, normalno so pološ kvalitet i pomalku na broj, se dotogaš dodeka ne presmeta dobivka.
Poradi ova ne očekuvaj kvalitet od vakvi firmi, po mene treba da se zaobikoluvaat.
E sega ima trgovski brendovi so ime koi pak naođaat i koristat bezimeni neafirmirani proizvoditeli koi se probivaat na pazarot so kvalitet i niski ceni, no toa e druga prikaska vo koja so klimite VIVAX-ot ne učestvuvaat.