Ако он не работел во производство, јас сум работел и сеуште работам! Ова што ти го филозофираш нема врска ни со производство ни со ништо!
Прво, ако една фирма продава преку рибрендинг, тоа воопшто незначи дека тие производи ќе бидат поскапи или понеквалитетни отколку во директна продажба! Испушташ два важни фактори:
1. Фирмата неможе директно да продава: закони, царини, политики, име на ОЕМот наспрема рибрендот и сл.
2. Економски аспект! Едноставно пресметале дека не им е исплатливо да влезат директно на некој пазар! Значи поефтино и подобро за нив е да најдат друг бренд кој веќе има изградено: увозна, дистрибутивна, продажна, сервисна мрежа... па макар тоа значело и нивните производи да се продаваат под друго име!