Премногу глупости во еден параграф Африм, освен со болдот со кој се согласувам.
Кои изолирања бре црни Африм во школи. Тие во Нико Нестор каде што Македонци се плашат да одат во школо или овие во Тетово
http://vecer.mk/makedonija/srednoshkolcite-makedonci-ja-bojkotiraa-nastavata-vo-tetovo или уште милион други да не ти ги набројувам.
Си влегол синко ти во државна институција во Скопје (можам само да замислам во Тетово како е) во последно време? Ај тркни до државна болница или до МТВ да видиш кој јазик се збори по шалтери по службеници, по доктори, по медицински сестри.
Да, точно, не рачунавме дека ќе имате зголемување на наталитетот од досегашните 1.3 деца по фамилија на 7, тоа тотално took us by surprise.
Исто не рачунавме дека ероинот, курвите, кражбите на коли и црното оружје ќе донесат пари. Дај не изволевај жити 22-ри ноември. Клањај се на Америка и на опортунистичкиот Македонец. Пред се на второво.
Проблемот со албанскиот менталитет го пишував во темата со Чаир. Сега Африм ќе разгледаме кои мерки се можни за превземање затоа што а) Албанците нема мистериозно да исчезнат и б) Вклопување во општеството каде што Љуљзим од Здуње мавта со македонско знаменце и ја пее македонската химна и навива за Македонија на меч против Турција е научна фантастика.
Секако, Мухамед Зекири го прави тоа, ама за политички поени, за македонските либтарди (со какви само швеѓаните можат да се пофалат) како Душан С., Бојан А., Филип Мит. да кажат-Еве зошто не треба да се генерализира.
Албанскиот менталитет на културошкиот Албанец за подрачјето на Косово и Македонија (што не секој етнички Албанец го има но тешкото мнозинството да, види тема Чаир) е еден од ретките во Европа кој што е понецивилизиран и позаостанат од македонскиот. Чак што више мислам дека е и на самото дно без конкуренција. Менталитет каде што групните вредности се племенски, изопачени, неандерталски и облигаторни доколку сакаш да не бидеш изолиран во најмала рака од средината. Токму во тоа едноумие лежи и нивната сила. Видиш, за потпишувањето на платформата и гласањето за јазици нема Дуи, Муи, Дпа, Пдпа-Ндп. На крај идеологијата која е поцврста, поединствена, понеколеблива победува дури и ако е гнасна, назадна и сељачка. Ако повеќето од населението смета дека гомна треба да се јаде за доручек, ќе се изгласа и таков закон. Менталитетот им е тој-овчарски, орковски.
Ако ти земеш една овца ја тргнеш од стадото, и објасниш дека треба да размислува со своја глава го добиваш следниов резултат.
Идентитетот и менталитетот кај Албанецот не можеш да ги измениш затоа што се цврсти и му ја даваат основната смисла за неговото постоење и функционирање во овој свет. Овцата на крај се враќа пак во стадото. Ама ајде малце да размислиме надвор од кутијата. Знаеме дека природниот пат на овцата е кон стадото, но што ако го поделиме стадото на две, односно направиме две стада, кон кое стадо ќе се приклони тогаш овцата? За да се разбереме кон што целам треба малку да влеземе под површината на нештата и да го расклопиме механизмот на албанскиот менталитет-идентитет. Кои се составните компоненти на тој менталитет?
1. Албански наци(онали)зам (во понатамошниот текст албанство)
2. Ислам (Сунитски)
Во главата на културолошкиот Албанец (за просторот Македонија и Косово), тие две работи не само што се поврзани туку се едно и исто, Албанец=муслиман. Слично е и кај Македонците. Кажи им на тие со ВМРО до гроб фаци дека ќерка им ќе се венча со Македонец ќе подмочаат. Кажи им дека зетот се вика Ќенан Мустафоски од Октиси и ќе видиш пресвртница каква што немало од мечот Бремен-Андерлехт од 1993-та.
За жал исламот како најопасната и најзатуцаната (масовна) идеологија во светот е поголемата врзна нишка од тие две компоненти. Работата е загрижувачка, во Сити Мол на пример редновно начекувам бурки (никаби поточно) и оние пантолоните во кои изгледаш како посран носени од бради без мустаќи.
Обидот кој јас го замислувам е да се поделат тие две компоненти етапно, а подоцна истите да се направат спротивни едни на други, то ест прво да се поттикнува албанството а оттикнува исламот, а подоцна да се вметне што е можно поголемо неравенство помеѓу тие две идеологии.
Да одиме со ред.
Јадрената идеја што треба да им се продаде на Албанците е патриотизмот (колку и да изгледа ова парадоксално и чудно), насочен преку историјата. Зошто преку историјата? Две причини. Прво затоа што таму се "корењата на албанството", а кај овчарските меналитети корењата се можеби и најсилниот елемент од системот наречен идентиет. А второ затоа што во минатото лежи клучот на разделувањето помеѓу албанството и исламот. Картата на којашто треба да се игра е поврзаноста на албанството и христијанството, поточно католицизмот. Како да се изведе тоа? Прво би се започнало со една документарна емисија која ќе иде на МТВ 2 и сите други приватни канали локални и национални телевизии и ќе се вика нешто во стилот-Историјата на Албанците во 2-3 па и 4 дела. Во таа емисија ќе се викнат познати и почитувани албански историчари, социолози, куродрапачи, ќе се платат добро од буџетски пари од Министерството за култура наменети за промоција на културата на малцинствата. Во текот на целата емисија непрекинато да се вергла за Албанците и католицизмот, Скендербег дека во најмала рака бил полу-славјанин и неговото преоѓање во ислам па повторно враќање во католицизмот и тоа со тон и нагласок дека тоа било просветлување, излегување од заблудата и враќање кон Вистината. Мајка Тереза на долго и широко, целиот нејзин хуманизам, залагање, како е она лицето на Албанија. Главната точка кога ќе дојде делот на ширењето на исламот меѓу Албанците е да се направат Албанците жртви, со други зборови да се направи да изгледа дека секој што одбивал да се потурчи бил ѕверски мачен, тука со употреба на илустрации со набивање на колови и останати методи. Никако да се спомне дека и за вреќа компири се продавале затоа што кај Бесник предизвикуваш револт ако му го кажеш тоа, а симпатии ако му кажеш дека дедо му за да си ја спаси фамилијата морал да го направи тој избор. Едноставно клетите османлии толку му наштетиле на кутриот албанец што го принудиле да залута од својот корен. Се разбира ова треба да биде изведено умешно, доволно јасно за секој прост зелкар од Кондово да сфати што се работи, но и доволно суптилно да не делува дека сега ги напаѓаме муслиманите, само католиците се заслужни. Целта на емисијата би била да се отворат некои прашања. Барем малку од малку Шпатим да си каже-Абе јас врескам против каури и славомачедонаси ама и моите предци може биле каури или во најмала рака се дружеле со нив против османлиите. Притоа не е битно дали емисијата ќе биде базирана на факти, полуфакти, тотални измислици или сите три, битно е да се постигне намерата.
Следно после ова првично поткрцнување на мразот би било ширење на дупката со дополнителна пропаганда. Се започнува со правење на (не)владини организации и настани од тој калибар.
Посета на главниот албански кардинал во Скопје по повод отворањето на новиот центар за албанската култура и историја, при што ќе ја истакне темелитоста на албанската католичка црква во одржувањето на албанскиот идентитет низ вековите, присуство на сите телевизии и медиуми, ударно на сите вести. Тој центар ќе си има фесјбук страна, брошури, памфлети, центар за едукација, трибини, говори од познати гости во главном не муслимани и ќе се зборува истото како што и во емисијата. Семинари за соработка помеѓу центарот и македонските граѓани, размена на играорци, екскурзии, посета на албански и историски католички (и чат-пат за неочигледност муслимански) албански локалитети, пораки за мирови на албански, македонски, ромски и останати настани и (несечени) курови во ладна вода. Од една страна јавно ставаш нагласок дека еве, се работи на угодување на албанските граѓани и јакненење на албанството, а од друга се поткопува алкаедаштвото. Иако ништо посебно како вест, сето тоа треба да биде медиумски форсирано како што беше (небитната) Левица на претходните избори.
Откако ќе се постави на лице силна албанско-промоторска, а позадински католичка-пропагандна механизација на ред е да се пробие денешната претежно млада популација и да се удри на затуцаните вредности. Искуството покажува дека најбитен фактор тука се жените, тие се обично пофлексибилни од двата родители (ако ќерка им има каур дечко рецимо), а и во главно се полиберални, сакаат да врткаат, трткаат, да денсаат во диско и да ги пробиваат нормите наметнати од патријархатот воглавно против нив како пол. Плус во конзервативни средини со недостаток на секс тие се носители на истиот па мажите гравитираат по нивните постапки и стајлинзи. Сетете се само на Македонија во 90-тите и како за цицка да ја фатиш беше доживљај и колку машките мораа да се мачат за да дојдат до пиче и ќе ви биде се јасно. Тука исто трендовите треба да се искористат во општополезно добро.
Сите можни албански певаљки со цицките надвор да бидат викани во Скопје. Колку поголи толку почесто. На телевизиите нон-стоп да се вртат нивните спотови, модни и животни стилови и избори. Да се викаат во емисии сите тие старлети каде што ќе одговаат на унакрсни прашања кои ќе бидат од типот на како е чувството да се биде толку секси по што веднаш следи прашањето колкава е гордоста да се биде Албанка или уште поарно и двете заедно, како е да се биде горда и секси Албанка. Декадентни емисии полни со хедонизам, сексови, луди забави и уживања максимално во животот под итно да се преведат на албански и без престан да циркулират по каналите. Сексот и Градот, Очајни Домаќинки, Џерси Шорови се од тој тип на ангро и во тони.
Најмување на популарни албански социјални ѕвезди, нешто како тетовските Ина Многуфина, Василиј, Лешоски. Статуси-вчера бев на забава со флаша виски во позадина, слики од нејзините депилирани нозе на плажа со статус-Лабаво со другарите Трајче, Марија, Теута (мешан етнички состав) си грмиме во Саранда, љубоморне душе могу да га пуше, при што Трајче и лежи на коленото. Следна недела слика од Јован Бигорски и статус-Прекрасен ден, прекрасен објект и природа исто со Трајче, Марија и Теута. Само толку да има во статусот. Ненасилно, ненаметливо и неапла пораката е јасна-Кул сме, мешано етнички сме, одиме и посетуваме и македонски споменици и објекти и тоа е кул. Се е кул.
http://southpark.cc.com/clips/151967/mixed-morals
Ако веќе сакаат да останат прости и плитки барем идоли нека им бидат Ким Кардашијан, Ера Иштрефи, Леонора Јакупи и Ники Минаж отколку Ал Багдади, Ердоган и тие имамите што ги споделуваат на фејсбук со порака-Free Palestine.
Сублиминално да се бомбардира пораката дека е кул да уживаш, да пиеш алкохол, да си опната у деколте и пантолони кај што ќе ти се оцртава г'зот, да имаш дечко искулиран (а што не и дечко Македонец они и така се покул и полабави со девојките).
Паралелно со тоа треба да се почне со лов на бради, нечујно, тивко и најбитно од се симултантно. На исти ден гостува Шкодран Толај со мега концерт во Тетово, баш таа вечер рација во се што примило пари од Блиски Исток претходните 6 месеци. За првото масовна медиумска покриеност, сите Албанци разиграни на нозе на фантастичниот концерт, за второто штама, два реда само, уапсени криминални структури (нигде Албанци, нигде ислам).
На Гента Исмаили и се прави хит каде што се пее за Албанците и ќе биде општ хит, ама на промоцијата на албумот во ноќен клуб Proud Shqiptar да се прска шампањско да има опасни танчерки и музика до даска, сите битни Албански фацки ќе бидат таму, ќе пијат ќе се муваат и ќе уживаат во песните каде што се опеваат Албанците. А утредента нов ден, истите фацки се во некој клуб во Струмица на покана на некој локален шериф на Зајко каде што Албанки тресат газови и се муваат со наши струмички деца.
Што е поентата? Поентата е да се створи слика дека албанството од една страна и исламот, кауроомразата и недружењето со Македонци и немуслимани од друга, не само што не се врзани туку напротив, сите кул, ин, фенси шќиптари низ историјата и сегашноста биле и се или католици или не му ја мислат многу-многу на исламот и си уживаат во животот максимално без да врзуваат марами, ставаат кечиња или да се клањаат како оние гнасите од Блискиот Исток. Ние отсекогаш сме биле европејци и антички Илири со католички идентиет а исламот е само една болна точка од старите денови што треба да ја оставиме зад себе.
Или што би рекол тренутачниот премиер на Косово
Доколку би успеале овие методи и се постигне замислата, тоа не значи дека нивните барања ќе престанат, но во такви услови барем имаме работа со еден друг народ од кој нема агресија и закана. Или еве со пример. Да речеме ако Власите утре побараат двојазичност на Крушево, дали ќе има толкава жестока реакција? Или кога влавот Хари Костов стана премиер дали имаше бурни реакции? Не, нели? Зошто? Затоа што кога ќе се спомне Влав, на просечниот Македонец прво што му поминува низ глава (после скржавост
) се Питу Гули (во химна), Никола Карев (во сите учебници), Тоше Проески (миленик на сите генерации). Тој народ секогаш бил тука со Македонците, врзан и историски и меѓучовечки и секако. Тоше е обожаван на семакедонско ниво, на некој ќе му беше гајле ако издадеше албум на влашки? Утре ќе му биде на некој гајле ако Артим Шаќири стане селектор на фудбалска репрезентација? Да, ама Шаќири не е од таквите. Што е тоа таквите?
И доаѓаме до финалето. Перцепцијата. Воопшто непристрасно кажувам дека Македонците се полиберален народ и немаат проблем со никој се додека тој не е закана по нив, за разлика од орките. Затоа во главата на повеќето Македонци (мајселф инклудед) постојат Албанци и постојат ш(ќ)иптари. Првото е етникум, националност, како милувате, второто е ментален склоп. Многу Албанци посебно новонастанатата квазиинтелектуална фракција (новинари, актери, Висари Вишки, Амон Сраовци итн) се лутат на оваа квалификација и ја сметаат за навредлива. Навредата може да биде земена, не дадена, но ајде настрана да го тргнеме тоа, навредата не ја прави таа поделба неточна, напротив и те како е точна. Сите знаеме по некој Албанец за кој викаме дека не е како оние (другите, мнозинството, стереотипните, типичните, средностатистичките). Жалното е што токму тие се вистинското малцинство во државата. Оние другите се мнозинството. Македонците немаат проблем со Албанците како етникум туку како ментален склоп, многу пред Албанците да се фалат дека демек напреднале што гласале за Македонска партија, Македонците гласаа за Имер Селмани кога се правеше дека е Албанец а не шќиптар, за на крај да излезе последното. Целта во општеството е да имаме повеќе Арбени Шаќириовци (какви-такви пак се ок) отколку Зијадини Селовци. За тоа требаат мерки и потези како горните кои моменталниот тиквар струмички, а да не дискриминираме и тие пред него нема и не би ги превзеле. Со повеќе Албанци, а помалце шќиптари, се помалку битни ќе бидат прашањата како двојазичноста, општинско-територијалната поделба и останати курчеви карики. Тоа е единствениот ненасилен, пацифистички начин на кој можам да се сетам во моментов, Африме мој.
Ај сега тркни до темата за Чаир и погоди во која од трите категории си ти. Ќе погодиш?
More this
and this
Less this
Inshallah.