- Член од
- 25 ноември 2013
- Мислења
- 1.681
- Поени од реакции
- 1.538
Cajkan e za toa prasuvaKoИ кучиња?![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забелешка: This feature may not be available in some browsers.
Cajkan e za toa prasuvaKoИ кучиња?![]()

Знам, само сакам да му укажам дека не се пишува коJ туку со И на крајот = коИ.Cajkan e za toa prasuva![]()


За кочницата да го дополнам @TrendS: никако кочење во кривина, ако си брз намалувај пред да влезеш во кривината.
На мостови/пропусти секогаш внимавај и влегувај побавно, бидејќи во: зима, рана пролет, доцна есен и кога не е замрзнато на другите места ваму може да биде (често се влажни, плус струењето на воздухот под нив ги прави поладни и замрзнуваат).
На почеток не се сили на брзина, барем не првите 7-8 000км, гледај да си 10-20км под дозволеното.
Ако е возилото задна влеча внимавај на кривини, може да те исфрли многу лесно затоа што најчесто моторот е напред и таквите се лесни позади.
Внимавај премногу на возила со приколка, често може да не го приметиш трепкачот ако тргнат да вртат, или пак истите да не те приметат тебе кога се разминувате и да направите белја.
Ако има снег не гази полна гас за да шлајфуваш затоа што ќе излеташ или ќе заглавиш.
Не верувај на кочниците, и секогаш држи растојание во зависност од брзината. Грубо на 50км на час ти требаат 40тина метри за да застанеш целосно, на 100ка речиси 100 метри (ова се теоретски вредности, секоја нерамнина на пат, камчиња, песок, гранулација, неисправност на систем за кочење, шара на гуми - влијаат на овие бројки).
Има уште многу работи, ама ќе ги учиш со тек на време, со среќа и безбедноста пред се!

Пази не правиме муабет на темава за Иџе, Шумахер, Баричело, Хамилтон...правиме муабет за почетник кој веројатно уште меша прва со трета брзина.Kochenjeto vo krivina so nezno trotlanje na noznata kochnica ne samo shto e 100% bezbedno, tuku i pomaga pri re-balansiranje na voziloto izednachuvajki ja distribucijata na tezina posle vrvot na krivinata.
Kaj kola so preden pogon ova dodava plus 10-15% povekje brzina niz celata krivina.
Kaj kola so zaden pogon ili awd:
Прегледај го приврзокот 293976
Знам, само сакам да му укажам дека не се пишува коJ туку со И на крајот = коИ.
Cajkan e
сега после години возење на истите кривини со 120 сум влевал со Ауди 6ка, што секако е неодговорно и ризично.Абе ок ама може некоја карпа и во Вардар да те спуштиСкопје- Велес да не е патарината јас со Пежо Партнер под 120 на саат не би спуштил, не па со Ауди!

Абе ок ама може некоја карпа и во Вардар да те спушти![]()
Пази, на кривините пред Велес е дозволено 70 и често дремат џандари со радар, ќе ти ја земат возачката за толкава разлика.Скопје- Велес да не е патарината јас со Пежо Партнер под 120 на саат не би спуштил, не па со Ауди!

Муабетот беше колку дозволува патот безбедно и брзо да се извози таа делница.Пази, на кривините пред Велес е дозволено 70 и често дремат џандари со радар, ќе ти ја земат возачката за толкава разлика.
Да не те тераат да преполагаш и после како "почетник" и ти да отвораш тема тука![]()
ама или имале веќе пациент или со нешто биле зафатени.