Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
24 април 2010
Мислења
1.251
Поени од реакции
1.756
Sekako deka "novite policajci" se vinovni sto ne gi registrirate kolite :toe:
 
Член од
12 јули 2011
Мислења
869
Поени од реакции
424
Денес кога возев оддеднаш ми светна ламбичка да се провери ESP и плус светна ламбичка дека електронската паркинг кочница не е во ред. Потоа се осети дека воланот не се враќа на место сам после "фаќањето" на кривината. Секако ќе ја носам колата на сервис. Само се прашувам што е проблемот? Дали поради електронската паркинг кочница сам се исклучил ESP или и тоа е отидено јабана? Можеби сосе сервото? :cautious:
Истово ми се случи пред 2 години на ново Ауди А3 , заглавив во еден снег и абс сензорот од предното лево тркало се беше одштекал / испаднал и сите можни системи ( абс , есп , рачна , хил асист , серво ) се исклучија бидејќи сите тие сензори да биле врзани заедно , ваљда на ист модул што знам . Од памет ме извади , помислив го заебав сервото , ама ете што беше проблемот ... Значи само дијагностика ќе каже ...
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.703
Поени од реакции
42.288
една кола не можете на време да регистрирате, шта реци коју поруку послати.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.274
Поени од реакции
15.396
при истечена регистрација најголем проблем е осигурувањето на колата. џабе е и да не те казни полицијата, ако удриш некого, од џеб ја плаќаш штетата

затоа нема ни ден фора при истечена

од тој страв да не плаќам туѓа кола, секогаш редовно ја регистрирам...батали казни...
 
Член од
28 март 2015
Мислења
5.428
Поени од реакции
11.338
Каде би можел да однесам цитроен да го проверат пред купување? Освен Автонова има некој друг сервис за цитроен кој би можел да го проверат на компјутер и подетално?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.132
Auto Mazak, Cilaz...
Автоматски споено мислење:

при истечена регистрација најголем проблем е осигурувањето на колата. џабе е и да не те казни полицијата, ако удриш некого, од џеб ја плаќаш штетата

затоа нема ни ден фора при истечена

од тој страв да не плаќам туѓа кола, секогаш редовно ја регистрирам...батали казни...

Абе друже изгледа јас и ти сме наивни шо ги регистрираме колите навреме...глеам во Прилеп и Битола од селата ни 50 % од колите не се регистрани. На познаник му ја удрија колата во едно село во 2015, уште чека да земе пари за оштета...селанецов вика абе јас ќе ти платам, кога ќе имам. сеа немам...и така до бескрај. :pos:


Инаку денес кога има коли на кој фар кошта по 2000 евра...размислете добро пред да седнете да возите нерегистрана кола...цел живот нема да може да се оддолжите особено па уште ако има и повредени.
 
Последно уредено:
D

Deleted member 95595

Гостин
Здраво на сите. Ве молам, дали знсе некој што се тоа "клапни" кои се поврзани со греењето во колата? Имам Голф 5,и немам греење во колата, кога ќе е загреана на пример, ќе уклучам на најжешко да уклучам и пример низ отворот што е лево кај возачот, до прозорот дува топличко, и како одиш надесно на отвороте се поладно и поладно дува, како воопшто да нема греење колата.

Исто така, кога ќе дадам обичен контакт на колава, позади отворите на средина што се, се слуша постојано некое крцкање, некое електромотрче како да пробува самото да се подеси во некоја позиција и цело време така, како да не може автоматски да се подеси. Ми рекоа дека некои клапни најверојатно биле расипани, ама не можам никако да најдам на интернет како изгледаат тие клапни или слично за да пробам да дознаам шо цена се или воопшто како изгледаат.
Вала ви однапред.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Здраво на сите. Ве молам, дали знсе некој што се тоа "клапни" кои се поврзани со греењето во колата? Имам Голф 5,и немам греење во колата, кога ќе е загреана на пример, ќе уклучам на најжешко да уклучам и пример низ отворот што е лево кај возачот, до прозорот дува топличко, и како одиш надесно на отвороте се поладно и поладно дува, како воопшто да нема греење колата.

Исто така, кога ќе дадам обичен контакт на колава, позади отворите на средина што се, се слуша постојано некое крцкање, некое електромотрче како да пробува самото да се подеси во некоја позиција и цело време така, како да не може автоматски да се подеси. Ми рекоа дека некои клапни најверојатно биле расипани, ама не можам никако да најдам на интернет како изгледаат тие клапни или слично за да пробам да дознаам шо цена се или воопшто како изгледаат.
Вала ви однапред.
Klapnite se valjda 'heater flaps' na angliski. Mozes mnogu polesno da najdes info na angliski. Eve opcija za resetiranje u slucaj da e zaglaveno nesto. Inace ke imas motorce i klapna, u tvojot slucaj mozda e zaglavena na zatvoreno i za toa ne duva toplo. Najverojatno motorceto e problemot a ne samata klapna. Kaj povekjeto koli treba cela sal tabla da se vadi za da smenis pogotovo ako ne vozackata strana.

https://www.youtube.com/watch?v=h9lqvjg8wOY

Na ova video na 2:43min ja pokazuva klapnata(bar mislam taka e na mk, ne gi znam mnogu delovite na mk kako se vikaat).

 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.274
Поени од реакции
15.396
Здраво на сите. Ве молам, дали знсе некој што се тоа "клапни" кои се поврзани со греењето во колата? Имам Голф 5,и немам греење во колата, кога ќе е загреана на пример, ќе уклучам на најжешко да уклучам и пример низ отворот што е лево кај возачот, до прозорот дува топличко, и како одиш надесно на отвороте се поладно и поладно дува, како воопшто да нема греење колата.

Исто така, кога ќе дадам обичен контакт на колава, позади отворите на средина што се, се слуша постојано некое крцкање, некое електромотрче како да пробува самото да се подеси во некоја позиција и цело време така, како да не може автоматски да се подеси. Ми рекоа дека некои клапни најверојатно биле расипани, ама не можам никако да најдам на интернет како изгледаат тие клапни или слично за да пробам да дознаам шо цена се или воопшто како изгледаат.
Вала ви однапред.
Клапните кај WV групацијата се направени од сунѓерест материјал, а индиција дека тие се проблемот е ако си осетил дека од отворите излегуваат ситни црни честици...како саѓи.

Ако се клапните проблем, лошата вест е ако сакаш да ги промениш, мора да ја извадиш конзолата комплет...или нардоно кажано све што гледаш пред тебе све до преградниот лим со моторот. Волан, километража...пластиките...све надвор

најдобар начин за репарирање е да се обложат повторно, најчесто се прави со ,,скај,, или вештачка кожа. Се вадат клапните и се носат кај мајстори кои работат со тие работи(на пример тие што тапацираат стари каучи)
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.274
Поени од реакции
15.396
ова е вероватно вентил а не клапна....

едит:

на интернет го пишува како ,,флап,, ...значи е некоја клапна, но не е од тие што јас пишував за довод и развод на воздух
 
Последно уредено:
Член од
11 април 2018
Мислења
208
Поени од реакции
61
Совет за менување на моторно масло за Корса Д 1.3 цдти, препорака за квалитет од искусни корисници?
Што мислите за Mobil?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom