Камиони

  • Креатор на темата Креатор на темата Mandrak
  • Време на започнување Време на започнување
Potpolno se soglasuvam so ovoj komentar...inace tatko mi e iskusen sofer veke 20 godini se zanimava so transport za zapadna evropa.....skaniata e kruta no ima najdobar prenos vo odnos na site kamioni.....vozese pred nekolku godini scania l124 so 400 KS euro 2 motor a podocna DAF 430 so XXL kabina......vo sporedba so scaniata za vlecenje DAF-ot nemase sansi iako ima 30 KS poveke...a so se odnesuva za servisnite intervali kaj scaniata kolku sto pisuva u katalog na kolku km da se smeni delot na tolku i treba da se smeni....porano nema sansi da crkne....ali zatoa DAF-ot e mnogu pomek odnosno ima poveke jastuci na kabina so sto go pravi poudoben za vozacot

конечно некој со исто мислење како моето...дафот и по дупки нелупа, не тропа...а сканијата мислиш ке испаднеш низ прозор...али сканијата кога ке даеш гас откорнува...а дафот и останатите се потромави... истава споредба со коли Ламбурџини и обичен Голф... хехехе...а за идење, сите идат 88/90...зависи на колку се блокорани...али има шоферски финти и камионот може да иде над 160км/ф...
 
Тјунинг

Гледам дека има многу љубители на СКАНИА па ајде да ги почестам со некоја сликичка :).
Сликите ги снимив пред некој ден во едно предградие на Парис.
Одиме по ред, каков тјунинг може да се направи од СКАНИА?
Овој тјунинг е еден од најдобрите што сум ги видел?

dscn0925g.jpg


dscn0927d.jpg


dscn0928z.jpg


dscn0929s.jpg


dscn0930e.jpg


dscn0932n.jpg
 
mislam deka skandinavcite pravat najdobar tuning na kamioni imam eden finski vesnik mi go ima doneseno eden kamiondjija poln so tjunirani kamioni i imam zabelezeno deka tamu se koristat kamioni so 3 oski pretezno a kaj nas poretko se gledat scanii so 3 oski
 
сканијата не ме бендисва многу, крута е, али како ја прима гаста....нз оти али акторсот ме бендисва најпоке, кај еден другар имав појдено, си купија 460 коња, 2003 година, кабината пливаше, а и добар се покажа, убо примаше гас.....и волвото е супер, имам влезено во волво 420 2003 година автоматик, ме бендиса то што кабината на дупки, пливаше, комфорт 99%, ама не ме бендиса дека автоматик, и не се забележваше многу примањето на гаста, но сепак брз, за 15-17 секунди ги наби 90 км/h....али сепак според мене Actros rules The truck World :D:D:vozbud:

PS: во секаков камион имам влезено, и тест вожња видено, само сум немал прилика да видам ивеко....:/
 
сканијата не ме бендисва многу, крута е, али како ја прима гаста....нз оти али акторсот ме бендисва најпоке, кај еден другар имав појдено, си купија 460 коња, 2003 година, кабината пливаше, а и добар се покажа, убо примаше гас.....и волвото е супер, имам влезено во волво 420 2003 година автоматик, ме бендиса то што кабината на дупки, пливаше, комфорт 99%, ама не ме бендиса дека автоматик, и не се забележваше многу примањето на гаста, но сепак брз, за 15-17 секунди ги наби 90 км/h....али сепак според мене Actros rules The truck World :D:D:vozbud:

PS: во секаков камион имам влезено, и тест вожња видено, само сум немал прилика да видам ивеко....:/


тоа си е твое мислење.
-според мене актросите исто како и мановите на старт ми се многу тромави
ивекото е меко за возење и удобно, а нема многу простор во кабина (зборам за Ивеко Стралис Active Space3)
 
тоа си е твое мислење.
-според мене актросите исто како и мановите на старт ми се многу тромави
ивекото е меко за возење и удобно, а нема многу простор во кабина (зборам за Ивеко Стралис Active Space3)
Стралисот има најдолга шасија од сите камиони и затоа и нема толку вибрации како кај Сканијата која шета по патот, стабилност никаква во кривина додека Ивекото добро лежи во кривина и што се вика можам да го оставам воланот и да си пијам кафе без да се плашам дека ќе изгуби правец!
 
абе ако не беа дрвата камионот ќе беше подоле, и тоа на кров превртен:pos2::pos2:
 
Еееееј сликата :nesvest:

Не ја гледам прв пат на темава ама сега се сетив на нешто:icon_eek:
Кратко откога ја купивме Махиндрата заминавме на Кожуф на прва вожња, уште возевме со бензинецот :) Јас, тато, мама, сестрата, братучед, баба и дедо бевме сите заедно! Патот го имам спомнато дека е никаков (најблаго кажано) и баш тогаш ни се погоди да има превртено камион со дрва баш како на сликата! Враќање назад не доаѓаше во предвид и единствениот начин беше преку долот, буквално провалија надоле и тешко за излегување нагоре... Ни две ни три, прва редукована и правец надоле со 5 души внатре. „Нови гуми“ (оригиналните од Индија, 1970 година) абе камења врлаше позади и излеговме од прв обид. Сега кога поминуваме од истото место уште не ми е јасно како сме се осмелиле да поминеме од таму... Оттогаш сигурно има 10-11 години
 
Fap-13...едноставно камиониве се престари и маста им е извадена...Ама Македончето ќе го вози додека потполно не се распадне...
 
Fap-13...едноставно камиониве се престари и маста им е извадена...Ама Македончето ќе го вози додека потполно не се распадне...


Да видиш само по какви патишта ги возат, товарени по 18-20 кубика дрва. Ако ми се укаже прилика ќе направам некое видео во склоп со овие оффроудот со Махиндрата.

Затоа што темата е сепак за камиони и веќе спомнав лоши патишта, овие Фаповите, Јелчовите и Камазите не знам што душа имаа. Речиси сите ги гледаат кога се веќе во градот, но да ги видите како влечат во планина... Да може некој да ги види на какви места ги качуваат (угорници) нема да верува. Не ми е јасно како го издржуваат сет тој товар, надворешната температура, и на крај треба уствари да закочиш со чудото. Зборуваме за возила постари од 20-25 години. Секоја чест и на шоферите кои ги возат!
 
знаете што е тоа контејнер (или контењер)??? а знаете како се товара???:vozbud: е,со таа машина...каков само звик вади....

Photo-0278.jpg
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom