Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
Bas boldiranoto ispadna. Skinata sajla, ja zamenile deneska. Vlecenje do servis i menuvanje sajla 1000den.


Друже малку чудно ми испадна кога рече ламелата...обично на франциските возила бар од тоа време, основните работи од преносот како ламела, мењач, зглобови и полуосовини се скоро вечни ако колата ја возиш нормално без шлајфки и сл.


Поголеми шанси имаше за сајлата него ламелата да појде.
Автоматски споено мислење:

koga sme vekje kaj pezo...mislenje za 308 2013+ konkretno za 1.6 bluehdi 120ks ?

Течноста е евтина сега и литар трае околу 5000 км (зависи од возење во град или на отворено) ама на времето беше поскапа и многу правеа софтверски исклучување на овој систем. Некој од овие исклучувања се ептен аматерски направени, и можно е последици да има моторот од тоа. Така да земај само ако системот му стои и си работи нормално.

Инаку моторот е погоден, само сепак треба да пазиш да не земеш некој неодржуван примерок кој има 400 000 км поминато.
 
Последно уредено:
Blue ќе зеза и ќе треба да најдеш саглам сервис да го изгаси ... некоја течност што му помага на дпф-от за помалце издувни гасови
Како и да е другото дизни провери замаец и целосна состојба во сервис
A so isklucuvanje egr dpf ke ja resi rabotata?
 
Друже малку чудно ми испадна кога рече ламелата...обично на франциските возила бар од тоа време, основните работи од преносот како ламела, мењач, зглобови и полуосовини се скоро вечни ако колата ја возиш нормално без шлајфки и сл.


Поголеми шанси имаше за сајлата него ламелата да појде.
Автоматски споено мислење:



Течноста е евтина сега и литар трае околу 5000 км (зависи од возење во град или на отворено) ама на времето беше поскапа и многу правеа софтверски исклучување на овој систем. Некој од овие исклучувања се ептен аматерски направени, и можно е последици да има моторот од тоа. Така да земај само ако системот му стои и си работи нормално.

Инаку моторот е погоден, само сепак треба да пазиш да не земеш некој неодржуван примерок кој има 400 000 км поминато.
Ja se spremav za najlosoto scenario iako mi bese cudno naednas da otkaze. Ne znam kako e vozena prethodno ali se glea deka e odrzavana. Inace fer i dobar mehanicar nacekale, duri i skinata sajla ja stavil nazad u kola za da vidat mojte deka stvarno e skinata.
 
Zdravo
Bi sakal da ve prasam
Imam toyota corolla 2014 sedan 1.4 d4d koga ja zapalam i e vo ler ima nekoj zvuk a koga go stisnam kumplugot se gubi zvukot. A mi se cini deka i nekade nad 110 kako pak da slusam nekoj zvuk
 
Zdravo
Bi sakal da ve prasam
Imam toyota corolla 2014 sedan 1.4 d4d koga ja zapalam i e vo ler ima nekoj zvuk a koga go stisnam kumplugot se gubi zvukot. A mi se cini deka i nekade nad 110 kako pak da slusam nekoj zvuk
Така знае да прави....друг лагер....од кумплунг сетот (ламела, потисна и друг лагер).
Колата во лер....стоиш во место....стискаш кумлунг....тишина....пушташ папуча....гребка, зуи, тропка.
 
Последно уредено:
Да...личи на друк лагер...но се менува целиот сет кога веќе се вади мењачот

ПС.пред 30 и нешто години...ова се решавеше со вадење на мењачот, потопување на друк лагерот во товатна маст, и загревање на маста за да влези во лагерот. Така држеше ,,некое време,,
 
Може некој да каже што точно се мењава на голем сервис?
 
Се менува ребраст, затегачи за него, и пумпата за вода...пожелно и антифриз (секако стариот треба да се испушти кога пумпата се менува) како и ПК каиш и затегачи за него.


Ова е главно, е сега на пример ако имаш и нешто друго, на пример ако тече од семерингот на брегаста или радилица, паметно е во големиот сервис и тие да се сменат зошто секако за да се менуваат треба ребрастиот да се вади.
 
Може некој да каже што точно се мењава на голем сервис?
каишите, најбитна е водената пумпа како и затегачите на ребрастиот. нормално масло и филтри
 
Така знае да прави....друг лагер....од кумплунг сетот (ламела, потисна и друг лагер).
Колата во лер....стоиш во место....стискаш кумлунг....тишина....пушташ папуча....гребка, зуи, тропка.
Treba da se menuva vednas ili ne e moralno da ne napravi nekoja druga steta
 
Treba da se menuva vednas ili ne e moralno da ne napravi nekoja druga steta
Ако е друк лагер......кај мене на претходната кола така тропкаше.....поминав 20.000км без проблем и после ја продадов.....не може да направи друга штета и така кога ќе се мења ќе мењаш......цел сет.
Но сепак за сигурно, оди на мајстор.....нека види......вака само нагаѓаме.
 
Ja se spremav za najlosoto scenario iako mi bese cudno naednas da otkaze. Ne znam kako e vozena prethodno ali se glea deka e odrzavana. Inace fer i dobar mehanicar nacekale, duri i skinata sajla ja stavil nazad u kola za da vidat mojte deka stvarno e skinata.
пушти ми телефонче од мајсторот ако не ти е проблем. фала ти
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom