Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.131
Bas boldiranoto ispadna. Skinata sajla, ja zamenile deneska. Vlecenje do servis i menuvanje sajla 1000den.

Друже малку чудно ми испадна кога рече ламелата...обично на франциските возила бар од тоа време, основните работи од преносот како ламела, мењач, зглобови и полуосовини се скоро вечни ако колата ја возиш нормално без шлајфки и сл.


Поголеми шанси имаше за сајлата него ламелата да појде.
Автоматски споено мислење:

koga sme vekje kaj pezo...mislenje za 308 2013+ konkretno za 1.6 bluehdi 120ks ?
Течноста е евтина сега и литар трае околу 5000 км (зависи од возење во град или на отворено) ама на времето беше поскапа и многу правеа софтверски исклучување на овој систем. Некој од овие исклучувања се ептен аматерски направени, и можно е последици да има моторот од тоа. Така да земај само ако системот му стои и си работи нормално.

Инаку моторот е погоден, само сепак треба да пазиш да не земеш некој неодржуван примерок кој има 400 000 км поминато.
 
Последно уредено:
Член од
27 мај 2016
Мислења
365
Поени од реакции
144
Blue ќе зеза и ќе треба да најдеш саглам сервис да го изгаси ... некоја течност што му помага на дпф-от за помалце издувни гасови
Како и да е другото дизни провери замаец и целосна состојба во сервис
A so isklucuvanje egr dpf ke ja resi rabotata?
 

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
7.099
Поени од реакции
1.885
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Друже малку чудно ми испадна кога рече ламелата...обично на франциските возила бар од тоа време, основните работи од преносот како ламела, мењач, зглобови и полуосовини се скоро вечни ако колата ја возиш нормално без шлајфки и сл.


Поголеми шанси имаше за сајлата него ламелата да појде.
Автоматски споено мислење:



Течноста е евтина сега и литар трае околу 5000 км (зависи од возење во град или на отворено) ама на времето беше поскапа и многу правеа софтверски исклучување на овој систем. Некој од овие исклучувања се ептен аматерски направени, и можно е последици да има моторот од тоа. Така да земај само ако системот му стои и си работи нормално.

Инаку моторот е погоден, само сепак треба да пазиш да не земеш некој неодржуван примерок кој има 400 000 км поминато.
Ja se spremav za najlosoto scenario iako mi bese cudno naednas da otkaze. Ne znam kako e vozena prethodno ali se glea deka e odrzavana. Inace fer i dobar mehanicar nacekale, duri i skinata sajla ja stavil nazad u kola za da vidat mojte deka stvarno e skinata.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.131
Фер механичар ретко се најдува во МК...дали 20 % се такви хаха
 
Член од
14 август 2020
Мислења
13
Поени од реакции
1
Zdravo
Bi sakal da ve prasam
Imam toyota corolla 2014 sedan 1.4 d4d koga ja zapalam i e vo ler ima nekoj zvuk a koga go stisnam kumplugot se gubi zvukot. A mi se cini deka i nekade nad 110 kako pak da slusam nekoj zvuk
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
4.419
Поени од реакции
30.015
Zdravo
Bi sakal da ve prasam
Imam toyota corolla 2014 sedan 1.4 d4d koga ja zapalam i e vo ler ima nekoj zvuk a koga go stisnam kumplugot se gubi zvukot. A mi se cini deka i nekade nad 110 kako pak da slusam nekoj zvuk
Така знае да прави....друг лагер....од кумплунг сетот (ламела, потисна и друг лагер).
Колата во лер....стоиш во место....стискаш кумлунг....тишина....пушташ папуча....гребка, зуи, тропка.
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.273
Поени од реакции
15.396
Да...личи на друк лагер...но се менува целиот сет кога веќе се вади мењачот

ПС.пред 30 и нешто години...ова се решавеше со вадење на мењачот, потопување на друк лагерот во товатна маст, и загревање на маста за да влези во лагерот. Така држеше ,,некое време,,
 
Член од
17 март 2017
Мислења
319
Поени од реакции
515
Може некој да каже што точно се мењава на голем сервис?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.612
Поени од реакции
2.131
Се менува ребраст, затегачи за него, и пумпата за вода...пожелно и антифриз (секако стариот треба да се испушти кога пумпата се менува) како и ПК каиш и затегачи за него.


Ова е главно, е сега на пример ако имаш и нешто друго, на пример ако тече од семерингот на брегаста или радилица, паметно е во големиот сервис и тие да се сменат зошто секако за да се менуваат треба ребрастиот да се вади.
 
Член од
14 август 2020
Мислења
13
Поени од реакции
1
Така знае да прави....друг лагер....од кумплунг сетот (ламела, потисна и друг лагер).
Колата во лер....стоиш во место....стискаш кумлунг....тишина....пушташ папуча....гребка, зуи, тропка.
Treba da se menuva vednas ili ne e moralno da ne napravi nekoja druga steta
 

TrendS

Work Smart, Not Hard
Член од
14 декември 2018
Мислења
4.419
Поени од реакции
30.015
Treba da se menuva vednas ili ne e moralno da ne napravi nekoja druga steta
Ако е друк лагер......кај мене на претходната кола така тропкаше.....поминав 20.000км без проблем и после ја продадов.....не може да направи друга штета и така кога ќе се мења ќе мењаш......цел сет.
Но сепак за сигурно, оди на мајстор.....нека види......вака само нагаѓаме.
 
Член од
29 септември 2015
Мислења
252
Поени од реакции
333
Ja se spremav za najlosoto scenario iako mi bese cudno naednas da otkaze. Ne znam kako e vozena prethodno ali se glea deka e odrzavana. Inace fer i dobar mehanicar nacekale, duri i skinata sajla ja stavil nazad u kola za da vidat mojte deka stvarno e skinata.
пушти ми телефонче од мајсторот ако не ти е проблем. фала ти
 

Kajgana Shop

На врв Bottom