Првин да расчистиме некои работи кој те малтретирал, па потоа ќе одиме понатаму...
Сум зборел за ова прашање доста и не би требало пак да се навраќам.
Суштината е во твојот менталитет. Кај тебе е грешката.
Ти не можеш да сфатиш зашто и како некој би се бунел за нанесена неправда, ако него лично не го засега. Ако нему лично не му е нанесена. Затоа бараш други причини. Гарант го тепале Албанци, чим се буни. Не е нормално каур да се буни за неправда нанесена на други каури и тн.
Погледни ја поголемата слика.
На пример, јас се бунам за каурските гробишта и цркви кои континуирано ги сквернавите во Тетово, затоа што сочуствувам со тие луѓе и знам дека еден ден може и мене истото да ми го направите, затскриени и заштитени од корупцијата на власт, како што обично бива.
Еве друг пример. Пуно бара слобода за убијците на каурчиња, иако тие не ги чистеле каурите кај него у Куманово, туку во скопско. Но, Пуно води грижа за општото добро на Албанците и знае дека ако денес ги ослободат мачениците на верата у скопско, можеби утре кога такви ќе се појават на некој каурски празник у Куманово да чистат, исто така ќе бидат ослободени. Знаејќи ја таа пракса на двојни аршини и неказнивост по етнички клуч, повеќе шанси има, во иднина некои повторно тоа да го сторат.
Инаку, како што веќе реков - сум зборувал доста за ова, моите интерфернции во животот со Албанци биле позитивни, од моја страна (а не сум налетал на претерано негативно однесување и од нивна кон мене) и сум направил за Албанците и за соживотот многу повеќе отколку било кој може и да претпостави тука, за што сум добил вечно пријателство од некои (кое не сум го тестирал).
Но, тоа беа други времиња, кога бев со други ставови. Времиња кога Албанците ги замислував како некакви природни и стратешки сојузници против српската хегемонија, а не подли забивачи на нож в грб.