Работа како диспечер во камионџискиот бизнис

Член од
7 март 2009
Мислења
1.127
Поени од реакции
788
Во секоја работа потребно е искуство а тоа се стекнува во фирми каде почнуваш да работиш нормално со ниска плата или без пари итн... Луге треба да сфатат дека дур некој те тренира газдата губи пари/продуктивност на тој што те тренира итн... Во просек РЕТКО кој вработен е профитабилен за фирмата бар првата година и тука не збориме само плати него и загубени контракти и поважно контакти што некоја фирма може да ги претрпи како штета од некој нов вработен. Така да како што кажаа погоре шансите од одма да влеташ фриленс ти се еднакви на нула освен ако имаш чичко со фирма со камиони во јуесофеј или друго место и е апла будала па ти даде да си поиграш со бизнисот што он го градел со години.

Тоа со линкедин работи до некаде, углавно да те забележат ФИРМИ што имаат потреба од вработени а да најдеш ти контакти за да им работиш на некој фриленс не верувам. Тешко дека некој камионџија газда, би се ебавал на линкедин да бара луѓе прво затоа што нема време, второ затоа што тој профил на луге ретко се замараат со линкедин (друго е хејчар или менаџер во фирма пред компјутер друго е некој со волан во раце) трето и најбитно зашто би експериметирал со непознати и би си го ставил бизнисот на ризик поготово ако има рати за плаќања за камионот што 99% имаат (не дека не можат да го исплатат него имаат даночни бенефиции да функционираат така).

За да се дојде до фриленс работа како што опишавте погоре мора да се оди таму или да се има веќе изграден однос со неколку возачи па да те ислушаат она што го нудиш... Има пари во тоа, можеш да им бркаш многу повеќе работи практично цела администрација да ти ја префрлат па дури и да им помогнеш да го прошират бизнисот ако знаеш што правиш, практично да им ги оптимизираш примањата за да кренат кредити за втор/трет камион итн... Да прераснеш од диспеч во сметководство/финансии/админ фирма и да ТИ понатака да вработиш некој во МКД итн... Ама ова како и се друго си бара време, искуство и инвестиции од секој што сака да го работи и да ги прерасне во бизнис.





Па нели беше многу паметен дечко? Зар ќе му работиш на некој за 1500 кога во САД плаќаат 3-4000 за тоа? Не ме сфаќај грешно неќам да ти солам памет или да влагаме во конфликт ама мислам дека некој работи многу ги потценуваш а истовремено си се преценуваш поготово ако немаш адекватно искуство.

Сериозно мислиш дека некој од САД ќе се замара со тебе (САМ) без искуство и препораки? Налет тоа што можеш да му ја уништиш компанијата (зделки, репутација итн) која е логиката некој да се замара само со тебе а има цел сетап во САД? Тоа може ако му понудиш да му водиш 100тина камиони па да види бенефит од 20-30К месечно а за тебе да ти даде 1500 долари место некој локален 3000 и да заштеди 1500 едноставно не вреди ризикот.

Ваљда сфаќаш дека тој што те интервјуирал го има тоа и има таков договор со некој ама не за 1-2ца вработени него за 10тина и дека он треба да контролира и врши тренинг и се друго и нормално ќе го јаде кајмакот, во мк ке договара за минимум а он ги зима тие 1500 за секој од нив. За да станеш таков играч треба да спакуваш куферите па во УСА да поработиш година две во диспеч фирмите и ако се покажеш може ќе те пуштат во „стари крај“ да отвориш фирма и да станеш соработник. Друга опција е да си возач таму подолго па да имаш свој камиони или да убедиш неколку колеги да водиш нивни...
Ако е така како што си напишал,зошто токмакот вработи други луѓе без никакво искуство во овој бизнис?!? Лично ги познавам луѓето,никогаш немале работено у оваа дејност а некои немаат ни ден стаж иако се на 40-тина години....Така да твојава теорија изгледа е само теорија на хартија а у пракса причината поради која мене не ме викна на работа е изгледа политичка,изгледа некој ме има цинкарено кај токмакот дека не сум од нивната партија пошто они функционираат како секта,и немој да шириш тука дезинформации дека 1500 долари ги плаќаат тука оние кои работат како диспечери,сумата е далеку помала и плус не се осигурани,ама пошто живееме у банана-држава со криминалци политичари диспечерчињата не се ни осигурани,што е најжално! Си се запрашал зошто токмакот кој има 200 камиони у САД и можел да плаќа по 3500 долари у САД тамошни диспечери не може тука да ги плаќа истите по 500 долари и уредно осигурани и пријавени?!? Се разбира дека ќе ги обучи и на тоа ќе изгуби време и некоја ситна пара,ама од 3500 на 500 долари?!? Знаеш која заштеда е тоа за токмачката секта 8-мо одделенски газди? Затоа и нагрнаа овде ко печурки по дожд,во банани-држави ко нашава се е можно,порано тие шо имаа конфекции вака им правеа на работничките у погони,денес у друг бизнис,нема крај на ова,жалосно
 
Последно уредено:

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.070
Поени од реакции
22.104
Ако е така како што си напишал,зошто токмакот вработи други луѓе без никакво искуство во овој бизнис?!? Лично ги познавам луѓето,никогаш немале работено у оваа дејност а некои немаат ни ден стаж иако се на 40-тина години....Така да твојава теорија изгледа е само теорија на хартија а у пракса причината поради која мене не ме викна на работа е изгледа политичка,изгледа некој ме има цинкарено кај токмакот дека не сум од нивната партија пошто они функционираат како секта,и немој да шириш тука дезинформации дека 1500 долари ги плаќаат тука кои работат како диспечери,сумата е далеку помала и плус не се осигурани,ама пошто живееме у банана-држава со криминалци политичари диспечерчињата не се ни осигурани,што е најжално!

Zatoa sto ke gi plaka minimalno a on si naplaka 1500 dolari. Ako tebe te plaka 300 on zadrzuva 1200. On te trenira i najverojatno dorabotuva toa sto ti ne mozes, pocnuvas neli so 2-3 kamioni pred da stignes do 7, ili vrabotuva 2ca neiskusni za da se odrzi. Normalno ti ova ni go gledas ni znaes za ova ama u pozadina toa se desava ako saka da gi zadrzi kontaktite.

Dete si se precenuvas. Tek sega sfakam deka ti ustvari nisto ne sfakas.
Автоматски споено мислење:

Si dodal nesto gluposti u postot pa da ti odgovoram i na toa...


200 kamioni u SAD kostaat najmalku 30 milioni. Dali uste mislis deka nekoj sto ima 30 milki e tokmak?

Si vodel li nekogas biznis? Eve kazi mi zosto da te plakam 500 bez iskustvo koga mozam nekoj da plakam 300? Vo banana republiki so 30% nevrabotenost toa e... koga ke sme kako usa so 5% togas rabotnicite ke diktiraat pa ke mora da plati ne 500 i 2000 togas ke mu bile ok valjda. Do toj moment cenata e taa, ako ti se raboti ok, ako ne dajte novo dete...

Krajot e koga ke imame mal % nevraboteni.
 
Последно уредено:
H

HoT _iCe

Гостин
Ако заработуваш доста пари можеш да си плаќаш сам здравствено, пензиско мислам во трет столб, или да те вработи некој пријател па да му ги враќаш парите само а да си платиш придонесите, иако првата опција е подобра.
Опција е и тоа, сам да си плаќаш придонеси, а има и фирми кои вработуваат нормално, т.е. кои се регистрирани тука и вработуваат на полно/пола работно време со осигурување.
Ахам, не сам знаја дека може и овакој.
@Шоути ја лани беше на интервју у Скопје т.е на три места, на две места ми кажава не си осигуран ништо, можеш да работиш и од дома кд гу научиш работу а на едно место ми кажава дека сам осигуран на пола радно место и се некако предомисли, мислеше дека правив некои заебанцие сас фирме и слично па на крај ни на пола да не сам осигуран. Сг сфаќам дека сам бија глуп и требаше да прифату :D
За почетни плати свугде ми кажава 18к, што пример да сам од Скопје, би било ок да прифату сас оглед на тој дека ќе ти треба минимум 5-6 месеца да гу научиш работу како треба, ипак те примав без искуство ама дека од Куманово и за 18к сас трошкови за пут не ми се нафаќа.
 
Член од
7 март 2009
Мислења
1.127
Поени од реакции
788
Zatoa sto ke gi plaka minimalno a on si naplaka 1500 dolari. Ako tebe te plaka 300 on zadrzuva 1200. On te trenira i najverojatno dorabotuva toa sto ti ne mozes, pocnuvas neli so 2-3 kamioni pred da stignes do 7, ili vrabotuva 2ca neiskusni za da se odrzi. Normalno ti ova ni go gledas ni znaes za ova ama u pozadina toa se desava ako saka da gi zadrzi kontaktite.

Dete si se precenuvas. Tek sega sfakam deka ti ustvari nisto ne sfakas.
Автоматски споено мислење:

Si dodal nesto gluposti u postot pa da ti odgovoram i na toa...


200 kamioni u SAD kostaat najmalku 30 milioni. Dali uste mislis deka nekoj sto ima 30 milki e tokmak?

Si vodel li nekogas biznis? Eve kazi mi zosto da te plakam 500 bez iskustvo koga mozam nekoj da plakam 300? Vo banana republiki so 30% nevrabotenost toa e... koga ke sme kako usa so 5% togas rabotnicite ke diktiraat pa ke mora da plati ne 500 i 2000 togas ke mu bile ok valjda. Do toj moment cenata e taa, ako ti se raboti ok, ako ne dajte novo dete...

Krajot e koga ke imame mal % nevraboteni.
Банана-држава сме заради тоа што овој систем кај нас одамна е инсталиран! Во саглам држава се сомневам дека газдиве од Чикаго ќе се осмелат да не им платат придонеси на своите вработени,тоа ме нервира кај овие газди,а за 30-те милиони и 200-те камиони во Чикаго,па питање е дали се нивни или се лизинг од банка Какистократија.jpg
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.070
Поени од реакции
22.104
Банана-држава сме заради тоа што овој систем кај нас одамна е инсталиран! Во саглам држава се сомневам дека газдиве од Чикаго ќе се осмелат да не им платат придонеси на своите вработени,тоа ме нервира кај овие газди,а за 30-те милиони и 200-те камиони во Чикаго,па питање е дали се нивни или се лизинг од банкаПрегледај го приврзокот 282102

Банана република сме биле од секогаш. Проблемот тука не е до државата колку до фактот што ова е прилично едноставна работа и што секој (како и шивачките) е лесно заменлив. Ако не е во МКД ќе биде БГ, СРБ, Филипини, Индиа...

Ајде еве и на лизинг да се, мислиш ли дека америчките банки ќе му дадат 30 мил на некој токмак да купи камиони?
 
Член од
16 ноември 2007
Мислења
3.637
Поени од реакции
3.260
Ахам, не сам знаја дека може и овакој.
@Шоути ја лани беше на интервју у Скопје т.е на три места, на две места ми кажава не си осигуран ништо, можеш да работиш и од дома кд гу научиш работу а на едно место ми кажава дека сам осигуран на пола радно место и се некако предомисли, мислеше дека правив некои заебанцие сас фирме и слично па на крај ни на пола да не сам осигуран. Сг сфаќам дека сам бија глуп и требаше да прифату :D
За почетни плати свугде ми кажава 18к, што пример да сам од Скопје, би било ок да прифату сас оглед на тој дека ќе ти треба минимум 5-6 месеца да гу научиш работу како треба, ипак те примав без искуство ама дека од Куманово и за 18к сас трошкови за пут не ми се нафаќа.
Не знам во Куманово кои фирми ги има и како функционираат.

Она шо можам да ти го кажам е дека во индустријата има потреба од луѓе, кај нас барем се бараат сигурно доста луѓе, а и често има огласи. Платата на почеток можеби и не е така привлечна, ама занаетот кога ќе се научи е друго. Доста брзо се напредува и доста брзо можи да се стигни до солидна плата.

Јас почнав уште пред неколку години и од мое искуство го кажувам тоа. Барем за мене, работата е интересна, динамична, има доста комуникација, за мене доста важно бидејќи обожавам да комуницирам со луѓе на англиски јазик, и како шо реков, има многу простор за напредок и тоа доста брзо, доколку ја научиш работата како што треба и се посветиш на истата.

Никакви предзнаења не се потребни. Единствено важно е комуникацијата и добро познавање и говорење на англиски. Се останато што треба да се знае, се учи во еден месец, барем тој „теоретски“ дел од работата. Потоа, комуницирањето со возачи/брокери, си доаѓа само по себе и се учи. Се опушташ и е многу полесно.

Само желба и се останато ќе си дојди.
 
Член од
7 март 2009
Мислења
1.127
Поени од реакции
788
Банана република сме биле од секогаш. Проблемот тука не е до државата колку до фактот што ова е прилично едноставна работа и што секој (како и шивачките) е лесно заменлив. Ако не е во МКД ќе биде БГ, СРБ, Филипини, Индиа...

Ајде еве и на лизинг да се, мислиш ли дека америчките банки ќе му дадат 30 мил на некој токмак да купи камиони?
Како и да е сумата од 30 мил. може е и далеку помала ама останува фактот дека токмаците од Чикаго не плаќаат придонеси на своите вработени,со ваков народ ко нашиов,со вакви никакви крими-политичари,ние никогаш нема да имаме саглам-држава!
 

kano

Farang
Член од
27 ноември 2014
Мислења
12.070
Поени од реакции
22.104
Како и да е сумата од 30 мил. може е и далеку помала ама останува фактот дека токмаците од Чикаго не плаќаат придонеси на своите вработени,со ваков народ ко нашиов,со вакви никакви крими-политичари,ние никогаш нема да имаме саглам-држава!

Vidi, ne me sfakaj gresno, apsolutno si vo pravo za pridonesi itn... Toa ne e samo vo ovaa industrija nego i red drugi, ko sto kaza primer tekstilnata.

Jas sfakam deka si frustiran i so pravo AMA ne se soglasuvam so stavot deka treba da prijauvas itn... Da imame mala nevrabotenst togas DA, veruvam deka u scenario kade ima 5-6% nevrabotenost ne ni ima da e ova problem. Fintava e sto situacijata e takva kakva sto e i deka na mnogu luge i ova im brka rabota makar privremeno dur dobijat iskustvo ili kako ekstra kesh vo situacijata.

Da prijavis nekoj sto ima pogolema investicija primer fabrika OK, moze i ke pomognes i ke mora da plati gazdata pridonesi itn za da prodolzi da funkcionira posto najverojatno poskapo ke mu bide da se seli.Sepak vo setap kade "gazdata" prasanje dali e u drzavata, najcesto gledas po WU gi plakaat, kade se sto treba e telefon i laptop sto najcesto vraboteniot si go kupuva i kade moze da te zamenat so nekoj drug u druga drzava sekundarno za mene e glupavo, vo takva sitacija kolku i dobro da mislis ustvari pravis loso. Mene toa mi bese poentata, zaebi sve drugo.

PS. ne sum vo ovoj biznis ama imam klienti sto se "gazdi" na vakvi biznisi vo MKD i Filipinite. Znam kako oni razmisluvaat i ti kazuvam utre da go zatvori setapot vo mkd za nedela dena ke funkcionira od drugo mesto bez oko da mu trepne.
 
Член од
28 март 2015
Мислења
5.428
Поени од реакции
11.336
Дали има фирми што работат и прва смена или се е стриктно втора смена? Еве гледам деновиве искочија многу огласи ама се е работно време од 14-22, 15-23 часот.

Работа со само втора смена не е работа. Цел живот сум само втора смена, еве и сега работам така и поглупа работа нема. Цели денови ти се сјебани, животот ти почнува да ти се состои од само работа-дома. Кога сите се на работа ти си дома, кога тие се слободни ти си на работа, социјален живот 0.
 
Член од
7 март 2009
Мислења
1.127
Поени од реакции
788
Vidi, ne me sfakaj gresno, apsolutno si vo pravo za pridonesi itn... Toa ne e samo vo ovaa industrija nego i red drugi, ko sto kaza primer tekstilnata.

Jas sfakam deka si frustiran i so pravo AMA ne se soglasuvam so stavot deka treba da prijauvas itn... Da imame mala nevrabotenst togas DA, veruvam deka u scenario kade ima 5-6% nevrabotenost ne ni ima da e ova problem. Fintava e sto situacijata e takva kakva sto e i deka na mnogu luge i ova im brka rabota makar privremeno dur dobijat iskustvo ili kako ekstra kesh vo situacijata.

Da prijavis nekoj sto ima pogolema investicija primer fabrika OK, moze i ke pomognes i ke mora da plati gazdata pridonesi itn za da prodolzi da funkcionira posto najverojatno poskapo ke mu bide da se seli.Sepak vo setap kade "gazdata" prasanje dali e u drzavata, najcesto gledas po WU gi plakaat, kade se sto treba e telefon i laptop sto najcesto vraboteniot si go kupuva i kade moze da te zamenat so nekoj drug u druga drzava sekundarno za mene e glupavo, vo takva sitacija kolku i dobro da mislis ustvari pravis loso. Mene toa mi bese poentata, zaebi sve drugo.

PS. ne sum vo ovoj biznis ama imam klienti sto se "gazdi" na vakvi biznisi vo MKD i Filipinite. Znam kako oni razmisluvaat i ti kazuvam utre da go zatvori setapot vo mkd za nedela dena ke funkcionira od drugo mesto bez oko da mu trepne.
Како се развива дискусијава се повеќе добивам впечаток дека можеби и ти си некој од таквите газди кои не плаќаат придонеси на своите вработени,хаха
А знаеш зошто го употребувам зборот токмаци? Па зтоа што дотичните на интервју и низ градот пуштија муабети дека се ќе биде легално и нето-платите ќе бидат далеку над 500 евра,а се испостави дека нашиве домашни диспачи има работат за нешто испод 500 евра со неплатени придонеси,неправдите и манипулаторите едноставно не ги сакам и ме нервираат такви типови! Тука ја завршуваме оваа дебата оти нема што повеќе да си кажеме,се е јасно,се надевам дека еден ден Македонија ќе заличи на правна држава и оваквите работи нема да бидат нормална појава,дотогаш кој како се снајде!
Автоматски споено мислење:

Дали има фирми што работат и прва смена или се е стриктно втора смена? Еве гледам деновиве искочија многу огласи ама се е работно време од 14-22, 15-23 часот.

Работа со само втора смена не е работа. Цел живот сум само втора смена, еве и сега работам така и поглупа работа нема. Цели денови ти се сјебани, животот ти почнува да ти се состои од само работа-дома. Кога сите се на работа ти си дома, кога тие се слободни ти си на работа, социјален живот 0.
Слично е ако почнеш и да работиш на бензинска,се што си опишал у твојот пост важи и за пумпашите
 
Член од
28 март 2015
Мислења
5.428
Поени од реакции
11.336
Како се развива дискусијава се повеќе добивам впечаток дека можеби и ти си некој од таквите газди кои не плаќаат придонеси на своите вработени,хаха
А знаеш зошто го употребувам зборот токмаци? Па зтоа што дотичните на интервју и низ градот пуштија муабети дека се ќе биде легално и нето-платите ќе бидат далеку над 500 евра,а се испостави дека нашиве домашни диспачи има работат за нешто испод 500 евра со неплатени придонеси,неправдите и манипулаторите едноставно не ги сакам и ме нервираат такви типови! Тука ја завршуваме оваа дебата оти нема што повеќе да си кажеме,се е јасно,се надевам дека еден ден Македонија ќе заличи на правна држава и оваквите работи нема да бидат нормална појава,дотогаш кој како се снајде!
Автоматски споено мислење:


Слично е ако почнеш и да работиш на бензинска,се што си опишал у твојот пост важи и за пумпашите
Не е исто, пумпаш не иде само втора туку се мењаат. Еве ја сум угостителство, имам 2 дена прва смена, колку толку прави разлика. Втора смена е за некој кој е уште во помлади години (ма да ни за нив не е, оти ќе сакаат да искочат навечер), кога ќе основаш семејство ќе видиме дали ќе сакаш втора смена. Пре би трета него втора.
 
Член од
16 ноември 2007
Мислења
3.637
Поени од реакции
3.260
Дали има фирми што работат и прва смена или се е стриктно втора смена? Еве гледам деновиве искочија многу огласи ама се е работно време од 14-22, 15-23 часот.

Работа со само втора смена не е работа. Цел живот сум само втора смена, еве и сега работам така и поглупа работа нема. Цели денови ти се сјебани, животот ти почнува да ти се состои од само работа-дома. Кога сите се на работа ти си дома, кога тие се слободни ти си на работа, социјален живот 0.
Работното време е такво бидјеќи мора цело време да си во контакт со луѓе кои се во САД, а времето 14-22 кај нас е 7-15 кај нив.

Чудно работно време е, да, но се навикнуваш. Работа како работа.
 
Член од
7 март 2009
Мислења
1.127
Поени од реакции
788
Не е исто, пумпаш не иде само втора туку се мењаат. Еве ја сум угостителство, имам 2 дена прва смена, колку толку прави разлика. Втора смена е за некој кој е уште во помлади години (ма да ни за нив не е, оти ќе сакаат да искочат навечер), кога ќе основаш семејство ќе видиме дали ќе сакаш втора смена. Пре би трета него втора.
Јас од 2004-та имам основано семејство момче,а што се однесува до пумпашите тие одат и трета смена од 22-06 сабајле,така да ова сто-посто ќе ти го наруши био-ритамот,освен ако не си дибек и мамлаз,се разбира :)
И друго да ти кажам,работењето на бензинска пумпа е чисто измеќарување,само еден пример,ти доаѓаат едни самобендисани дибеци од внатрешна контрола од Скопје и ти се дере намерно за да видат сите,абе да го научам кој е ќе ум ебам мамата,ќе види говедото со кој се закача,такви се сите дибеци кај нас кои ќе се наместат на позиција над твојата,се замислуваат одма газди,шерифи итн. а у основа се бедни карактери и плитки ликови! Ама како што реков,ако го научам кој е типо ќе му ебам матер у мој,нинџа стил :)
 
Член од
16 ноември 2007
Мислења
3.637
Поени од реакции
3.260
Ако некој бара работа во Скопје, HMD бараат диспечери, имаат оглас објавен на фејсбук.
 
Член од
7 март 2009
Мислења
1.127
Поени од реакции
788
Во секоја работа потребно е искуство а тоа се стекнува во фирми каде почнуваш да работиш нормално со ниска плата или без пари итн... Луге треба да сфатат дека дур некој те тренира газдата губи пари/продуктивност на тој што те тренира итн... Во просек РЕТКО кој вработен е профитабилен за фирмата бар првата година и тука не збориме само плати него и загубени контракти и поважно контакти што некоја фирма може да ги претрпи како штета од некој нов вработен. Така да како што кажаа погоре шансите од одма да влеташ фриленс ти се еднакви на нула освен ако имаш чичко со фирма со камиони во јуесофеј или друго место и е апла будала па ти даде да си поиграш со бизнисот што он го градел со години.

Тоа со линкедин работи до некаде, углавно да те забележат ФИРМИ што имаат потреба од вработени а да најдеш ти контакти за да им работиш на некој фриленс не верувам. Тешко дека некој камионџија газда, би се ебавал на линкедин да бара луѓе прво затоа што нема време, второ затоа што тој профил на луге ретко се замараат со линкедин (друго е хејчар или менаџер во фирма пред компјутер друго е некој со волан во раце) трето и најбитно зашто би експериметирал со непознати и би си го ставил бизнисот на ризик поготово ако има рати за плаќања за камионот што 99% имаат (не дека не можат да го исплатат него имаат даночни бенефиции да функционираат така).

За да се дојде до фриленс работа како што опишавте погоре мора да се оди таму или да се има веќе изграден однос со неколку возачи па да те ислушаат она што го нудиш... Има пари во тоа, можеш да им бркаш многу повеќе работи практично цела администрација да ти ја префрлат па дури и да им помогнеш да го прошират бизнисот ако знаеш што правиш, практично да им ги оптимизираш примањата за да кренат кредити за втор/трет камион итн... Да прераснеш од диспеч во сметководство/финансии/админ фирма и да ТИ понатака да вработиш некој во МКД итн... Ама ова како и се друго си бара време, искуство и инвестиции од секој што сака да го работи и да ги прерасне во бизнис.





Па нели беше многу паметен дечко? Зар ќе му работиш на некој за 1500 кога во САД плаќаат 3-4000 за тоа? Не ме сфаќај грешно неќам да ти солам памет или да влагаме во конфликт ама мислам дека некој работи многу ги потценуваш а истовремено си се преценуваш поготово ако немаш адекватно искуство.

Сериозно мислиш дека некој од САД ќе се замара со тебе (САМ) без искуство и препораки? Налет тоа што можеш да му ја уништиш компанијата (зделки, репутација итн) која е логиката некој да се замара само со тебе а има цел сетап во САД? Тоа може ако му понудиш да му водиш 100тина камиони па да види бенефит од 20-30К месечно а за тебе да ти даде 1500 долари место некој локален 3000 и да заштеди 1500 едноставно не вреди ризикот.

Ваљда сфаќаш дека тој што те интервјуирал го има тоа и има таков договор со некој ама не за 1-2ца вработени него за 10тина и дека он треба да контролира и врши тренинг и се друго и нормално ќе го јаде кајмакот, во мк ке договара за минимум а он ги зима тие 1500 за секој од нив. За да станеш таков играч треба да спакуваш куферите па во УСА да поработиш година две во диспеч фирмите и ако се покажеш може ќе те пуштат во „стари крај“ да отвориш фирма и да станеш соработник. Друга опција е да си возач таму подолго па да имаш свој камиони или да убедиш неколку колеги да водиш нивни...
Сега ми стана јасно за што збориш оти се уфрлив у таква америчка фирма која работи ремоте диспач овде во Македонија,и да,во право си за се,фала за советите
 

Kajgana Shop

На врв Bottom