Најекономично греење и ладење

D

Deleted member 12196

Гостин
Ti rekov, plati si... ke ti ja premestat... i da znaes vinata e vo tebe, najprijatelski.
Пак те прашувам од кај знаеш дека вината е во мене? До кога ќе се служиш со истата лага? Дојдоа ли да ја утврдат фактичката ситуација? Ги нема никаде. На грав ли гледаат? Или на карти? Сите комплет, од салонот, преку монтерите, па до сервисот се едни големи игноранти, манипулатори, професионалци за завлекување.

Кој си ти да ми кажуваш да платам кога тие не го кажуваат тоа? Воопшто и не спомнуваат преместување туку топката ја префрлаат од еден на друг. А и да ја преместат, пак исти овчари ќе бидат. Оти други немате.
 
Член од
8 ноември 2017
Мислења
2.483
Поени од реакции
2.771
Пак те прашувам од кај знаеш дека вината е во мене? До кога ќе се служиш со истата лага? Дојдоа ли да ја утврдат фактичката ситуација? Ги нема никаде. На грав ли гледаат? Или на карти? Сите комплет, од салонот, преку монтерите, па до сервисот се едни големи игноранти, манипулатори, професионалци за завлекување.

Кој си ти да ми кажуваш да платам кога тие не го кажуваат тоа? Воопшто и не спомнуваат преместување туку топката ја префрлаат од еден на друг. А и да ја преместат, пак исти овчари ќе бидат. Оти други немате.
Kultura NULA, uzivaj si....
 
Член од
29 август 2019
Мислења
1.209
Поени од реакции
2.909
@Sv B ако ти инсистираш внатрешната да ти ја наместат наопаку, со решетката за усис надоле а издувот нагоре.
Кој ќе биде крив после таква монтажа, ти или монтерите?

Она кај сликине од @Паланчански може само неписмени монтери да го монтираат онака... затоа што од авион се гледа дека ќе прави проблем во работата на климата исто како во случајот што ти го опишав погоре... и не треба во никој случај да се направи таква монтажа.... а ти пак вината префрлај ја на корисникот што ете може не знае ништо и сака нешто што нема да е функционално.
Башка тоа не знам за вас.... ама има една изрека во бизнисот "корисникот е секогаш во право".
 
D

Deleted member 12196

Гостин
@Sv B ако ти инсистираш внатрешната да ти ја наместат наопаку, со решетката за усис надоле а издувот нагоре.
Кој ќе биде крив после таква монтажа, ти или монтерите?

Она кај сликине од @Паланчански може само неписмени монтери да го монтираат онака... затоа што од авион се гледа дека ќе прави проблем во работата на климата исто како во случајот што ти го опишав погоре... и не треба во никој случај да се направи таква монтажа.... а ти пак вината префрлај ја на корисникот што ете може не знае ништо и сака нешто што нема да е функционално.
Башка тоа не знам за вас.... ама има една изрека во бизнисот "корисникот е секогаш во право".
Џабе му објаснуваш, не е во состојба да сфати. Толкав му е капацитетот.
Башка што ЛАЖЕ дека јас сум сакал така.
 
Член од
8 ноември 2017
Мислења
2.483
Поени од реакции
2.771
@Sv B ако ти инсистираш внатрешната да ти ја наместат наопаку, со решетката за усис надоле а издувот нагоре.
Кој ќе биде крив после таква монтажа, ти или монтерите?

Она кај сликине од @Паланчански може само неписмени монтери да го монтираат онака... затоа што од авион се гледа дека ќе прави проблем во работата на климата исто како во случајот што ти го опишав погоре... и не треба во никој случај да се направи таква монтажа.... а ти пак вината префрлај ја на корисникот што ете може не знае ништо и сака нешто што нема да е функционално.
Башка тоа не знам за вас.... ама има една изрека во бизнисот "корисникот е секогаш во право".
Pa kaj si ti be "jambolija men", kako e denes.. stigna do 20.2C
 
Член од
29 август 2019
Мислења
1.209
Поени од реакции
2.909
Pa kaj si ti be "jambolija men", kako e denes.. stigna do 20.2C
Денес е бонбона, надвор +10 а MitsuLN35 си крцка со COP 6.9

Конзолната од GREE како е, крева до кај 2 COP или и на вака топло време работи со 1.5 :P
 
Член од
8 ноември 2017
Мислења
2.483
Поени од реакции
2.771
@Sv B daj molimte izjasni se shto si ti. Eve Strelec znaeme sho e.
BOT znaeme deka si u slobodno vreme.
Dali si monter, serviser, prodavacka.
Takvi radoznali kako tebe gi..... obucuvam.
Автоматски споено мислење:

Денес е бонбона, надвор +10 а MitsuLN35 си крцка со COP 6.9

Конзолната од GREE како е, крева до кај 2 COP или и на вака топло време работи со 1.5 :P
Mojata da ti kazam COP 7.9
Ne ja ni slusam deka rabori, fan 1.
 
Член од
1 октомври 2018
Мислења
386
Поени од реакции
787
Законски мора во рок од 30 дена да регаираат за сервисирање и ако не ја поправат должни се или да ти вратат пари или да ти дадат друга клима. Имав проблем со дефектна клима купена во сетек што нејќеа да ја сервисираат. Си најмив адвокат со опмена пред тужба, одма си ги вратија парите и си купив друг бренд. Само кога ќе пријавуваш дефект гледај да биде на писмено да имаш доказ дека си пријавил. Во оваа држава сите трговци се исто го*но.
Кај обидите за сервисирање имаш два моменти кои може да ти парават проблем кои јас ги имам искусено.

Прво за да има доказ дека имаш пријавено сервис треба да ти дадат некаков документ...Нешто како приемен лист за на сервис по кој започнува да се смета времето. Ако сакаат да ја одолговлегуваат работата...ваков документ нема да добиеш....

Како што реков предходно...првите монтери кои ги испратија од Gree во својство на сервисери обиваа да ми дадат било каков документ...освен уредно заверената гаранција со потписи дека климата е прописно монтирана....тие немале склучено договор за сервис, монтирале ad-hock..немале сервисен материјал, обуки..и сл...

Во ваков случај кога пријавуваш сервис а не сакаат да ти дадат документ...најдобра опција ти е пазарна инспекција...Е сега тука е вториот проблем.
Ако климата ти е порачана on-line, преку про-фактура и сл...пример од Gree Store, тогаш треба да одиш во општината каде што е регистриран продавачот...

Пример не може @Палачански да пријавува проблеми во пазарна испекција во Крива Паланка (мислам дека беше од таму...нека ми извини ако грешам). Мора да оди во Скопје и таму да пријавува проблем...или во најдобар случај да оди во Gree Store или како и да се вика фирмата (мислам дека Gree имаа 3-4 фирми со слични имиња) и да добие документ дека има пријавено сервис...а ако не му дадат дирек пријава во пазарна испекција...

срам и арам да ви е на повеќето од кланот на грее (за официјалниот профил овде присутен ова не се однесува тие се многу попрофесионални и освен некоја нова понуда или честитка за некој празник не влегуваат во расправии со корисниците),
Ехх мислам дека има назад низ темава доказ од администраторот дека всушност профилите од Gree се од иста Wi-Fi мрежа...најверојатно е еден лик, или можеби повеќе лица во иста канцеларија...еден до друг.

Пред извесно време ти пишав, сега ќе ти пишам пак. Нема тука хејтери на Грее. Има:
Незадоволни корисници со одредени проблеми со уредите.
Незадоволни корисници од сервисот.
Еххх...трагедијата уствари е што има незадоволни корисници кои веќе ги користеле климите и продавачи....
 
Член од
3 јуни 2016
Мислења
369
Поени од реакции
642
Кај обидите за сервисирање имаш два моменти кои може да ти парават проблем кои јас ги имам искусено.

Прво за да има доказ дека имаш пријавено сервис треба да ти дадат некаков документ...Нешто како приемен лист за на сервис по кој започнува да се смета времето. Ако сакаат да ја одолговлегуваат работата...ваков документ нема да добиеш....

Како што реков предходно...првите монтери кои ги испратија од Gree во својство на сервисери обиваа да ми дадат било каков документ...освен уредно заверената гаранција со потписи дека климата е прописно монтирана....тие немале склучено договор за сервис, монтирале ad-hock..немале сервисен материјал, обуки..и сл...

Во ваков случај кога пријавуваш сервис а не сакаат да ти дадат документ...најдобра опција ти е пазарна инспекција...Е сега тука е вториот проблем.
Ако климата ти е порачана on-line, преку про-фактура и сл...пример од Gree Store, тогаш треба да одиш во општината каде што е регистриран продавачот...

Пример не може @Палачански да пријавува проблеми во пазарна испекција во Крива Паланка (мислам дека беше од таму...нека ми извини ако грешам). Мора да оди во Скопје и таму да пријавува проблем...или во најдобар случај да оди во Gree Store или како и да се вика фирмата (мислам дека Gree имаа 3-4 фирми со слични имиња) и да добие документ дека има пријавено сервис...а ако не му дадат дирек пријава во пазарна испекција...


Ехх мислам дека има назад низ темава доказ од администраторот дека всушност профилите од Gree се од иста Wi-Fi мрежа...најверојатно е еден лик, или можеби повеќе лица во иста канцеларија...еден до друг.


Еххх...трагедијата уствари е што има незадоволни корисници кои веќе ги користеле климите и продавачи....
Toa se dva bota, ama nema toa vrska.Vreganjeto ponizuvanjeto devalviranje na se ostanato osven nivnoto g.... e strasno bolna rabota. Ne mozes od monter da stanes gazda, toa e najosnovno pravilo. Mozes da bides gazda na firma za montiranje ama nikako na firma sto pretendira da prodava resenija za greenje ladenje. Zatoa postojat fakulteti diplomi iskustvo trening itn itn. Forumov go pretvorija vo galicki forum tie dva bota. Ama im se treska od glava se, i sega iskreno uzivam
 
Член од
8 ноември 2017
Мислења
2.483
Поени од реакции
2.771
Toa se dva bota, ama nema toa vrska.Vreganjeto ponizuvanjeto devalviranje na se ostanato osven nivnoto g.... e strasno bolna rabota. Ne mozes od monter da stanes gazda, toa e najosnovno pravilo. Mozes da bides gazda na firma za montiranje ama nikako na firma sto pretendira da prodava resenija za greenje ladenje. Zatoa postojat fakulteti diplomi iskustvo trening itn itn. Forumov go pretvorija vo galicki forum tie dva bota. Ama im se treska od glava se, i sega iskreno uzivam
Hahahahha
Nema tamo monteri gazdi... ima profesionalci...
Since na tato, MANULAC
 

GT1

Член од
14 февруари 2016
Мислења
1.145
Поени од реакции
1.207
Кај обидите за сервисирање имаш два моменти кои може да ти парават проблем кои јас ги имам искусено.

Прво за да има доказ дека имаш пријавено сервис треба да ти дадат некаков документ...Нешто како приемен лист за на сервис по кој започнува да се смета времето. Ако сакаат да ја одолговлегуваат работата...ваков документ нема да добиеш....

Како што реков предходно...првите монтери кои ги испратија од Gree во својство на сервисери обиваа да ми дадат било каков документ...освен уредно заверената гаранција со потписи дека климата е прописно монтирана....тие немале склучено договор за сервис, монтирале ad-hock..немале сервисен материјал, обуки..и сл...

Во ваков случај кога пријавуваш сервис а не сакаат да ти дадат документ...најдобра опција ти е пазарна инспекција...Е сега тука е вториот проблем.
Ако климата ти е порачана on-line, преку про-фактура и сл...пример од Gree Store, тогаш треба да одиш во општината каде што е регистриран продавачот...

Пример не може @Палачански да пријавува проблеми во пазарна испекција во Крива Паланка (мислам дека беше од таму...нека ми извини ако грешам). Мора да оди во Скопје и таму да пријавува проблем...или во најдобар случај да оди во Gree Store или како и да се вика фирмата (мислам дека Gree имаа 3-4 фирми со слични имиња) и да добие документ дека има пријавено сервис...а ако не му дадат дирек пријава во пазарна испекција...


Ехх мислам дека има назад низ темава доказ од администраторот дека всушност профилите од Gree се од иста Wi-Fi мрежа...најверојатно е еден лик, или можеби повеќе лица во иста канцеларија...еден до друг.


Еххх...трагедијата уствари е што има незадоволни корисници кои веќе ги користеле климите и продавачи....
Eve od toa sto go gledam kaj zlatko hansolot ne trosi nesto posebno i toa namesten na 25-26 stepeni.
A kolku pogolema temperatura pobaruvas tolku e pomalku efikasna klimata.
I jas imam merenja postirani prvata i vtorata godina i toa vo 33m2 neizolirani
bea odlicni rezulatite.
 
Член од
25 октомври 2020
Мислења
137
Поени од реакции
242
Здраво,

Ме интересира како е поекономично и попаметно, дали:

1) На вечер да се остави климата на минимална температура ( 16 степени )

Или

2) Да се остави климата на малку повисока температура, како 18-19 степени

Да бидам искрен, не обожавам баш премногу да ми брчи климата додека спијам, па најчесто практикувам да ја оставам на 16-17 степени се со цел да не работи ( а сепак да е вклучена ) за подобар сон, но ме интересира дали така повеќе ќе потроши наредното утро кога ќе се пушти во споредба со ако работела/ модулирала вечерта на неколку степени плус.

Се работи за Tosot Muse ECO.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom