Политиките на Бугарија кон Македонија

  • Креатор на темата Креатор на темата Anco
  • Време на започнување Време на започнување
да звучи ми б'лгарски и немам никаков проблем с читането
Види го бе, б'лгарски му звучела :pos:

Јас не реков дека имаш проблем со читањето, и јас немам проблем да читам бугарски. Имаш проблем со разбирањето.
 
Ќе го повторам моjот пост:

Знаете ли зошто бугарите кажуваат "свобода", а не "слобода"?
Затоа што повеќе од половината бугари не можат да кажат "л".
Proto-Slavic/svoboda
From *svobŭ (“self-dependent”) +‎ *-oda, from Proto-Indo-European *swo-bʰo-/*swe-bʰo-. Same extension in Latvian atsvabināt (“to free”), Old Prussian subs, Proto-Germanic *swēbaz m, *sibjō f, Latin Sabīnī, Sabellī, Samnium, Sanskrit स्व f (sva).
Автоматски споено мислење:

Натерај ги да кажат "Љубица љубеше лалиња" и слушај циркус.
Тие се со меко л (љ), со него нема циркуси.
Автоматски споено мислење:

Зошто во Македонија нема име Иваило?
За пьрви пьт името на Ивајло го открива чешкијьт историк Константин Иречек през 1875 г. в приписка на т.нар. "Свьрлижко евангелие". Там "рабьт Божиј Костадин" пише през 1279 г. "в дните на царја Иваила"! Следваштата година ученијьт издава на чешки и немски език "Историја на бьлгарите", като и в двете изданија името на царјьт е изписано "Иваила". През 1878 г. историјата на Иречек е преведена на бьлгарски в Одеса - от натурализиранијьт украинец, магистьрьт по право Владимир Николаевич Палаузов (1851-1920 г.), пьрви братовчед на бьлгарскијьт историк Спиридон Палаузов. Стигајки до името Иваил, преводачьт Владимир слага на царското име типичното за украинските мьжки имена оканчание "ло", ("ило") - например: Данајло, Михајло, Томило, Гуцало и т.н. И Иваил става... Ивајло!
Чак през 1886 г. историјата на Иречек е преведена от руски на бьлгарски език в Тьрново от Рајнов и Бојаџиев.
 
Последно уредено:
Ќе го повторам моjот пост:

Знаете ли зошто бугарите кажуваат "свобода", а не "слобода"?
Затоа што повеќе од половината бугари не можат да кажат "л".
И jас ке се повторам: Што пишува на сите илинденски знамиња?
 
Еврото се појавува во 1999 г.
ама имало дфки тогаш.
И jас ке се повторам: Што пишува на сите илинденски знамиња?
што пишува?


На Бугарите сега им пречи што ги викаме - Бугари! ште се самуубесја или ште изчезна безкрајно! Стварно. Сега кенкаат што ги викаме Бугари а тоа да ти било грубијански и понижувачки. Не го мисли тоа некој овчар од Нова Загора туку член на нивната историска комисија со која нашиве нешто треба да преговараат. Што да преговараш бре со вакви? Не чини кога хуманоидните Македонци ги викаат Бугари, не чини кога роботизираните Македонци ги викаат Татари. Па како да ги викаме, гладиоли?
 
Последно уредено:
И jас ке се повторам: Што пишува на сите илинденски знамиња?

Добро сепак мора да се каже дека високите и раководни органи на организацијата се служеле со литературниот јазик а не со своите домашни дијалекти. А тогашниот литературен јазик со кој тие се служеле е базиран на источните бугарски дијалекти. А слобода не е нов збор во речникот на домашните дијалекти. Не би рекол дека таквите итар пеовски сеирџии заслужуваат трошење на време. Тоа е исто како Бугарите да се подсмеваат дека Македонците не можат да кажат Х бидејќи однапред во зборот изостанува па така Христо станува Ристо. Сума сумарум, и Македонците можат да кажат Х и Бугарите можат да кажат Л.
 
В Тиквешко негде, в некое село,
кај в слана тивко венеше цвете,
– убија дете.

Последна солза од око капна…
кога на ридот есента стапна,
в крви се изми утрото бело.
И кога в зраци челикот светна
последна мисла ко птица летна:
„Мајка ми сама остана в село”.

О, детски очи!
Криевте в себе небесно катче…
Румено крвје течеше в жили
в радост без почин…

Кај око детско натопи земја
гороцвет никна, разлиста пролет,
кај крвта врела растопи слана
црвена роза закити поле.

Мајската роза и цветот модер
в миризма молат:
„Закити, друже, огнена пушка
со цвеќа млади,
па напред појди и други деца
брани со гради”.

В Тиквешко негде, в некое село,
кај в слана тивко венеше цвете,
– убија дете.


Никад да не се заборави, делото на ФАШИСТОТ на оваа територија никад.
 
Proto-Slavic/svoboda
From *svobŭ (“self-dependent”) +‎ *-oda, from Proto-Indo-European *swo-bʰo-/*swe-bʰo-. Same extension in Latvian atsvabināt (“to free”), Old Prussian subs, Proto-Germanic *swēbaz m, *sibjō f, Latin Sabīnī, Sabellī, Samnium, Sanskrit स्व f (sva).
Автоматски споено мислење:


Тие се со меко л (љ), со него нема циркуси.
Автоматски споено мислење:
Покажи им прст и веднаш муабет за што било пред 2000 години. Исти сте како Грците.
 
"Bulgaria must take responsibility for the genocide of more than 11,000 Jews from Macedonia and Thrace who were deported by its occupying powers to death camps during World War II." This, as the most influential Israeli newspaper Haaretz wrote in 2008, was acknowledged by President Georgi Parvanov to his Israeli counterpart Shimon Peretz during a visit to Jerusalem.

However small they may be, there are still Bulgarian scientists who acknowledge it. Such is the Bulgarian professor of philosophy Dincho Zhelyazkov. "There is a truth that is known, but is kept secret. It is not officially talked about. The truth is that the lives of these 11,343 men, women and children from Vardar Macedonia and Aegean Thrace had a price. The price was the triumph of the Bulgarian national ideal - the state border to coincide with the borders of the nation. But this price is heavy and this burden increases over the years. You have to take the blame sooner or later. What other countries have done is no excuse. And to shift all the blame to Hitler and the Germans is not serious. Only the strong can say - I was wrong, "says Zhelyazkov.
 
Вие прашувате - ние отговараме.
Слободни асоциации, како што ги измислил Фројд. Дефинитивно клиничка психопатологија. Трауми од детство, мегаломанија, птиснати желби, опсесија со паралелно сеќавање, конфабулации, расцеп од реалноста, говорна мана, фрустрации...
 
Слободни асоциации, како што ги измислил Фројд. Дефинитивно клиничка психопатологија. Трауми од детство, мегаломанија, птиснати желби, опсесија со паралелно сеќавање, конфабулации, расцеп од реалноста, говорна мана, фрустрации...
одлична слика за македонското општество си направил
 
Вие прашувате - ние отговараме.
А уствари шо сакате вие?
Освен македонската историја без која сте само обични татари ама таа страна не ви се допаѓа некако.
 
А уствари шо сакате вие?
Освен македонската историја без која сте само обични татари ама таа страна не ви се допаѓа некако.
Ова е идиом, јас сум јас, не сум ние.
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom