Kako e postapkata za atest na folii i kolku kosta otprilika?
Usput kolata ima 13ki bandazi so 155/70r13 gumi a sakam da i staje 15ki bandazi so 165/50r15 gumi. Kaj moze da se najdat eftini bandazi?
Jas imam edno količe so vakvi gumi(Citroen Ax) i odam vo sprotivna nasoka.....staviv gumi so 80% visina namesto 70, poradi pomeka vožnja na dupki i neravnini
За фолии: Прво, на предни прозори од автомобилот не се дозволени фолии, на задни може ама не знам до колку (моите беа 35 проценти) затемнети. Одиш во станица за технички преглед кај што се овластени за атест фолии, иде чоек ти ги проверува колку се затемнети, ги слика прозорците и колата и пополнува документи. Со папирите ако нема тука полициски службеник идеш во полиција.
Мислам дека се вадеше и нова сообраќајна на која кај забелешки ќе ти пишат дека имаш атест фолии. Сумата беше мислам околу 3 000 ден. плус за нова сообраќајна.
Јас вадев пред 6-7 години. Дали е сега така не знам.
Valjda i sea cenata e tuka negde mada mislam zavisi sprema kolata, a i poarno 3000den otkolku 300evra kazna plus da te teraat da gi vadis na lice mesto. I onaka treba da se vadi nova soobrakajna radi tablicite posho e kupena od drug grad i u ponedelnik ke gi odjavat. Samo i rekov na majka mi da podnese prvo za atest pred da ja smeni soobrakajnata za da ne plakja 2 pati za soobrakajna.
Koga ke stoi den dva, od Koga ke ja zapalam, trkalata se blokiraat t.e Kako da drzam na kocnica, duri I na nadolnina vo ler, zastanuva, od Koga ke zagree desetina minuti se otpustaat trkalata, smenet e glicerin, sto moze da bide, se raboti za Zastava 101 90'...
Izgleda mi vleguva vozduh vo sistemot za gorivo no ne vidov kolku so zagledav nikade nafta da mrsi. Sega dali vleguva vozduh ili ja vrakja naftata neznam posto kolata nema pumpa vo rezervarot. Ako ima nekoja finta postapka za da go otklonam ili otkrijam defektot slobodno spodelete. Nekako ne mi se davaat 4000 den za nekolku crevca(komplet odat).
Izgleda mi vleguva vozduh vo sistemot za gorivo no ne vidov kolku so zagledav nikade nafta da mrsi. Sega dali vleguva vozduh ili ja vrakja naftata neznam posto kolata nema pumpa vo rezervarot. Ako ima nekoja finta postapka za da go otklonam ili otkrijam defektot slobodno spodelete. Nekako ne mi se davaat 4000 den za nekolku crevca(komplet odat).
Смени го филтерот за гориво. Додека се менува ќе се извади голем дел од воздухот во системот за гориво. Ако не се реши така проблемот ќе бараш друго чаре. Ова ти е најефтниот и наједноставниот чекор.
Izgleda mi vleguva vozduh vo sistemot za gorivo no ne vidov kolku so zagledav nikade nafta da mrsi. Sega dali vleguva vozduh ili ja vrakja naftata neznam posto kolata nema pumpa vo rezervarot. Ako ima nekoja finta postapka za da go otklonam ili otkrijam defektot slobodno spodelete. Nekako ne mi se davaat 4000 den za nekolku crevca(komplet odat).
Воздух може да те мачи само на постара кола која има бош пумпа класична, без пумпа за гориво во резервар. Ако е ваква колата, единствено чаре е да ставиш прозирни црева до и од филтерот до пумпата. Одма ќе се види од кај идат меурите.
Инаку може да се среди за многу поевтино, комплет цревата да ги смениш од резервар до бош пумпата и назад не би требало да те кошта повеќе од 1000 ден. Ако прима на филтерот за гориво, стави му филтер за гориво едноставен, од форд фиеста 1,8 дизел, со две цевчиња, влез и излез. Се решава воздухот сигурно.
Какви искуства или сознанија имате за Chevrolet Kalos 1.4 2005, бензин-плин? Каков мотор носи? Колку му е потрошувачката комбинирано и како е за одржување?
Воздух може да те мачи само на постара кола која има бош пумпа класична, без пумпа за гориво во резервар. Ако е ваква колата, единствено чаре е да ставиш прозирни црева до и од филтерот до пумпата. Одма ќе се види од кај идат меурите.
Инаку може да се среди за многу поевтино, комплет цревата да ги смениш од резервар до бош пумпата и назад не би требало да те кошта повеќе од 1000 ден. Ако прима на филтерот за гориво, стави му филтер за гориво едноставен, од форд фиеста 1,8 дизел, со две цевчиња, влез и излез. Се решава воздухот сигурно.
Fiesta 1.4 TDCI. Ne e so bosh klasicen tuku so elektronski dizni. Filterot za nafta sega brzo e smenat i hmm 2300 denari e. Crevata posle filterot do pumpata i tamu kaj odat se 4000 denari. Ne sum 100% siguren dali ima pumpa vo rezervoarot ama ke da nema, ne slusam nisto da brci koga ke dadam kontakt pa da prekini. Ima racna gumena posle filterot i taa odi komplet zaedno so tie crevata i nekoja sonda za temp na gorivo na istoto zakaceni, zatoa se 4000( mislam otprilika deka tolku bea). Muabetot mi e za 100 evra vredi da si se pozaebavam coek malce . Samo da imam pretstava so da proveram i kako.
Смени го филтерот за гориво. Додека се менува ќе се извади голем дел од воздухот во системот за гориво. Ако не се реши така проблемот ќе бараш друго чаре. Ова ти е најефтниот и наједноставниот чекор.
Malce skapicok e ko za naften filter, 2300 den e, baska sega brzo go smeniv. I ne e za obezvozdusuvanje sistemot tuku si prima od nekade vozduh. Sega pocna taka da zaebava, nemav maka so toa dosega. Koga pumpam na racnata pumpa gledam na povratnoto vozduh deka tera ama nikade ne vidov da teci nafta, da bidi vlazno nekade taka ocigledno posto ako vlegva vozduh po nekoja logika koga sistemot e pod pritisok bi trebalo nafta da izleguva od tamu. Inaku koga ke zapali posle nema gajle duri ne ja ostavis izgasnata povekje vreme, kako cela vecer na primer. Po moe definitivno vozduh vlegva od nekade ama da mu otkrijam od kade e rabotata.
Fiesta 1.4 TDCI. Ne e so bosh klasicen tuku so elektronski dizni. Filterot za nafta sega brzo e smenat i hmm 2300 denari e. Crevata posle filterot do pumpata i tamu kaj odat se 4000 denari. Ne sum 100% siguren dali ima pumpa vo rezervoarot ama ke da nema, ne slusam nisto da brci koga ke dadam kontakt pa da prekini. Ima racna gumena posle filterot i taa odi komplet zaedno so tie crevata i nekoja sonda za temp na gorivo na istoto zakaceni, zatoa se 4000( mislam otprilika deka tolku bea). Muabetot mi e za 100 evra vredi da si se pozaebavam coek malce . Samo da imam pretstava so da proveram i kako.
Пред да ја палиш наутро кога мислиш дека има воздух, напумпај на рачната гумена пумпа додека не стане потешко за пумпање. ОДМА после тоа влегувај внатре да ја палиш. Ако запали одма или полесно него инаку тогаш да има воздух, ако е исто не е проблем со воздух 100 %.
Друга опција е да ја паркираш на стрмно со моторот надолу,.,,ако вака пали добро тогаш до воздух е.
Инаку за цревата пак поевтино од 4000 ден, може да биде ама се ќе биде искасапено тука, нема да биде фабрика па може да имаш проблем кога ја продаваш колата.
Какви искуства или сознанија имате за Chevrolet Kalos 1.4 2005, бензин-плин? Каков мотор носи? Колку му е потрошувачката комбинирано и како е за одржување?
Евтина кола со евтини материјали и евтина изработка...врска нема со америка и Шевролет, само името го носи. Инаку е Даеву со значка шевролет...моторот е на GM (opel) и троши исто ко и корсите со тој мотор а ги има и истите маани, (диктон на глава, потрошувачка на масло, итн.)
Во град троши околу 9-10 л. бензин, плин од 11 нагоре.
Пред да ја палиш наутро кога мислиш дека има воздух, напумпај на рачната гумена пумпа додека не стане потешко за пумпање. ОДМА после тоа влегувај внатре да ја палиш. Ако запали одма или полесно него инаку тогаш да има воздух, ако е исто не е проблем со воздух 100 %.
Друга опција е да ја паркираш на стрмно со моторот надолу,.,,ако вака пали добро тогаш до воздух е.
Инаку за цревата пак поевтино од 4000 ден, може да биде ама се ќе биде искасапено тука, нема да биде фабрика па може да имаш проблем кога ја продаваш колата.
Автоматски споено мислење:
Евтина кола со евтини материјали и евтина изработка...врска нема со америка и Шевролет, само името го носи. Инаку е Даеву со значка шевролет...моторот е на GM (opel) и троши исто ко и корсите со тој мотор а ги има и истите маани, (диктон на глава, потрошувачка на масло, итн.)
Во град троши околу 9-10 л. бензин, плин од 11 нагоре.
Во никој случај...185 000 ако се реални, не се воопшто малку за тие мотори, особено ако има плин бааѓи време...максимум 1500-1600 евра и тоа да има клима и се по ред.
Тие нови ги земаа по 8000 - 9000 евра, како може по 15 - 20 години да вреди 2000?
Какви искуства или сознанија имате за Chevrolet Kalos 1.4 2005, бензин-плин? Каков мотор носи? Колку му е потрошувачката комбинирано и како е за одржување?
nosi motor od opel corsa c. Dobri motori, se pokazaja dosta solidni i netrosat maslo.
Dosta tivok motor, ne korozirvat,mnogu dobra sasija nosat i podvozjeto mu e dosta kvalitetno izraboteno.
mana mu e egr i klapnata za ler gas.
Potrosnja vo grat 8 litri a otvoreno 6
Fiesta 1.4 TDCI. Ne e so bosh klasicen tuku so elektronski dizni. Filterot za nafta sega brzo e smenat i hmm 2300 denari e. Crevata posle filterot do pumpata i tamu kaj odat se 4000 denari. Ne sum 100% siguren dali ima pumpa vo rezervoarot ama ke da nema, ne slusam nisto da brci koga ke dadam kontakt pa da prekini. Ima racna gumena posle filterot i taa odi komplet zaedno so tie crevata i nekoja sonda za temp na gorivo na istoto zakaceni, zatoa se 4000( mislam otprilika deka tolku bea). Muabetot mi e za 100 evra vredi da si se pozaebavam coek malce . Samo da imam pretstava so da proveram i kako.
Автоматски споено мислење:
Malce skapicok e ko za naften filter, 2300 den e, baska sega brzo go smeniv. I ne e za obezvozdusuvanje sistemot tuku si prima od nekade vozduh. Sega pocna taka da zaebava, nemav maka so toa dosega. Koga pumpam na racnata pumpa gledam na povratnoto vozduh deka tera ama nikade ne vidov da teci nafta, da bidi vlazno nekade taka ocigledno posto ako vlegva vozduh po nekoja logika koga sistemot e pod pritisok bi trebalo nafta da izleguva od tamu. Inaku koga ke zapali posle nema gajle duri ne ja ostavis izgasnata povekje vreme, kako cela vecer na primer. Po moe definitivno vozduh vlegva od nekade ama da mu otkrijam od kade e rabotata.
Покрај мислења од горе наведени , јас мислам дека е диктон на усисна грана таму е испуштен воздухот или пак црево од до турбото не е добро дихтувано односно затегнато и таму проблем со воздухот
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.