argenthessis
Highflyer
- Член од
- 9 јуни 2011
- Мислења
- 1.612
- Поени од реакции
- 2.132
Сакам да фарбам алу бандаши..Една препорака за некој спреј досега немам искуство со фарбање бандаши..или целата постапка , дали да ја вадам стгарата боја и со кое средство
За да исфаrбаш како што треба и квалитетно, има мнооогу работа. Прва фаза е миење добро на бандажите за секоја можна нечистотија да излезе од нив. Послем се стружи боја и р
ѓа (оксидација), ако се оштетени некаде се китираат и мазнат, па тек послам основна боја, бојата во која ќе бидат и најнакрај лак...Бавна, мачна и макотрпна работа е.
Сега може и директ со спрејче од 150 ден. да ги исфарбаш ама бојата ќе падне за брзо.
Автоматски споено мислење:
Mislam deka moze tuka da postavam prasanje dokolku nekoj bi znael da mi dade nasoka ili sovet. Kolata e Ford Cougar 2.0 no motorot e zamenet, staven e Zetec 1.8. Benzin plin e, no so nakov obicen plin. Pri vozenje ima seckanje ne samo na plin tuku i na benzin, ne mnogu jako, no se osekja, a isto taka raboti i na visoki vrtezi na ler, okolu 1200. Zameniv prvo kabli i svekji, iscistiv maf senzor, zamebet filter, i ne se podobri nisto. Zabelezav deka na prvite dva klipa koga se vadi kabelot iskrata e znacitelno poslaba za razlika od vtorite dva kaj koi postoi mnogu jaka iskra. Probav so druga bobina no iskrite ostanaa isti. Probav da go iscistam ler ventilot koj e so solenoid, ne e so step motor, i posle toa ako ne se lazam ima podobruvanje no samo na seckanjeto. Posledno sto ostana da probam, go iskluciv vakuum crevoto od egr ventilot i go blokirav, i ja vozev 20-30 km i na benzin i na plin, mislam deka nemase nikakvo seckanje, no lerot se poremeti uste poveke. Koga e vo mesto raboti na okolu 1250-1300, koga e vo dvizenje vo brzina, normalno vrtezite variraat spored brzinata i naporot na motorot, no koga e vo dvizenje i e stavena vo ler, vrtezite fluktuiraat pomegju 1000 i 2000, kako da se pritiska na pedalot na gas i odednas da se pusta. Koga ke se zastane vo mesto pri vozenje na primer vo treta i za da se smeni prva i da se prodolzi na primer kako na raskrsnica, koga se pritiska kuplungot vrtezite krevaat i do 3000 vo taa sekunda dodeka se izbacuva i se stava vo drugata brzina i pri ispustanje na kuplungot posle se normaliziraat. Na videoto e prikazano za vo ler po nadolnina.
Друже за жал скоро се си проверил, останува да измериш компресија на моторот. Изгледа дека имаш изгорен вентил (чест проблем на мотори на плин) и плус додатни проблеми околу електроника и сензори, али ако немаш компресија како што треба џабе ти е се, не можеш проблемот да го средиш.
Последно уредено: